Ik zie WARP nog wel over de 100K gaan hoor. Dat vind ik een mooie koers om over verkoop na te denken.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, ik speel ook relatief zuinig met de BTC die ik vrij hebWil sowieso altijd wat achter de hand hebben.
En de sellorders die ik op Warp heb staan zijn voor hetzelfde bedrag in BTC dat ik eraan besteed heb, de rest hou ik ook in Warp voor het geval ie nog veel hoger gaat.
Dezelfde methode als de duizenden Solars die ik zo gespaard heb. Kost geen BTC, levert ook geen BTC op maar je hebt wel wat coins voor niks
Je kunt er een bepaald bedrag uithalen en bij elke winst die je ergens op maakt ze weer langzaam terugstorten je wallet in. Redelijk safe lijkt me. Je kunt wat meer inzetten per trade dus dan zou het ook vrij vlot moeten gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie WARP nog wel over de 100K gaan hoor. Dat vind ik een mooie koers om over verkoop na te denken.
Heb nog wel wat BTC in een wallet overigens, maar heb me voorgenomen om daaruit niets meer te halen en alleen toe te voegen. Alleen wordt het toch wel verleidelijk om wat met die BTC te gaan doen.
ETH bezitters, mensen die niet kunnen lezen en LISK kopers die anderen willen wegjagen.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:18 schreef NatteBever het volgende:
Zo, mensen gaan even lekker los op Lisk in deze Reddit - https://www.reddit.com/co(...)tive_for_javascript/
Mijn sell is nog niet aangetikt... even wachten nog tot hij weer op 50K staatquote:Op maandag 7 maart 2016 01:31 schreef roislecxe het volgende:
118 gratis Warpjes
Tijd voor een nieuwe order.
Arme Katje... hij blijft vervloekt met het Nattekateffectquote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef VeX- het volgende:
Holden jullie je eth nog? De rek lijkt er wel uit te zitten. Het gaat vandaag ook weer vrij hard omlaag.
ik hold, wat omlaag kan kan ook omhoogquote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef VeX- het volgende:
Holden jullie je eth nog? De rek lijkt er wel uit te zitten. Het gaat vandaag ook weer vrij hard omlaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel wat ik zo'n beetje opvang van degene die ik nog ken uit mijn alts-tijd en over het algemeen zijn zij wel goed geïnformeerd wanneer/wat gepumped wordt.quote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef VeX- het volgende:
Denk jij dat er ooit nog eens een periode komt met een munt die ook die waarde weer gaat halen?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:24 schreef MaGNeT het volgende:
AMP is lekker omhoog geschoten
ETH gaat ook prima, als ik dit vergelijk met BTC vroeger dan is het een heel stabiel verloop.
Bitcoin schoot van 50 cent naar 32 Dollar in 2 maanden, daalde toen weer naar 5 Dollar, schoot via 18 Dollar naar 262 Dollar, ging terug naar 80 Dollar en uiteindelijk gepiekt naar boven de 1200 Dollar in een periode van 2,5 jaar, om daarna ergens rond de 300-400 te blijven hangen.
Je stapte in he?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 10:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Denk jij dat er ooit nog eens een periode komt met een munt die ook die waarde weer gaat halen?
Tot aan 45$ zie ik nog geen problemen met m'n voorspelling, daarna zal het van de acceptatie van Ethereum afhangen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik gooi even een flinke knuppel in het hoenderhok:
De prijs van ETH:
1 maart 2016: 7$
1 april 2016: 18$
1 juli 2016: 45$
1 januari 2017: 120$
1 januari 2018: 400$
1 januari 2019: 1200$
Ik denk zelf dat de Bnktothefuture crowdfunding nu snel van start gaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is er een aanwijsbare reden dat AMP de lucht in gaat, behalve dat er kennelijk iemand aan het inkopen is? Niet dat ik het erg vind, maar ik vind het lastig in te schatten hoever die nog omhoog kan.
Tuurlijk, het is leuk om er deel van te zijn zonder direct failliet te gaan als je wat verkloot.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Kom ik aan met 10 FCT.
Maar ik heb net zoveel plezier.
Heb je voor jezelf een idee wanneer je (een deel) van je stack gaat verkopen of nog helemaal niet?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Tot aan 45$ zie ik nog geen problemen met m'n voorspelling, daarna zal het van de acceptatie van Ethereum afhangen.
2 jaar terug zat er meer in, maar toen de bitcoin in elkaar klapte heb ik er pizza en toko voor laten komen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is leuk om er deel van te zijn zonder direct failliet te gaan als je wat verkloot.
Zodra ik zenuwachtig word van de virtuele bedragen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb je voor jezelf een idee wanneer je (een deel) van je stack gaat verkopen of nog helemaal niet?
Is alles wat je nu online hebt staan ook gewoon verkregen door te handelen?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zodra ik zenuwachtig word van de virtuele bedragen.
Heb ik bij Bitcoin ook gedaan en geen spijt van
Dat is toch ook het belangrijkste, persoonlijk boeit het me niets hoeveel iemand inzet of hoeveel winst er gemaakt wordt. Zijn visie is veel belangrijker, bovendien neem ik de patsers altijd met een korreltje zout (cause, this is the internet).quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Ticootje het volgende:
Kom ik aan met 10 FCT.
Maar ik heb net zoveel plezier.
Met mijn kleine beetje kan ik ook enorm balen als ik dan toch 0,001 btc moet toeleggen om ergens anders een betere deal te maken.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is toch ook het belangrijkste, persoonlijk boeit het me niets hoeveel iemand inzet of hoeveel winst er gemaakt wordt. Zijn visie is veel belangrijker, bovendien neem ik de patsers altijd met een korreltje zout (cause, this is the internet).
Zit zelf in een tradersgroepje (forex) waar iemand 2wkn geleden 25k verloor, nou dan luister ik liever naar die andere gozer die telkens 100usd inzet en kleine winstjes behaald
Grootste deel komt uit BTC die ik nog heb uit 2013.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Is alles wat je nu online hebt staan ook gewoon verkregen door te handelen?
Of heb je echt ook een enorme investering gedaan?
voor de 1 heeft 100 euro net zoveel waarde als voor een ander 10.000quote:Op maandag 7 maart 2016 11:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met mijn kleine beetje kan ik ook enorm balen als ik dan toch 0,001 btc moet toeleggen om ergens anders een betere deal te maken.
Of hoger inkopen dan dat ik verkocht heb, daar baal ik ook van.
Klopt. Een beetje spreiden helpt ook wel.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:02 schreef edraket31 het volgende:
[..]
voor de 1 heeft 100 euro net zoveel waarde als voor een ander 10.000
En Tips niet te vergeten natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt. Een beetje spreiden helpt ook wel.
Mij breekt het zweet pas uit als LISK, ETH en FCT tegelijk falen als project.
Ik denk het ookquote:Op maandag 7 maart 2016 12:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
AMP heeft trouwens een 24h Volume van 65,5 BTC en dat is idioot veel meer dan tot nu toe ooit het geval was. Ik denk dat er binnenkort meer duidelijk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |