Weet ik veel, geen idee hoelang die Homestead website daar al staat maar vrijdag iig nog niet, toen stond er nog "Frontier".quote:
Ik ben +- een uur geleden nog op die site geweest en toen zag ik de oude website nogquote:Op maandag 7 maart 2016 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weet ik veel, geen idee hoelang die Homestead website daar al staat maar vrijdag iig nog niet, toen stond er nog "Frontier".
Update: volgens de waybackmachine was het gisteren nog Frontier
https://web.archive.org/web/20160306020456/https://ethereum.org
Dit is vers van de pers mensen![]()
* rent rondjes door kamer *
Vooralsnog gaat het de goede kant op.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:06 schreef roislecxe het volgende:
Even een paar uur weg, laat Warp maar weer tussen de 25 en 30 zitten als ik terug kom![]()
Als het lager is, is het de Kat z'n schuld.
Ik gebruik de laatste MIST Wallet en die doet het prima hier.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Is die wallet update een beetje veilig te doen?
Ik bedoel meer de upgrade naar de laatste versie.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik gebruik de laatste MIST Wallet en die doet het prima hier.
Welke?quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de upgrade naar de laatste versie.
Back-up maken van:quote:Op maandag 7 maart 2016 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik draai nu Mist 0.3.9. en ik wil veilig upgraden naar 0.5.1
Applequote:Op maandag 7 maart 2016 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Back-up maken van:
C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming\Ethereum
&
C:\Users\gebruiker\AppData\Roaming\Mist
Kan je altijd weer terug.
Naja, ook op een Apple zal je ergens 2 vergelijkbare mappen hebbenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Apple
Maar ik heb een hot backup draaien op een andere computer, dus ik maak me niet heel veel zorgen
Je zou een Piramidespel kunnen maken en rijk wordenquote:Op maandag 7 maart 2016 22:33 schreef Tyr80 het volgende:
Als iemand een idee heeft voor een goeie DAPP hoor ik het graag!
Ik heb er 44 op 0.0229 gekochtquote:Op maandag 7 maart 2016 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben vergeten ETH te kopen toen het nog kon
+-10 stuksquote:Op maandag 7 maart 2016 22:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb er 44 op 0.0229 gekocht
Hoeveel had je er willen kopen dan?
Absoluut... 0.09 ofzo...quote:Op maandag 7 maart 2016 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
+-10 stuks
Morgenmiddag kan het weer, maar dan is ie vast al moon.
Serieus ... ? Zit nu erover te denken AMP met 'slechts' 10-15% winst te verkopen en méér in ETH te gaan.quote:
Hij maakt een grapje ;-)quote:Op maandag 7 maart 2016 22:49 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Serieus ... ? Zit nu erover te denken AMP met 'slechts' 10-15% winst te verkopen en méér in ETH te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |