jij gaat kopen?quote:
Ik doe gewoon toch even de xem gok.. Ik wilde gister al instappen, ik zal vast de boot gemist hebben ook. Maar swa.quote:
Stijgt ie daarom? NMC was toch behoorlijk dood?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:01 schreef Tyr80 het volgende:
Las een gerucht dat NMC DNS taken gaat doen binnen Ethereum.
Je zegt net dat ie wat doet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stijgt ie daarom? NMC was toch behoorlijk dood?
FCT doet het inmiddels goed, te vroeg verkochtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:38 schreef Ticootje het volgende:
Er zit nog niet echt actie in vandaag...
Ik was al uitgestapt..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
FCT doet het inmiddels goed, te vroeg verkochtOp 0.0058
Nee, ik wilde kopen zodra ik thuis kwam.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je verkocht?.
Verkoop dan ook eens wat van je WARP.
Hoe laat ben je thuis? Dan zet ik nog even een lage buy orderquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik wilde kopen zodra ik thuis kwam.
Nu. Ga zo kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis? Dan zet ik nog even een lage buy order.
Op 1 april staat ETH op 18 dollar, dus je kan nog steeds kopenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou vanochtend ETH kopen toen ie op 9 dollar stond, maar kon niet inloggen op Poloniex
Ik weet het, ik heb daarom ook al iets van 240 ETH, maar wou nog even goedkoper bijkopen. Heb speciaal wat weggelegd om goedkoop bij te kopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op 1 april staat ETH op 18 dollar, dus je kan nog steeds kopen
Als dat zo is, eet ik mn schoen op.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:50 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Op 1 april staat ETH op 18 dollar, dus je kan nog steeds kopen
Dat valt toch wel mee?quote:
Magnetron, laagste stand zou ik doen, totdat ze warm genoeg zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb kant en klare poffertjes gekocht, hoe verwarm je ze zonder dat ze vies smaken?
oven of koekenpan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb kant en klare poffertjes gekocht, hoe verwarm je ze zonder dat ze vies smaken?
Ik vind het ook niet lekker uit magnetron, ik ga koekenpan proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oven of koekenpan.
Magnetron maakt al het eten met een vieze smaak.
Dat dacht ik vanmorgen dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
FCT stijgt al dagen, je zou denken dat het ooit zou stoppen, ik durf er nu niet meer in iig, het moet toch ooit naar beneden gaan?
Gaat eigenlijk prima in magnetron, dat verbaasde me nog het meest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
De Coinjar crowdfund loopt nog 6 dagen, ergens rond die tijd verwacht ik ook wel dat de AMP / Synereo crowdfund start en dan kan het zomaar zijn dat ze x3 gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:08 schreef MissionPhailed het volgende:
AMP op Bittrex nu circa 10000 satoshi. Zojuist wat erbij gekocht nu ze nog spotgoedkoop zijn (maar hopelijk niet blijven)
Neuh, niet veel.quote:
Kort en krachtig. Duidelijk, dankquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neuh, niet veel.
Factom ging weer eens moon, ETH kabbelt lekker verder, AMP staat voor de grote crowdsale, WARP dev blijkt te leven.
Zodra ik besloot uit fact te stappen ging deze moon. Ik kocht xem omdat ik dacht dat die vandaag wel meer zou gaan schommelen. Zat geen beweging in, ik verkocht de bende toen sprong ook die omhoog. Net toch maar weer fact gekocht en die zet nu een daling in.quote:
Vaste prik dus eigenlijk voor velenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zodra ik besloot uit fact te stappen ging deze moon. Ik kocht xem omdat ik dacht dat die vandaag wel meer zou gaan schommelen. Zat geen beweging in, ik verkocht de bende toen sprong ook die omhoog. Net toch maar weer fact gekocht en die zet nu een daling in.
Je zou zo de tweelingzus van Nattekat kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zodra ik besloot uit fact te stappen ging deze moon. Ik kocht xem omdat ik dacht dat die vandaag wel meer zou gaan schommelen. Zat geen beweging in, ik verkocht de bende toen sprong ook die omhoog. Net toch maar weer fact gekocht en die zet nu een daling in.
Jupquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vaste prik dus eigenlijk voor velen
Een gewone dinsdagmiddag.
We waarschuwen gewoon op voorhand wat we gaan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je zou zo de tweelingzus van Nattekat kunnen zijn.
Als je wil daytraden met maar 2 coins kan t wel eens saai worden....quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:35 schreef xaban06 het volgende:
Zowel ETH als FCT zijn sinds 15:00 uur al (zeer) stabiel, dat is niet goed terwijl ik net ben begonnen met daytraden
Doen jullie nog aan daytraden?
Als ik de tijd zou hebben zou ik het misschien ook wel doen, maar die tijd heb ik absoluut niet. Ik was erg slecht begonnen met alt coins, ik deed maar wat, maar als ik nu naar het totaal plaatje kijken sta ik toch nog op een winst van 29%quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je wil daytraden met maar 2 coins kan t wel eens saai worden....
Ik ben zelf van btc overgestapt naar forex omdat daar het daytraden veel meer kansen biedt door het grote aanbod en de volatiliteit.
Ik hou circa 20 currencies in de smiezen, maar toch gebeurt het nog regelmatig dat ik uren zit te wachten tot er iets gebeurt, laat staan als je een stuk of 2 altcoins volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |