Misschien nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Sjonge, FCT wil echt niet crashen. Zie het morgen dan wel, buy-order staat op 0.007.
Nog niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Sjonge, FCT wil echt niet crashen. Zie het morgen dan wel, buy-order staat op 0.007.
Maakt mij ook niet zoveel uit of ik nu in ETH of FCT "klem zit" aangezien ze allebei moon gaanquote:Op woensdag 9 maart 2016 07:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou ja, ik heb de MaGNeT-shuffle gedaan en mijn verkochte FCT in ETH gestopt. Dat is nog enigzins goed gegaan.
Mwah op lange termijn wel, maar ETH hield gisteren geen gelijke tred met de stijging van FCT.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet zoveel uit of ik nu in ETH of FCT "klem zit" aangezien ze allebei moon gaan
Nee, klopt, wat iemand net op Skype zei: FCT heeft nog wat achterstand weg te werken t.o.v. ETH.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mwah op lange termijn wel, maar ETH hield gisteren geen gelijke tred met de stijging van FCT.
FCT heeft net een stijging waar je u tegen zegt achter de rug en stagneert, en ETH heeft een flinke daling achter de rug en lijkt op te krabbelen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
3k belasting teruggekregen
investeren in fct of eth?
Doe eens verkopen dan. Wij willen naar de moon.quote:
dus beide?quote:Op woensdag 9 maart 2016 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FCT heeft net een stijging waar je u tegen zegt achter de rug en stagneert, en ETH heeft een flinke daling achter de rug en lijkt op te krabbelen.
TIPSquote:Op woensdag 9 maart 2016 09:13 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg niks terug van de Belastingdienst. Waar zal ik dat in investeren?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |