ah...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar 295 posts voordat die confronterende TT weg is...
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dusquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even flink én snel doorposten dan maar...
geeft allemaal niet Fann, je probeert mee te denken en dat waardeer ikquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dus
ik ben niet zo héél snel de weg kwijt van een gaatje in een kastdeur![]()
Maar ik snap dat ze behoorlijk baalt hoorik probeerde alleen iets te bedenken om die kastdeur
weer toonbaar te maken,
sorry
Natuurlijk bedoel je het niet lullig, weet ik ook welquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dus
ik ben niet zo héél snel de weg kwijt van een gaatje in een kastdeur![]()
Maar ik snap dat ze behoorlijk baalt hoorik probeerde alleen iets te bedenken om die kastdeur
weer toonbaar te maken,
sorry
Dus het is de postbode, ik snap de frustratie heel goed hoor Sasquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
geeft allemaal niet Fann, je probeert mee te denken en dat waardeer ik![]()
feit is dat ik mijn huis niet kan verlaten zonder het na een autistische opwaardering van de Postbode terug te vinden![]()
hij doet zijn best op zijn manier
Ik vraag me wel een beetje af hoe je reageert als je weer zoiets aantreft.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
geeft allemaal niet Fann, je probeert mee te denken en dat waardeer ik![]()
feit is dat ik mijn huis niet kan verlaten zonder het na een autistische opwaardering van de Postbode terug te vinden![]()
hij doet zijn best op zijn manier
Ja daar zit verschil in dat wél Deesquote:Op zondag 6 maart 2016 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel je het niet lullig, weet ik ook wel![]()
Maar er zit toch wel een verschil tussen zelf kiezen voor een ontplofte kachel en geen plafond dan thuis komen en te zien dat je kastdeur verziekt is.
Kauwgompie in het gaatje frottenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daar zit verschil in dat wél Dees![]()
maar wat ik zei tegen Sas.... iets bedenken....
Dat bestaat al jaren... Ik had ooit in een woede opwelling de deur van mn broer kapot getrapt... Na herstel met houtplamuur viel het nauwelijks meer opquote:Op zondag 6 maart 2016 19:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan alleen nog dit bedenken...
http://www.toolprof.nl/al(...)LZrMsCFUrlwgodgGsGXw
Dat had ik nooit achter jou gezocht dat je zo'n heethoofd wasquote:Op zondag 6 maart 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bestaat al jaren... Ik had ooit in een woede opwelling de deur van mn broer kapot getrapt... Na herstel met houtplamuur viel het nauwelijks meer op
Ik was misschien 1- of 12 of zo Erg puber gedrag.. Dat is ook het ergste wat ik ooit gedaan heb... een schopgat in een deur....quote:Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat had ik nooit achter jou gezocht dat je zo'n heethoofd was![]()
Of had ie iets heel erg gedaan?
ik reageer niet meer in de zin van wat je 'normaal' zou zeggen...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel een beetje af hoe je reageert als je weer zoiets aantreft.
ahquote:Op zondag 6 maart 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was misschien 1- of 12 of zo Erg puber gedrag.. Dat is ook het ergste wat ik ooit gedaan heb... een schopgat in een deur....
o jeetje.. dus je bent nog niet eens overal geweest?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik reageer niet meer in de zin van wat je 'normaal' zou zeggen...
allang niet meer![]()
ik durf niet naar boven om te kijken waar mijn bed staat
Volgende keer moet je hem een opdracht geven ... Wat precies weet ik nog niet maar iets dat hem uit huis houdtquote:Op zondag 6 maart 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik reageer niet meer in de zin van wat je 'normaal' zou zeggen...
allang niet meer![]()
ik durf niet naar boven om te kijken waar mijn bed staat
ga maar wonen in de kroeg?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer moet je hem een opdracht geven ... Wat precies weet ik nog niet maar iets dat hem uit huis houdt
Dat probleem is groter dan een gaatje in de kastdeur, hoe je zoiets moet handelen zou ik ook nietquote:
geeft niet Fannquote:Op zondag 6 maart 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat probleem is groter dan een gaatje in de kastdeur, hoe je zoiets moet handelen zou ik ook niet
weten
Je had vast al wat gehad op de bootquote:Op zondag 6 maart 2016 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
geeft niet Fann![]()
als avondeten kreeg ik een loempia
jah! Nancy is van ons heengegaanquote:Op zondag 6 maart 2016 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
De overleden Nancy Reagan had meer invloed op het presidentschap dan andere first lady's. Ze heeft dat zelf bevestigd en vond dat niet iets om excuses over aan te bieden. Om Ronald Reagan te beschermen zocht ze zelfs haar toevlucht tot een astroloog.
[ afbeelding ]
Nieuw seizoen online dus jaquote:Op zondag 6 maart 2016 19:55 schreef FANN het volgende:
Nah... iedereen foetsie, ga ik maar verder kijken naar ditte....
[ afbeelding ]
Ik las zelf bevredigd...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:55 schreef Treehut362 het volgende:
De overleden Nancy Reagan had meer invloed op het presidentschap dan andere first lady's. Ze heeft dat zelf bevestigd en vond dat niet iets om excuses over aan te bieden. Om Ronald Reagan te beschermen zocht ze zelfs haar toevlucht tot een astroloog.
[ afbeelding ]
Toen kende ik ze nog niet die vieze woordenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
vroegah, op mijn kleuterschool, moest dat als je een vies woord zei![]()
met zeep
Allard-Jan Pudding, mijn verloofde destijds, mocht niet eens 'poep' zeggenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen kende ik ze nog niet die vieze woorden
Oh die, ja maar die kwam uit een heel rare familiequote:Op zondag 6 maart 2016 20:14 schreef sacha het volgende:
[..]
Allard-Jan Pudding, mijn verloofde destijds, mocht niet eens 'poep' zeggen
Kapotjequote:Op zondag 6 maart 2016 20:14 schreef sacha het volgende:
[..]
Allard-Jan Pudding, mijn verloofde destijds, mocht niet eens 'poep' zeggen
Godje Kapotje, die was wel populair bij ons op school.quote:
Voor de boot uit laten zwemmen...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgende keer als je weg gaat, vastbinden.
ik heb ook tie wraps gekocht gisterenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgende keer als je weg gaat, vastbinden.
Die zie ik zaterdag pas weer.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:47 schreef sacha het volgende:
[..]
mooi!![]()
hoe is het met meneer Gans na het heengaan van mevrouw Gans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die kunnen hard meppen.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:49 schreef Treehut362 het volgende:
De zwaan is ook weer terug
[ afbeelding ]
ik ga er in een boog omheenquote:
toen ik nog een klein sachaatje was moest ik fietsen naar school, onderweg kwam ik wel eens zwanen tegen op de wegquote:Op zondag 6 maart 2016 21:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb er weinig last van... Ze zwemmen hier al en toe door de gracht
En in huis?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:54 schreef sacha het volgende:
wat dat betreft heb ik liever apen & beren op de weg
Die TT valt toch wel mee.. Straks weer een ander.quote:Op maandag 7 maart 2016 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Sterkte Sasen verander morgen de TT dan maar ....
Der lisa is een gedicht/kinderliedje.Dat heet Dear Liza Dear Liza.quote:
Okquote:Op maandag 7 maart 2016 02:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Der lisa is een gedicht/kinderliedje.Dat heet Dear Liza Dear Liza.
Van origine is het een Duits iets. dus der lisa
quote:
quote:There's a hole in the bucket, dear Liza, dear Liza,
There's a hole in the bucket, dear Liza, a hole.
Then mend it, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
Oh mend it, dear Henry, dear Henry, mend it.
With what shall I mend it, dear Liza, dear Liza?
With what shall I mend it, dear Liza, with what?
Try straw, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
With straw, dear Henry, dear Henry, with straw.
But the straw is too long, dear Liza, dear Liza,
The straw is too long, dear Liza, too long.
Cut it, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
Then cut it, dear Henry, dear Henry, cut it.
With what shall I cut it, dear Liza, dear Liza?
With what shall I cut it, dear Liza, with what?
With an axe, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
With an axe, dear Henry, dear Henry, an axe.
The axe is too dull, dear Liza, dear Liza,
The axe is too dull, dear Liza, too dull.
Sharpen it, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
Oh sharpen it, dear Henry, dear Henry, hone it.
With what shall I sharpen it, dear Liza, dear Liza?
With what shall I sharpen it, dear Liza, with what?
With a stone, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
With a stone, dear Henry, dear Henry, a stone.
The stone is too dry, dear Liza, dear Liza,
The stone is too dry, dear Liza, too dry.
Then wet it, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
Then wet it, dear Henry, dear Henry, wet it.
With what shall I wet it, dear Liza, dear Liza?
With what shall I wet it, dear Liza, with what?
With water, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
With water, dear Henry, dear Henry, use water.
In what shall I carry it, dear Liza, dear Liza?
In what shall I carry it, dear Liza, in what?
In a bucket, dear Henry, dear Henry, dear Henry,
In a bucket, dear Henry, dear Henry, in a bucket.
But there's a hole in my bucket, dear Liza, dear Liza,
There's a hole in my bucket, dear Liza, a hole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |