ah...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig nog maar 295 posts voordat die confronterende TT weg is...
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dusquote:Op zondag 6 maart 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even flink én snel doorposten dan maar...
geeft allemaal niet Fann, je probeert mee te denken en dat waardeer ikquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dus
ik ben niet zo héél snel de weg kwijt van een gaatje in een kastdeur![]()
Maar ik snap dat ze behoorlijk baalt hoorik probeerde alleen iets te bedenken om die kastdeur
weer toonbaar te maken,
sorry
Natuurlijk bedoel je het niet lullig, weet ik ook welquote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb in woningen gewoond waar het plafond naar beneden kwam en de kachel ontplofte dus
ik ben niet zo héél snel de weg kwijt van een gaatje in een kastdeur![]()
Maar ik snap dat ze behoorlijk baalt hoorik probeerde alleen iets te bedenken om die kastdeur
weer toonbaar te maken,
sorry
Dus het is de postbode, ik snap de frustratie heel goed hoor Sasquote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
geeft allemaal niet Fann, je probeert mee te denken en dat waardeer ik![]()
feit is dat ik mijn huis niet kan verlaten zonder het na een autistische opwaardering van de Postbode terug te vinden![]()
hij doet zijn best op zijn manier
Ik vraag me wel een beetje af hoe je reageert als je weer zoiets aantreft.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
geeft allemaal niet Fann, je probeert mee te denken en dat waardeer ik![]()
feit is dat ik mijn huis niet kan verlaten zonder het na een autistische opwaardering van de Postbode terug te vinden![]()
hij doet zijn best op zijn manier
Ja daar zit verschil in dat wél Deesquote:Op zondag 6 maart 2016 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoel je het niet lullig, weet ik ook wel![]()
Maar er zit toch wel een verschil tussen zelf kiezen voor een ontplofte kachel en geen plafond dan thuis komen en te zien dat je kastdeur verziekt is.
Kauwgompie in het gaatje frottenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daar zit verschil in dat wél Dees![]()
maar wat ik zei tegen Sas.... iets bedenken....
Dat bestaat al jaren... Ik had ooit in een woede opwelling de deur van mn broer kapot getrapt... Na herstel met houtplamuur viel het nauwelijks meer opquote:Op zondag 6 maart 2016 19:32 schreef FANN het volgende:
Ik kan alleen nog dit bedenken...
http://www.toolprof.nl/al(...)LZrMsCFUrlwgodgGsGXw
Dat had ik nooit achter jou gezocht dat je zo'n heethoofd wasquote:Op zondag 6 maart 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bestaat al jaren... Ik had ooit in een woede opwelling de deur van mn broer kapot getrapt... Na herstel met houtplamuur viel het nauwelijks meer op
Ik was misschien 1- of 12 of zo Erg puber gedrag.. Dat is ook het ergste wat ik ooit gedaan heb... een schopgat in een deur....quote:Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat had ik nooit achter jou gezocht dat je zo'n heethoofd was![]()
Of had ie iets heel erg gedaan?
ik reageer niet meer in de zin van wat je 'normaal' zou zeggen...quote:Op zondag 6 maart 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me wel een beetje af hoe je reageert als je weer zoiets aantreft.
ahquote:Op zondag 6 maart 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was misschien 1- of 12 of zo Erg puber gedrag.. Dat is ook het ergste wat ik ooit gedaan heb... een schopgat in een deur....
o jeetje.. dus je bent nog niet eens overal geweest?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik reageer niet meer in de zin van wat je 'normaal' zou zeggen...
allang niet meer![]()
ik durf niet naar boven om te kijken waar mijn bed staat
Volgende keer moet je hem een opdracht geven ... Wat precies weet ik nog niet maar iets dat hem uit huis houdtquote:Op zondag 6 maart 2016 19:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ik reageer niet meer in de zin van wat je 'normaal' zou zeggen...
allang niet meer![]()
ik durf niet naar boven om te kijken waar mijn bed staat
ga maar wonen in de kroeg?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende keer moet je hem een opdracht geven ... Wat precies weet ik nog niet maar iets dat hem uit huis houdt
Dat probleem is groter dan een gaatje in de kastdeur, hoe je zoiets moet handelen zou ik ook nietquote:
geeft niet Fannquote:Op zondag 6 maart 2016 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat probleem is groter dan een gaatje in de kastdeur, hoe je zoiets moet handelen zou ik ook niet
weten
Je had vast al wat gehad op de bootquote:Op zondag 6 maart 2016 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
geeft niet Fann![]()
als avondeten kreeg ik een loempia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |