SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierJa doei.
Madquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:26 schreef Eerin het volgende:
Klaas is geen mol, Klaas is een slechte kandidaat. Het enige dat hij heeft gedaan, is zijn eigen bijdrage verneuken. Treurig.
Huilen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:26 schreef Eerin het volgende:
Klaas is geen mol, Klaas is een slechte kandidaat. Het enige dat hij heeft gedaan, is zijn eigen bijdrage verneuken. Treurig.
Vanwaar deze conclusie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:26 schreef Eerin het volgende:
Ze gaan al over hun tijd heenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:28 schreef zoem het volgende:
De zinnen doorgeven op de brug; daar vergat Klaas ook spontaan een zin. Laten ze nu niet zien.
Ze hebben langer.quote:
Vind ik nog best veelquote:
Met zoveel fouten nog.quote:
hahahaha ow das wel sneu, nee ik mag niet lachen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Moira. het volgende:
Kaaaaaak toch niet prono gewonnen denk ikheb tim vanaf aflevering 1 als verliezer
Jou houd ik volgend jaar ook in de gatenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Moira. het volgende:
Kaaaaaak toch niet prono gewonnen denk ikheb tim vanaf aflevering 1 als verliezer
Gaat volgens mij over alle afleveringen. Dus grote kans dat je je sommige dingen niet kan herinneren wie wat deed.quote:
mja je kan op op tijd verliezen natuurlijkquote:
Nja ook vanaf aflevering 1 al Klaas staan dus dat zijn ook puntenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha ow das wel sneu, nee ik mag niet lachen.
nee er waren 40 vragen in de eindrondequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Gaat volgens mij over alle afleveringen. Dus grote kans dat je je sommige dingen niet kan herinneren wie wat deed.
wat is deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jou houd ik volgend jaar ook in de auto
Ik ben inmiddels proquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jou houd ik volgend jaar ook in de gaten
Ik gunde het Tim meer, maar als Pronk was Annemieke handiger geweest ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
whehehe al die prono mensen die op Annemieke als winnaar hoopten![]()
ooit is ook wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef SSJKliko het volgende:
Wat een anticlimax, had Klaas vanaf 't begin al door maar hoopte zo dat hij 't niet was. Slechtste mol ooit. Man hier word ik chagrijnig van![]()
![]()
wil je een zakdoekje?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef SSJKliko het volgende:
Wat een anticlimax, had Klaas vanaf 't begin al door maar hoopte zo dat hij 't niet was. Slechtste mol ooit. Man hier word ik chagrijnig van![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef vrouwtje het volgende:
Dat vrouwke achter Tim heeft niet door dat haar haar super raar zit.
Kom aan, vanaf de eerste aflevering al verdacht. Dat vind ik slecht ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ooit is ook wel een beetje overdreven
whehe u mad broquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef SSJKliko het volgende:
![]()
Nizno, geef toe, het was wel erg vroeg duidelijk dat Klaas een grote kandidaat mol was..quote:
Hele aflevering al jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef vrouwtje het volgende:
Dat had ik toen met Susanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef SSJKliko het volgende:
![]()
ja klopt, maar door die tunnelvisie kruipen genoeg mensen er toch uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nizno, geef toe, het was wel erg vroeg duidelijk dat Klaas een grote kandidaat mol was..
Hij heeft heel erg weinig gedaan om opdrachten echt te saboteren en juist meer zijn eigen bijdrage aan dingen verknald. Zoals met die kokers; twee kokers verloren laten gaan in plaats van bijvoorbeeld een hele tros laten wegdrijven of weet ik het. Heel weinig risico genomen. Het laten verdwijnen van 1500 euro uit een kist is nog het meest risicovol geweest en dat vind ik wel jammer.quote:
Dat gaat zo leuk zijn als die dat terugkijktquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef vrouwtje het volgende:
bij susan vond ik die vissertjes zo'n stomme hintquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat had ik toen met Susandie had vies anticlimax molacties
Klaas is verneukt door de regie, maar zijn streken zijn iig al beter dan die van Susan
Klaas is geen goeie mol ! Ik vond Margriet beter als mol.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't zo jammer dat ze alles zo moeten inkorten. Zelfs op internet komt niet álles te staan.
Hoop dat ze echt een keer echt elke opdracht én tussendoorstukjes laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |