SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierJa doei.
Madquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:26 schreef Eerin het volgende:
Klaas is geen mol, Klaas is een slechte kandidaat. Het enige dat hij heeft gedaan, is zijn eigen bijdrage verneuken. Treurig.
Huilen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:26 schreef Eerin het volgende:
Klaas is geen mol, Klaas is een slechte kandidaat. Het enige dat hij heeft gedaan, is zijn eigen bijdrage verneuken. Treurig.
Vanwaar deze conclusie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:26 schreef Eerin het volgende:
Ze gaan al over hun tijd heenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:28 schreef zoem het volgende:
De zinnen doorgeven op de brug; daar vergat Klaas ook spontaan een zin. Laten ze nu niet zien.
Ze hebben langer.quote:
Vind ik nog best veelquote:
Met zoveel fouten nog.quote:
hahahaha ow das wel sneu, nee ik mag niet lachen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Moira. het volgende:
Kaaaaaak toch niet prono gewonnen denk ikheb tim vanaf aflevering 1 als verliezer
Jou houd ik volgend jaar ook in de gatenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Moira. het volgende:
Kaaaaaak toch niet prono gewonnen denk ikheb tim vanaf aflevering 1 als verliezer
Gaat volgens mij over alle afleveringen. Dus grote kans dat je je sommige dingen niet kan herinneren wie wat deed.quote:
mja je kan op op tijd verliezen natuurlijkquote:
Nja ook vanaf aflevering 1 al Klaas staan dus dat zijn ook puntenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha ow das wel sneu, nee ik mag niet lachen.
nee er waren 40 vragen in de eindrondequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Gaat volgens mij over alle afleveringen. Dus grote kans dat je je sommige dingen niet kan herinneren wie wat deed.
wat is deze?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jou houd ik volgend jaar ook in de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |