Straks gooit hij uit frustratie z'n rode power ranger uit het raam.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan wel iets gemeens zeggen, maar je komt nog maar uit '98
Hahahah niemand in NL wint van dit PSVquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
Dit is echt een van de slechtste optredens van een team in de Eredivisie ooit.
Een Roda JC had van dit PSV gewonnen.
Sow.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond Groningen tegen Ajax en Feyenoord, maar ook Europees heel prima spelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Buitendam heeft nu voor niets een uur in zijn broek zitten schijten voor deze wedstrijd.
Moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks gooit hij uit frustratie z'n rode power ranger uit het raam.
Dit kan GGMM beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heerlijk man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV hoeft zich niet eens in te spannen.
Genot.
Tegen Ajax was Maduro de enige speler die het overeind hield.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Groningen tegen Ajax en Feyenoord, maar ook Europees heel prima spelen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Jammer. Ik ga wel naar douwe bob luisteren.
En die spits.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Ajax was Maduro de enige speler die het overeind hield.
Nee juist niet. Hoe kom je daar nou bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op... 1 tegendoelpunt dan nog. Scheelt me punten.
ZO IS DAT MENSENtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:32:04Gozubuyuk mist nu wel rode kaart Mitchell Te Vrede #heeutr reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Jammer. Ik ga wel naar douwe bob luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door KingRoland op 05-03-2016 21:33:57 ]
Dat vind ik niet. Toen Maduro er eenmaal uit was, was verbazingwekkend genoeg de angel uit het spel van Groningen.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:33 schreef Vasion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Doe maar stoer met je 0-3 voorspelling.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd zo schattig als Stijn serieus over voetbal gaat praten
Een contrast met de rest van ons, net alsof hij in een andere wereld leeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:34 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd zo schattig als Stijn serieus over voetbal gaat praten
Ik heb al een tijdje niks van johannes gehoord.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:34 schreef Groby het volgende:
Godverdomme, als het zelfmoordpercentage hier in Groningen omhoog gaat weten we wie zijn schuld dat is
Had jij 0-3 voorspeld?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niks van johannes gehoord.
Hij postte anderhalf uur geleden nog maar okéquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het eerlijk gezegd neit meer, maar ik hoop van wel, want ik zou het geweldig vinden om in jouw achting te stijgen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Had jij 0-3 voorspeld?
Als dat zo is, stijgt mijn achting.
Hij is naar een verjaardagsfeestje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarin kan je 10 keer de Martinitoren op en af klimmen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij postte anderhalf uur geleden nog maar oké
Ik welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |