Straks gooit hij uit frustratie z'n rode power ranger uit het raam.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan wel iets gemeens zeggen, maar je komt nog maar uit '98
Hahahah niemand in NL wint van dit PSVquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
Dit is echt een van de slechtste optredens van een team in de Eredivisie ooit.
Een Roda JC had van dit PSV gewonnen.
Sow.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond Groningen tegen Ajax en Feyenoord, maar ook Europees heel prima spelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Buitendam heeft nu voor niets een uur in zijn broek zitten schijten voor deze wedstrijd.
Moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks gooit hij uit frustratie z'n rode power ranger uit het raam.
Dit kan GGMM beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heerlijk man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV hoeft zich niet eens in te spannen.
Genot.
Tegen Ajax was Maduro de enige speler die het overeind hield.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Groningen tegen Ajax en Feyenoord, maar ook Europees heel prima spelen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef KingRoland het volgende:
Jammer. Ik ga wel naar douwe bob luisteren.
En die spits.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Ajax was Maduro de enige speler die het overeind hield.
Nee juist niet. Hoe kom je daar nou bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
Kom op... 1 tegendoelpunt dan nog. Scheelt me punten.
ZO IS DAT MENSENtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:32:04Gozubuyuk mist nu wel rode kaart Mitchell Te Vrede #heeutr reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |