SBS6-iQquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger insinueert dat de rode kaart van Joey van den Berg een zegen voor Heerenveen is in deze wedstrijd..
Het zou jou geen kwaad doen eens een maaltijd over te slaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Nu heb ik door deze onzin nog steeds niks gegeten.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het zou jou geen kwaad doen eens een maaltijd over te slaan.
Ik kan wel iets gemeens zeggen, maar je komt nog maar uit '98quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de comeback op deze.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Straks gooit hij uit frustratie z'n rode power ranger uit het raam.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan wel iets gemeens zeggen, maar je komt nog maar uit '98
Hahahah niemand in NL wint van dit PSVquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Brammess het volgende:
Dit is echt een van de slechtste optredens van een team in de Eredivisie ooit.
Een Roda JC had van dit PSV gewonnen.
Sow.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond Groningen tegen Ajax en Feyenoord, maar ook Europees heel prima spelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Buitendam heeft nu voor niets een uur in zijn broek zitten schijten voor deze wedstrijd.
Moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks gooit hij uit frustratie z'n rode power ranger uit het raam.
Dit kan GGMM beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heerlijk man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV hoeft zich niet eens in te spannen.
Genot.
Tegen Ajax was Maduro de enige speler die het overeind hield.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Groningen tegen Ajax en Feyenoord, maar ook Europees heel prima spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |