post 66 wordt de nieuwe TTquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Suggesties voor een betere TT graag in de DM.
Het is geen DM, maar "Betere TT" dusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Flikker op man.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje moeilijk weg te zetten hé ? Al die bitterballenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe maakt u het mevrouw Flodder? Kwestie van gisten hč
Zeer zeker. De enige die het organisatorisch nog een beetje overeind kan houden bij Heerenveen.quote:
Ik vraag mij af welke wedstrijd hij mist.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer zeker. De enige die het organisatorisch nog een beetje overeind kan houden bij Heerenveen.
PSV - SC Heerenveen. Ook zonder rood was dat 7-0 geowrden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij af welke wedstrijd hij mist.
Het blijft PSV hé. Beetje achterover hangen na 1-0. En bij 2-0 helemaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV - SC Heerenveen. Ook zonder rood was dat 7-0 geowrden.
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:19:43Uitstekende beslissing Gozubuyuk bij #heeutr rode kaart Joey van den Berg. reageer retweet
even kijken in het topic van JanCees.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Iemand een leuk liedje voor deze fase van de wedstrijd?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Zullen wij die Amerikanen eens leren wat lekker eten is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje moeilijk weg te zetten hé ? Al die bitterballen
Ik ben erg ontstemd dat er niks met mijn suggestie is gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:21 schreef Vasion het volgende:
Kan deze verschrikkelijke TT nou eens worden veranderd?
Als jij dat wil, moet je een suggestie doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:21 schreef Vasion het volgende:
Slaap kindje slaap?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:21 schreef Vasion het volgende:
Nee nee nee.. dit is JoJoortje dr TT dus nu mag zij dit ook veranderen ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij dat wil, moet je een suggestie doen.
Wat is er nou mis met deze? Goede TT.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee nee nee.. dit is JoJoortje dr TT dus nu mag zij dit ook veranderen ook.
Dankzij jou zit ik er een psot naast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met deze? Goede TT.
Wat een nare post, dit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Buitendam het volgende:
Gelukkig maakt Stijn geen misbruik van zijn functie.
Achterlijk jong.
Dit zou als post #50 een goede tip geweest zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met deze? Goede TT.
Sorry, de kritiek was dusdanig dat ik niet anders kon dan de TT wijzigen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ontzettende schijt 422
Nu mis ik mijn modpowers
Best wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dankzij jou zit ik er een psot naast.
IK HOOP DAT JE TROTS BENT!
psot?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dankzij jou zit ik er een psot naast.
IK HOOP DAT JE TROTS BENT!
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:24 schreef Brammess het volgende:
Competitievervalsing bij Groningen tegen PSV? 'Zo mag het genoemd worden'
05 Maart 2016 21:18
Regerend landskampioen PSV speelt momenteel in de Euroborg tegen FC Groningen, en de thuisploeg komt er niet of nauwelijks aan te pas. Dat is ook de algemene consensus op het sociale medium Twitter, waar veel gebruikers hun gal spugen over de abominabele prestaties van de Groningers. Een fan gaat zelfs zo ver om het allemaal maar 'competitievervalsing' te noemen ... is het inderdaad zo slecht wat de ploeg van coach Erwin van de Looi laat zien?
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)worden#ixzz423uY4EM5![]()
Jammer dat je je laat leiden door kritiek en niet door de regels.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, de kritiek was dusdanig dat ik niet anders kon dan de TT wijzigen.
Geen kameraden?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl we gewoon vrienden zijn hoor.
Ik schat jou ook graag op waarde.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl we gewoon vrienden zijn hoor.
Wij misbruikten nooit onze modpowers. Daarom waren wij ook zo goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je laat leiden door kritiek en niet door de regels.
Zelfs de cornervlag zou hem nog zoekspelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:27 schreef Zorro het volgende:
Locadia
Hij komt geen man voorbij, dus speelt ie de cornervlag maar uit.
Ongeëvenaard.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij misbruikten nooit onze modpowers. Daarom waren wij ook zo goed.
SBS6-iQquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger insinueert dat de rode kaart van Joey van den Berg een zegen voor Heerenveen is in deze wedstrijd..
Het zou jou geen kwaad doen eens een maaltijd over te slaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Nu heb ik door deze onzin nog steeds niks gegeten.
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het zou jou geen kwaad doen eens een maaltijd over te slaan.
Ik kan wel iets gemeens zeggen, maar je komt nog maar uit '98quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Benieuwd naar de comeback op deze.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |