Wat is C Groningen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vreselijk saaie wedstrijd.
Zoals altijd bij C Groningen,
Nooit gekekenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens wat vinden jullie van 'Wie is de mol?'?
Ik moet toegeven dat ik er vroeger ook naar keek, maar een jaar of vijf geleden begon ik het stom te vinden.
Ik heb er dit jaar niks van gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik er vroeger ook naar keek, maar een jaar of vijf geleden begon ik het stom te vinden.
Nog nooit gezien. Houden zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef Kopsterk het volgende:
Hier kan ik niet om lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen zijn ouders hem beter vinden dan Locadia?
TDquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen zijn ouders hem beter vinden dan Locadia?
Technisch Directeur?quote:
Pics? Ik heb mijn stream weggekliktquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef RipCity het volgende:
Wat ziet Helene er ordinair uit!!Gaat ze zo naar thunderdome feest ofzo?
Dance or die!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef RipCity het volgende:
Wat ziet Helene er ordinair uit!!Gaat ze zo naar thunderdome feest ofzo?
duurt tot 7 maart 8.00 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh shit nog niet gedownload, tot wanneer is dat nog?
Na Ajax-PSV uiteraardquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De op één na mooiste wedstrijd uit de Eredivisie.
PSV - Ajax is de enige.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoordfans huilen nu.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word helemaal niks ,het zijn nie voor niks de Joden van brabantquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andersen zal vast alles naast gaan schietenKNJB STINK JODEN
![]()
![]()
dat eerste had jij toch niet kregen, dus de vraag is makkelijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Joezi het volgende:
Nooit meer sex of nooit meer voetbal, boohhh lastige vraag
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat eerste had jij toch niet kregen, dus de vraag is makkelijk?
Mooie ambiance != mooie wedstrijdquote:
Utrecht - ADO vind ik een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef Sked het volgende:
Utrecht - ADO, Vitesse - Feyenoord en Ajax - NEC
Nou, wat een feest
ja gekregen. ik kan niet typenquote:
We hebben PSVCL al voor dit soort posts. Kan jij niet een andere act verzinnen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Groningen had al rood en 3x geel moeten hebben, lucky bastards
Wat is het criterium van mooi? Qua puur schouwspel staat Ajax - Feyenoord bij mij onderaan qua clashes tussen traditionele top drie.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had het over Feyenoord-Ajax.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het criterium van mooi? Qua puur schouwspel staat Ajax - Feyenoord bij mij onderaan qua clashes tussen traditionele top drie.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is geen woordspelletje, dat is een andere wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dit soort woordspelletjes.
Kardasch hahaquote:
Maar ik loop niet achterquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kardasch haha
Ik heb een ipTV kastje, 200 de jaar en alle zender. sky sport alles fox sport zender, beinsport!!
Dat weet jij goed zegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokkaanse moeder , Algerijnse vader .
Accentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
Wat voegt die Levchenko eigenlijk toe aan tafel bij FOX?
Hij heeft 11 woorden gezegd in de rustquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
Als je zo gaat redeneren kunnen ze dat programma gelijk opdoeken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
omg, who cares.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bedankt Aliquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon Helene met een kort rokje op een krukje zetten en dat dan gewoon 15 minuten uitzenden in de rust.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kunnen ze dat programma gelijk opdoeken.
Hmmm, geen slecht idee eigenljik.
Mahrez was born in Sarcelles, France, to an Algerian father and a Moroccan mother. Growing up, he would regularly spend his holidays in Algeria.[3][4] His father was from Beni Snous, Tlemcen District.[5]quote:
lekker boeiendquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mahrez was born in Sarcelles, France, to an Algerian father and a Moroccan mother. Growing up, he would regularly spend his holidays in Algeria.[3][4] His father was from Beni Snous, Tlemcen District.[5]
https://en.wikipedia.org/wiki/Riyad_Mahrez
Anti PSV zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik open VI.nl
''PSV heeft het zwaar''.
Belachelijk. Locadia heeft allen nog maar de bal voorgezet richting de tegenstander, EN Narsingh staat alleen maar buitenspel.quote:
Groningen he, zullen wel aardgasbevingen zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:48 schreef Buitendam het volgende:
Het ziet er achterin erg wankel uit bij PSV.
Hele leuke stadquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Groningen he, zullen wel aardgasbevingen zijn.
Scheetje van Willems.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Groningen he, zullen wel aardgasbevingen zijn.
Is niks meer van over sinds de snor weg isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke stagiaires dienst hebben
Ik vind Barazite - Boymans - Rubin de beste Utrecht-voorhoede.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geen fan van het duo Boymans - Haller.
Niks lucky, ze maken het PSV moeilijker dan andersom.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen gaat in de laatste minuut lucky de 1-1 maken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen gaat in de laatste minuut lucky de 1-1 maken.
Huh? Welke is dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je die AsianGirlitoldyouso.gif nog?
Het schijnt dat het mooi weer was toen die aankoop gedaan werd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy Pröpper is de beste aankoop in dit Eredivisieseizoen.
Zeker.quote:
Misselijk mannetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling: Letschert is een van de betere verdedigers dit seizoen.
En Willemsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genottelijke pass hoor, en Pröpper heb ik in de manager
Wat heb jij gegeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Genottelijke pass hoor, en Pröpper heb ik in de manager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
Tegen wie moeten ze de volgende week?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het zielig voor Foppe dat hij zo'n kutelftal onder zijn hoede heeft.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je die AsianGirlitoldyouso.gif nog?
Aardappels met slabonen en een onmeunig dikke karbonade.quote:
Je bent zelf onmeunig dik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aardappels met slabonen en een onmeunig dikke karbonade.
Flodderquote:
Ik zie nog liever Elia dan Locadia.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zie nog liever Bergwijn dan Locadia![]()
Die heeft niet eens het niveau voor Feyenoord
Ok.quote:
Wat is dat?quote:
Ik weet nog niet wat ik ga eten.quote:
Geo manquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is gewoon een penalty achterlijke tyfus scheids
Ja die gedachte kwam ook bij mij op toen ik dat las.quote:
KingRoland is spieren aan het kweken, dan moet je 6 keer per dag eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
2.5 uur geleden zat je ook nog te eten
Dikzak
Wijsneusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja die gedachte kwam ook bij mij op toen ik dat las.
Daarom gaat hij nu inderdaad patat etenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
KingRoland is spieren aan het kweken, dan moet je 6 keer per dag eten.
Ik leer ze dat het patat is. Punt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die patat zeggen ipv friet. Leren ze tegenwoordig niets meer op scholen?
Die ouwe kan niet tegen eieren, daar gaat hij van ruftenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal teveel Chinees gegeten
Wijzen is onbeleefd.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
patat niet kennen en gebruiken
https://www.rijksoverheid.nl/contact/contactgids/veilig-thuisquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik leer ze dat het patat is. Punt.
Laat hem maar buiten drogen bij Arnolds Rijschoolquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ouwe kan niet tegen eieren, daar gaat hij van ruften
't Oostenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wijzen is onbeleefd.
En de wijzen kwamen uit het oosten.
Als je ziet wat er tegenwoordig uit het oosten komt is dat inderdaad onbeleefd.
Jawel. Ze leren dat niet door elkaar te halen. Friet is nl. wel lekker.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die patat zeggen ipv friet. Leren ze tegenwoordig niets meer op scholen?
Hetelfde geld voor ajaxquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom staan ze inderdaad ook maar met 1 punt verschil bovenaan
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid.nl/contact/contactgids/veilig-thuis
Het inparkeren heb je in elk geval onder de kniequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat hem maar buiten drogen bij Arnolds Rijschool
Yesquote:
Oh jammer, klinkt best grappig toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat riep ik eerder ook. Toen moest ook niemand lachen
Wil truckerfm hebben . Niet die wijvenzendersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het inparkeren heb je in elk geval onder de knie
Zelfde, ook goed. Mijn kerel is met z'n kameraden uit eten, dus die vlieger gaat voor mij niet op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yeswel honger, net als jij, maar mijn vrouwenmensch heeft het net bereid
![]()
En PSV staat 2-0 voor, ook al is de wedstrijd saai.
Met jou?
Ja dat gat het vorige plaatje ook aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat het eigenlijk in alle winkels/restaurants friet is :S
Justeat.nl, even een lekkere shoarmatje met veel knoflookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfde, ook goed. Mijn kerel is met z'n kameraden uit eten, dus die vlieger gaat voor mij niet op.
Kameraden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfde, ook goed. Mijn kerel is met z'n kameraden uit eten, dus die vlieger gaat voor mij niet op.
Is toch niet leuk, alleen eten. En dan laat hij tegelijk ook jou alleen eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat kan als je in een deel van Nederland woont waar ze niet normaal nederlands kunnen spreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat het eigenlijk in alle winkels/restaurants friet is :S
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Justeat.nl, even een lekkere shoarmatje met veel knoflooken dan vanavond op hem klimmen en flink hijgen hehe
Denk dat hij er niks van merkt na zo'n avond/nachtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Justeat.nl, even een lekkere shoarmatje met veel knoflooken dan vanavond op hem klimmen en flink hijgen hehe
Wat snap je niet aan het woord "alle"?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja dat kan als je in een deel van Nederland woont waar ze niet normaal nederlands kunnen spreken.
Die mensen zeggen ook ijskast in plaats van koelkast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord "alle"?
had je hem niet op de handrem gezet, Sjakie?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wil truckerfm hebben . Niet die wijvenzenders
Hoe noemen ze een vriezer dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die mensen zeggen ook ijskast in plaats van koelkast.
ze komt uit de regio twente he..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kameraden.
Bij de NSB noemden ze elkaar ook zo. Waarom zou iemand na 1945 dat woord nog gebruiken?
Omdat ik in Twente woonquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kameraden.
Bij de NSB noemden ze elkaar ook zo. Waarom zou iemand na 1945 dat woord nog gebruiken?
Het is overal waar je komt Franse Frietjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ja dat kan als je in een deel van Nederland woont waar ze niet normaal nederlands kunnen spreken.
Ja, en?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat ik in Twente woon [ afbeelding ]
En laat dat nou net niks met Echte Friet te maken hebben. Ze snappen er niks van.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is overal waar je komt Franse Frietjes.
Schei uit met dat geklieder en ga etenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had je hem niet op de handrem gezet, Sjakie?
Valencia-Atlétiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dramatische voetbaldag morgen.
Roda uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
PSV gaat hooguit nog twee punten verspelen.
Genieten van Ajax.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een dramatische voetbaldag morgen.
dit is een moeilijke vraag voor buitendam..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe noem jij jouw kameraden dan? Vrienden? Matties? Buddies?
Overdag is het weerzinwekkend.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valencia-Atléti
Boca-River
Prima.
Hoe maakt u het mevrouw Flodder? Kwestie van gisten hèquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schei uit met dat geklieder en ga eten
Proloogje ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Overdag is het Parijs tegen Nice.
Vrienden. Zoals iedereen die gewoon zuurstof in z'n hersenpan krijgt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe noem jij jouw kameraden dan? Vrienden? Matties? Buddies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |