quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
patat niet kennen en gebruiken
https://www.rijksoverheid.nl/contact/contactgids/veilig-thuisquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik leer ze dat het patat is. Punt.
Laat hem maar buiten drogen bij Arnolds Rijschoolquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ouwe kan niet tegen eieren, daar gaat hij van ruften
't Oostenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wijzen is onbeleefd.
En de wijzen kwamen uit het oosten.
Als je ziet wat er tegenwoordig uit het oosten komt is dat inderdaad onbeleefd.
Jawel. Ze leren dat niet door elkaar te halen. Friet is nl. wel lekker.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er zijn nog steeds mensen die patat zeggen ipv friet. Leren ze tegenwoordig niets meer op scholen?
Hetelfde geld voor ajaxquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom staan ze inderdaad ook maar met 1 punt verschil bovenaan
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid.nl/contact/contactgids/veilig-thuis
Het inparkeren heb je in elk geval onder de kniequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat hem maar buiten drogen bij Arnolds Rijschool
Yesquote:
Oh jammer, klinkt best grappig toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat riep ik eerder ook. Toen moest ook niemand lachen
Wil truckerfm hebben . Niet die wijvenzendersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het inparkeren heb je in elk geval onder de knie
Zelfde, ook goed. Mijn kerel is met z'n kameraden uit eten, dus die vlieger gaat voor mij niet op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yeswel honger, net als jij, maar mijn vrouwenmensch heeft het net bereid
![]()
En PSV staat 2-0 voor, ook al is de wedstrijd saai.
Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |