Ik had het over Feyenoord-Ajax.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het criterium van mooi? Qua puur schouwspel staat Ajax - Feyenoord bij mij onderaan qua clashes tussen traditionele top drie.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Groningen had al rood en 3x geel moeten hebben, lucky bastards
Je verstandelijke ontwikkeling ook.quote:
Dat is geen woordspelletje, dat is een andere wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dit soort woordspelletjes.
Kardasch hahaquote:
Maar ik loop niet achterquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kardasch haha
Ik heb een ipTV kastje, 200 de jaar en alle zender. sky sport alles fox sport zender, beinsport!!
Dat weet jij goed zegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokkaanse moeder , Algerijnse vader .
Accentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
Wat voegt die Levchenko eigenlijk toe aan tafel bij FOX?
Hij heeft 11 woorden gezegd in de rustquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
Als je zo gaat redeneren kunnen ze dat programma gelijk opdoeken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
omg, who cares.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bedankt Aliquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon Helene met een kort rokje op een krukje zetten en dat dan gewoon 15 minuten uitzenden in de rust.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kunnen ze dat programma gelijk opdoeken.
Hmmm, geen slecht idee eigenljik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |