Maar ik loop niet achterquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kardasch haha
Ik heb een ipTV kastje, 200 de jaar en alle zender. sky sport alles fox sport zender, beinsport!!
Dat weet jij goed zegquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Marokkaanse moeder , Algerijnse vader .
Accentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
Wat voegt die Levchenko eigenlijk toe aan tafel bij FOX?
Hij heeft 11 woorden gezegd in de rustquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
Als je zo gaat redeneren kunnen ze dat programma gelijk opdoeken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef YazooW het volgende:
omg, who cares.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bedankt Aliquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gewoon Helene met een kort rokje op een krukje zetten en dat dan gewoon 15 minuten uitzenden in de rust.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren kunnen ze dat programma gelijk opdoeken.
Hmmm, geen slecht idee eigenljik.
Mahrez was born in Sarcelles, France, to an Algerian father and a Moroccan mother. Growing up, he would regularly spend his holidays in Algeria.[3][4] His father was from Beni Snous, Tlemcen District.[5]quote:
lekker boeiendquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mahrez was born in Sarcelles, France, to an Algerian father and a Moroccan mother. Growing up, he would regularly spend his holidays in Algeria.[3][4] His father was from Beni Snous, Tlemcen District.[5]
https://en.wikipedia.org/wiki/Riyad_Mahrez
Anti PSV zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik open VI.nl
''PSV heeft het zwaar''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |