Wat is C Groningen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vreselijk saaie wedstrijd.
Zoals altijd bij C Groningen,
Nooit gekekenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens wat vinden jullie van 'Wie is de mol?'?
Ik moet toegeven dat ik er vroeger ook naar keek, maar een jaar of vijf geleden begon ik het stom te vinden.
Ik heb er dit jaar niks van gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet toegeven dat ik er vroeger ook naar keek, maar een jaar of vijf geleden begon ik het stom te vinden.
Nog nooit gezien. Houden zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:31 schreef Kopsterk het volgende:
Hier kan ik niet om lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen zijn ouders hem beter vinden dan Locadia?
TDquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zullen zijn ouders hem beter vinden dan Locadia?
Technisch Directeur?quote:
Pics? Ik heb mijn stream weggekliktquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef RipCity het volgende:
Wat ziet Helene er ordinair uit!!Gaat ze zo naar thunderdome feest ofzo?
Dance or die!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef RipCity het volgende:
Wat ziet Helene er ordinair uit!!Gaat ze zo naar thunderdome feest ofzo?
duurt tot 7 maart 8.00 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh shit nog niet gedownload, tot wanneer is dat nog?
Na Ajax-PSV uiteraardquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
De op één na mooiste wedstrijd uit de Eredivisie.
PSV - Ajax is de enige.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoordfans huilen nu.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word helemaal niks ,het zijn nie voor niks de Joden van brabantquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Andersen zal vast alles naast gaan schietenKNJB STINK JODEN
![]()
![]()
dat eerste had jij toch niet kregen, dus de vraag is makkelijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Joezi het volgende:
Nooit meer sex of nooit meer voetbal, boohhh lastige vraag
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat eerste had jij toch niet kregen, dus de vraag is makkelijk?
Mooie ambiance != mooie wedstrijdquote:
Utrecht - ADO vind ik een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef Sked het volgende:
Utrecht - ADO, Vitesse - Feyenoord en Ajax - NEC
Nou, wat een feest
ja gekregen. ik kan niet typenquote:
We hebben PSVCL al voor dit soort posts. Kan jij niet een andere act verzinnen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Groningen had al rood en 3x geel moeten hebben, lucky bastards
Wat is het criterium van mooi? Qua puur schouwspel staat Ajax - Feyenoord bij mij onderaan qua clashes tussen traditionele top drie.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had het over Feyenoord-Ajax.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is het criterium van mooi? Qua puur schouwspel staat Ajax - Feyenoord bij mij onderaan qua clashes tussen traditionele top drie.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is geen woordspelletje, dat is een andere wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in dit soort woordspelletjes.
Kardasch hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |