SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe positief speklapquote:
hij is gayquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet iemand voor etsu fixen, beetje wingwomannen duh
Ik ook voor jouquote:
ongekend fenomenaal iddquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:43 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind het wel prachtig dat de hele sc gewoon is verplaatst
SC sluiten is ook volkomen zinloze actiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:43 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind het wel prachtig dat de hele sc gewoon is verplaatst
ik maak alleen maar leuke grappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah jammer de online tijd is verstreken balenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
haha de OP vindt het ook gay
is die ouwe brillenzitter Frank al gespotquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SC sluiten is ook volkomen zinloze actie
super snel op msnquote:
Die man nuttigt in het weekend altijd het een en ander, denk niet dat hij zo goed over het forum weet te navigeren dat hij ons hier weet te vinden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die ouwe brillenzitter Frank al gespot
deze post quote ik vnv nog ff als hij er isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die man nuttigt in het weekend altijd het een en ander, denk niet dat hij zo goed over het forum weet te navigeren dat hij ons hier weet te vinden.
zou me niets verbazen als hij straks gewoon door het slotje heen gaat posten en na 5 minuten denkt dat hij het zelf per ongeluk heeft geslotenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die man nuttigt in het weekend altijd het een en ander, denk niet dat hij zo goed over het forum weet te navigeren dat hij ons hier weet te vinden.
Waarschijnlijk doet hij een goed woordje in de crewforaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die ouwe brillenzitter Frank al gespot
JA JONGENS KIJK DAN ALTIJD ALS IK HIER KOM DOET OBER ZO IK VIND HET ECHT NIET KUNNEN DIT IK ZAL EENS KUT TEGEN JULLIE DOEN KIJKEN OF JULLIE HET DAN NOG ZO LEUK VINDEN!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als hij straks gewoon door het slotje heen gaat posten en na 5 minuten denkt dat hij het zelf per ongeluk heeft gesloten
Beter verlaat je gewoon dit landquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik mijn huis verlaten om boodschappen te gaan doen
Ja kom ik ga dat ook doen binnen NU en 5 minuten moeten we het huis uit zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik mijn huis verlaten om boodschappen te gaan doen
blaquote:
[..]
zou me niets verbazen als hij straks gewoon door het slotje heen gaat posten en na 5 minuten denkt dat hij het zelf per ongeluk heeft gesloten
Ken jou langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wilde alleen weten of hij er was ;$
Wel terecht natuurlijk dat ze zo doet, je blijft een irritante pokketienerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
JA JONGENS KIJK DAN ALTIJD ALS IK HIER KOM DOET OBER ZO IK VIND HET ECHT NIET KUNNEN DIT IK ZAL EENS KUT TEGEN JULLIE DOEN KIJKEN OF JULLIE HET DAN NOG ZO LEUK VINDEN!!!
[..]
Ja moet ff mijn hoofd doen ben over 45 minuten wel klaarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kom ik ga dat ook doen binnen NU en 5 minuten moeten we het huis uit zijn
Racistquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
buitenlandse vrouwen zijn inderdaad aantrekkelijker.
ik zou eerst korte bans hebben gegeven als extra kans. Daarna gelijk maandban en daarna nog langer.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SC sluiten is ook volkomen zinloze actie
Haha jij wordt later single daddy van een niggerbaby hahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
buitenlandse vrouwen zijn inderdaad aantrekkelijker.
Zou het in jouw geval niet zo afraffelenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja moet ff mijn hoofd doen ben over 45 minuten wel klaar
Mijn haar zit plat maar ik ga gewoon knotje doen denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja moet ff mijn hoofd doen ben over 45 minuten wel klaar
wow, wil jij hem voor me baren?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha jij wordt later single daddy van een niggerbaby haha
Hey Yvonnequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou eerst korte bans hebben gegeven als extra kans. Daarna gelijk maandban en daarna nog langer.
Wss zouden er dan best wat sneuvelen maar dst is dan een investering in t nieuwe positieve fok. Dit was mijn open solicitatie haha xoxo modmadeliefff
ze moeten mij gewoon mod maken ik ben er laatste tijd maar weinig dus is het volledige anarchie en overleven alleen de sterkstenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou eerst korte bans hebben gegeven als extra kans. Daarna gelijk maandban en daarna nog langer.
Wss zouden er dan best wat sneuvelen maar dst is dan een investering in t nieuwe positieve fok. Dit was mijn open solicitatie haha xoxo modmadeliefff
Ik zou het gewoon lekker laten pussen en rotten, zolang ze maar binnen de hekken van SC blijven, 1 stap erbuiten en meteen permbanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die bannen zichzelf tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb al tijdje geen blauwen gezien trouwens
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
die bannen zichzelf tegenwoordig
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
alle kutusers posten nu niet meer in KLB, ze hoeven niks te doen nuquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb al tijdje geen blauwen gezien trouwens
Whehehquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zijn op lurkmood, pas op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle kutusers posten nu niet meer in KLB, ze hoeven niks te doen nu
Ik vind het wel goed zo, ik ben in ONZ begonnenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat je niet bent geblevenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo, ik ben in ONZ begonnen
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb half het feedbacktopic volgebaggerd, denk niet dat ze zitten te lurken
Dat waren alleen maar kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb half het feedbacktopic volgebaggerd, denk niet dat ze zitten te lurken
Maakt niet uit, zelfs als je maar 1% getint bent blijf je een getinte, verdacht en potentieel terrorist... walgelijk volk bah... terug naar je zandbakquote:
Ik zou maar oppassen straks voelt een ander user zich aangesproken en gaat hijzij TR'en terwijl dit over mij gaat ;squote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zelfs als je maar 1% getint bent blijf je een getinte, verdacht en potentieel terrorist... walgelijk volk bah... terug naar je zandbak
ik heb mijn kuif net geknipt andersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat Toto een dooie muis als kapsel heeft
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ai, dat is ook niet alles. Doe maar jullie best dit keerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Manchester city weer terug helpen in de titelstrijd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen straks voelt een ander user zich aangesproken en gaat hijzij TR'en terwijl dit over mij gaat ;s
Mag ik nummer daarvan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]meldpunt discriminatie heeft een speciale hulplijn voor mijn kloons
ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
Zou wel mod willen zijn voor 1 dag om te kijken wie er allemaal TR's doen.
en iedereens notes lezenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
Zou wel mod willen zijn voor 1 dag om te kijken wie er allemaal TR's doen.
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weleens een muis met kuif gezien dan?
Stuur je het zo in DM, je kan het best naaktfoto's sturen naar dat nummer, dan reageren ze het snelstquote:
Top, ik stuur wel nudies van kim kartrashianquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuur je het zo in DM, je kan het best naaktfoto's sturen naar dat nummer, dan reageren ze het snelst
shitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Top, ik stuur wel nudies van kim kartrashian
Zou mijn best doen voor dat salaris.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ai, dat is ook niet alles. Doe maar jullie best dit keer
ik zou kort gebitch onderling tolereren maar niet het continu gefit op 1 persoon . ook niet als slechts eentje dat bij iem. doet. zo ging t dacht ik ook altijd toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon lekker laten pussen en rotten, zolang ze maar binnen de hekken van SC blijven, 1 stap erbuiten en meteen permban
JE BENT ZELF EEN DOM INTERNETquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan toch niet dom varken, alles wat op het internet staat blijft voor altijd bestaan
Weet ik veel, ik zou me er echt niet voor interesseren, je trekt je bek zelf maar open, je bent geen beschermer als mod hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou kort gebitch onderling tolereren maar niet het continu gefit op 1 persoon . ook niet als slechts eentje dat bij iem. doet. zo ging t dacht ik ook altijd toch?
neem wat lekkers voor mij meequote:
hehe nee, krijg je niet bij de jumbo en heb geen zin om te lopen naar de ahquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iets zegt me dat je sws salted chocolate caramel cheesecake gaat halen
Tiramisuquote:
Maak jij alcohol free voor me zoals laatstquote:
Ja, met aardbeitjesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:04 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Maak jij alcohol free voor me zoals laatst?
goed om te horenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
Maar heb mijn leven gebeterd, nu alweer een tijdje banvrij.
jammer welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
Maar heb mijn leven gebeterd, nu alweer een tijdje banvrij.
Ja echt harde kern hooligan, maakte dit forum helemaal kapot vroeger. Daarom gaat het financieel zo slecht met FOK! nu.quote:
schaam je diepquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt harde kern hooligan, maakte dit forum helemaal kapot vroeger. Daarom gaat het financieel zo slecht met FOK! nu.
Nee.quote:
omdat je een cutiepie bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:07 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben nog nooit geband en ik ben actief sinds 2009
quote:
ja, fok moet misschien leeftijd restricties krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Ik had meer moderatorbescherming moeten krijgen als kleine Chai, ben mentaal kapot gegaan door FOK!.
TR, wees eens positief, meer kaas voor jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet maar nooit bij een kaashater, die maken wel vaker fouten in hun leven
Daarom is ie ook zo rondquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
TR, wees eens positief, meer kaas voor jou.
ik wil dat de hele wereld kan genieten van kazige goedjesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
TR, wees eens positief, meer kaas voor jou.
Postte wel netjes in PUB SC eerst, vond KLB SC eerst ook eng, maar als je gewoon meedoet is het wel ok.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, fok moet misschien leeftijd restricties krijgen
banverwensing, ik hoop dat je hiervoor een ban krijgtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:11 schreef McGrath het volgende:
Ik vind dat het tijd is dat Crip eens een ban krijgt, ze is erg negatief de laatste tijd.
Tr gedaan, uit deze post blijkt dat je zelf ook in stilte hoopt op een ban voor McG.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
banverwensing, ik hoop dat je hiervoor een ban krijgt
nee, ik werk mee aan het een beter FOK!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
banverwensing, ik hoop dat je hiervoor een ban krijgt
niet in stilte hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Tr gedaan, uit deze post blijkt dat je zelf ook in stilte hoopt op een ban voor McG.
Oh, ga je stoppen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik werk mee aan het een beter FOK!
Pas als alle rotte appels weg zijn,dan zal ik zelf ook gaan verdwijnen, dan zit mijn taak erop.quote:
rotte appels > rotte perenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas als alle rotte appels weg zijn,dan zal ik zelf ook gaan verdwijnen, dan zit mijn taak erop.
TR wegens hardwarefalenverwensingquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:15 schreef McGrath het volgende:
Dus WCH, ik hoop dat je toetsenbord kapot gaat.
kquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:11 schreef McGrath het volgende:
Ik vind dat het tijd is dat Crip eens een ban krijgt, ze is erg negatief de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |