quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als hij straks gewoon door het slotje heen gaat posten en na 5 minuten denkt dat hij het zelf per ongeluk heeft gesloten
Ja moet ff mijn hoofd doen ben over 45 minuten wel klaarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja kom ik ga dat ook doen binnen NU en 5 minuten moeten we het huis uit zijn
Racistquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
buitenlandse vrouwen zijn inderdaad aantrekkelijker.
ik zou eerst korte bans hebben gegeven als extra kans. Daarna gelijk maandban en daarna nog langer.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SC sluiten is ook volkomen zinloze actie
Haha jij wordt later single daddy van een niggerbaby hahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
buitenlandse vrouwen zijn inderdaad aantrekkelijker.
Zou het in jouw geval niet zo afraffelenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja moet ff mijn hoofd doen ben over 45 minuten wel klaar
Mijn haar zit plat maar ik ga gewoon knotje doen denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja moet ff mijn hoofd doen ben over 45 minuten wel klaar
wow, wil jij hem voor me baren?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha jij wordt later single daddy van een niggerbaby haha
Hey Yvonnequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou eerst korte bans hebben gegeven als extra kans. Daarna gelijk maandban en daarna nog langer.
Wss zouden er dan best wat sneuvelen maar dst is dan een investering in t nieuwe positieve fok. Dit was mijn open solicitatie haha xoxo modmadeliefff
ze moeten mij gewoon mod maken ik ben er laatste tijd maar weinig dus is het volledige anarchie en overleven alleen de sterkstenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou eerst korte bans hebben gegeven als extra kans. Daarna gelijk maandban en daarna nog langer.
Wss zouden er dan best wat sneuvelen maar dst is dan een investering in t nieuwe positieve fok. Dit was mijn open solicitatie haha xoxo modmadeliefff
Ik zou het gewoon lekker laten pussen en rotten, zolang ze maar binnen de hekken van SC blijven, 1 stap erbuiten en meteen permbanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
die bannen zichzelf tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb al tijdje geen blauwen gezien trouwens
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
die bannen zichzelf tegenwoordig
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
alle kutusers posten nu niet meer in KLB, ze hoeven niks te doen nuquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb al tijdje geen blauwen gezien trouwens
Whehehquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zijn op lurkmood, pas op.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle kutusers posten nu niet meer in KLB, ze hoeven niks te doen nu
Ik vind het wel goed zo, ik ben in ONZ begonnenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle kutusers posten nu niet meer in KLB, ze hoeven niks te doen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |