SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe positief speklapquote:
hij is gayquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet iemand voor etsu fixen, beetje wingwomannen duh
Ik ook voor jouquote:
ongekend fenomenaal iddquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:43 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind het wel prachtig dat de hele sc gewoon is verplaatst
SC sluiten is ook volkomen zinloze actiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:43 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind het wel prachtig dat de hele sc gewoon is verplaatst
ik maak alleen maar leuke grappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah jammer de online tijd is verstreken balenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:44 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
haha de OP vindt het ook gay
is die ouwe brillenzitter Frank al gespotquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
SC sluiten is ook volkomen zinloze actie
super snel op msnquote:
Die man nuttigt in het weekend altijd het een en ander, denk niet dat hij zo goed over het forum weet te navigeren dat hij ons hier weet te vinden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die ouwe brillenzitter Frank al gespot
deze post quote ik vnv nog ff als hij er isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die man nuttigt in het weekend altijd het een en ander, denk niet dat hij zo goed over het forum weet te navigeren dat hij ons hier weet te vinden.
zou me niets verbazen als hij straks gewoon door het slotje heen gaat posten en na 5 minuten denkt dat hij het zelf per ongeluk heeft geslotenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die man nuttigt in het weekend altijd het een en ander, denk niet dat hij zo goed over het forum weet te navigeren dat hij ons hier weet te vinden.
Waarschijnlijk doet hij een goed woordje in de crewforaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die ouwe brillenzitter Frank al gespot
JA JONGENS KIJK DAN ALTIJD ALS IK HIER KOM DOET OBER ZO IK VIND HET ECHT NIET KUNNEN DIT IK ZAL EENS KUT TEGEN JULLIE DOEN KIJKEN OF JULLIE HET DAN NOG ZO LEUK VINDEN!!!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als hij straks gewoon door het slotje heen gaat posten en na 5 minuten denkt dat hij het zelf per ongeluk heeft gesloten
Beter verlaat je gewoon dit landquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik mijn huis verlaten om boodschappen te gaan doen
Ja kom ik ga dat ook doen binnen NU en 5 minuten moeten we het huis uit zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik mijn huis verlaten om boodschappen te gaan doen
blaquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou me niets verbazen als hij straks gewoon door het slotje heen gaat posten en na 5 minuten denkt dat hij het zelf per ongeluk heeft gesloten
Ken jou langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wilde alleen weten of hij er was ;$
Wel terecht natuurlijk dat ze zo doet, je blijft een irritante pokketienerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
JA JONGENS KIJK DAN ALTIJD ALS IK HIER KOM DOET OBER ZO IK VIND HET ECHT NIET KUNNEN DIT IK ZAL EENS KUT TEGEN JULLIE DOEN KIJKEN OF JULLIE HET DAN NOG ZO LEUK VINDEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |