Nee.quote:
omdat je een cutiepie bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:07 schreef anti-loper het volgende:
Ik ben nog nooit geband en ik ben actief sinds 2009
quote:
ja, fok moet misschien leeftijd restricties krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Ik had meer moderatorbescherming moeten krijgen als kleine Chai, ben mentaal kapot gegaan door FOK!.
TR, wees eens positief, meer kaas voor jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet maar nooit bij een kaashater, die maken wel vaker fouten in hun leven
Daarom is ie ook zo rondquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
TR, wees eens positief, meer kaas voor jou.
ik wil dat de hele wereld kan genieten van kazige goedjesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
TR, wees eens positief, meer kaas voor jou.
Postte wel netjes in PUB SC eerst, vond KLB SC eerst ook eng, maar als je gewoon meedoet is het wel ok.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, fok moet misschien leeftijd restricties krijgen
banverwensing, ik hoop dat je hiervoor een ban krijgtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:11 schreef McGrath het volgende:
Ik vind dat het tijd is dat Crip eens een ban krijgt, ze is erg negatief de laatste tijd.
Tr gedaan, uit deze post blijkt dat je zelf ook in stilte hoopt op een ban voor McG.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
banverwensing, ik hoop dat je hiervoor een ban krijgt
nee, ik werk mee aan het een beter FOK!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
banverwensing, ik hoop dat je hiervoor een ban krijgt
niet in stilte hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Tr gedaan, uit deze post blijkt dat je zelf ook in stilte hoopt op een ban voor McG.
Oh, ga je stoppen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik werk mee aan het een beter FOK!
Pas als alle rotte appels weg zijn,dan zal ik zelf ook gaan verdwijnen, dan zit mijn taak erop.quote:
rotte appels > rotte perenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pas als alle rotte appels weg zijn,dan zal ik zelf ook gaan verdwijnen, dan zit mijn taak erop.
TR wegens hardwarefalenverwensingquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:15 schreef McGrath het volgende:
Dus WCH, ik hoop dat je toetsenbord kapot gaat.
kquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:11 schreef McGrath het volgende:
Ik vind dat het tijd is dat Crip eens een ban krijgt, ze is erg negatief de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |