jammer dat je niet bent geblevenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed zo, ik ben in ONZ begonnen
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb half het feedbacktopic volgebaggerd, denk niet dat ze zitten te lurken
Dat waren alleen maar kwaliteitspostsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb half het feedbacktopic volgebaggerd, denk niet dat ze zitten te lurken
Maakt niet uit, zelfs als je maar 1% getint bent blijf je een getinte, verdacht en potentieel terrorist... walgelijk volk bah... terug naar je zandbakquote:
Ik zou maar oppassen straks voelt een ander user zich aangesproken en gaat hijzij TR'en terwijl dit over mij gaat ;squote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zelfs als je maar 1% getint bent blijf je een getinte, verdacht en potentieel terrorist... walgelijk volk bah... terug naar je zandbak
ik heb mijn kuif net geknipt andersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat Toto een dooie muis als kapsel heeft
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle kutusers posten nu niet meer in KLB, ze hoeven niks te doen nu
Ai, dat is ook niet alles. Doe maar jullie best dit keerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Manchester city weer terug helpen in de titelstrijd.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen straks voelt een ander user zich aangesproken en gaat hijzij TR'en terwijl dit over mij gaat ;s
Mag ik nummer daarvan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]meldpunt discriminatie heeft een speciale hulplijn voor mijn kloons
ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
Zou wel mod willen zijn voor 1 dag om te kijken wie er allemaal TR's doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |