en iedereens notes lezenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
Zou wel mod willen zijn voor 1 dag om te kijken wie er allemaal TR's doen.
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weleens een muis met kuif gezien dan?
Stuur je het zo in DM, je kan het best naaktfoto's sturen naar dat nummer, dan reageren ze het snelstquote:
Top, ik stuur wel nudies van kim kartrashianquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stuur je het zo in DM, je kan het best naaktfoto's sturen naar dat nummer, dan reageren ze het snelst
shitquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Top, ik stuur wel nudies van kim kartrashian
Zou mijn best doen voor dat salaris.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ai, dat is ook niet alles. Doe maar jullie best dit keer
ik zou kort gebitch onderling tolereren maar niet het continu gefit op 1 persoon . ook niet als slechts eentje dat bij iem. doet. zo ging t dacht ik ook altijd toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon lekker laten pussen en rotten, zolang ze maar binnen de hekken van SC blijven, 1 stap erbuiten en meteen permban
JE BENT ZELF EEN DOM INTERNETquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan toch niet dom varken, alles wat op het internet staat blijft voor altijd bestaan
Weet ik veel, ik zou me er echt niet voor interesseren, je trekt je bek zelf maar open, je bent geen beschermer als mod hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zou kort gebitch onderling tolereren maar niet het continu gefit op 1 persoon . ook niet als slechts eentje dat bij iem. doet. zo ging t dacht ik ook altijd toch?
neem wat lekkers voor mij meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |