Het nummer beluister je hier:quote:Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.
- Singer-songwriter Douwe Bob
Mijn vrienden, collega's zijn grotendeels niet fan het ESF.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:56 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Hopelijk zijn er ook veel niet-eurofans gek op dit liedje. Want die zijn in de meerderheid
Jep, helemaalquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:33 schreef ato het volgende:
Grappig dat nu Gordon en Carlo Boshard ook het liedje leuk vinden.
Zij waren toch altijd weg van power ballads?
Ach ja... je weet toch nooit hoe het valtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:01 schreef _Joy_ het volgende:
Ik volg het esf enigszins (hoe ouder ik word, hoe leuker ik het begin te vinden) en ik vind het een leuk liedje!
Maar daar staat tegenover dat ik het nummer van Joan Franka ook heel leuk vond, dus of ik nou een goede graadmeter ben...
Voornamelijk over het laatste heb ik nog m'n twijfels. Hans werkt een beetje wisselend. Of heel goed, of hij verkloot het helemaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:59 schreef ato het volgende:
Ik vind het een lekker nummertje,zal je zien met een goede perfomance gaat goed komen.
Trijntje omringt zich graag met jaknikkers en is helemaal overtuigd van haar eigen talent. Niks mis met zo'n zelfvertrouwen maar het maakt je wel blind voor de dingen om je heen en zorgt ervoor dat kritieken van buitenaf lastig te verwerken zijn. Dan ga je wild om je heen slaan, trek je een parachute aan en blijf je 'dicht bij jezelf', oftewel je laat geen buitenstaanders als Pannecoucke toe. Denk dat die arme Hans amper de ruimte heeft gehad voor zijn ideeën en Team Trijn een van zijn lastigste klanten is geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Voornamelijk over het laatste heb ik nog m'n twijfels. Hans werkt een beetje wisselend. Of heel goed, of hij verkloot het helemaal.
Mee eens en ik las op zijn Facebook dat hij al gepraat had met Pannecoucke en dat het een relaxte meeting was.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Trijntje omringt zich graag met jaknikkers en is helemaal overtuigd van haar eigen talent. Niks mis met zo'n zelfvertrouwen maar het maakt je wel blind voor de dingen om je heen en zorgt ervoor dat kritieken van buitenaf lastig te verwerken zijn. Dan ga je wild om je heen slaan, trek je een parachute aan en blijf je 'dicht bij jezelf', oftewel je laat geen buitenstaanders als Pannecoucke toe. Denk dat die arme Hans amper de ruimte heeft gehad voor zijn ideeën en Team Trijn een van zijn lastigste klanten is geweest.
Pure speculatie natuurlijk, maar dat denk ik dus.
Zo'n Douwe Bob lijkt me super relaxed, go with the flow en gefocused en een veel prettiger persoon om mee te werken.
Ik ben het met Cee eens dat het vorig jaar zeer waarschijnlijk niet aan Pannecoucke heeft gelegen, alleen is mijn redenering bijna het tegenovergestelde van die van Cee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:21 schreef Unites het volgende:
[..]
Voornamelijk over het laatste heb ik nog m'n twijfels. Hans werkt een beetje wisselend. Of heel goed, of hij verkloot het helemaal.
Op mij kwam het juist heel anders over, maar dat gooi ik ff in een spoiler.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Trijntje omringt zich graag met jaknikkers en is helemaal overtuigd van haar eigen talent. Niks mis met zo'n zelfvertrouwen maar het maakt je wel blind voor de dingen om je heen en zorgt ervoor dat kritieken van buitenaf lastig te verwerken zijn. Dan ga je wild om je heen slaan, trek je een parachute aan en blijf je 'dicht bij jezelf', oftewel je laat geen buitenstaanders als Pannecoucke toe. Denk dat die arme Hans amper de ruimte heeft gehad voor zijn ideeën en Team Trijn een van zijn lastigste klanten is geweest.
Pure speculatie natuurlijk, maar dat denk ik dus.
Zo'n Douwe Bob lijkt me super relaxed, go with the flow en gefocused en een veel prettiger persoon om mee te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar zie ik dat niet gebeuren. DB straalt nu al meer zekerheid uit dan Trijn. Hij lijkt er ook echt van overtuigd dat het optreden straks moet kloppen en dat je daar een concertregisseur bij nodig hebt, omdat een ESF optreden echt iets heel anders is dan een gewoon optreden.
Hij zal misschien niet zo minutieus te regisseren zijn als Waylon (die echt in elk optreden op de seconde de juiste blikken optoverde), maar daar leent dit lied zich ook niet voor.
Komt er op neer dat ik het helemaal goed zie komen.
Pannecoucke pakt zijn titel van god terug en Douwe Bob neemt het ESF mee terug naar Nederland.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Stilte kan ook functioneel zijn. Luister The Common Linnets nog eens terug; hun finale-optreden tijdens het Songfestival. Let op het moment van stilte (op 3:05 minuten), net voor het laatste refrein en de reactie vanuit de zaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:23 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
De solo klinkt wel lekker maar mag idd iets langer
Oh, das wel een fikse daling.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef aarontje112 het volgende:
We zijn trouwens wel gedaald naar een 16e plaats bij de bookies
Er moet iets zijn wat op de één of andere manier de spanning opbouwt en daarmee de aandacht van de kijker vasthoudt. Een stilte of aanzwellende muziek is de makkelijkste manier daarvoor, en zoiets ontbreekt aan het eind van het lied inderdaad. Daardoor heeft de gemiddelde kijker na een minuut of 2 zijn mening wel bepaald.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het nummer nog eens beluisterd en er zit iets muzikaal niet lekker. Het gaat mij om het mini-solootje na het tweede refrein dat heel plotseling overgaat naar het derde, dubbele refrein. Ik vind die overgang wat gekunsteld klinken.
Het liedje duurt maar 02:43, dus er zijn 17 seconden over. Uit die solo had je meer kunnen halen. En doordat de solo zo kort is, wordt ook het gevoel van te veel herhaling versterkt. Het tweede refrein en het dubbele derde refrein zitten immers heel dicht op elkaar.
Het nummer zou er beter van worden als de solo iets wordt verlengd en wellicht uitmondt in een stilte. Ik zou het derde refrein dan opbouwen, in plaats van twee keer hetzelfde te spelen.
Het kan voor de verandering in elk geval een keer niet fout gaan met de jurk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat hij zijn eigen look houdt, die style enzo, maar dat ze hem echt Smoking Hot maken. Dat het net ff spannender wordt
Ook dat! En ook heeft hij wat betere looks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan voor de verandering in elk geval een keer niet fout gaan met de jurk.
Een donkerblauw pak en dan zwarrwitbeelden waarbij ze alleen zijn ogen en pak kleurenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat hij zijn eigen look houdt, die style enzo, maar dat ze hem echt Smoking Hot maken. Dat het net ff spannender wordt
Noh, daar zeg je watquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een donkerblauw pak en dan zwarrwitbeelden waarbij ze alleen zijn ogen en pak kleuren
Het pak van de leadzanger van de 3JS laat zien dat het ook bij mannen kledingtechnisch dramatisch uit kan pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan voor de verandering in elk geval een keer niet fout gaan met de jurk.
Ik schat Douwe toch echt wel smaakvoller in dan de 3J'squote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het pak van de leadzanger van de 3JS laat zien dat het ook bij mannen kledingtechnisch dramatisch uit kan pakken.
quote:Slow Down
iTunes:
#1 Netherlands
#166 Finland
Shhhhht, rustig maar meisje, het komt goed. Echt!quote:
Luisteren naar feesboekers.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:51 schreef Greys het volgende:
Er staat een 'exclusive' interview met DB online op FB door Eurovision, ook gedeeld door Songfestivalweblog geloof ik. Krijg het mobiel nu niet geplakt hier.
Wat me opvalt is dat onder dat interview bijna elke reactie van buitenlanders negatief is..Veel negatiever dan op YouTube. Iemand vindt hem ook 'snotty and cockie' overkomen in het interview, omdat hij wil winnen. Lied vinden ze boring op FB voornamelijk. Anouk en TCL vonden ze terechte top 10, dit vinden ze minder.
Verder zie ik op FB onder de Russische entry alleen maar gejuich en gejubel en 'we have a winner'. Mweh, fake hijgerig gedoe.
Mijn hoop is weer een pietsie getemperd![]()
Eh hallo, het is een wedstrijd.quote:Iemand vindt hem ook 'snotty and cockie' overkomen [...] omdat hij wil winnen.
Precies, zeg ik al jaren.quote:
Hebben ze daar dit filmpje geplaatst? Want daar stonden in het begin inderdaad ook een paar van zulke reacties onder.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:51 schreef Greys het volgende:
Er staat een 'exclusive' interview met DB online op FB door Eurovision, ook gedeeld door Songfestivalweblog geloof ik. Krijg het mobiel nu niet geplakt hier.
Wat me opvalt is dat onder dat interview bijna elke reactie van buitenlanders negatief is..Veel negatiever dan op YouTube. Iemand vindt hem ook 'snotty and cockie' overkomen in het interview, omdat hij wil winnen. Lied vinden ze boring op FB voornamelijk. Anouk en TCL vonden ze terechte top 10, dit vinden ze minder.
Verder zie ik op FB onder de Russische entry alleen maar gejuich en gejubel en 'we have a winner'. Mweh, fake hijgerig gedoe.
quote:Op zondag 6 maart 2016 01:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Russische entry even opgezocht en zie dit bericht eronder staan dat 114 keer geliked is:quote:Op zondag 6 maart 2016 01:51 schreef Greys het volgende:
Dan is er dit positieve bericht dat 51 keer geliked is en toevallig van iemand is uit Rusland zelf:quote:Generic, cheap, typical trash. Another dull song that will do well just because it's Russia.Well, at least it's not another propaganda ballad about peace...
Denk dat algehele jubelstemming wel meevalt.quote:This song is catchy and absolutely amazing. Must win, but even if it doesn't, it will be anyway the best entry at this ESC and best Russian entry ever. Haters gonna hate and Sergey's gonna slay.
Ik denk inderdaad dat het belangrijk is om ook de volksaard een beetje in je achterhoofd te houden. Nederlanders hebben de neiging om onszelf met dit soort dingen af te zeiken. We maken we ons er constant schuldig aan.* Ik denk dat het vooral is om - onbewust - een teleurstelling te voorkomen, maar daar mogen psychologen zich verder over buigen.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:46 schreef Fascination het volgende:
Dan is er dit positieve bericht dat 51 keer geliked is en toevallig van iemand is uit Rusland zelf:
Nederlander:quote:Jochem Scharenborg
ik denk jammer
Brit:quote:Joeperdepoep
Ben ik de enige dit nummer niet zo heel geweldig vind?
I rest my case.quote:Gamesda Entertainment
This song can win! Go Netherlands! 12 Points from UNITED KINGDOM!
Haha ja en de reacties van de Nederlanders zijn ook altijd zo heerlijk direct.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:45 schreef Jane het volgende:
Klassieke voorbeelden (van YouTube):
Nederlander:
[..]
Nederlander:
[..]
Brit:
[..]
I rest my case.
Och, dat zijn waarschijnlijk allemaal BNWers die vinden dat er in Europa te veel anti-Rusland propaganda is. Om dat goed te maken gaan ze dan overdreven positief zijn over de Russische inzending.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:57 schreef Greys het volgende:
Op Facebook jubelen voornamelijk Nederlanders over Rusland.
Maar jullie hebben gelijk. Ons nummer wordt er niet minder goed door!
quote:
Zat er aan te komen: Speed it up Douwequote:
Maar mogen niet eens live spelen volgens mij, alleen zang, rest een bandjequote:Op maandag 7 maart 2016 00:43 schreef ato het volgende:
Het valt mij vooral op dat gewoon een live liedje is.
En instrumentaal , let op dat gaat beloond worden.
quote:
Het liedje staat iig, komt live prima uit de verf.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:36 schreef Soren het volgende:
dit optreden is gefilmd met een koffiezetapparaat, maargoed.. zijn eerste liveoptreden:
Meh!quote:
Gelukkig werden birds en calm after the storm later gewaardeerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:02 schreef Fascination het volgende:
Blijf het refrein slappe hap vinden. Eigenlijk hetzelfde probleem dat Birds en CATS hadden.
Ze werden allebei erg goed gebracht daar op het podium. Denk dat dat deze keer ook enorm goed kan uitpakken.quote:Op maandag 7 maart 2016 17:26 schreef ato het volgende:
[..]
Gelukkig werden birds en calm after the storm later gewaardeerd.
Hahaha zij hebben wat goed te maken..quote:Op maandag 7 maart 2016 19:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
CATS was wel van een buitencategorie en met de graphics was dit onovertroffen.
Duidelijk een geval waarbij de graphics hebben bijgedragen aan het suc6. Dat was zo goed neergezet!
Hopelijk heeft die pannenkoek weer zo'n niveau want vorig jaar met Trijntje was op zn zachts gezegd een fiasco![]()
![]()
Gelukkig nog iets positiefs :-)quote:Op maandag 7 maart 2016 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze werden allebei erg goed gebracht daar op het podium. Denk dat dat deze keer ook enorm goed kan uitpakken.
Waarschijnlijk niet zoiets, moet je ook niet willen bij dit nummer.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:40 schreef Greys het volgende:
Dit is echt niet negatief bedoeld, maar ik vraag me wel oprecht af of Hans met dit nummer net zoiets bijzonders kan doen visueel als met TCL. Dat nummer leende zich er ook wel bijzonder goed voor.
Al zal het deze keer (itt bij Trijntje) niet aan hun/zijn voorbereiding liggen want ze zijn er tijdig over na gaan denken.
CATS werd destijds pas op 12 maart bekendgemaakt. Had jij daarna gelijk een positief gevoel? Zo ja, dan denk ik dat je één van de weinigen was. Dat optreden bij DWDD was natuurlijk ook weinig sprankelend.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:07 schreef Cyan9 het volgende:
Ik weet niet, maar ik heb nog niet echt het positieve gevoel dat ik wel had bij Anouk en TCL. Ik twijfel zelfs nog een beetje aan kwalificatie voor de finale.
Ik ben denk ik zo'n liefhebber van vooral Ilse haar zangstem dat ik meteen fan was. Ook echt meteen finale gevoel.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:53 schreef Jane het volgende:
[..]
CATS werd destijds pas op 12 maart bekendgemaakt. Had jij daarna gelijk een positief gevoel? Zo ja, dan denk ik dat je één van de weinigen was. Dat optreden bij DWDD was natuurlijk ook weinig sprankelend.
Bij mijzelf kwam het positieve gevoel destijds pas bij de halve finale.
Nou, pfoe. Op het moment dat ik positiever ben dan tachtig procent van de posters, ga ik ook twijfelen.... Misschien wil ik wel gewoon te graag dat het goed is?quote:
Ja! Wees welkom!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:34 schreef moemoe het volgende:
Ik las iets over de kroeg van Henk op de dag des oordeels.
Maar wel veel meer een (redelijk) standaard popliedje, dus daar zit DB beter mee. Wat dat betreft is die Frans een concurrent voor Douwe zoals een snackbar een concurrent is van de Librije (ze bieden hetzelfde basisproduct, maar er zit een wereld van verschil in kwaliteit.)quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:56 schreef Fascination het volgende:
Als dat nummer van Frans voor Zweden wordt gekozen, is dat nog wel een redelijke concurrent voor Douwe lijkt me. Tapt een beetje uit hetzelfde vaatje. Ook een liedje zonder opsmuk en vrij "klein".
Maar er zijn genoeg mensen met een wansmaak, ik kies de snackbar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wel veel meer een (redelijk) standaard popliedje, dus daar zit DB beter mee. Wat dat betreft is die Frans een concurrent voor Douwe zoals een snackbar een concurrent is van de Librije (ze bieden hetzelfde basisproduct, maar er zit een wereld van verschil in kwaliteit.)![]()
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat die Frans het waarschijnlijk zou winnen op looks, als hij zijn haar een beetje fatsoeneert.![]()
Ik vind het liedje toch iets anders, wel een leuk liedje overigens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:56 schreef Fascination het volgende:
Als dat nummer van Frans voor Zweden wordt gekozen, is dat nog wel een redelijke concurrent voor Douwe lijkt me. Tapt een beetje uit hetzelfde vaatje. Ook een liedje zonder opsmuk en vrij "klein".
En dat is maar goed ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg mensen met een wansmaak, ik kies de snackbar.
Het lied van Frans kan winnen en het lied van Douwe kan de finale halen, dat is het belangrijkste verschil. Er eten nu eenmaal meer mensen kroketten dan reerug.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wel veel meer een (redelijk) standaard popliedje, dus daar zit DB beter mee. Wat dat betreft is die Frans een concurrent voor Douwe zoals een snackbar een concurrent is van de Librije (ze bieden hetzelfde basisproduct, maar er zit een wereld van verschil in kwaliteit.)![]()
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat die Frans het waarschijnlijk zou winnen op looks, als hij zijn haar een beetje fatsoeneert.![]()
Ik kijk niet, maar ik denk dan automatisch aan mensen in t-shirt en spijkerbroek, die met een gitaar op schoot een zeikliedje zingen met een gezicht alsof ze eerst een kilo bananen hebben opgegeten en nu niet kunnen poepen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:52 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik zie trouwens nu bij DWDD trouwens nu Giels talentenjacht. Dat zie ik echt als potentiële kweekvijver voor het ESF.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lied van Frans kan winnen en het lied van Douwe kan de finale halen, dat is het belangrijkste verschil. Er eten nu eenmaal meer mensen kroketten dan reerug.
Precies... daarbij... Giel Beelenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik denk dan automatisch aan mensen in t-shirt en spijkerbroek, die met een gitaar op schoot een zeikliedje zingen met een gezicht alsof ze eerst een kilo bananen hebben opgegeten en nu niet kunnen poepen.
Ik vraag me ook af hoe dit zit voor ESC United. Ik lees sinds dit jaar een beetje mee, maar heb het gevoel dat ze daar nogal overdreven positief zijn over bepaalde nummers. Ook geen goede graadmeter of voorspellen ze het daar altijd wel aardig goed?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:43 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Die lijstjes worden wel vaak gemaakt door wiwifans; geen echte graadmeter.
Komt DB hier ook niet uit voort?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik denk dan automatisch aan mensen in t-shirt en spijkerbroek, die met een gitaar op schoot een zeikliedje zingen met een gezicht alsof ze eerst een kilo bananen hebben opgegeten en nu niet kunnen poepen.
Geen idee, volg dat forum op dat punt niet echt. Denk dat ze in een iets gematigdere hoek zitten dan wiwi.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe dit zit voor ESC United. Ik lees sinds dit jaar een beetje mee, maar heb het gevoel dat ze daar nogal overdreven positief zijn over bepaalde nummers. Ook geen goede graadmeter of voorspellen ze het daar altijd wel aardig goed?
Die komt uit een eerdere giel-talentenjacht, De beste singer-songwriter van Nederland. Daar komt zijn enige solo top 40-hit uit voort.quote:
Won het eerste seizoen van De Beste Singer Songwriter van Nederland, in dat zelfde seizoen werd Nielson tweede. Dus met die ene show heeft ie al meer succesvolle artiesten weten te kweken dan de 1600 seizoenen van The Voice tot nu toe.quote:
Dat kun je zien als een muzikaal stijlfiguur. Normaal ligt het accent op de eerste en de derde tel. Nu ff een keer niet --> op de tweede namelijk. Valt op door afwijkendheid, prima vind ik. Zeker omdat er zo veel herhaald wordt op het einde.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het nummer nog eens beluisterd en er zit iets muzikaal niet lekker. Het gaat mij om het mini-solootje na het tweede refrein dat heel plotseling overgaat naar het derde, dubbele refrein. Ik vind die overgang wat gekunsteld klinken.
Qua reacties gelukkig ook nog positief.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:38 schreef Greys het volgende:
Met de YouTube views gaat het wel lekker geloof ik
Ik snap de overgang ritmisch wel, maar ik vind 'm vooral muzikaal geforceerd klinken. En mijn punt was ook dat het tweede en derde refrein te dicht op elkaar zitten, terwijl het liedje 17 seconden korter is dan wat is toegestaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:02 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Dat kun je zien als een muzikaal stijlfiguur. Normaal ligt het accent op de eerste en de derde tel. Nu ff een keer niet --> op de tweede namelijk. Valt op door afwijkendheid, prima vind ik. Zeker omdat er zo veel herhaald wordt op het einde.
Eens. Met die seconden zouden ze straks live nog iets moeten doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap de overgang ritmisch wel, maar ik vind 'm vooral muzikaal geforceerd klinken. En mijn punt was ook dat het tweede en derde refrein te dicht op elkaar zitten, terwijl het liedje 17 seconden korter is dan wat is toegestaan.
Kan altijd nog gebeuren he..quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Met die seconden zouden ze straks live nog iets moeten doen.
Nah, ik vind de overgang juist wel vet klinken. Maar dat is subjectief natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap de overgang ritmisch wel, maar ik vind 'm vooral muzikaal geforceerd klinken. En mijn punt was ook dat het tweede en derde refrein te dicht op elkaar zitten, terwijl het liedje 17 seconden korter is dan wat is toegestaan.
Dat hoeft van mij dan weer niet..quote:
Wel te veel dislikes.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:04 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Qua reacties gelukkig ook nog positief.
JaAAAAAAAquote:
Als je dat doet, loop je het risico op een chaotische boelquote:
Volgens mij doet bijna elk land het voor de "fans", want als ik het dit jaar een beetje goed inschat gaan ze bijna allemaal gebruik maken van ventilatoren. En zo niet, dan zie je wel een storm van vuur en andere rare dingen verschijnen op de schermen/projecties erachter/eromheen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:45 schreef geitenbrei het volgende:
Als je echt voor de fans gaat, doe dan Within temptation. Dan win je waarschijnlijk. Die hebben echt een enorme fanbase door heel Europa heen.
quote:
Gelukkig houdt hij het eenvoudig, wie weet weer een camera gericht op DB.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:34 schreef grazz het volgende:
Fijn al die sterke bijdrages in onze semien toch moet het lukken. Slow Down is een lied dat zowel jong als oud gaat aanspreken. DB komt op beeld sympathiek over (altijd goed). Het enige dat nog moet gebeuren is een briljante act. Daar vertrouw ik Pannecouke wel in, maar wordt zijn plan ook goedgekeurd door de organisatie? Elk land heeft natuurlijk wel zo een wensenlijstje, maar echt niet alles kan uitgevoerd worden.
moeten ze er eerst weer k-otic-er lozen: 7 too crowded - 6 is toch de max?quote:
Hij zou idd de Zweedse voorronde kunnen winnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lied van Frans kan winnen en het lied van Douwe kan de finale halen, dat is het belangrijkste verschil. Er eten nu eenmaal meer mensen kroketten dan reerug.
Ik vond ze destijds heel geschiktquote:
Zeker, bijna 430.000 al.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:38 schreef Greys het volgende:
Met de YouTube views gaat het wel lekker geloof ik
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
moeten ze er eerst weer k-otic-er lozen: 7 too crowded - 6 is toch de max?
Ja!quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond ze destijds heel geschikt
Ze ziet er mooi en fris uit. Sita ook welquote:Op donderdag 10 maart 2016 09:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Anna (is het toch? Met die krullen) is echt mooi ouder aan het worden. Of ja, niet ouder dan eigenlijk, de tijd lijkt stil te staan...
Bart ook wel, is toch met die gitaar ?quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja!
Tig keer leuker dan een Osjien en Maan.
[..]
Ze ziet er mooi en fris uit. Sita ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |