Oh, das wel een fikse daling.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef aarontje112 het volgende:
We zijn trouwens wel gedaald naar een 16e plaats bij de bookies
Er moet iets zijn wat op de één of andere manier de spanning opbouwt en daarmee de aandacht van de kijker vasthoudt. Een stilte of aanzwellende muziek is de makkelijkste manier daarvoor, en zoiets ontbreekt aan het eind van het lied inderdaad. Daardoor heeft de gemiddelde kijker na een minuut of 2 zijn mening wel bepaald.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het nummer nog eens beluisterd en er zit iets muzikaal niet lekker. Het gaat mij om het mini-solootje na het tweede refrein dat heel plotseling overgaat naar het derde, dubbele refrein. Ik vind die overgang wat gekunsteld klinken.
Het liedje duurt maar 02:43, dus er zijn 17 seconden over. Uit die solo had je meer kunnen halen. En doordat de solo zo kort is, wordt ook het gevoel van te veel herhaling versterkt. Het tweede refrein en het dubbele derde refrein zitten immers heel dicht op elkaar.
Het nummer zou er beter van worden als de solo iets wordt verlengd en wellicht uitmondt in een stilte. Ik zou het derde refrein dan opbouwen, in plaats van twee keer hetzelfde te spelen.
Het kan voor de verandering in elk geval een keer niet fout gaan met de jurk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat hij zijn eigen look houdt, die style enzo, maar dat ze hem echt Smoking Hot maken. Dat het net ff spannender wordt
Ook dat! En ook heeft hij wat betere looks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan voor de verandering in elk geval een keer niet fout gaan met de jurk.
Een donkerblauw pak en dan zwarrwitbeelden waarbij ze alleen zijn ogen en pak kleurenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat hij zijn eigen look houdt, die style enzo, maar dat ze hem echt Smoking Hot maken. Dat het net ff spannender wordt
Noh, daar zeg je watquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een donkerblauw pak en dan zwarrwitbeelden waarbij ze alleen zijn ogen en pak kleuren
Het pak van de leadzanger van de 3JS laat zien dat het ook bij mannen kledingtechnisch dramatisch uit kan pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan voor de verandering in elk geval een keer niet fout gaan met de jurk.
Ik schat Douwe toch echt wel smaakvoller in dan de 3J'squote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het pak van de leadzanger van de 3JS laat zien dat het ook bij mannen kledingtechnisch dramatisch uit kan pakken.
quote:Slow Down
iTunes:
#1 Netherlands
#166 Finland
Shhhhht, rustig maar meisje, het komt goed. Echt!quote:
Luisteren naar feesboekers.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:51 schreef Greys het volgende:
Er staat een 'exclusive' interview met DB online op FB door Eurovision, ook gedeeld door Songfestivalweblog geloof ik. Krijg het mobiel nu niet geplakt hier.
Wat me opvalt is dat onder dat interview bijna elke reactie van buitenlanders negatief is..Veel negatiever dan op YouTube. Iemand vindt hem ook 'snotty and cockie' overkomen in het interview, omdat hij wil winnen. Lied vinden ze boring op FB voornamelijk. Anouk en TCL vonden ze terechte top 10, dit vinden ze minder.
Verder zie ik op FB onder de Russische entry alleen maar gejuich en gejubel en 'we have a winner'. Mweh, fake hijgerig gedoe.
Mijn hoop is weer een pietsie getemperd![]()
Eh hallo, het is een wedstrijd.quote:Iemand vindt hem ook 'snotty and cockie' overkomen [...] omdat hij wil winnen.
Precies, zeg ik al jaren.quote:
Hebben ze daar dit filmpje geplaatst? Want daar stonden in het begin inderdaad ook een paar van zulke reacties onder.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:51 schreef Greys het volgende:
Er staat een 'exclusive' interview met DB online op FB door Eurovision, ook gedeeld door Songfestivalweblog geloof ik. Krijg het mobiel nu niet geplakt hier.
Wat me opvalt is dat onder dat interview bijna elke reactie van buitenlanders negatief is..Veel negatiever dan op YouTube. Iemand vindt hem ook 'snotty and cockie' overkomen in het interview, omdat hij wil winnen. Lied vinden ze boring op FB voornamelijk. Anouk en TCL vonden ze terechte top 10, dit vinden ze minder.
Verder zie ik op FB onder de Russische entry alleen maar gejuich en gejubel en 'we have a winner'. Mweh, fake hijgerig gedoe.
quote:Op zondag 6 maart 2016 01:51 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |