abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160412349

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)

Update 14-08-2013:

'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160412386
quote:
Dode aangetroffen in huis van zakenman Koen Everink
BEWAAR ARTIKEL
REAGEER
Yelle Tieleman en Joost de Kleuver
4-3-16 - 09:17
Politie doet onderzoek naar mogelijk misdrijf
De politie doet onderzoek bij de woning. Inzet: Koen Everink © Koen Laureij, Inzet: ANP.
In het huis van zakenman Koen Everink is vrijdagmorgen een overleden persoon aangetroffen. De politie doet onderzoek in de woning aan de Hoflaan in Bilthoven. Everink werd enkele jaren geleden mishandeld door Badr Hari.

Volgens buurtbewoners woonde Everink nog in het huis. ,,Zijn Porsche staat nog voor de deur.'' De auto werd later door de politie meegenomen voor technisch onderzoek. Ook het bedrijf van Everink staat ingeschreven op het adres, dat volgens het kadaster 853 vierkante meter telt.

Het hele blok woningen aan de Hoflaan is afgezet door de politie. Het is onduidelijk wie de overleden persoon is en of het om een man of een vrouw gaat. Rechercheurs in witte pakken doen sporenonderzoek in het pand en proberen de identiteit van de overleden persoon te achterhalen. Dat onderzoek gaat nog geruime tijd duren, laat de politie weten. De politie kan nog niet zeggen of het om Everink zelf gaat. ,,Daar is het nog te vroeg voor."

Om elf uur kwam de biograaf van Everink aan bij de woning. Die had de zakenman te koop gezet, omdat hij naar een ander gedeelte van Bilthoven wilde verhuizen.

Om tien voor negen werd een traumahelikopter naar het pand gestuurd, die even later werd geannuleerd. De politie bracht om kwart over negen naar buiten dat er een overleden persoon gevonden was. Een uur later werd gemeld dat het om een mogelijk misdrijf gaat.

Sensation
Everink deed in 2012 aangifte tegen Badr Hari vanwege mishandeling tijdens het dancefeest Senstation. Na een slepende rechtszaak werd Hari in oktober 2015 veroordeeld tot veertien maanden cel.

De twee ontmoetten elkaar toen in een skybox in de Amsterdam Arena, waar het feest gehouden werd. Hari gaf Everink een kopstoot en deelde meerdere klappen uit. Everink hield blijvend letsel over aan die nacht.

Van de veertien maanden had Hari er al acht in voorarrest uitgezeten, waardoor hij nog zes maanden zou moeten zitten. Hij ging na de uitspraak in cassatie, waardoor hij op vrije voeten is. Na de uitspraak kondigde Hari aan naar Marokko te gaan.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-Koen-Everink.dhtml
pi_160412530
Zakenman Koen Everink dood aangetroffen onder verdachte omstandigheden https://t.co/FkXRtFzJNa
Hell To The Liars
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:36:10 #4
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_160412723
:o
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:38:13 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_160412785
quote:
Dode in woning Bilthoven is Koen Everink.

De dode man die vrijdagochtend in een woning in Bilthoven werd gevonden, is miljonair Koen Everink. Dat heeft zijn advocaat Alexander de Swart bevestigd aan De Telegraaf.

Het is nog niet duidelijk hoe Everink om het leven is gekomen. De politie heeft de Hoflaan, de straat waar het om gaat, afgezet.

In het huis vindt sporenonderzoek plaats en een auto in de straat is ook meegenomen voor verder onderzoek. Voor het huis zijn zwarte schermen geplaatst. De politie schat in dat het onderzoek nog ,,geruime tijd'' gaat duren.

Everink kwam vooral in het nieuws omdat hij zwaar werd mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012. Hari werd in oktober in hoger beroep voor deze en andere mishandelingen in het uitgaansleven veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk.

Onder buurtgenoten gaat het gerucht dat er een overval zou zijn gepleegd op de villa van Everink. De politie kan dat nog niet bevestigen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_160412860
Ik voorspel hier gaan de engelse en spaanse media ook van smullen
Hell To The Liars
pi_160413451
Ik ga het hier weer volgen hoor :o
pi_160413705
Ooh wat heftig zeg. En wat akelig ook.
Don't you love her madly?
pi_160413756
Creepy...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 maart 2016 @ 12:13:52 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160413822
Bevestiging van zijn advocaat is inmiddels binnen....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160413873
Het eerste wat ik me afvraag... wie is de dadr?
pi_160414064
Die reactie van de advocate van Badr ook weer; nee, ik begrijp er helemaal niets van dat mensen mij bellen, zooo raar.
Wat een bimbo zeg.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:21:32 #13
251975 kissaa
fka: kissa
pi_160415420
Ik schrik er van....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 maart 2016 @ 13:24:07 #14
163650 Greys
pi_160415489

En dat ze er dan van opkijken dat er naar Hari wordt gekeken _O-
Knurften.

[ Bericht 62% gewijzigd door Greys op 04-03-2016 13:41:55 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 maart 2016 @ 13:25:01 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_160415508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:17 schreef mommychaos het volgende:
Dil with it.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 maart 2016 @ 13:25:24 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160415520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dil with it.

_O-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160415936
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:17 schreef mommychaos het volgende:
_O-
pi_160416150
Dat krijg je met foute vrienden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_160416226
Iemand geroepen dat de gate aan het doodbloeden was...... verdacht nu.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 maart 2016 @ 14:03:17 #20
22592 crew  Ole
pi_160416510
Lees het net da fuck zeg!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:08:56 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160416679
Whut?!?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 4 maart 2016 @ 14:27:18 #22
22592 crew  Ole
pi_160417073
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:08 schreef Copycat het volgende:
Whut?!?
dat was ook ongeveer mijn reactie net
  vrijdag 4 maart 2016 @ 15:45:29 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:03:42 #24
15080 static
pi_160419262
quote:
'Everink voelde zich bedreigd'

De zakenman Koen Everink, die vrijdag dood werd gevonden in zijn woning in Bilthoven, voelde zich bedreigd en werd ook beveiligd. Dat verklaren verschillende bronnen rond Everink tegenover de NOS.
Sinds Everink een rechtszaak aanspande tegen Badr Hadri, die hem mishandelde op een dansfeest, begonnen de gevoelens van onveiligheid. Regelmatig werd Everink op straat aangesproken en geïntimideerd door jongens van Marokkaanse komaf. Zij vonden dat Everink de carrière van Hari had beschadigd.

De zakenman durfde hierdoor naar eigen zeggen alleen nog de straat op met beveiliging, omdat hij vreesde dat hem anders iets zou overkomen. Het zou ook de reden zijn van zijn regelmatige bezoeken aan het buitenland.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_160419305
Geen goede reclame voor dat beveiligingsbedrijf...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:05:56 #26
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_160419313
Heel erg en heel eng
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2016 @ 16:12:51 #27
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160419502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:03 schreef static het volgende:
De zakenman Koen Everink, die vrijdag dood werd gevonden in zijn woning in Bilthoven, voelde zich bedreigd en werd ook beveiligd...
Mja.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160419602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen goede reclame voor dat beveiligingsbedrijf...
hij was niet op straat
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:34:31 #29
15080 static
pi_160419954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

hij was niet op straat
Wat een idiote opmerking. Als je beveiligd wordt is dat uit en thuis.
pi_160420029
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef static het volgende:

[..]

Ligt toch maar net aan je contact en de afspraken met het bedrijf...
pi_160420034
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef static het volgende:

[..]

of je leest even je eigen post

quote:
De zakenman durfde hierdoor naar eigen zeggen alleen nog de straat op met beveiliging (...)
  vrijdag 4 maart 2016 @ 16:39:00 #32
15080 static
pi_160420045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

of je leest even je eigen post

[..]

Waar staat precies dat hij niet thuis beveiligd werd?
pi_160420073
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:39 schreef static het volgende:

[..]

Waar staat precies dat hij niet thuis beveiligd werd?
waar staat dat hij dat wel werd?
pi_160420134
Zijn dochtertje van 7 was ook thuis, heel triest.
pi_160420144
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Zijn dochtertje van 7 was ook thuis, heel triest.
die heeft em waarschijnlijk gevonden idd
pi_160420262
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die heeft em waarschijnlijk gevonden idd
Misschien had die een nannie of een au pair. Vind het een vreselijk idee dat dat meisje daar alleen zou zijn geweest, terwijl er Joost mag weten wat gebeurt is vannacht.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 17:08:03 #37
15080 static
pi_160420702
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

waar staat dat hij dat wel werd?
Het zal je verbazen, maar ik heb ervaring met dat soort dingen. Niet in Nederland overigens.
pi_160421612
quote:
Politie: Everink is door een misdrijf omgekomen

De politie heeft bevestigd dat zakenman Koen Everink (42) door een misdrijf om het leven is gekomen. Er wordt verder onderzoek gedaan naar hetgeen er gebeurd is in de woning. Er zijn geen verdachten aangehouden.

Het zesjarige dochtertje van Everink trof haar vader vrijdagmorgen aan in een grote plas bloed. Ze begon daarop hard te huilen en te gillen, waarna de buren op het geluid reageerden. Zij waarschuwden daarna de politie.

De politie vond vrijdagochtend rond kwart voor negen het lichaam van Everink in zijn woning in Bilthoven. De advocaat van de zakenman bevestigde dat de dode zijn cliënt is.

De politie is nog druk bezig met het onderzoek naar wat er precies is gebeurd. Ze heeft de Hoflaan, waar de woning staat, afgezet. Rond de villa zijn zwarte schermen gezet. Daarbinnen zijn forensisch specialisten bezig sporen te zoeken en veilig te stellen. De recherche roept ,,iedereen die informatie heeft die het onderzoek kan helpen'' op contact op te nemen met de politie in Utrecht.

De advocaat van Everink, Alexander de Swart, hoorde het nieuws eerst via de media, en kreeg het later bevestigd van de naasten van Everink. ,,Het is verbijsterend. Toen ik het hoorde, hoopte ik van harte dat het niet om hem ging. Het is bizar, na alles wat hij de afgelopen jaren heeft meegemaakt, dat het dan zo met hem eindigt.''

[ Bericht 39% gewijzigd door JaneDoe op 04-03-2016 18:00:10 ]
pi_160421748
Wat naar zeg, dat zijn dochtertje hem gevonden heeft.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 18:50:13 #40
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160422667
Ik hoop zo dat Badr er achter zit, dat het bewezen kan worden en dat die malloot zijn vrijheid voor een flink aantal jaren ontnomen wordt.
Spoilers!
pi_160422742
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop zo dat Badr er achter zit, dat het bewezen kan worden en dat die malloot zijn vrijheid voor een flink aantal jaren ontnomen wordt.
Lijkt me sterk en wat naar om dat te zeggen :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160422751
Dat arme meisje :'(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2016 @ 19:05:36 #43
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160422986
quote:
Die zit toch in Marokko? Of Dubai?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:18:04 #44
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160423300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Lijkt me sterk en wat naar om dat te zeggen :?
Hoezo is dat naar? Badr is zo'n lieverd en zo'n aanwinst voor de maatschappij?

Ik bedoel niet dat ik blij ben dat Everink dood is ofzo.

Heel sterk lijkt het me ook niet trouwens. Bard lijkt me niet iemand die snel de hand in eigen boezem steekt. In zijn ogen zal Everink hem vanalles aangedaan hebben.

Arm meisje inderdaad, wat een traumatische ervaring :{
Spoilers!
pi_160423336
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:05 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Die zit toch in Marokko? Of Dubai?
Zegt niks :@
pi_160423356
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoezo is dat naar? Badr is zo'n lieverd en zo'n aanwinst voor de maatschappij?

Ik bedoel niet dat ik blij ben dat Everink dood is ofzo.

Arm meisje inderdaad, wat een traumatische ervaring :{
Dat hopen. Niemand weet wat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † vrijdag 4 maart 2016 @ 19:21:41 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160423385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef roos85 het volgende:

[..]

Zegt niks :@
Nou ja, in zoverre dat-ie misschien voorlopig niet naar Nederland komt als er een arrestatiebevel is.
pi_160423429
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 19:21 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou ja, in zoverre dat-ie misschien voorlopig niet naar Nederland komt als er een arrestatiebevel is.
Das waar :{ wat dat betreft zit hij wel goed daar.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 19:24:12 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160423438
quote:

[..]

Is er toch nog een lichtpuntje in deze trieste zaak.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160424465
quote:

[..]

Genoeg Mocros die zoiets op eigen houtje regelen.
pi_160427151
quote:
apart dit
  vrijdag 4 maart 2016 @ 21:26:03 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_160427475
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 21:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

apart dit
Blijkbaar.
Spoilers!
pi_160433855
Wat ontzettend tragisch.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 08:02:08 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160433866
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 07:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ontzettend tragisch.
Dit, en dan ook nog dat "eigen schuld" sentiment dat in het NWS-topic elke keer weer bovenkomt :r
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2016 @ 08:41:33 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160434067
Maar ik ben toch benieuwd of Badr hier, direct of indirect, iets mee te maken heeft. Ik hoop sowieso dat de dader gevonden wordt.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 09:21:36 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434325
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 08:41 schreef Cynix ® het volgende:
Maar ik ben toch benieuwd of Badr hier, direct of indirect, iets mee te maken heeft. Ik hoop sowieso dat de dader gevonden wordt.
Ik denk dat Badr niet zo dom is, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die denken dat ze hem "helpen" door z'n "nemisis" te wreken.

Neemt niet weg dat het er ook allemaal niets mee te maken kan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160434802
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 09:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat Badr niet zo dom is, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die denken dat ze hem "helpen" door z'n "nemisis" te wreken.

Neemt niet weg dat het er ook allemaal niets mee te maken kan hebben.
Geen gekke gedachte. Er zijn mensen die Badr op instagram feliciteren dus wellicht ook gekken die denken dat ze hem een dienst bewijzen...en dan inderdaad die reacties bij NWS; vreselijk dat er echt mensen zijn die zowel de mishandeling destijds als het overlijden nu benaderen met een soort van "wie zijn billen brandt...".

Ik hou ook nog rekening met het scenario dat Everink gewoon een extra aantrekkelijk doelwit is voor overvallers; in de eerste plaats als bekende rijke met als extra bonus dat het een vuile hond is die held Hari dwarszat.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 05-03-2016 10:29:38 ]
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:26:54 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160434821
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

Geen gekke gedachte. Er zijn mensen die Badr op instagram feliciteren

Met de dood van Everink?
Wat walgelijk.
pi_160434845
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met de dood van Everink?
Wat walgelijk.
"Hahaha die kankerhondje is dood".
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:29:07 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160434850
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Geen gekke gedachte. Er zijn mensen die Badr op instagram feliciteren dus wellicht ook gekken die denken dat ze hem een dienst bewijzen...en dan inderdaad die reacties bij NWS; vreselijk dat er echt mensen zijn die zowel de mishandeling destijds eenter overlijden nu benaderen met een soort van "wie zijn billen brandt...".

Ik hou ook nog rekening met het scenario dat Everink gewoon een extra aantrekkelijk doelwit is voor ovwrvallers; in de eerste plaats als bekende rijke met als extra bonus dat het een vuil hond is die held Hari dwarszat.
Dit. Rijk en hij heeft een vijand die iedereen kent, makkelijk doelwit dus, want de kans op tunnelvisie maakt dat je er misschien wel mee wegkomt.

Daarbij stond z'n huis te koop (de makelaar wist het heel snel van Funda te verwijderen), dus het kan ook nog een "gewone" beroving/overval zijn geweest die uit de hand liep.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:29:11 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160434852
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:

...
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:38:47 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_160434959
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef Copycat het volgende:

Met de dood van Everink?
Wat walgelijk.
Dit, moet niet gekker worden.
pi_160434992
quote:

[..]

Walgelijk :X
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:46:08 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160435034
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:41 schreef roos85 het volgende:

[..]

Walgelijk :X
Echt hè.
Het zou hem sieren als hij zou aangeven dat hij dat soort reacties ongepast vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 maart 2016 @ 11:03:33 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_160435255
Wie had ook als eerste reactie 'Badr' ?

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:04:44 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160435271
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:

Echt hè.
Het zou hem sieren als hij zou aangeven dat hij dat soort reacties ongepast vindt.
Dat zou er al een flinke angel uittrekken. Ook uit die ongefundeerde verdachtmakingen.
pi_160435371
quote:

[..]

Wtf... feliciteren ook :')
Spoilers!
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:27:27 #68
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_160435603
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:03 schreef tong80 het volgende:
Wie had ook als eerste reactie 'Badr' ?

:{
Ik. Toen ik het op het nieuws hoorde dacht ik meteen: er is maar één iemand die hier achter zit. Het is wel heel toevallig allemaal. Badr wordt veroordeeld tot 2 jaar cel waarvan 10 maanden voorwaardelijk, vlucht naar Marokko en komt niet meer terug, en vervolgens wordt 4 maanden na de uitspraak de tegenpatij vermoord. Huurmoordenaar?
With love :*
pi_160436324
Ik vind het echt hele domme overvallers en denk echt niet dat Badr er maar ook iets mee te maken heeft.

Stel ik ga iemand overvallen, kies ik iemand uit die niet vol in de media is, gewild of ongewild.

John de Mol, Hans Breukhoven of Dennis Bergkamp dat soort mensen mijd je toch als de pest.

Kies een oud echtpaar, beroof ze, vertrek en wees een pagina 7 stukje in de telegraaf.

Wat mij tegelijkertijd doet denken dat er iets anders achter moet zitten. Maar Badr zie ik echt niet wrijven in deze wijnvlek, de boel was net in de vergetelheid geraakt.

Of hij is echt knetter, knettergek.
Maar dan had het OM al lang er naar moeten handelen, hadden ze hem eerder moeten laten nakijken in het Pieter Baan centrum.

Ik gok wat jonge marokkaantjes die op een maandag denken een overval te gaan plegen en bij rijke tatta nummer 2 zeggen ja die ja, ipv een Quote 500 te kopen.
Hell To The Liars
pi_160436993
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Echt hè.
Denk dat we op dat gebied weinig van hem hoeven te verwachten.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 11:27 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ik. Toen ik het op het nieuws hoorde dacht ik meteen: er is maar één iemand die hier achter zit. Het is wel heel toevallig allemaal. Badr wordt veroordeeld tot 2 jaar cel waarvan 10 maanden voorwaardelijk, vlucht naar Marokko en komt niet meer terug, en vervolgens wordt 4 maanden na de uitspraak de tegenpatij vermoord. Huurmoordenaar?
Ik dacht toen ik het las eigenlijk vrijwel hetzelfde.
Hij begeeft zich wel een bepaald circuit
pi_160437255
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:51 schreef roos85 het volgende:

[..]

Denk dat we op dat gebied weinig van hem hoeven te verwachten.

[..]

Ik dacht toen ik het las eigenlijk vrijwel hetzelfde.
Hij begeeft zich wel een bepaald circuit
Misschien was dit wel een kadootje van die Tjetjeense/Wit-Russische/wat was het ook alweer dictator met gouden badkamer en AK47.
Spoilers!
pi_160437280
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Misschien was dit wel een kadootje van die Tjetjeense/Wit-Russische/wat was het ook alweer dictator met gouden badkamer en AK47.
Jup, hoeft niet uit de Marokkaanse kant te komen, kan ook goed vanuit Oostblok komen.

Ik vond het ook verbazingwekkend om te lezen dat Koen bedreigd werd door Marokkaanse jongeren mbt carrière van Badr.
pi_160437290
quote:

[..]

wtf.....
pi_160439345
quote:
Motief moord Koen Everink nog mysterie
Motief moord Koen Everink nog mysterie
Koen Everink in oktober tijdens de uitreiking van de Gouden Kalveren. © ANP
Anderhalve dag na de moord op Koen Everink, heeft de politie nog geen idee uit welke hoek de moordenaar komt. Wel is duidelijk hoe hij om het leven is gekomen, maar daar doet de politie geen uitspraken over.

Everink werd gisternacht vermoord in zijn huis in Bilthoven. Het onderzoek in en rond het huis is nog bezig, vandaag worden er door een politiehelikopter foto's gemaakt van de omgeving.

Meerdere tips
Wat er voorafgaand aan de moord is gebeurd, is nog onduidelijk. Er zijn wel al meerdere tips binnengekomen, maar die moeten nog verder worden onderzocht. Iedereen die iets opvallends heeft gezien in de omgeving van de Hoflaan, zowel rond de nacht en daaropvolgende ochtend als in de periode daarvoor, wordt gevraagd om contact op de nemen met de politie.

Het dochtertje van Koen Everink, dat haar vader volgens buren heeft gevonden, is opgevangen door familie en krijgt hulp van Bureau Slachtofferhulp.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)everink-nog-mysterie
pi_160440168
Wat een ontzettend tragisch shitverhaal dit, zeg..... ;(
Is dat zo?
pi_160441171

In de comments op Nu.nl zag ik een link naar dit screenshot

Iemand enig idee of dat vlinderscrime.nl, waar het screenshot vandaan komt, een bekende site is? Het kan natuurlijk net zo goed stoere uitspraken/interessantdoenerij zijn.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 16:11:52 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160441452
Dat vlinderscrime is van een man die er om bekend stond dat hij vanuit de gevangenis een escortservice runde.....
Ik ben z'n naam alleen even kwijt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas in een ander topic gelezen dat hij soms wel erg snel is met informatie omdat hij korte lijntjes heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160445989
Dan hoop ik dat de politie daar ook aandachtig meeleest. En uitzoekt hoe deze flip flap in het echt heet.
pi_160446396
Die Martin Kok is vaak de eerste en zit regelmatig in de goede richting.

Ik lees het regelmatig.
Hell To The Liars
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:50:32 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160446530
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:27 schreef piglet het volgende:
Dan hoop ik dat de politie daar ook aandachtig meeleest. En uitzoekt hoe deze flip flap in het echt heet.
Die FB account lijkt het iig niet meer te doen, en in het linkje naar het FB-account op de site is nog wel een naam beschikbaar.
http://vlinderscrime.nl/nieuws/koen-everink-is-vermoord/
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160447262
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit. Rijk en hij heeft een vijand die iedereen kent, makkelijk doelwit dus, want de kans op tunnelvisie maakt dat je er misschien wel mee wegkomt.

Daarbij stond z'n huis te koop (de makelaar wist het heel snel van Funda te verwijderen), dus het kan ook nog een "gewone" beroving/overval zijn geweest die uit de hand liep.
De complete indeling van de woning stond in een prachtige 3d presentatie op funda, daarnaast nog 23 foto's van het interieur.

Mogelijke overvallers hebben zich op Funda goed kunnen voorbereiden.
pi_160447341
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die FB account lijkt het iig niet meer te doen, en in het linkje naar het FB-account op de site is nog wel een naam beschikbaar.
http://vlinderscrime.nl/nieuws/koen-everink-is-vermoord/
Volgens zijn Linked in werkt hij bij de FBI...
Vooropleiding: Mavo

:?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 20:17:39 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160447388
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens zijn Linked in werkt hij bij de FBI...
Vooropleiding: Mavo

:?
Oh, dat is een interessante combinatie :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160447576
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, dat is een interessante combinatie :D
Vond ik ook van zijn muziekkeuze's op zijn FB.

Rare gast, online roepen dat je erbij was.
Grote kans dat hij de aankomende dagen wat uurtjes op een politiebureau mag doorbrengen.
pi_160449024
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Vond ik ook van zijn muziekkeuze's op zijn FB.

Rare gast, online roepen dat je erbij was.
Grote kans dat hij de aankomende dagen wat uurtjes op een politiebureau mag doorbrengen.
Het was via de FB messenger begreep ik. Hij had er ws geen rekening mee gehouden dat er een screenshot van gemaakt zou worden en gepubliceerd op de site.
Zegt wel iets over het denkvermogen misschien ;)
pi_160516147
quote:
Everink werd doodgestoken

BILTHOVEN -
Zakenman Koen Everink is vrijdag met messteken om het leven gebracht in zijn woning in Bilthoven. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.
De zakenman is in de nacht van donderdag op vrijdag gedood. De politie trof vrijdagochtend rond kwart voor negen zijn lichaam aan in zijn woning in Bilthoven, nadat zijn buren alarm hadden geslagen door gegil van het dochtertje van Everink. Zij had haar vader even daarvoor gevonden in een plas bloed.
De politie heeft al ruim 30 tips binnengekregen over de zaak. Everink kwam in het verleden in het nieuws omdat hij zwaar was mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.
De politie heeft al ruim dertig tips binnengekregen over de zaak. Everink kwam in het verleden in het nieuws omdat hij zwaar was mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012.
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeed
pi_160516496
Wat een drama, dit...
Is dat zo?
  dinsdag 8 maart 2016 @ 14:17:19 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160516560
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:00 schreef piglet het volgende:

In de comments op Nu.nl zag ik een link naar dit screenshot
[ afbeelding ]

Iemand enig idee of dat vlinderscrime.nl, waar het screenshot vandaan komt, een bekende site is? Het kan natuurlijk net zo goed stoere uitspraken/interessantdoenerij zijn.
Als hij er niet bij was heeft hij wel goed gegokt :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160516608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, wel erg toevallig :{
pi_160519560
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 14:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zag het net ook ergens voorbij komen :{
pi_160532933
De reacties in NWS :')
Wij in SHO moeten ongeveer 3000 uur bij de kapper zitten om zoveel onzin bij elkaar te speculeren.

Zelfs Evert houdt zich stil geloof ik :')
  woensdag 9 maart 2016 @ 11:27:29 #92
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_160538219
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
De reacties in NWS :')
Wij in SHO moeten ongeveer 3000 uur bij de kapper zitten om zoveel onzin bij elkaar te speculeren.

Zelfs Evert houdt zich stil geloof ik :')
Evert houdt ze inderdaad wijselijk stil!
pi_160538284
Er staat ook zo'n onsamenhangende parel van een column over Everink op de FP. Daar worden de vluchtelingen en Rutte er zelfs bijgehaald geloof ik.
Spoilers!
pi_160556880
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er staat ook zo'n onsamenhangende parel van een column over Everink op de FP. Daar worden de vluchtelingen en Rutte er zelfs bijgehaald geloof ik.
Dat was idd een pareltje.
OMFG :r
pi_160557036
Wel knap. Van Ruud/Estelle naar moordcomplot.

Bij de andere gates gaat het iig nog om de mensen waar het mee begon.

Hier is zelfs de witte keukentafel, kliko en golftas in den vergetelheid geraakt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2016 23:31:34 ]
pi_160891421
quote:
'Ronaldo in juridische strijd om vermeende aankoop appartement voor Badr Hari'

Cristiano Ronaldo is in een juridische strijd verwikkeld geraakt vanwege de aanschaf van een appartement in New York. Volgens een Amerikaanse vastgoedbedrijf heeft de voetballer de woning geschonken aan zijn goede vriend Badr Hari, maar Ronaldo ontkent de aankoop.
De voetballer zou het pand naar verluidt in augustus van vorig jaar voor ongeveer 15 miljoen euro het gekocht hebben, zo meldt The Sun.

Ronaldo beweert echter dat hij de woning nooit heeft aangeschaft en dat hij onterecht gelinkt wordt aan het appartement. Dat klopt volgens het vastgoedbedrijf echter niet; de aanvaller van Real Madrid heeft volgens de directeur het penthouse gekocht en daarna geschonken aan Badr Hari.

De voetballer denkt dat het bedrijf zijn naam gebruikt om meer naamsbekendheid te genereren en is daarom een zaak gestart. In een reactie daarop klaagt de directeur van het vastgoedbedrijf Ronaldo aan wegens smaad. Dat zegt hij in gesprek met El Mundo. "We vragen de voetballer 9 miljoen euro schadevergoeding."

Ronaldo en Hari zijn al enige tijd goede vrienden. Regelmatig vliegt de speler van Real Madrid naar Marokko om Hari op te zoeken. Dat leidde in Britse kranten tot geruchten over een mogelijke relatie tussen de twee.
bron
pi_160904544
wow geen roofoverval dus....

quote:
Arrestatie in moordzaak Everink
7 min geleden John van den Heuvel

BILTHOVEN - De politie heeft vanmorgen een arrestatie verricht in het onderzoek naar de moord op Koen Everink. De aanhouding kwam na een gerichte tip, die het onderzoek afgelopen week in een stroomversnelling bracht.

De moord op zakenman Koen Everink (42) was een even gerichte als lafhartige actie. Dat valt af te leiden uit de toedracht, zoals die inmiddels door de politie is achterhaald. In de keuken van Everinks villa in Bilthoven werd exact drie weken geleden het vermoorde lichaam van de reismiljonair gevonden.

Uit alle bevindingen tot nu toe komt - volgens bronnen dicht bij het onderzoek - naar voren dat Everink hoogstwaarschijnlijk al op de avond van donderdag drie maart of in de vroege nacht van vier maart werd vermoord. Hij had die avond bezoek van vrienden, onder wie een goede bekende uit de tenniswereld. De visite keek samen met Koen naar een voetbalwedstrijd op televisie. Die avond speelde Feyenoord in de halve finale van de KNVB-beker tegen AZ.
Advertentie

Direct na de wedstrijd, rond 23.15 uur, verliet het bezoek Everinks woning. Getuigen hebben achteraf tegenover de politie verklaard die avond verdachte personen rond de villa te hebben gezien. Uit sectie is komen vast te te staan dat Koen Everink waarschijnlijk kort nadat de visite verdween om het leven is gebracht. Omdat geen sporen van braak zijn aangetroffen, is de kans groot dat de moordenaar(s) via de niet afgesloten keukendeur binnenkwamen en Everink in zijn eigen keuken met een mes is aangevallen.

Uit het onderzoek aan het lichaam van Koen Everink is ook gebleken dat de zakenman zich hoogstwaarschijnlijk fel heeft verweerd tegen zijn belager(s). Dit valt af te leiden uit de vele verwondingen aan de handen en vingers van het slachtoffer. Kennelijk probeerde Everink het mes waarmee hij werd aangevallen af te weren. Het grote aantal messteken leidde uiteindelijk tot zijn dood.

Het lafhartig afslachten van de zakenman lijkt niets van doen te hebben met een uit de hand gelopen inbraak. De dader of daders hebben waarschijnlijk gepost en met het binnendringen van de woning gewacht tot het laatste bezoek weg was. Ze wisten hoogstwaarschijnlijk ook dat Everink nog in de woning was omdat nog licht brandde. Professionele inbrekers slaan in de regel pas toe als bewoners weg zijn of zeker liggen te slapen. Ook een overval is onwaarschijnlijk omdat de daders vrijwel niets van waarde meenamen en bijvoorbeeld de dure Porsche Cayennne van Everink voor de deur lieten staan.

Welke rol de vanochtend aangehouden verdachte heeft gespeeld, is nog onduidelijk. De politie is nog altijd volop bezig met het onderzoek, houdt diverse opties open en wil geen enkel inhoudelijk commentaar geven. De recherche wil ook niet zeggen of Badr Hari is gehoord. Tegen de wegens de mishandeling van Everink veroordeelde kickbokser liepen diverse schadeprocedures.

Everink wilde tonnen van de man die hem in 2012 tijdens Sensation White in de Amsterdam ArenA zwaar mishandelde. Een deel van de reeds toegewezen claims kan door de nabestaanden worden voortgezet, maar een belangrijk deel van de schade – onder anderen toekomstige materiële en immateriële schade – is door het overlijden van Everink niet meer te verhalen. Het gaat daarbij eveneens om honderdduizenden euro’s omdat Koen Everink door het incident blijvend letsel opliep waar hij de rest van zijn leven hinder van zou ondervinden.
pi_160907991
Het is de tenniscoach van Robin Haasse.
pi_160908178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is de tenniscoach van Robin Haasse.
Dat verwacht je toch niet. Zal dan een ruzie in de persoonlijke (tennis)sfeer zijn geweest.
pi_160908202
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dat verwacht je toch niet. Zal dan een ruzie in de persoonlijke (tennis)sfeer zijn geweest.
Ja iets heel vreemds, jaloezie of zo? Ze waren blijkbaar beiden die avond bij hem (met anderen) voetbaal gaan kijken.
pi_160908305
Gatewise hebben we het no gniet heel veel beter gehad dan dit hoor....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 24 maart 2016 @ 13:19:29 #102
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_160909040
Robin Haase had zich net gisteren of eergisteren teruggetrokken uit het tennistoernooi met een "blessure". Wat een toeval.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gatewise hebben we het no gniet heel veel beter gehad dan dit hoor....
En dit, wat een overwachte wending :o
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_160910079
al die mensen die zeker dachten te weten dat er een link was met badr hari

:')
pi_160912394
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef JaneDoe het volgende:

Ja, achteraf kun je makkelijk :') doen. Maar als ik mijn geld moest zetten op een moordenaar met een link naar Badr of eentje uit de tenniswereld, had ik toch echt de eerste optie gekozen.
pi_160914032
quote:
Professioneel tennisspeler Robin Haase kan niet geloven dat zijn coach verdacht wordt van betrokkenheid bij de moord op Koen Everink. Tegen Quote vertelt de Hagenaar dat hij de arrestatie van Mark de Jong niet zag aankomen.
Haase vloog donderdag samen met De Jong terug uit Amerika, waar de twee samen langs tennistoernooien trokken. De proftennisser zat business class en was daardoor eerder uit het vliegtuig dan zijn 29-jarige coach. 'En nu word ik weer 50 keer gebeld', aldus een droevige Haase.

De tennisser wist, zo zegt hij tegen Quote, dat Mark de Jong op de avond van de moord aanwezig was in de Bilthovense villa. Daar keek Everink samen met een paar vrienden naar de voetbalwedstrijd Feyenoord-AZ. 'En ik heb ook gelezen dat ik daarbij aanwezig zou zijn, maar dat is niet zo', aldus Haase, die niet weet wie er verder wel in het huis van Everink aanwezig was.

Bekend was dat De Jong de dag na de noodlottige dood van Everink naar Amerika vertrok, samen met Haase. De tennisser zegt niks vreemds gemerkt te hebben aan zijn coach. 'Natuurlijk heb ik het met Mark wel over Everink gehad. Het enige dat ik kan zeggen is dat hij meer in shock was dan ik.'
bron

quote:
Mogelijk motief: 'Koen Everink had ¤25.000 cash in huis'

De aanhouding van de 29-jarige Mark de Jong wegens 'betrokkenheid' bij de moord op zakenman Koen Everink roept veel vragen op. Uit betrouwbare bronnen begrijpt Quote dat Everink daags voor de avond van de moord een flink geldbedrag won in een casino, welke cash in huis lag.
De aangehouden Mark de Jong was, zo begrijpt Quote, de tennisleraar van Everink. Hij was op de avond van de moord aanwezig in de Bilthovense villa om naar de voetbalwedstrijd Feyenoord-AZ te kijken. De zakenman is, zo vertelt de politie, na afloop van die wedstrijd met messteken om het leven gebracht.

Onduidelijk is wat het motief is van de moord, en wat De Jongs precieze betrokkenheid is. Bronnen vertellen Quote dat hij waarschijnlijk op de hoogte is geweest van het grote geldbedrag dat Everink op dat moment in bezit had als gevolg van een succesvol gokavondje in het casino. 'Opvallend is dat De Jong de dag na de moord is vertrokken naar Amerika, en pas vandaag is teruggekeerd', aldus een goede bekende van Everink. Op Schiphol werd hij ingerekend.

Koen Everink was een tennismecenas die veel optrok met bekende topspelers zoals Robin Haase. Die vertelde op de dag van de moord aan Quote geschokt te zijn en dat hij Everink een paar dagen daarvoor voor het laatst had gesproken.
bron
pi_160914667
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja, achteraf kun je makkelijk :') doen. Maar als ik mijn geld moest zetten op een moordenaar met een link naar Badr of eentje uit de tenniswereld, had ik toch echt de eerste optie gekozen.
deed ik al voor dit nieuws hoor
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2016 @ 18:48:32 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160916113
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 13:52 schreef JaneDoe het volgende:

Is de ware toedracht al bewezen? :?
  donderdag 24 maart 2016 @ 19:30:17 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160917127
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 15:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Punt is dat het die keuze niet was, er waren legio mogelijkheden, en toch vielen mensen bijna over elkaar heen om het aan Badr Hari te linken.
Dit is simpelweg verbazingwekkend, maar welbeschouwd zou het dat ook zijn geweest als Badr Hari wel zo dom zou zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160917808
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:48 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Is de ware toedracht al bewezen? :?
jij denkt dat de verdachte in opdracht van badr handelde?
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2016 @ 20:33:33 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160918701
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:58 schreef JaneDoe het volgende:
jij denkt dat de verdachte in opdracht van badr handelde?
Nee, maar ik sloot dat ook niet op voorhand uit. Jij dus wel? :?
pi_160920008
quote:
99s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, maar ik sloot dat ook niet op voorhand uit. Jij dus wel? :?
wacht even, was jij ook niet degene die bij hoog en bij laag beweerde dat everink thuis beveiligd werd? edit: dat was static

maar nee, t was zeker niet uitgesloten maar wel zeer onwaarschijnlijk
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2016 @ 21:23:51 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160920702
Nee, dat bedoel ik ook. Hij had de schijn tegen, maar de kans dát-ie er echt mee te maken had, was natuurlijk klein. :)
pi_160926306
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 19:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Punt is dat het die keuze niet was, er waren legio mogelijkheden, en toch vielen mensen bijna over elkaar heen om het aan Badr Hari te linken.
Dit is simpelweg verbazingwekkend, maar welbeschouwd zou het dat ook zijn geweest als Badr Hari wel zo dom zou zijn geweest.
Ik weet dat er meer mogelijkheden waren en dacht zelf ook niet aan een link met Badr. Mijn idee was een ordinaire roofoverval waarbij het feit dat het Everink was, hoogstens een plus was voor de overvallers. Een directe link met Badr als opdrachtgever oid leek me niet reëel.

Bedoelde meer dat het feit dat de huidige verdachte zo mogelijk nog verbazingwekkender is.
pi_160936280
quote:
OM: Mark de J. verdacht van moord op Everink

Het Openbaar Ministerie wil de 29-jarige Mark de J. langer vasthouden op verdenking van moord danwel doodslag op miljonair Koen Everink. De J. werd donderdagmorgen gearresteerd en wordt zaterdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Tot nu toe werd hij alleen verdacht van 'betrokkenheid bij de dood van Everink'. Justitie denkt nu dat hij Everink ook zelf om het leven heeft gebracht.

De verdachte werd donderdagochtend op Schiphol aangehouden. De tenniscoach van Robin Haase kwam net terug uit Miami waar Haase had moeten spelen, maar afzegde vanwege een blessure. De politie kwam De J. op het spoor naar aanleiding van informatie die naar voren kwam bij het onderzoek. Everink werd op vrijdag 4 maart dood gevonden in zijn huis in Bilthoven. Hij werd doodgestoken.

Voetbal kijken
Everink had diverse contacten in de tenniswereld. De J. heeft in de uren voor Everinks dood nog bij hem op de bank televisie zitten kijken, naar de wedstrijd Feyenoord-AZ. Hij meldde zich de volgende ochtend nadat Everink dood was gevonden, zelf bij de politie om te getuigen. Toen al moest hij zijn telefoon achterlaten voor onderzoek.

Het Openbaar Ministerie heeft nog geen aanwijzingen dat er meer mensen bij de dood van Koen Everink betrokken zijn.
  Trouwste user 2022 donderdag 7 april 2016 @ 20:49:09 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_161263749
De hoofdredacteur van Playboy hoopt Estelle Cruijff te strikken voor de kersteditie van het blad.

Maarten Bloem ziet de nicht van wijlen Johan Cruijff en de ex van Ruud Gullit en Badr Hari als dé vrouwelijke BN’er die hij het liefst nog zonder kleren in zijn blad ziet. Dat vertelt hij in een interview aan Quote. "Ik ga voor kerst. En als het daarvoor al lukt, is dat natuurlijk fantastisch”.

Estelle vindt het ’een groot compliment’ dat Playboy haar in het blad wil hebben, vertelt ze aan Shownieuws. Onduidelijk is nog of de twee al in gesprek zijn. Playboy wist onlangs Lola Brood - de dochter van - te strikken voor een naaktreportage. De cover werd deze week onthuld.

† In Memoriam † donderdag 7 april 2016 @ 21:44:01 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161265705
Mwoa. Hoeft van mij niet zo. Nou ja, Playboy is sowieso alleen nog voor ouwe mannetjes zonder internet. :')
  Trouwste user 2022 donderdag 7 april 2016 @ 21:50:47 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_161266004
quote:
99s.gif Op donderdag 7 april 2016 21:44 schreef Cynix ® het volgende:
Mwoa. Hoeft van mij niet zo. Nou ja, Playboy is sowieso alleen nog voor ouwe mannetjes zonder internet. :')
Ze is er plastiek genoeg voor

Trouwste user 2022 maandag 18 april 2016 @ 07:20:17 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_161514174
De halfzus van Estelle Cruijff, Nathalie, luidt de noodklok. De zusjes Cruijff mogen hun demente vader Henny niet meer zien en vrezen dat er iets verschrikkelijks gebeurt.

Nathalie is de dochter uit het eerste huwelijk van Henny; Estelle en haar jongere zusje komen uit zijn tweede huwelijk. De zusjes hebben het er al zwaar genoeg mee dat hun 71-jarige vader lijdt aan frontotemporale dementie, maar hebben het nu ook nog aan de stok met zijn vriendin: Jeannette.

Zij zou met Henny willen trouwen, maar dit is bij de zussen in het verkeerde keelgat geschoten, vertelt Nathalie aan Shownieuws. Ze mag net als halfzus Estelle haar vader niet meer zien van Jeannette en maakt zich ernstige zorgen.

Nathalie kwam er onlangs namelijk achter dat Jeannette de volmacht heeft over wanneer het leven van haar vader eventueel zou kunnen worden beëindigd. Hier kan hij wegens de dementie zelf niet meer over beslissen, maar zijn dochters dus ook niet...

http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_meer_zien__.html

maandag 18 april 2016 @ 07:56:04 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161514296
Nou, succes met een euthanasie op een demente, alleen een volmacht hebben gaat m niet worden.
Tenzij hij onder een bus wandelt ofzo, en het een kwestie is van de stekker eruit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_161572945
quote:
Zoveelste drama voor Estelle Cruijff

Na haar echtscheiding van Ruud Gullit, de mislukte relatie met kickbokser Badr Hari en het overlijden van haar oom Johan, is Estelle Cruijff naar verluidt opnieuw verwikkeld in een groot persoonlijk drama, schrijft Privé in geuren en kleuren. Haar vader Henny (de broer van de legendarische nummer 14) zou op sterven liggen, maar Estelle en haar twee zusjes mogen hem niet zien van Jeanette: de vrouw met wie de dementerende Henny al 20 jaar een relatie heeft. De zussen zijn pissig om Jeanette, 'omdat zij iets te graag met Henny wil trouwen'. Volgens Nathalie, een zus van Estelle, heeft Jeanette zelfs al een euthanasieverklaring op zak waardoor zijn kan beslissen wanneer het leven van Henny zal worden beëindigd. Estelle en haar zussen zijn naar de rechter gestapt. Niet om een eventueel huwelijk af te wenden, maar omdat ze hun vader nog een allerlaatste keer in de armen willen sluiten. ,,Ik hoop dat dat nog lukt voordat het te laat is'', aldus Estelle (37) die zich volgens Story recent in een liefdesrelatie heeft gestort met multimiljonair Marcel Boekhoorn (56): de ex van Hind Laroussi en Tatjana Simic.
  Moderator / Miss SHO woensdag 20 april 2016 @ 18:10:13 #121
22592 crew  Ole
pi_161579846
Maar Estelle is geen golddigger hoor!
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2016 @ 18:45:50 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161580746

woensdag 20 april 2016 @ 18:52:56 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_161580974
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 18:10 schreef Ole het volgende:
Maar Estelle is geen golddigger hoor!
Trouwen gaat m iig niet worden, Boekhoorn blijft mooi met de eerste en enige mevrouw Boekhoorn getrouwd, daarmee houdt hij zijn vermogen het makkelijkst compleet en beschikbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 donderdag 21 april 2016 @ 01:20:24 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_161593574
Ha ha ha Heerlijk

Let the show begin...... _O_

Trouwste user 2022 donderdag 12 mei 2016 @ 19:05:52 #125
7889 tong80
Spleenheup
pi_162127046
Badr Hari is donderdag aangehouden op vliegveld Mohammed V in Casablanca. Hij stond op het punt naar Nederland te vliegen. Het is niet bekend waarom de vechtsporter is gearresteerd, meldt de Marokkaanse nieuwssite Le 360.

Le 360 baseert zich op een politiebron. De 31-jarige Hari zou in de Marokkaanse stad Marrakesh meerdere keren ruzie hebben gehad en zelfs gevochten, maar het is niet duidelijk of hij daarom is gearresteerd.

Zijn advocaat Bénédicte Ficq zegt tegen het AD van 'niets te weten'. Ook Hari's trainer Mike Passenier meldt vanuit Rusland verrast te zijn door het nieuws. ,,Als het waar is, is het heel vervelend. Ik zou juist gaan terugvliegen om me weer aan te sluiten bij het team. Badr is weer volop in training."

Veroordeling
Hari werd in oktober vorig jaar tijdens een hoger beroep veroordeeld tot 24 maanden cel, waarvan 10 maanden voorwaardelijk. Hij stond terecht voor een serie mishandelingen in het Amsterdamse uitgaansleven, waaronder die van zakenman Koen Everink in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012. Een opgetelde schadevergoeding van 45.000 euro hoorde ook bij de straf.

Aangezien Hari al een aantal maanden had vastgezeten, kwam de resterende straf uit op zo'n zes maanden. Hij ging in cassatie. Omdat die zaak bij de Hoge Raad nog loopt, kon Hari gewoon naar Marokko vertrekken en daar genieten van het leven als superster.

Nieuw gevecht
De voormalig K1-kampioen leek juist weer te streven naar wedstrijdvorm. Kickbokser Rico Verhoeven daagde Badr Hari vorige maand uit voor een gevecht. Via Twitter liet Hari weten de uitdaging te accepteren. De wedstrijd stond naar verluidt voor dit najaar gepland. Het is onzeker of de mogelijke arrestatie een streep door die ambities trekt.

http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)eld-Casablanca.dhtml

† In Memoriam † dinsdag 24 mei 2016 @ 19:17:42 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_162469812
En ook weer afgekocht. Of bedreigd:

http://www.nu.nl/buitenla(...)ng-in-marrakesh.html
pi_162472777
Tja sukkel.
pi_162645774
quote:
Badr Hari wordt vader van tweede kind
Foto: ANP
Gepubliceerd: 31 mei 2016 15:25
Laatste update: 31 mei 2016 15:34

Badr Hari wordt opnieuw vader. De voormalig vechtsporter en diens vriendin Daphne Romani verwachten hun tweede kind.

Dat maakt de advocaat van Hari, Jacques de Witt, dinsdag aan Shownieuws bekend.

Hari en Romani kregen in mei 2012 een dochter. Het stel had al eerder een relatie, maar ging uit elkaar.

Tussendoor had de 31-jarige Hari enkele jaren een relatie met Estelle Cruijff.

De Amsterdamse Hari schikte onlangs met een man die hij enige tijd geleden in Marrakesh zou hebben mishandeld.
  † In Memoriam † dinsdag 31 mei 2016 @ 18:09:16 #129
43556 miss_dynastie
pi_162648985
Zelfs een ezel....
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 mei 2016 @ 18:47:13 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_162649922
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Zelfs een ezel....
Wel een stoot ;)

pi_162668455
quote:
Estelle maakt comeback in de P.C.

Zowel Privé als Party werden aangenaam verrast door een oude bekende in de P.C. Hoofdstraat. Estelle Cruijff liet oude tijden herleven toen ze haar creditcard weer eens flink liet wapperen in de dure winkelstraat. ,,Estelle, die er begrijpelijkerwijs als de kippen bij is als kleding met vijfentwintig procent korting van de hand gaat, slaagde er helaas niet in om de gewenste outfit voor een verjaardagsfeest te vinden", weet Party. De comeback van de luxepoes in de winkelstraat was een stuk minder glamorous dan haar aanwezigheid in het verleden. Ze liet zich dit keer achterop een scooter vervoeren in plaats van in een van de mooiste en allerduurste auto's.

woensdag 1 juni 2016 @ 14:33:50 #132
300082 roos85
JUICHEN!
pi_162668975
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Wilde deze ook net posten :D
Rolde bijna van de bank van het lachen, wat heerlijk venijnig stukje van het AD _O-
  woensdag 1 juni 2016 @ 15:18:39 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162669938
Wel leuk dat ze zich achterop een scooter liet vervoeren, maar het is natuurlijk veel interessanter om te weten wie die scooter dan bestuurde.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 1 juni 2016 @ 15:22:17 #134
207727 Smallish
Kleintje!
pi_162670037
Ik denk steeds dat er nieuws is over de moord op Everink als ik topic naar boven zie komen.....
Is dat zo?
  woensdag 1 juni 2016 @ 15:22:53 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162670052
quote:
9s.gif Op woensdag 1 juni 2016 15:22 schreef Smallish het volgende:
Ik denk steeds dat er nieuws is over de moord op Everink als ik topic naar boven zie komen.....
Ja idem.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 22 juni 2016 @ 19:50:58 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_163222459
Privé heeft medelijden met Sylvie Meis (38) en Estelle Cruijf (37), omdat de bekende dames de zomer van 2016 zeer waarschijnlijk moederziel alleen moeten doorbrengen. Althans, zonder leuke vent aan hun zijde. Het blad duikt nog eens in het roerige liefdesleven van de blondines. In een bij vlagen pikante opsommig is te lezen hoe Sylvie en Estelle de afgelopen jaren het helaas doodlopende liefdespad bewandelden. Zo wordt nog even haarfijn Estelle's mislukte romance met kickbokser Badr Hari gememoreerd en passeren bijna alle dates van La Meis de revue zoals die met een loslippige Franse zakenman, een Spaanse edelman, joodse bankier uit New York en een Zwitserse nachtclubeigenaar. Privé heeft overigens goed nieuws voor de momenteel alleenstaande beauty's. ,,Estelle en Sylvie behoren tot de mooiste en meest besproken voetbalvrouwen.'' En, een aardige voorspelling: ,,Dus dat zal ongetwijfeld goedkomen.'' Het tijdschrift schat in dat de twee na de zomer vrijwel zeker weer een man zullen hebben. Ietwat suggestief: ,,Bij dertig graden op Ibiza en in Miami kan het zomaar anders zijn als de zon weer opgaat...''

Trouwste user 2022 woensdag 13 juli 2016 @ 00:25:19 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_163704446
Estelle Cruijf zou Nederland helemaal beu zijn en voorgoed naar Ibiza willen verhuizen. Ze zou zelfs de daad al bij het woord hebben gevoegd en de huur van haar huis in Amsterdam hebben opgezegd.

Dat meldt Shownieuws. Volgens bronnen heeft Estelle het gehad met Nederland door alle ellende die ze over zich heen heeft gehad de afgelopen jaren. Op Ibiza zou ze zich stukken beter op haar plek voelen.

Naar een huis hoeft ze daar in ieder geval niet te zoeken. Met de scheiding van Ruud Gullit viel haar een van hun twee appartementen ten deel. De blondine zou ook al een baantje op het oog hebben: ze zou zich willen bezighouden met de verkoop en bemiddeling van onroerend goed, iets waar één van haar goede vriendinnen al erg succesvol in is.

http://www.telegraaf.nl/p(...)za_emigreren___.html

We houden contact. :)

donderdag 3 november 2016 @ 03:28:12 #138
15080 static
pi_166384306
quote:
Badr opnieuw vader geworden.

Tijdens de persconferentie, waarbij dinsdagavond Badr Hari aanwezig was om te praten over zijn voorbereidingen voor het gevecht met Rico Verhoeven, laat de kickbokser weten opnieuw vader te zijn geworden van een dochtertje.

Zijn vrouw, Daphne Romani, is ongeveer een maand geleden in Marokko bevallen. Tijdens de persconferentie laat Hari weten hoe erg hij zijn kinderen mist.

In mei werd bekend dat Daphne in verwachting was. Het stel heeft samen al een kind, de 4-jarige Amber May die in 2012 werd geboren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')