apart ditquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop zo dat Badr er achter zit, dat het bewezen kan worden en dat die malloot zijn vrijheid voor een flink aantal jaren ontnomen wordt.
Dit, en dan ook nog dat "eigen schuld" sentiment dat in het NWS-topic elke keer weer bovenkomtquote:
Ik denk dat Badr niet zo dom is, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die denken dat ze hem "helpen" door z'n "nemisis" te wreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:41 schreef Cynix ® het volgende:
Maar ik ben toch benieuwd of Badr hier, direct of indirect, iets mee te maken heeft. Ik hoop sowieso dat de dader gevonden wordt.
Geen gekke gedachte. Er zijn mensen die Badr op instagram feliciteren dus wellicht ook gekken die denken dat ze hem een dienst bewijzen...en dan inderdaad die reacties bij NWS; vreselijk dat er echt mensen zijn die zowel de mishandeling destijds als het overlijden nu benaderen met een soort van "wie zijn billen brandt...".quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Badr niet zo dom is, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die denken dat ze hem "helpen" door z'n "nemisis" te wreken.
Neemt niet weg dat het er ook allemaal niets mee te maken kan hebben.
Met de dood van Everink?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Geen gekke gedachte. Er zijn mensen die Badr op instagram feliciteren
"Hahaha die kankerhondje is dood".quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met de dood van Everink?
Wat walgelijk.
Dit. Rijk en hij heeft een vijand die iedereen kent, makkelijk doelwit dus, want de kans op tunnelvisie maakt dat je er misschien wel mee wegkomt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Geen gekke gedachte. Er zijn mensen die Badr op instagram feliciteren dus wellicht ook gekken die denken dat ze hem een dienst bewijzen...en dan inderdaad die reacties bij NWS; vreselijk dat er echt mensen zijn die zowel de mishandeling destijds eenter overlijden nu benaderen met een soort van "wie zijn billen brandt...".
Ik hou ook nog rekening met het scenario dat Everink gewoon een extra aantrekkelijk doelwit is voor ovwrvallers; in de eerste plaats als bekende rijke met als extra bonus dat het een vuil hond is die held Hari dwarszat.
...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
"Hahaha die kankerhondje is dood".
Walgelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat zou er al een flinke angel uittrekken. Ook uit die ongefundeerde verdachtmakingen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:
Echt hè.
Het zou hem sieren als hij zou aangeven dat hij dat soort reacties ongepast vindt.
Wtf... feliciteren ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik. Toen ik het op het nieuws hoorde dacht ik meteen: er is maar één iemand die hier achter zit. Het is wel heel toevallig allemaal. Badr wordt veroordeeld tot 2 jaar cel waarvan 10 maanden voorwaardelijk, vlucht naar Marokko en komt niet meer terug, en vervolgens wordt 4 maanden na de uitspraak de tegenpatij vermoord. Huurmoordenaar?quote:
Denk dat we op dat gebied weinig van hem hoeven te verwachten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt hè.
Het zou hem sieren als hij zou aangeven dat hij dat soort reacties ongepast vindt.
Ik dacht toen ik het las eigenlijk vrijwel hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:27 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ik. Toen ik het op het nieuws hoorde dacht ik meteen: er is maar één iemand die hier achter zit. Het is wel heel toevallig allemaal. Badr wordt veroordeeld tot 2 jaar cel waarvan 10 maanden voorwaardelijk, vlucht naar Marokko en komt niet meer terug, en vervolgens wordt 4 maanden na de uitspraak de tegenpatij vermoord. Huurmoordenaar?
Misschien was dit wel een kadootje van die Tjetjeense/Wit-Russische/wat was het ook alweer dictator met gouden badkamer en AK47.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk dat we op dat gebied weinig van hem hoeven te verwachten.
[..]
Ik dacht toen ik het las eigenlijk vrijwel hetzelfde.
Hij begeeft zich wel een bepaald circuit
Jup, hoeft niet uit de Marokkaanse kant te komen, kan ook goed vanuit Oostblok komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien was dit wel een kadootje van die Tjetjeense/Wit-Russische/wat was het ook alweer dictator met gouden badkamer en AK47.
wtf.....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)everink-nog-mysteriequote:Motief moord Koen Everink nog mysterie
Motief moord Koen Everink nog mysterie
Koen Everink in oktober tijdens de uitreiking van de Gouden Kalveren. © ANP
Anderhalve dag na de moord op Koen Everink, heeft de politie nog geen idee uit welke hoek de moordenaar komt. Wel is duidelijk hoe hij om het leven is gekomen, maar daar doet de politie geen uitspraken over.
Everink werd gisternacht vermoord in zijn huis in Bilthoven. Het onderzoek in en rond het huis is nog bezig, vandaag worden er door een politiehelikopter foto's gemaakt van de omgeving.
Meerdere tips
Wat er voorafgaand aan de moord is gebeurd, is nog onduidelijk. Er zijn wel al meerdere tips binnengekomen, maar die moeten nog verder worden onderzocht. Iedereen die iets opvallends heeft gezien in de omgeving van de Hoflaan, zowel rond de nacht en daaropvolgende ochtend als in de periode daarvoor, wordt gevraagd om contact op de nemen met de politie.
Het dochtertje van Koen Everink, dat haar vader volgens buren heeft gevonden, is opgevangen door familie en krijgt hulp van Bureau Slachtofferhulp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |