Oh jawel hoor, dan wordt je 2e en had je net zo goed 10e kunnen wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehh, in de finale kan je er niet meer 'uit', Hans.
Het AD heeft een fotoreportage die begint met die actie: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)in-bekerfinale.dhtmlquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef satecl het volgende:
Iemand een mooie foto van de 12e minuut actie?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dan wordt word je 2e en had je net zo goed 10e kunnen worden
Ik kan mij nog een bekerfinale herinneren tegen Utreg...
El Ahmadi vond ik persoonlijk heel goed!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kramer heeft me al voor de 2e keer op rij positief verrast .
El Ahmadi was met van Beek de slechtste op het veld bij ons.
Elia zijn directe tegenstander had rood moeten krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
El Ahmadi vond ik persoonlijk heel goed!!
Van Beek, Elia en Botteghin onvoldoende.
Nu moet ik wel zeggen dat Botteghin goed verdedigde, maar dat opbouwen verschrikkelijk
Hij was wel iets beter dan een tijdje terug, maar nog steeds niet op niveau inderdaad. Dat afstandsschot in de 2e helftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond met name het eerste held het middenveld sterk, zeker Toornstra. Tweede helft zakte dat helaas weg, toen was de organisatie wel flink zoek.
Verder vond ik Elia tegenvallen, brengt niet wat je van hem mag verwachten..
quote:Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.
Via hologrammen geprojecteerd legioen. Het komt weer een stapje dichterbij...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
Feyenoord betreurt poging tot misbruik sfeeractie
Supporters zorgden donderdagavond bij de halve finale van de KNVB beker tegen AZ voor een fantastische sfeer in De Kuip. Voor de wedstrijd was er een schitterende vellenactie, mogelijk gemaakt door tientallen supporters die reeds in de vroege ochtend aanwezig waren om de actie voor te bereiden. De uitvoering door de ruim 45.000 aanwezig supporters was geweldig. Goed om te zien was het ook, dat het papier na de actie volgens afspraak niet op het veld terechtkwam, waardoor het wedstrijdverloop niet beīnvloed werd.
Feyenoord betreurt het wel dat een belangrijk onderdeel van de sfeeractie geen doorgang heeft gevonden. Een tientallen metersbreed spandoek met de tekst ‘Feyenoord Cupfighters’ vormde onderdeel van de vooraf door supporters aangevraagde en door Feyenoord goedgekeurde sfeeractie, maar bij een laatste bezichtiging op de ochtend van de wedstrijd bleek het doek aan de achterzijde te zijn voorzien van een tweede doek met een tegen de clubleiding gerichte boodschap. Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.
Feyenoord heeft aangeboden om het oorspronkelijk aangemelde spandoek – mits ontdaan van het tweede doek – tķch te gebruiken, maar de supporters zagen hiervan af uit angst voor beschadiging van het ‘Feyenoord Cupfighters’-doek.
Feyenoord is teleurgesteld over het misbruik dat is gemaakt van de in de afgelopen jaren opgebouwde vertrouwensband met de vrijwilligers van TIFO Rotterdam. Op verzoek van supporters is de organisatie van sfeeractiviteiten in de loop van dit seizoen gewijzigd. Feyenoord kan zich niet aan de indruk onttrekken, dat deze wijziging heeft geleid tot een gewijzigde visie vanuit supporters hoe met deze sfeeractiviteiten om te gaan. Het incident rond Feyenoord - AZ heeft het vertrouwen, dat in de voorbije jaren met TIFO Rotterdam is opgebouwd ernstig geschaad. Hierdoor wordt de club nu helaas gedwongen zich te beraden over hoe in de toekomst met aanvragen van dergelijke grote sfeeracties om te gaan.
Snap best dat je geen anti(bestuur) spandoeken toelaat in je stadion als je dat zelf mag bepalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lachwekkend. Stel je voor dat de goed-nieuwsshow verstoort wordt door mensen die kritiek durven hebben.
Ben ik het mee oneens, al snap ik de redenatie vanuit bestuurskant wel om alle kritiek zoveel mogelijk weg te moffelen of af te schuiven. Vind het gewoon erg kinderachtig. Zolang het gewoon spandoeken zijn met normale teksten moet dat toch kunnen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap best dat je geen anti(bestuur) spandoeken toelaat in je stadion als je dat zelf mag bepalen.
Dit was de tekst op het spandoek. Verschrikkelijk natuurlijkquote:BIJ DEZE CLUB ZIJN ALLEEN POSITIEVE DOEKEN TOEGESTAAN. DAAROM ZIEN WIJ GRAAG DE GEHELE CLUBLEIDING WEGGAAN
Dat grillige hoort op zich wel bij een buitenspeler, maar hij maakt af en toe echt onbegrijpelijke keuzes. Of zeg maar gerust: domme, egoīstische keuzes. Met een nummeriek overtal op de goal van AZ afgaan en dan kiezen voor een (totaal mislukt) afstandsschot, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Haringkop het volgende:
Verder vond ik Elia tegenvallen, brengt niet wat je van hem mag verwachten..
Ik denk ook niet dat het een positief effect heeft op de spelers, voor zover die er überhaupt naar kijken. Er valt best wel iets voor te zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap best dat je geen anti(bestuur) spandoeken toelaat in je stadion als je dat zelf mag bepalen.
Nee, naar Leidseplein.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:51 schreef hafcfan het volgende:
Bij bekerwinst, gaan jullie dan echt naar de Cool singel?
Misschien zat er wel een bom in het spandoek verstopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
Supporters zorgden donderdagavond bij de halve finale van de KNVB beker tegen AZ voor een fantastische sfeer in De Kuip. Voor de wedstrijd was er een schitterende vellenactie, mogelijk gemaakt door tientallen supporters die reeds in de vroege ochtend aanwezig waren om de actie voor te bereiden. De uitvoering door de ruim 45.000 aanwezig supporters was geweldig. Goed om te zien was het ook, dat het papier na de actie volgens afspraak niet op het veld terechtkwam, waardoor het wedstrijdverloop niet beīnvloed werd.
Feyenoord betreurt het wel dat een belangrijk onderdeel van de sfeeractie geen doorgang heeft gevonden. Een tientallen metersbreed spandoek met de tekst ‘Feyenoord Cupfighters’ vormde onderdeel van de vooraf door supporters aangevraagde en door Feyenoord goedgekeurde sfeeractie, maar bij een laatste bezichtiging op de ochtend van de wedstrijd bleek het doek aan de achterzijde te zijn voorzien van een tweede doek met een tegen de clubleiding gerichte boodschap. Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.
Feyenoord heeft aangeboden om het oorspronkelijk aangemelde spandoek – mits ontdaan van het tweede doek – tķch te gebruiken, maar de supporters zagen hiervan af uit angst voor beschadiging van het ‘Feyenoord Cupfighters’-doek.
Feyenoord is teleurgesteld over het misbruik dat is gemaakt van de in de afgelopen jaren opgebouwde vertrouwensband met de vrijwilligers van TIFO Rotterdam. Op verzoek van supporters is de organisatie van sfeeractiviteiten in de loop van dit seizoen gewijzigd. Feyenoord kan zich niet aan de indruk onttrekken, dat deze wijziging heeft geleid tot een gewijzigde visie vanuit supporters hoe met deze sfeeractiviteiten om te gaan. Het incident rond Feyenoord - AZ heeft het vertrouwen, dat in de voorbije jaren met TIFO Rotterdam is opgebouwd ernstig geschaad. Hierdoor wordt de club nu helaas gedwongen zich te beraden over hoe in de toekomst met aanvragen van dergelijke grote sfeeracties om te gaan.
Ik stel voor dat hij en KEA het ook niet meer proberen, wat een armoede iedere keerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat grillige hoort op zich wel bij een buitenspeler, maar hij maakt af en toe echt onbegrijpelijke keuzes. Of zeg maar gerust: domme, egoīstische keuzes. Met een nummeriek overtal op de goal van AZ afgaan en dan kiezen voor een (totaal mislukt) afstandsschot, dat soort dingen.
Maar goed, o.a. daarom is het ook nooit een écht grote geworden en voetbalt hij nu bij Feyenoord.
Wat een pegel #KarimGodquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik stel voor dat hij en KEA het ook niet meer proberen, wat een armoede iedere keer
Denk je?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elia zijn directe tegenstander had rood moeten krijgen.
Of Mulder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:20 schreef avotar het volgende:
Maar wat mag je toch weer in je handjes met zo'n ontzettende goede keeper als Vermeer.
Moet je je voorstellen dat je die van AZ had staan.
De jaloezie spat van deze post af.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Clubs die een bekerwinst vieren zijn geen topclub?
Puur genieten dit soort postsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Clubs die een bekerwinst vieren zijn geen topclub
Echt hoor.quote:
Ik feliciteerde je nog klapharkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Echt hoor.
Lopen ze te schuimbekken als Feyenoord scoort en achteraf met die sarcasme komen van NOU NOU EINDELIJK WEER COOLSINGEL HAHA
Quote van je felicitatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik feliciteerde je nog klapharkMaar vier het gerust hoor. Je bent snel tevreden
Ach jonguh! Het is gewoon een kei belangrijke prijs!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Clubs die een bekerwinst vieren zijn geen topclub
Vraag is of je dat zou moeten mogen bepalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
*Omquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vroeg om een quote, niet op een commando.
in combinatie met 1 wedstrijd zonder publiek is het misschien wel de enige manier om een Europees thuiswedstrijdje mee te pakken (A)quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach jonguh! Het is gewoon een kei belangrijke prijs!!!!!
Ben benieuwd wat de tekst was. Al laat de strekking zich wel radenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vroeg om een quote, niet op een commando.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil graag mijn vrienden Vaison, Pas alus en Onlogisch feliciteren! Fino alla fine forza feyenoord zeg ik dan maar.
Dat is nog steeds niet zeker toch? Wat kwam er nou uit die rechtszaak van vorige week woensdag met Van BenthemGod?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
in combinatie met 1 wedstrijd zonder publiek is het misschien wel de enige manier om een Europees thuiswedstrijdje mee te pakken (A)
Ja weet ik niet, ik dacht dat de 1 wedstrijd sowieso al vanwege ander wangedrag was, en ze alleen tegen de racisme-claim in beroep gingen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet zeker toch? Wat kwam er nou uit die rechtszaak van vorige week woensdag met Van BenthemGod?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de tekst was. Al laat de strekking zich wel raden
Aldus Griftequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens, al snap ik de redenatie vanuit bestuurskant wel om alle kritiek zoveel mogelijk weg te moffelen of af te schuiven. Vind het gewoon erg kinderachtig. Zolang het gewoon spandoeken zijn met normale teksten moet dat toch kunnen?
[BIJ DEZE CLUB ZIJN ALLEEN POSITIEVE DOEKEN TOEGESTAAN. DAAROM ZIEN WIJ GRAAG DE GEHELE CLUBLEIDING WEGGAAN]
Dit was de tekst op het spandoek. Verschrikkelijk natuurlijk
Voor wangedrag was het een voorwaardelijke wedstrijd zonder publiek. Dit is de strafeis waar nu tegen in beroep gegaan wordt:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, ik dacht dat de 1 wedstrijd sowieso al vanwege ander wangedrag was, en ze alleen tegen de racisme-claim in beroep gingen?
quote:Feyenoord moet één Europese thuiswedstrijd zonder publiek spelen en een geldboete van honderdduizend euro betalen. Dat is de straf die de UEFA de Rotterdammers heeft opgelegd naar aanleiding van het thuisduel met AS Roma in de Europa League.
De Feyenoord-fans maakten zich volgens de Europese voetbalbond schuldig aan racistisch gedrag door een plastic banaan op het veld te gooien. Hoewel oud-spelers Sekou Cissé en Salomon Kalou het in een officiële verklaring opnamen voor de aanhang, was de UEFA onverbiddelijk. Feyenoord moet de eerstvolgende wedstrijd in Europees verband in een lege Kuip afwerken en 50 duizend euro betalen.
Omdat de Rotterdamse fans tijdens het duel van de zestiende finale in de Europa League ook nog vuurwerk afstaken, voorwerpen op het veld gooiden en trappen op de tribunes blokkeerden, kreeg Feyenoord een aanvullende boete van 50 duizend euro. Bovendien kwam het de club op een voorwaardelijk straf te staan van één Europese thuiswedstrijd zonder publiek, met een proeftijd van twee jaar.
Oja, thanksquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor wangedrag was het een voorwaardelijke wedstrijd zonder publiek. Dit is de strafeis waar nu tegen in beroep gegaan wordt:
[..]
Optelsom, sowieso prima straf in lijn met eerdere besluiten bij andere clubs.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor wangedrag was het een voorwaardelijke wedstrijd zonder publiek. Dit is de strafeis waar nu tegen in beroep gegaan wordt:
[..]
Jij bent echt zo dom he.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Optelsom, sowieso prima straf in lijn met eerdere besluiten bij andere clubs.
Ik mag toch hopen dat je het niet eens bent met die aanklacht voor racisme. De andere helft is inderdaad begrijpelijk, maar dat heeft Feyenoord al lang geaccepteerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Optelsom, sowieso prima straf in lijn met eerdere besluiten bij andere clubs.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:55 schreef Antaris het volgende:
Ik vond die actie van Vermeer erg goed. Heel even had ik van, wat doe je nu, maar hij hield de aanvaller wel goed tegen
Dat is goed nieuwstwitter:FR12Patrick twitterde op donderdag 03-03-2016 om 23:07:53Kaartverkoop finale als volgt: Uitkaarthouders (Diamond, gold en plusminus 700 silvers) krijgen voorrang. Dan seizoenkaarthouders. reageer retweet
quote:
quote:
Normaal gesproken wel ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:20 schreef asco het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van Dirk Kuyt, gaat hij nog een jaar door (2016/2017) ?
Hij heeft vooral aangegeven door te willen gaan zolang hij nog van waarde kan zijn voor Feyenoord. Vrij grote kans dat hij er nog een jaar aan vastplakt en terecht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 06:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven daar pas na het seizoen over te willen nadenken.
FRFC-godenquote:In elk geval FRFC, LN, FRL en alle mensen die de afgelopen jaren hebben geholpen met het maken van de de meest prachtige sfeeracties gaan tijdelijk de spuitbus in de wilgen hangen.
Waarom?
Gisteren hebben medewerkers van Feyenoord in opdracht van de clubleiding bewust een pro-Feyenoord doek waar een week aan is gewerkt kapot getrokken en in de vuilnisbak gegooid zonder medeweten van de mensen die eraan gewerkt hebben.
Dit als wraakactie voor een ludiek en vredelievend statement doek dat gebruikt zou worden in het kwartier tussen warming up en wedstrijd zodat spelers er niets van zouden merken en zou verwijzen naar alle debiele regelgeving waar mensen die een spandoekje willen maken mee geconfronteerd worden door de incompetente organisatie. Het verscheuren van een pro-Feyenoord spandoek is voor ons een oorlogsverklaring.
Zolang deze varkens onze clubleiding vormen zie je DIT NOOIT MEER:
zitten wij dan bij die 700 Silversquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:44 schreef onlogisch het volgende:
Dat is goed nieuwstwitter:FR12Patrick twitterde op donderdag 03-03-2016 om 23:07:53Kaartverkoop finale als volgt: Uitkaarthouders (Diamond, gold en plusminus 700 silvers) krijgen voorrang. Dan seizoenkaarthouders. reageer retweet
Ik ben zeker van een kaartje
Hey jij!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zitten wij dan bij die 700 Silvers
Oh. Alleen gebruikt in Rome.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:46 schreef Haringkop het volgende:
Bij Silvercards zal het er wel om gaan of je hem (vaker) gebruikt hebt, was in 2008 toch ook zo?
ik Rome, Sevilla en 1 uitwedstrijdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Alleen gebruikt in Rome.
Sevilla en uitwedstrijden hier #FLKG
punten?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:44 schreef onlogisch het volgende:
Nou. Ik hoorde HMF zeggen dat er dus 7k silvercard houders zijn. En dat alleen de top daarvan in aanmerking komt? Dat vind ik eigenlijk ook een vreemd iets. Want waar baseren ze dat dan op?
Ja duhquote:
gewoon de top 700quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja duh
Maar zeggen ze dan bijv. dat je vanaf 73 punten in aanmerking komt ofzo? Waarom dan die 73?
Hoezo kun je mee leven?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:40 schreef Droopie het volgende:
Die 700 man die regelmatig gaan voorrang geven, kan ik mee leven
Na die verhuisdoosbommen actie en dit is het wel duidelijk; er is iemand die de opdracht heeft gekregen om bepaalde groepen te frustreren en zo ver mogelijk van de club af te duwen.quote:
Lekker hoor, maar ik walg inmiddels zo van die lijntjes naar die krant, dat ik die 3,5 miljoen in zou leveren als de Telegraaf nooit meer een bericht over Feyenoord zou plaatsen. Ik krijg van elke euro een vieze smaak in mijn mond. Walgelijk zooitje.quote:Het bekertoernooi maakt het seizoen van Feyenoord financieel gezien goed, ondanks het gemis van Europees voetbal. Dat meldt De Telegraaf zaterdagmorgen. Het bekertoernooi levert de club in totaal een slordige 3,5 miljoen euro op. Dat bedrag komt tot stand door vijf thuiswedstrijden in een uitverkocht huis in de Kuip. Met een volle Kuip in de finale heeft Feyenoord in het bekertoernooi een kwart miljoen fans getrokken, een absoluut record. De inkomsten uit het bekertoernooi waren niet begroot en vormen dus een financieel extraatje.
Waren er acties? Niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:20 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap overigens niet waarom er nog geen vervolg acties zijn aangekondigd. Juist ondanks die winst partijtjes moet je doorpakken. Nu lijkt het alsof je door een paar keer winnen niet meer achter de kritiek op Gudde stond, en dat is natuurlijk complete onzin.
#Guddeweg
Dit, net als je denkt dat ze niet gekker kunnen zijn in het Maasgebouw lees je dit verhaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:53 schreef Oldground het volgende:
Sta volledig achter de beslissing van de supportersverenigingen. Of je het nu eens bent of niet met de kritiek op Gudde en consorten, je hebt wel het recht om dat te kunnen uiten.
Hele, maar dan ook een hele slechte beurt van Feyenoord.
Is eigenlijk al tijden duidelijk, zie ook de nieuwjaarspeech van Gudde. Hij lijkt wel drukker te zijn achterban te bekritiseren dan zaken uit te voeren waar hij voor is aangenomen. Echter ook de mensen om hem heen roemen hem omdat hij wel de strijd met een bepaald deel van de achterban durft aan te gaan...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na die verhuisdoosbommen actie en dit is het wel duidelijk; er is iemand die de opdracht heeft gekregen om bepaalde groepen te frustreren en zo ver mogelijk van de club af te duwen.
Tot de boel ontploft, of tot de groep werkelijk waar zo klein is geworden dat ze er niet meer toe doen. Die kans acht ik ook aanwezig.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is eigenlijk al tijden duidelijk, zie ook de nieuwjaarspeech van Gudde. Hij lijkt wel drukker te zijn achterban te bekritiseren dan zaken uit te voeren waar hij voor is aangenomen. Echter ook de mensen om hem heen roemen hem omdat hij wel de strijd met een bepaald deel van de achterban durft aan te gaan...
Het staat alleen wel in schreel contrast met de aanbevelingen vanuit de gemeente, politie en zelfs het Kerkum rapport waar steeds gehamerd wordt dat band tussen club en achterban verbeterd moet worden. Het is nu gewoon wachten tot de boel weer 'ontploft'.
Dat laatste verwacht ik van niet eerlijk gezegd, maar dat is toch niet in te schatten. Althans, niet voor een buitenstaander zoals ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tot de boel ontploft, of tot de groep werkelijk waar zo klein is geworden dat ze er niet meer toe doen. Die kans acht ik ook aanwezig.
Als het logisch zou zijn, mag ik ook voorrang hebben samen met alle silvercard houders.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo kun je mee leven?![]()
Niet meer dan logisch lijkt me.
Doodzonde, want het zijn wel de groepen die verantwoordelijk zijn voor de grote sfeeracties in de Kuip.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Na die verhuisdoosbommen actie en dit is het wel duidelijk; er is iemand die de opdracht heeft gekregen om bepaalde groepen te frustreren en zo ver mogelijk van de club af te duwen.
Alleen de 5% natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Tortugal het volgende:
Het is nu Feyenoord tegen haar supporters.
Niet te geloven dat dit bestuur de supporter/klant als vijand beschouwt.
Daar gaan we miljoenen voor vangenquote:
quote:
Ze zijn dus niet alleen hier in dit topic nogal opportunistischquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef H.FR het volgende:
In het stadion, maar ook op twitter, werd Immers (29) luid bejubeld. "Er gaat een standbeeld voor hem komen." "Hij is een God." "Hij is veel te goed voor Cardiff." "We moeten hem zo snel mogelijk vastleggen." Zomaar wat tweets over de mateloos populaire Hagenees.
Wederom wordt pijnlijk duidelijk op wat voor een triest niveau dit bestuur acteert. De communicatie is onthutsend zwak. De slechte communicatie rondom het nieuwe stadion was bepaald geen incident. Ben echt helemaal klaar met die gastenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:35 schreef Tortugal het volgende:
Het is nu Feyenoord tegen haar supporters.
Niet te geloven dat dit bestuur de supporter/klant als vijand beschouwt.
#immersgodquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef H.FR het volgende:
In het stadion, maar ook op twitter, werd Immers (29) luid bejubeld. "Er gaat een standbeeld voor hem komen." "Hij is een God." "Hij is veel te goed voor Cardiff." "We moeten hem zo snel mogelijk vastleggen." Zomaar wat tweets over de mateloos populaire Hagenees.
Ik weet wel zeker van niet. Dat resulteert alleen maar in opstootjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vakken leeg houden gaat niet zo heel goed werken denk ik.
Van mij mag het #opgerotmetditbestuur worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:33 schreef Pascalus het volgende:
Willen jullie deze TT veranderen in "Feyenoord Cupfighters"?
Bij voorbaat dank,
de Feyenoord-directie.
Helaas wel ja, ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Dat resulteert alleen maar in opstootjes.
Waarom stuur je geen brief in? Je lijkt mij nou echt iemand die het allemaal wel normaal kan verwoorden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ik vrees het ook.
Verder vind ik het maar een jodenactie.
Ik ben op zich helemaal niet tegen actie, ook al vind ik sommige kritiek maar ongenuanceerd, maar ik ben meer van de acties met spandoeken, spreekkoren, en protesten bij het Maasgebouw of stadion (ook al weet ik dat die vaak uitlopen op chaos, al dan niet veroorzaakt door gestresste ME-ers).
Oh ja, en inhoudelijke opiniestukken zouden ook prima kunnen werken natuurlijk.
Mits niet op het eeuwige Lunatic-toontje maar wat genuanceerder en gepubliceerd in het AD ofzo, zoals dat ook destijds bij de stadiondiscussie weleens gebruikelijk was.
Paar tokkies gaan hun mening aan de rest opdringen dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef onlogisch het volgende:
NIeuwe acties. Harde kern gaat kijken om vakken leeg te houden?
Dat wordt leuk morgen.
[ afbeelding ]
Ik vind een vak leeg houden dan wel weer een krachtiger statement dan een spandoekje dat eerst door 128 man moet worden goedgekeurd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helaas wel ja, ik vrees het ook.
Verder vind ik het maar een jodenactie.
Ik ben op zich helemaal niet tegen actie, ook al vind ik sommige kritiek maar ongenuanceerd, maar ik ben meer van de acties met spandoeken, spreekkoren, en protesten bij het Maasgebouw of stadion (ook al weet ik dat die vaak uitlopen op chaos, al dan niet veroorzaakt door gestresste ME-ers).
Oh ja, en inhoudelijke opiniestukken zouden ook prima kunnen werken natuurlijk.
Mits niet op het eeuwige Lunatic-toontje maar wat genuanceerder en gepubliceerd in het AD ofzo, zoals dat ook destijds bij de stadiondiscussie weleens gebruikelijk was.
Leuk, weer hetzelfde uitprintpostertje. Super ludiek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:14 schreef onlogisch het volgende:
Voor wie 'm morgen mee wil nemen. Vak Z promoot er mee.
Dat zal je helaas niet zien op TV.
[ afbeelding ]
Dit zal ze echt een worst zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:35 schreef onlogisch het volgende:
NIeuwe acties. Harde kern gaat kijken om vakken leeg te houden?
Dat wordt leuk morgen.
[ afbeelding ]
#LEXGODquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef H.FR het volgende:
twitter:Dwaasgebouw twitterde op zondag 06-03-2016 om 13:00:52Een ieder die een medesupporter de toegang ontneemt tot het vak zal op straffe van een stadionverbod uit het stadion worden verwijderd. ^TS reageer retweet
dit meen je nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:14 schreef onlogisch het volgende:
Voor wie 'm morgen mee wil nemen. Vak Z promoot er mee.
Dat zal je helaas niet zien op TV.
[ afbeelding ]
Het lijkt het Feyenoord-bestuur wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Paar tokkies gaan hun mening aan de rest opdringen dus.
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:15 schreef MPC60 het volgende:
Alles in mij zegt Cambuur dat moet te doen zijn. Dus waarschijnlijk verliezen we met 1-2.
Ik ook zeg, kan niet wachten.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben benieuwd straks hoe dat gaat met de vakken leeg houden.
Ik zou er meer van staan te kijken als de ArenA weer eens een keer uitverkocht zou zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:48 schreef MPC60 het volgende:
Willem 2 heeft ook weer eens een wedstrijd verkocht. WTF.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zou er meer van staan te kijken als de ArenA weer eens een keer uitverkocht zou zijn.
Ik sta er nog steeds van te kijken dat je riep dat Van Beek in Oranje moest. Hard gelachen toen, en nog steeds.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zou er meer van staan te kijken als de ArenA weer eens een keer uitverkocht zou zijn.
Veltman was goed in de bekerfinale he?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds van te kijken dat je riep dat Van Beek in Oranje moest. Hard gelachen toen, en nog steeds.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Veltman was goed in de bekerfinale he?
Kom op zeg. itt Utrecht uit en az hale finale hoef je echt niet bang te zijn voor Cambuur thuis.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef hhh38 het volgende:
Voor het eerst sinds ADO thuis weer vertrouwen dat we gaan winnen. Zal wel weer tegen gaan vallen
Kansloos legioen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lees overal dat mensen zijn tegengehouden het vak op te gaan. Klasse wel.Lag ook wel in de lijn der verwachting trouwens
quote:
Aldus Niels Hardemantwitter:Niels_Hardeman twitterde op zondag 06-03-2016 om 17:28:47#matchfixing door de KNVB zelf bij #feycam? Vorige week ook al bij #fcufey. Lijkt alsof de KNVB Feyenoord graag op plek 3 heeft #buitenspel reageer retweet
Hij heeft een stropdas dus het zal wel waar zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef Sunri5e het volgende:
Aldus Niels Hardemantwitter:Niels_Hardeman twitterde op zondag 06-03-2016 om 17:28:47#matchfixing door de KNVB zelf bij #feycam? Vorige week ook al bij #fcufey. Lijkt alsof de KNVB Feyenoord graag op plek 3 heeft #buitenspel reageer retweet
Wat een nerdquote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef Sunri5e het volgende:
Hahaha erg gęnant ditquote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef Sunri5e het volgende:
Lijkt wel een potje op de training....quote:Op zondag 6 maart 2016 17:54 schreef Grifte het volgende:
Fluit maar af joh, tis wel weer goed geweest. Wat een zaadpot.
Pijn aan je ogen voetbal.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt wel een potje op de training....
Bedankt voor het melden van dingen die al duidelijk zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:12 schreef GGMM het volgende:
Als je alle onterechte goals wegdenkt staat het nu 0-1.
Niet mee eens, het was de schuld van de Rabobank.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was de schuld van Toornstra, die had die bal moeten hebben.
4de ronde volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Winnen van de beker betekent wel EL-groepsfase toch? Toch?
Dit seizoen was het groepsfase.quote:
Jaquote:Op zondag 6 maart 2016 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Winnen van de beker betekent wel EL-groepsfase toch? Toch?
Ga eens weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef GwaiLow het volgende:
God wat is het slecht, maar wat is het ook heerlijk dat je weer door het oog vd naald kan kruipen. Als je thuis van Cambuur nipt wint mag je ook gewoon zeer en zeer blij zijn. Gewoon een hele knappe overwinning dit van Feyenoord.
Kampioenswedstrijd, dit.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef GwaiLow het volgende:
God wat is het slecht, maar wat is het ook heerlijk dat je weer door het oog vd naald kan kruipen. Als je thuis van Cambuur nipt wint mag je ook gewoon zeer en zeer blij zijn. Gewoon een hele knappe overwinning dit van Feyenoord.
Rare reactie dit...quote:Op zondag 6 maart 2016 18:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die Coolsingel moet nu toch wel vol staan met mensen na deze waanzinnig spectaculaire overwinning tegen het geweldig spelende en veel sterkere Cambuur.
*maarquote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij hier alleen meer komt trollen altijd.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Drama pot weer. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Drama pot weer. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Dankjewel.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd! Jullie hebben een prima week achter de rug.
Dat wel. Doet me denken aan de eerste seizoenshelft. Al is dit nog wel echt veel slechterquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ach, we winnen tenminste weer.
Cambuur een stugge ploegquote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef Alxander het volgende:
Kuyt straks :'Lastige wedstrijd vandaag, dan is het gewoon belangrijk dat je de drie punten haalt tegen een stugge ploeg als Cambuur. Als ploeg hebben we daar gewoon vandaag heel hard voor gevochten en dan is het goed om te zien dat het dan lukt want we werken hier natuurlijk dag en nacht voor voor de fans'
Gio straks: ''Ja tuurlijk ben je blij met de overwinning. Ik zag een team dat hard gewerkt heeft. We moeten deze lijn doorzetten. We waren ongelukkig bij de tegengoal, maar we lieten ons niet uit het veld slaan.''quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef Alxander het volgende:
Kuyt straks :'Lastige wedstrijd vandaag, dan is het gewoon belangrijk dat je de drie punten haalt tegen een stugge ploeg als Cambuur. Als ploeg hebben we daar gewoon vandaag heel hard voor gevochten en dan is het goed om te zien dat het dan lukt want we werken hier natuurlijk dag en nacht voor voor de fans'
Gevoel is hetzelfde.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ach, we winnen tenminste weer.
Tyft nou toch gewoon eens op joh, slechte kuttrollquote:Op zondag 6 maart 2016 18:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, ik ben al heel wat jaren doodziek dat Fey geen kampioen meer kan worden.
Je act is een beetje doorzichtig. Wel leuk geprobeerd, hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, ik ben al heel wat jaren doodziek dat Fey geen kampioen meer kan worden.
Die verliezen tegen ADO, Heerenveen en PEC waren een stuk erger. Dat deed echt pijn en was beschamend. Nu is het vooral teleurstelling dat het spel nergens op lijkt. 3 punten vergoeden wel wat.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Tyft nou toch gewoon eens op joh, slechte kuttroll
Hoezo een act en troll dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je act is een beetje doorzichtig. Wel leuk geprobeerd, hoor.
Ga gewoon wegquote:
Botteghin ja, die gaat gewoon standaard 10 meter achter de spits staanquote:Op zondag 6 maart 2016 18:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Linies speelden veel te ver uit elkaar.. Bottgehin die continu ver achterin blijft hangen.. was weer een erg slechte wedstrijd. Als ze de beker winnen vergeef ik alles, maar het zou beter zijn om in de zomer afscheid te nemen van Gio
Pot/ketel.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij hier alleen meer komt trollen altijd.
Linies zijn heel het seizoen al ver uit elkaar. Een veldspel van niks. Totaal geen idee achter elke bal. Op het eind de bal maar blind naar voren trappen en hopen dat hij goed valt en dat viel hij dan ook. En puur omdat Nienhuis zo'n kapot slechte keeper is uiteraard.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:59 schreef Pleun2011 het volgende:
Linies speelden veel te ver uit elkaar.. Bottgehin die continu ver achterin blijft hangen.. was weer een erg slechte wedstrijd. Als ze de beker winnen vergeef ik alles, maar het zou beter zijn om in de zomer afscheid te nemen van Gio
Deze actie wasquote:Op zondag 6 maart 2016 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Botteghin ja, die gaat gewoon standaard 10 meter achter de spits staan
Daar kom je in de vijfde klasse nog wel mee weg.
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die Coolsingel moet nu toch wel vol staan met mensen na deze waanzinnig spectaculaire overwinning tegen het geweldig spelende en veel sterkere Cambuur.
Ik heb het al eens gezegd. Botteghin en Van Beek zijn geen goed duo. Van Beek is gebaat bij een hoge lijn, zodat ie kan vertrouwen op z'n snelheid bij het verdedigen, dat ging vorig jaar in combinatie met Kongolo heel goed. Botteghin is juist zeer kwetsbaar in een hoge lijn en zakt automatisch wat meer terug. Daardoor onstaan er gaten op het middenveld en daar voetbalt de tegenstander zo doorheen.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Linies zijn heel het seizoen al ver uit elkaar. Een veldspel van niks. Totaal geen idee achter elke bal. Op het eind de bal maar blind naar voren trappen en hopen dat hij goed valt en dat viel hij dan ook. En puur omdat Nienhuis zo'n kapot slechte keeper is uiteraard.
Uiteindelijk win je dan ook met 3-1 en deze aidspot verbloemd. Onder Rutten zag het er iig beter uit.
Dan Van Beek er uit. Maar voor wie?quote:Op zondag 6 maart 2016 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd. Botteghin en Van Beek zijn geen goed duo. Van Beek is gebaat bij een hoge lijn, zodat ie kan vertrouwen op z'n snelheid bij het verdedigen, dat ging vorig jaar in combinatie met Kongolo heel goed. Botteghin is juist zeer kwetsbaar in een hoge lijn en zakt automatisch wat meer terug. Daardoor onstaan er gaten op het middenveld en daar voetbalt de tegenstander zo doorheen.
Hahahahaquote:Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze actie was.
https://vine.co/v/iXw2tzUUOlH
Het is sowieso kinderlijk slecht dat alleen Kramer gaat afjagen en de rest maar achterin blijven hangen. Tegen Cambuur worden de open ruimtes niet direct afgestraft, maar tegen oa AZ uit zwolle uit werden ze met vlagen weggespeeld. Triest dat dit nog steeds niet uit het spel is.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd. Botteghin en Van Beek zijn geen goed duo. Van Beek is gebaat bij een hoge lijn, zodat ie kan vertrouwen op z'n snelheid bij het verdedigen, dat ging vorig jaar in combinatie met Kongolo heel goed. Botteghin is juist zeer kwetsbaar in een hoge lijn en zakt automatisch wat meer terug. Daardoor onstaan er gaten op het middenveld en daar voetbalt de tegenstander zo doorheen.
Botteghin eruit natuurlijk. Kan er gewoon niet zoveel van.quote:
Het ziet er niet best uit maar zijn statistieken zijn wel goed. Veel geslaagde passes en tackles. Van Beek geeft grofweg elke twee ā drie wedstrijden een goal weg. Ik zou het wel weten.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Botteghin eruit natuurlijk. Kan er gewoon niet zoveel van.
Van je medesupporters moet je het hebben he.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:53 schreef H.FR het volgende:
Dat gefluit richting de actie was trouwens ook triest..
Ja, om misselijk van te wordenquote:Op zondag 6 maart 2016 19:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van je medesupporters moet je het hebben he.
Jammer dat die statistieken niet meenemen dat hij er niks van kan als hij richting de middellijn moet verdedigen.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ziet er niet best uit maar zijn statistieken zijn wel goed.
Ik snapte er ook weinig van. Wees blij dat er mensen tegen dit bestuur opstaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, om misselijk van te wordenen dan wel vrolijk genieten van de sfeeracties die diezelfde mensen opzetten.
Er had juist geklapt moeten worden.
Ik kan me voorstellen dat je niet klapt als je het niet eens bent met de acties, maar fluiten slaat nergens op.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, om misselijk van te wordenen dan wel vrolijk genieten van de sfeeracties die diezelfde mensen opzetten.
Er had juist geklapt moeten worden.
Mensen tegenhouden die het vak opwillen vind ik minstens zo kansloos.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik snapte er ook weinig van. Wees blij dat er mensen tegen dit bestuur opstaan.
Eens. Dat is ook kansloos. Gebeurde niet veel begreep ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen tegenhouden die het vak opwillen vind ik minstens zo kansloos.
Daar heb je zeker gelijk in, is dat ook veel voorgekomen? Ik lees hier en daar wel wat berichtjes maar meer ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen tegenhouden die het vak opwillen vind ik minstens zo kansloos.
Bottegodquote:Op zondag 6 maart 2016 19:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze actie was.
https://vine.co/v/iXw2tzUUOlH
Op Bazoer gestemd.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Ff stemmen jongens, JensGod:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Ik stem Pröpper.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:04 schreef Scrummie het volgende:
Ff stemmen jongens, JensGod:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Op Y2 iig niet. Stonden wel een paar mensen op de trappen maar ze lieten je er wel door.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in, is dat ook veel voorgekomen? Ik lees hier en daar wel wat berichtjes maar meer ook niet.
Y2 stond echt een handjevol mensen zover ik zag.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:05 schreef XSbig het volgende:
[..]
Op Y2 iig niet. Stonden wel een paar mensen op de trappen maar ze lieten je er wel door.
Zelf pas 12e minuut het vak op gekomen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |