Jens deed er lang over omdat Kramer als een slak vrij liep.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef De_Pel het volgende:
Kraamhouders gaat zijn hattrickje nog mee pakken hoor, AZ moet en gaat ruimtes laten vallen!
(De tering wat deed die jens er weer lang over en wat schoot kramer matig in)
En buitenspel stondquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jens deed er lang over omdat Kramer als een slak vrij liep.
en m dramatisch slecht laag over de grond recht op de keeper schietquote:
slecht of niet als we maar winnen broerquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef Cara het volgende:
[..]
en m dramatisch slecht laag over de grond recht op de keeper schiet
maar hij zit wel
werk zit er weer opquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:28 schreef TC03 het volgende:
Kramer gaat niks meer doen vandaag volgens mij.
Mehh... Kon hem al wel geven hoor, wachtte totdat Ron instapte.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jens deed er lang over omdat Kramer als een slak vrij liep.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Zie je wel dat we Vlaar niet hadden moeten halen.
Je moeder in der kont neuken op de middenstip ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Finale verliezen in de Kuip is mooier.
Probeer het nog eensquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Finale verliezen in de Kuip is mooier.
Ik weet niet of je die wel eens gezien hebt, maar liever jij dan ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je moeder in der kont neuken op de middenstip ook.
Je hebt duidelijk gekeken met het geluid uit... Is niet erg, maar zorgt wel voor dit soort domme uitsprakenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nee, maar vandaag was het helaas van toepassing op het legioen
Ik snap dat gezeik op de Beker nooit... 1) Het is een prijs. 2) Kortste weg naar Europa. 3) Makkelijkste weg naar Europa.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
groepsfase EL wel
beker boeit mij ook niet, maar daardoor dus wel
ofzo
Gezeik op de beker is alleen maar wanneer clubs uitgeschakeld zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik op de Beker nooit... 1) Het is een prijs. 2) Kortste weg naar Europa. 3) Makkelijkste weg naar Europa.
Geen gezeik, ik vind het gewoon niks... Hartstikke mooi als we hem winnen ik zal ook zeker wel blij zijn, juichen en biertjes drinken maar ik ga er niet voor naar de Coolsingel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik op de Beker nooit... 1) Het is een prijs. 2) Kortste weg naar Europa. 3) Makkelijkste weg naar Europa.
Sarcasmequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? 30 minuten van de 2e helft gemist?
Die beslissing komt niet van de KNVBquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen gezeik, ik vind het gewoon niks... Hartstikke mooi als we hem winnen ik zal ook zeker wel blij zijn, juichen en biertjes drinken maar ik ga er niet voor naar de Coolsingel.
En zoals ik al zeg, door die groepsfase EL (goede beslissing van de KNVB) is het zeker wel van waarde geworden.
Vooral na al die trolletjes die direct na de 1-1 binnen kwamen. FUCK YOU!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die zure reacties van bepaalde users zijn ook heel mooi
Meeste users uit liveverslagen hoef je hier sowieso niet serieus te nemenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die zure reacties van bepaalde users zijn ook heel mooi
Ik heb jullie netjes gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste users uit liveverslagen hoef je hier sowieso niet serieus te nemen
Ik zeg dan ook meestequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jullie netjes gefeliciteerd.
(adoratie mag via dm)
Ik doe maar even net of dit gemeend is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:02 schreef BadderHaring het volgende:
Het seizoen is bijna gered!!!!
Proficiat hoor, de stijgende lijn is ingezet.
Zondag van Cambuur winnen en ik begin dan zowaar te geloven dat we die trieste reeks achter ons kunnen laten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:02 schreef RvLaak het volgende:
Zucht... Volgens Been is het vertrouwen weer helemaal terug
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zondag van Cambuur winnen en ik begin dan zowaar te geloven dat we die trieste reeks achter ons kunnen laten.
Laat onverlet dat het nog steeds beter moet op een heleboel vlakken.
Maar forget it, vandaag en morgen mogen we best even genieten van deze overwinning.
Dit is onjuist, er doen meer ploegen aan mee met maar 1 (soms 2?) ticket.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2) Kortste weg naar Europa. 3) Makkelijkste weg naar Europa.
Natuurlijk is het gemeend.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik doe maar even net of dit gemeend is.
Dankjewel Badder, hartstikke leuk om te horen!!
Na 1 seizoen al afscheid nemen? Gaat niet gebeuren. Speelde ook voor het eerst goed voor zijn doen vond ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben Kramer erkentelijk voor zijn doelpunt, maar hoop dat Feyenoord in de zomer toch afscheid neemt van deze wandelende tak
Speelde een goede wedstrijd, ruime voldoende.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ben Kramer erkentelijk voor zijn doelpunt, maar hoop dat Feyenoord in de zomer toch afscheid neemt van deze wandelende tak
Vind hem nou juist de laatste 2 potjes wat beter, jagen enzo. Met name vandaag de 1e helft.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Er moet ook wel wat gebeuren wil je hem zover krijgen. Hij wordt nu sowieso weer gemakzuchtig en lui tegen Cambuur. Als ie z'n best doet is het best een oké spits.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind hem nou juist de laatste 2 potjes wat beter, jagen enzo. Met name vandaag de 1e helft.
En heel fijn dat je 99% zeker weet dat ie erin gaat. Die periode met Pellè/Immers als penaltynemer was echtquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Mooi trouwens hoe Kuyt altijd een aanloopt neemt als een verspringer met een penalty.
Ja, op een of andere manier is dat lastig bij hem. Maar als hij dat jagen en in de bal komen, kaatsen e.d. kan opbrengen is het inderdaad een aardige spits.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er moet ook wel wat gebeuren wil je hem zover krijgen. Hij wordt nu sowieso weer gemakzuchtig en lui tegen Cambuur. Als ie z'n best doet is het best een oké spits.
Hier heb je het hoogtepunt: https://www.fr12.nl/nieuw(...)-feyenoord---az.htmlquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ergens al een samenvatting te vinden? Wedstrijd niet kunnen kijken
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Bierdouche, 7 rijen verder terecht gekomen en rellen op het eigen vak.
Yep, het was weer een echt bekeravondje.
Kramer bijna hattrick.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Bierdouche, 7 rijen verder terecht gekomen en rellen op het eigen vak.
Yep, het was weer een echt bekeravondje.
Zou ie het licht hebben gezien?quote:Kramer gaat verder: 'Tegen Roda JC en Utrecht ging het lekker, dan hoef ik ook niet per se te scoren. Ik mag vandaag scoren en daar ben ik tevreden mee. Ik ben intuïtief, dat zit in mij, zoals bij de overstapjes. Misschien lijk ik nu meer te doen, ik kijk ook naar mezelf. De ploeg heeft ook meer aan een speler die voorin meer loopt, ik moet meer betrokken zijn bij het spel. Dat heb ik inderdaad veel gedaan de afgelopen weken'.
Een veel te hoog alcoholpercentage, een hoog gehalte tokkies en extreme drukte op het vak.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]klinkt heerlijk.
Wat was er aan de hand dan?
Ik zei het al, volgend jaar gewoon met z'n allen op zo'n ouwemannenvak.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een veel te hoog alcoholpercentage, een hoog gehalte tokkies en extreme drukte op het vak.
Kut toeristen wel op WMensen die je nooit ziet, alleen bij dit soort wedstrijden.
Ja, dat klinkt typisch vak W inderdaadquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een veel te hoog alcoholpercentage, een hoog gehalte tokkies en extreme drukte op het vak.
Kut toeristen wel op WMensen die je nooit ziet, alleen bij dit soort wedstrijden.
Ja ik verkas volgend seizoen wel naar een ander vak denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zei het al, volgend jaar gewoon met z'n allen op zo'n ouwemannenvak.
Je zal mij ook wel een toerist vinden maar toch ga ik het volgende vragen: van een vriend heb ik vernomen dat er tussen de 10 en 15k kaarten vrijkomen van de KNVB voor de beker. Met het grote aantal seizoenskaarthouders in het achterhoofd gehouden, betekent dit dat het voor iemand zonder clubcard zo'n beetje onmogelijk is bij de finale te kunnen zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ging van W naar X. Geen verschilquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik verkas volgend seizoen wel naar een ander vak denk ik.
Je kan een Utrechtvak proberen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Je zal mij ook wel een toerist vinden maar toch ga ik het volgende vragen: van een vriend heb ik vernomen dat er tussen de 10 en 15k kaarten vrijkomen van de KNVB voor de beker. Met het grote aantal seizoenskaarthouders in het achterhoofd gehouden, betekent dit dat het voor iemand zonder clubcard zo'n beetje onmogelijk is bij de finale te kunnen zijn?
Mvg,
toerist
Ja, als je kans wil hebben op kaarten zou je het op neutrale vakken kunnen proberen. Geen idee hoe dat werkt verder.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Je zal mij ook wel een toerist vinden maar toch ga ik het volgende vragen: van een vriend heb ik vernomen dat er tussen de 10 en 15k kaarten vrijkomen van de KNVB voor de beker. Met het grote aantal seizoenskaarthouders in het achterhoofd gehouden, betekent dit dat het voor iemand zonder clubcard zo'n beetje onmogelijk is bij de finale te kunnen zijn?
Mvg,
toerist
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Mvg,
toerist
Dit was de situatie in 2008. Dat zal nu niet anders zijn. Behoorlijk kansloos voor je denk ik.quote:Feyenoord stelt zijn seizoenkaarthouders als eerste in de gelegenheid om een kaart te kopen voor de bekerfinale van zondag 27 april tegen Roda JC. Zodra de verkoop start kan elke seizoenkaarthouder trachten een kaart te bemachtigen. Voorlopig zijn ongeveer 17.000 kaarten voor Feyenoord-supporters beschikbaar.
L of Mquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ging van W naar X. Geen verschil. Daarna naar T, dat was echt een prima vak. Toffe mensen.
Maas is voor mij makkelijker om er zo laat mogelijk tussenuit te neuzen. Dan mis ik 1 minuut, maar sta dan niet 2 uur langer in de file.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil gele zijde. 1 of 2 jaartjes. Daarna is mijn zoon oud genoeg. Dan verkas ik naar CC.
Kansloos. Misschien voor een neutraal vak, maar verwacht er maar niks van. Die wedstrijd is [mbt feyenoordkaarten]binnen een uur uitverkocht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Mvg,
toerist
Een uur zou lang zijn. Geloof dat het in 2008 minutenwerk was toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kansloos. Misschien voor een neutraal vak, maar verwacht er maar niks van. Die wedstrijd is [mbt feyenoordkaarten]binnen een uur uitverkocht.
Benieuwd wanneer de verkoop zal beginnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kansloos. Misschien voor een neutraal vak, maar verwacht er maar niks van. Die wedstrijd is [mbt feyenoordkaarten]binnen een uur uitverkocht.
Vond 'm heel goed eerste helft weer. Als ie nou gewoon even 2 jaartjes bijtekent.. of 3 liefst.quote:In de 21e minuut van de wedstrijd tussen Feyenoord en AZ klapte het Legioen massaal voor Tonny Vilhena. De jonge middenvelder heeft slecht nieuws gekregen in de privésfeer. ‘Ik wil alle fans en iedereen die mij gesteund heeft vandaag bedanken’, aldus Vilhena na afloop van de wedstrijd tegen FOX Sports.
Donderdag werd er opgeroepen om de middenvelder in de 21e minuut een hart onder de riem te steken. ‘Ik had het wel gelezen en gehoord. Je bent toch met de wedstrijd bezig. Als je dan in de 21e minuut iedereen hoort klappen, dat is wel mooi. Het heeft me zeker geraakt.’
Ja dacht het ook.Ach, we gaan het zien. We nemen er wel weer voor vrijquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een uur zou lang zijn. Geloof dat het in 2008 minutenwerk was toch?
Vandaag nog zo'n doos met inhoud in mn mouw gestopt, gelukkig niet ontdekt met fouilleren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of een doos gooien waar misschien, geen garanties, wel een bom in zit.
Ja, dat zou inderdaad wel lang zijn ook nog. Zelf kan ik er in ieder geval helaas niet bij zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een uur zou lang zijn. Geloof dat het in 2008 minutenwerk was toch?
Waarom niet? Geen SCC?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad wel lang zijn ook nog. Zelf kan ik er in ieder geval helaas niet bij zijn
Waar vervolgens de medewerker dat ding pas 10 minuten over 9 aan de praat krijgt en de kaarten al weg zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:55 schreef Binge-watch het volgende:
Dat wordt midden in de nacht een afgelegen Primera opzoeken en daar concluderen dat er toch nog een paar zo gek waren om nóg eerder te komen.
Verkeerd gepland weekend naar Londen met mn pa.quote:
Pijnlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verkeerd gepland weekend naar Londen met mn pa.
Wel scc uiteraard
Ah, balen is dat. Daar in een kroegje kijken met je pa?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verkeerd gepland weekend naar Londen met mn pa.
Wel scc uiteraard
Gefeliciteerd Scrummie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, balen is dat. Daar in een kroegje kijken met je pa?
Hier geen scc.
Zou dat worden uitgezonden daar? Dan is dat wel een idee inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, balen is dat. Daar in een kroegje kijken met je pa?
Hier geen scc.
Dan kan je wel ff door de grond zakken ja. Er zal vast wel een kroeg zijn waar je het kan kijken, ergens. Denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou dat worden uitgezonden daar? Dan is dat wel een idee inderdaad.
Dacht ook dat het een ander weekend was, van de week hoorde ik het van een collega, dacht meteen kutzooi.
PSV en Ajax verloren hun finales ook de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net wakker en meteen gecheckt. Geniaal dit.Nu winnen we hem ook gewoon.
Ik heb de bekerwedstrijd tegen Ajax ook niet kunnen kijken in de pub toen ik in Newcastle zat, volgens mij heeft geen enkele zender de rechten. Maar in Londen is natuurlijk wel een stuk meer, misschien heb je gelukquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou dat worden uitgezonden daar? Dan is dat wel een idee inderdaad.
Dacht ook dat het een ander weekend was, van de week hoorde ik het van een collega, dacht meteen kutzooi.
De vorige Feyenoord - FC Utrecht bekerfinale staat me helaas ook nog helder voor de geest.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
PSV en Ajax verloren hun finales ook de afgelopen jaren.
En PEC Zwolle liet bovendien nog zien hoe je dit soort arrogantie moet afstraffen.
En Kuyt nu aan de goede kant.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De vorige Feyenoord - FC Utrecht bekerfinale staat me helaas ook nog helder voor de geest.
Wat een deceptie was dat zeg.
Maar goed, ouwe koeien, we zijn nu 13 jaar verder.
Alleen was Kuyt toen heel wat beter.quote:
Daar was ik bij .quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De vorige Feyenoord - FC Utrecht bekerfinale staat me helaas ook nog helder voor de geest.
Wat een deceptie was dat zeg.
Maar goed, ouwe koeien, we zijn nu 13 jaar verder.
Inderdaad, Kramder deed het meer dan prima. Het is Kuyt waar elke bal balverlies was.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Speelde een goede wedstrijd, ruime voldoende.
Kan dat überhaupt nog, naar de Primera? Dacht dat het alleen nog online kon tegenwoordig?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waar vervolgens de medewerker dat ding pas 10 minuten over 9 aan de praat krijgt en de kaarten al weg zijn.
Moet als het goed is nog gewoon kunnen. Op de website durf ik echt niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt nog, naar de Primera? Dacht dat het alleen nog online kon tegenwoordig?
Want dan ga ik misschien wel gewoon naar zo'n zaak toe, site zal wel overbelast zijn
Ga ik er wel naar eentje in Amsterdam, weet ik iig zeker dat ik vooraan sta in de rij
Primera doet het niet meer , denk dat alles online zal gaan. Beetje kut dat ik m'n goldcard na 6 jaar kwijt ben sinds dit jaar, anders had ik gegarandeerd een kaart gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt nog, naar de Primera? Dacht dat het alleen nog online kon tegenwoordig?
Want dan ga ik misschien wel gewoon naar zo'n zaak toe, site zal wel overbelast zijn
Ga ik er wel naar eentje in Amsterdam, weet ik iig zeker dat ik vooraan sta in de rij
Nah, niet mee eens. Speelde heel sterk. Maar na een uur was het op bij Kuyt en begon hij balverlies te lijden, maar bleef er ook nog steeds de beuk in gooien. Vond het weer klasse van die ouwe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Inderdaad, Kramder deed het meer dan prima. Het is Kuyt waar elke bal balverlies was.
Hij kan niet meer meerdere keren per week 90 minuten alles geven. Niet gek ook voor een 35-jarige. Het is knap dat ie dit überhaupt nog kan, meeste minuten van alle veldspelers als ik me niet vergis. Volgend jaar nog maar een jaartje als pinchitter en dan een trainersrol geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen was Kuyt toen heel wat beter.
Wat viel Kuyt ver terug de 2e helft.
Gaf er op een gegeven moment in de tweede helft echt geen cent meer voor. Gelukkig doorgeknokt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:34 schreef MPC60 het volgende:
Net thuis maar wat was dit heerlijk, een geweldige eerste helft, een ongelofelijke klote tweede helft en een heerlijke laatste tien minuten.![]()
Feyenoord
Die bal op de paal, toen dacht ik echt dit is over en uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:37 schreef Oldground het volgende:
[..]
Gaf er op een gegeven moment in de tweede helft echt geen cent meer voor. Gelukkig doorgeknokt.
Kramergodquote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Holy fuckNiet verwacht dit.
Helaas gemist door een vergadering.
En toornstra.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kramergod![]()
En die 1-1.Wat de neuq doet van Beek.
Nou, ik vond hem net als zondag tegen die joden tegenvallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:36 schreef Oldground het volgende:
Vond Vlaar wel de enige echt goede speler bij AZ. Ben benieuwd wat hij komende zomer van plan is.
HET DICK EFFECTtwitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 00:53:07Sinds de entree van Dick Advocaat in de Kuip heeft Feyenoord niet meer verloren, speelt Kuyt op 10 en zijn er wekelijks tactische foefjes. reageer retweet
Ik word daar heel erg moe van Wilfred.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:19 schreef Pascalus het volgende:
HET DICK EFFECTtwitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 00:53:07Sinds de entree van Dick Advocaat in de Kuip heeft Feyenoord niet meer verloren, speelt Kuyt op 10 en zijn er wekelijks tactische foefjes. reageer retweet
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:43 schreef LethalNinja het volgende:
mooiste vond ik nog hoe er volle bekertjes bier op de AZ'rs kwam toen ze bij elkaar gingen juichenduidelijk te zien toen de camera daarop richte. Jammer dat er nog geen gifje van is
Tactische foefjesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:19 schreef Pascalus het volgende:
Waarvan aktequote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik wil graag mijn vrienden Vaison, Pas alus en Onlogisch feliciteren! Fino alla fine forza feyenoord zeg ik dan maar.
Ik zie geen stem knopje.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 07:11 schreef Wiebeldak het volgende:
Even op een collega van mij stemmen aub! Kleine moeite.
http://www.voetbalrotterd(...)de-maand-februari-2/
Stem op:
Jerson Ribeiro (SC Feyenoord)
Is ook de enige Feyenoord speler dus dat is ook mooi
Serieusquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:22 schreef GwaiLow het volgende:
Toch laat het me wel koud als je zo speelt.
Het is natuurlijk wel mooi, maar competitie is zo waardeloos en beker kom je door maar het spel is ook matig. Natuurlijk win je hem liever dan dat je 'm niet wint, maar het is dan niet opeens toch een lekker seizoen geweest. Dus even paar biertjes na de finale en dan weer naar huis, maar echt feesten hoeft van mij niet. (er vanuit gaande dat die finale gewonnen gaat worden)quote:
Zelfs bij een nederlaag in de bekerfinale zal er waarschijnlijk flink gefeest gaan worden. Net als toen bij de tweede plaats in de competitie een aantal jaren geleden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:41 schreef GwaiLow het volgende:
Dus even paar biertjes na de finale en dan weer naar huis, maar echt feesten hoeft van mij niet. (er vanuit gaande dat die finale gewonnen gaat worden)
Utrecht heeft gewonnen van VVSB.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel mooi, maar competitie is zo waardeloos en beker kom je door maar het spel is ook matig. Natuurlijk win je hem liever dan dat je 'm niet wint, maar het is dan niet opeens toch een lekker seizoen geweest. Dus even paar biertjes na de finale en dan weer naar huis, maar echt feesten hoeft van mij niet. (er vanuit gaande dat die finale gewonnen gaat worden)
Mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zelfs bij een nederlaag in de bekerfinale zal er waarschijnlijk flink gefeest gaan worden. Net als toen bij de tweede plaats in de competitie een aantal jaren geleden.
Overwinning in de finale erbij en we hebben een record afgepakt van Ajax toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Utrecht heeft gewonnen van VVSB.
[b]Feyenoord heeft gewonnen van 5 eredivisieclubs.[\b]
De Uefa-Cup hebben we ook heel slecht gespeeld, hoor je ook niemand meer over.
Volgens mij wel, uit 98/99??quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:50 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Overwinning in de finale erbij en we hebben een record afgepakt van Ajax toch?
quote:KAARTVERKOOPINFORMATIE BEKERFINALE NOG NIET BEKEND
Met een heerlijke overwinning op AZ heeft Feyenoord zich donderdagavond geplaatst voor de finale van de KNVB beker. De eindstrijd in het bekertoernooi wordt op zondag 24 april in De Kuip gespeeld, aanvang 18:00 uur.
Informatie over de kaartverkoop voor de bekerfinale tegen FC Utrecht is op dit moment nog niet beschikbaar. Feyenoord treedt daarvoor eerst in overleg met de KNVB, dat het duel organiseert. Zodra er meer informatie bekend is, wordt die onder meer via Feyenoord.nl gecommuniceerd.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:05 schreef Binge-watch het volgende:
Nu even de ongetwijfeld heerlijk zure harses van Van den Brom opzoeken.
En weer voerden ze een razzia uit.quote:De mobiele eenheid van de politie is donderdagavond café het Kruispunt aan de Beijerlandselaan in Rotterdam-Feijenoord binnengevallen. De aanleiding was een dreigende sfeer, zegt de politie.
Agenten haalden de zestig cafébezoekers één voor één naar buiten. Daar werden ze gecontroleerd. Twee mensen zijn aangehouden, omdat ze geen identiteitsbewijs konden laten zien. Een derde persoon had nog een boete openstaan.
In het café waren veel mensen aanwezig vanwege de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en AZ. Feyenoord won het duel met 3-1.
'Niets aan de hand'
Volgens de eigenaar was er niets aan de hand. ''Ja, de mensen juichen wel eens bij een doelpunt'', zegt Sjors Gooijer. ''Maar voor de rest gebeurde er niets raars. Plotseling stond de ME voor de deur en vier paarden.''
Gooijer zegt dat volgens hem het fouilleren van de aanwezigen in alle rust is gebeurd. ''Ik heb tegen de klanten gezegd dat ze moesten meewerken en rustig moesten blijven. Dat is ook gebeurd. Althans, een agent zei dat het prima was verlopen. Maar waarom ze binnenvielen, ik snap het nog steeds niet.''
Begrijp me niet verkeerd, ik vond Utrecht ook om te huilen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewonnen van 5 eredivisieclubs.
Hiermee doe je hem echt tekort.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 00:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgend jaar nog maar een jaartje als pinchitter
Wel handig dat je kan beweren dat er ergens een dreigende sfeer is en dan random mensen op kan gaan pakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En weer voerden ze een razzia uit.
#ACAB
http://www.rijnmond.nl/ni(...)tterdams-cafe-binnen
Na zoveel jaar is een prijs een prijs.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik vond Utrecht ook om te huilen.
Europa League of Uefa Cup is wel even wat anders
Ik wordt zo moe van die vent he.quote:Kramer: ''Ik had al een tijd niet gescoord, maar zit de laatste weken weer lekker in mijn vel. Dus het was wel lekker om te scoren.'' De critici zullen even minder aanwezig zijn. ''Het is allemaal heel hypocriet, maar ik weet hoe het werkt.
Utrecht van PSV. Uit. Just saying.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewonnen van 5 eredivisieclubs.
Tja... Je kunt zeggen wat je wilt, maar als je zó'n schandalige reeks neerzet, en niet omdat je zoveel pech hebt maar ook gewoon volledig van het kastje naar de muur wordt gespeeld tegen bijvoorbeeld PEC is het toch opmerkelijk dat je daarna, zodra Dick binnenkomt, punten gaat pakken...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:19 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik wordt zo moe van die vent he.
Je presteert op zijn best matig en voetbalt al helemaal niet (mee), lul, dan mag er kritiek zijn en daar is niets hypocriet aan.
Ik heb mijn koffie nog niet opquote:
Willem II ook nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:42 schreef Caland het volgende:
Zwolle, Ajax, Roda, AZ en Utrecht is toch een prima rijtje. Beter dan in 2008
quote:Nu Feyenoord de finale van de KNVB-beker heeft bereikt, borrelt de discussie op waar de ploeg van Giovanni van Bronckhorst gehuldigd moet worden als FC Utrecht op 24 april wordt verslagen. Het stadhuis ligt het meest voor de hand, maar de vraag is of burgemeester Ahmed Aboutaleb daar trek in heeft.
De spelers van Feyenoord zijn in ieder geval duidelijk. ''Wij gaan er stiekem vanuit dat we naar de Coolsingel gaan als we de beker winnen'', zegt Bilal Basacikoglu tegen Metro. ''Deze club heeft zo lang geen prijs gepakt, dan ga je toch gewoon naar de Coolsingel als er weer iets wordt gewonnen?''
Na afloop liep hij voorop tijdens de festiviteiten. Op een gegeven moment stond hij zelfs als een gabber hakkend op het veld. ''Als je losse heupen hebt, kun je op alle manieren dansen haha. Ik was gewoon heel erg blij. Deze maand word ik pas 21 jaar en eind april heb ik gewoon de kans om mijn eerste prijs te winnen. Dat lijkt me fantastisch. En dan hopelijk naar de Coolsingel.''
Jankbal.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Had ik helemaal nog niet aan gedacht. Met die kutmarokkaan aan de macht gaan we natuurlijk nooit meer de coolsingel zien
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jankbal.
Wacht het anders eerst gewoon even af.
Sneek, Groningen thuis, Achilles '29, PSV-uit 👍, VVSB.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Utrecht van PSV. Uit. Just saying.
Lekker boeiend. Die huldiging gaat dan toch op maandagochtend zijn, net als in 2008. Mij niet gezien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Had ik helemaal nog niet aan gedacht. Met die kutmarokkaan aan de macht gaan we natuurlijk nooit meer de coolsingel zien
Precies. Dat leuke resultaat nu in de beker mag niet ten koste gaan van #Guddeweg.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:50 schreef De_Pel het volgende:
Overigens heeft Gio deze week wel zijn hachie gered voor de rest van het seizoen. Ben benieuwd of hij volgend jaar blijft zitten. Als je de beker pakt en minimaal 4e wordt denk ik dat hij wel blijft, maar mocht je toch nog afzakken tot de 5e/6e plaats en van utrecht verliezen dan lijkt zijn positie me toch ter discussie staan.
Derde + de beker is wel gewoon een prima seizoen na vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:50 schreef De_Pel het volgende:
Overigens heeft Gio deze week wel zijn hachie gered voor de rest van het seizoen. Ben benieuwd of hij volgend jaar blijft zitten. Als je de beker pakt en minimaal 4e wordt denk ik dat hij wel blijft, maar mocht je toch nog afzakken tot de 5e/6e plaats en van utrecht verliezen dan lijkt zijn positie me toch ter discussie staan.
Van Geel liep weer te slapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren trouwens op de nieuwe Van Nistelrooy gelet (volgens Maartenfr12), maar die heeft echt geen bal geraakt he. Als zelfs Kramer een klasse beter is.
En heb nu eens 2 potjes van Vlaar gezien maar dat houdt ook niet over allemaal zeg. Hij was al niet de meest wendbare en/of snelle speler maar dit lijkt echt helemaal nergens meer op.quote:
Klopt ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zie geen stem knopje.
Maar die heeft ook in de jeugd gevoetbald toch?
Wat is dit voor gelul, jij bent toch voor Ajax?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:22 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn hemel, ik ben een groot fan van Feyenoord, maar heb me de ogen uit de kop geschaamd. Eerste helft was prima, maar hoe kan je in de tweede helft zo ver door de ondergrens zakken? Onvoorstelbaar. Snap best dat Ajax en PSV wat groter/beter zijn en AZ wel een hele wedstrijd onder controle kunnen houden, maar kom op, zo extreem slecht hoeft toch ook weer niet. Verder wel mooi dat de finale is bereikt natuurlijk. Toch laat het me wel koud als je zo speelt.
Ik vraag me af wat hij aan het doen was bij de penalty die hij veroorzaakte. Dat zag er wel heel raar uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En heb nu eens 2 potjes van Vlaar gezien maar dat houdt ook niet over allemaal zeg. Hij was al niet de meest wendbare en/of snelle speler maar dit lijkt echt helemaal nergens meer op.
Goed gezien weer van Geelgod.
gebeurd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef Roland010 het volgende:
Nette prestatie, maar toch een beetje triest dat er gedaan werd alsof de CL-finale werd bereikt
Is iedereen nu opeens alles vergeten wat er de afgelopen maanden is gebeurt?
Wat een dom gelul is dit toch elke keer weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef Roland010 het volgende:
Nette prestatie, maar toch een beetje triest dat er gedaan werd alsof de CL-finale werd bereikt
Is iedereen nu opeens alles vergeten wat er de afgelopen maanden is gebeurt?
Volgens mij struikelde hij over kongolo z'n lange benen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij aan het doen was bij de penalty die hij veroorzaakte. Dat zag er wel heel raar uit.
Janssen kan je beter over een langere periode beoordelen dan 1 wedstrijd. Die gozer is nog volop in ontwikkeling, Kramertje nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:58 schreef Caland het volgende:
Ik heb gisteren trouwens op de nieuwe Van Nistelrooy gelet (volgens Maartenfr12), maar die heeft echt geen bal geraakt he. Als zelfs Kramer een klasse beter is.
Hij begint alle tekenen van Kuipvrees te vertonen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:35 schreef DoucheBagXL het volgende:
Bottighin........Wat was die slecht zeg! Niet normaal meer!
Ja idd, hij was echt bang en zenuwachtig. Heel de wedstrijd!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij begint alle tekenen van Kuipvrees te vertonen...
Kuipvrees is gewoon een hip woord voor spelers die simpelweg niet goed genoeg zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Ja idd, hij was echt bang en zenuwachtig. Heel de wedstrijd!
Ik vond Toornstra overigens ook erg zwak. Vilhena speelde een prima partij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:42 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Ja idd, hij was echt bang en zenuwachtig. Heel de wedstrijd!
Hij als Kongolo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij begint alle tekenen van Kuipvrees te vertonen...
Nah, je zag het vooral in zijn passing en balaannames. Dat kan hij normaal echt wel, nu sprong iedere bal 2 meter van z'n schoen....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuipvrees is gewoon een hip woord voor spelers die simpelweg niet goed genoeg zijn.
Ook een prachtige club, maar ben niet perse voor Ajax.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is dit voor gelul, jij bent toch voor Ajax?
Janssen heeft gewoon gelijk.. zelfs na tig verloren wedstrijden op rij zie je bij spelers van Feyenoord een gebrek aan realisme. Er is nu weer 2x gewonnen godzijdank en meteen denken er een paar dat ze weer erg goed kunnen voetballenquote:Janssen verklaarde in de aanloop naar het duel in De Kuip dat hij Ajax voetballend veel beter vindt dan Feyenoord. Die uitspraken bleven in Rotterdam-Zuid niet onopgemerkt. “Natuurlijk ergerden wij ons daaraan”, aldus Van Beek. “Dat soort uitspraken moet je niet doen. Maar ik heb geen invloed op wat hij zegt in de media.”
Janssen heeft zeker gelijk, maar dat is een inkoppertje. Dat ziet en weet iedereen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Janssen heeft gewoon gelijk.. zelfs na tig verloren wedstrijden op rij zie je bij spelers van Feyenoord een gebrek aan realisme. Er is nu weer 2x gewonnen godzijdank en meteen denken er een paar dat ze weer erg goed kunnen voetballen
Ik zag het net in de samenvatting.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef DonRaja het volgende:
Die redding van Vermeer waarbij hij de bal wegtikte van de voet van Henriksen.
Yep, alleen een beetje dom om zoiets voor de wedstrijd te zeggen. Beetje huis-tuin en keuken psycholoog ziet dat toch aankomen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Janssen heeft zeker gelijk, maar dat is een inkoppertje. Dat ziet en weet iedereen.
Dat soort uitspraken zijn alleen niet erg handig. Laat staan als je bij AZ speelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Janssen heeft gewoon gelijk.. zelfs na tig verloren wedstrijden op rij zie je bij spelers van Feyenoord een gebrek aan realisme. Er is nu weer 2x gewonnen godzijdank en meteen denken er een paar dat ze weer erg goed kunnen voetballen
Ja, die 2 vielen mij ook echt op hoe slecht ze waren. Maar goed, finaaaaaale:) Lekker hoor:) Elia was ook heeeeel slecht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond Toornstra overigens ook erg zwak. Vilhena speelde een prima partij.
Elia is gewoon 2x trager geworden dan in het begin van het seizoen. Zelfs zijn passeeractie doet hij in slowmotion...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:51 schreef DoucheBagXL het volgende:
[..]
Ja, die 2 vielen mij ook echt op hoe slecht ze waren. Maar goed, finaaaaaale:) Lekker hoor:) Elia was ook heeeeel slecht.
Geeft wel de assist op de 2-1.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond Toornstra overigens ook erg zwak. Vilhena speelde een prima partij.
Puur verdedigend vond ik hem wel goed, maar een bal moet je hem niet geven neequote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:35 schreef DoucheBagXL het volgende:
Bottighin........Wat was die slecht zeg! Niet normaal meer!
Ja, dat is zijn werk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:53 schreef DoucheBagXL het volgende:
En El Ahmadi liep ook nog een keer heel goed mee terug en hield een voorzet tegen die zeker een goal zou worden.
En ze gaven hem die bal echt vaak:) En dan gaf hij de bal ook steeds weer snel terug 3 meter links of rechts. Je zag aan alles dat hij dacht: Geef mij die bal nou maar niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Puur verdedigend vond ik hem wel goed, maar een bal moet je hem niet geven nee
Zo'n soort verdediger zijn we in Nederland niet gewend, maar ik ben blij dat ie daar staat. Veel beter dan VDHquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Puur verdedigend vond ik hem wel goed, maar een bal moet je hem niet geven nee
Yep, die kopte half door...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:56 schreef DoucheBagXL het volgende:
Wie maakte nou de fout bij de 1-1? Dat heb ik niet gezien. Toornstra?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:57 schreef Grifte het volgende:
https://www.4alltickets.n(...)rfinale-tickets.html
Benieuwd hoeveel 'gekken' zo'n bedrag neer gaan leggen om erbij te zijn
Ja, en Van Beek stond ook helemaal vast.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:56 schreef DoucheBagXL het volgende:
Wie maakte nou de fout bij de 1-1? Dat heb ik niet gezien. Toornstra?
Een logge verdediger die niks kan als hij wat metertjes in zijn rug heeft? Zijn er genoeg van hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n soort verdediger zijn we in Nederland niet gewend
Stond er ook één aan de overkant... Ik vind trouwens die linksback van AZ wel een leuk spelertje.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een logge verdediger die niks kan als hij wat metertjes in zijn rug heeft? Zijn er genoeg van hoor.
Zegt helemaal niks joh, een kaartje van die site.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:57 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Zoek wel een kroegje in de stad op denk ik.
quote:Daarnaast willen we u erop wijzen dat bij de oorspronkelijke verkoop van deze tickets door de organisator van het evenement algemene verkoopvoorwaarden van toepassing kunnen zijn verklaard op grond waarvan de organisator het doorverkopen van deze tickets verbiedt. Als gevolg daarvan kan de organisator deze tickets annuleren en kan u de toegang tot het evenement worden geweigerd. Wij vinden dergelijke door de organisatoren gestelde eisen onredelijk
Ja, leuk. Een verdediger die vooral puur verdedigend heel sterk is en niet te vaak de bal moet krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een logge verdediger die niks kan als hij wat metertjes in zijn rug heeft? Zijn er genoeg van hoor.
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:00 schreef DoucheBagXL het volgende:
Misschien dat Bottighin verdedigend wel heel sterk was, maar daar heb ik niet zo opgelet:) Zijn slechte passing en dat hij zo zenuwachtig was viel echt op.
Dat moment dat er een AZ speler vrij voor de keeper gezet kon worden en hij bleef staan waardoor ze hem precies in de voeten passten was wel mooi.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:00 schreef DoucheBagXL het volgende:
Misschien dat Bottighin verdedigend wel heel sterk was, maar daar heb ik niet zo opgelet:) Zijn slechte passing en dat hij zo zenuwachtig was viel echt op.
Vooral die van El Ahmadi, volgens mij zijn er weinig spelers die zó slecht kunnen afmakenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:57 schreef DonRaja het volgende:
Maar die 3 kansen in de 1e helft van Kuyt, Elia en El Ahmadi... toen zat ik echt zo:
[ afbeelding ]
In de duels sterk. Verdedigend is het gewoon dramatisch.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Een verdediger die vooral puur verdedigend heel sterk is en niet te vaak de bal moet krijgen.
Niets mis met z'n tackles en onderscheppingen. Het enige wat ie mist is wendbaarheid en snelheid, dan ben je gelijk een slechte verdediger blijkbaar. Hij doet niet onder voor Vlaar imo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In de duels sterk. Verdedigend is het gewoon dramatisch.
En Vilhena leek ook nog niet wakker en gaf op dat moment geen verdedigende steun vanuit het middenveld. Dat deed die later in de wedstrijd wel goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Ja, en Van Beek stond ook helemaal vast.
Wendbaarheid en gevoel voor positie (zodat je vaak niet eens in de duels hoeft te komen) vind ik eigenlijk veel belangrijkere eigenschappen. Dat mist hij gewoon. En dan vind ik je een kutverdediger inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niets mis met z'n tackles en onderscheppingen. Het enige wat ie mist is wendbaarheid en snelheid, dan ben je gelijk een slechte verdediger blijkbaar. Hij doet niet onder voor Vlaar imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |