Jens deed er lang over omdat Kramer als een slak vrij liep.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef De_Pel het volgende:
Kraamhouders gaat zijn hattrickje nog mee pakken hoor, AZ moet en gaat ruimtes laten vallen!
(De tering wat deed die jens er weer lang over en wat schoot kramer matig in)
En buitenspel stondquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jens deed er lang over omdat Kramer als een slak vrij liep.
en m dramatisch slecht laag over de grond recht op de keeper schietquote:
slecht of niet als we maar winnen broerquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:26 schreef Cara het volgende:
[..]
en m dramatisch slecht laag over de grond recht op de keeper schiet
maar hij zit wel
werk zit er weer opquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:28 schreef TC03 het volgende:
Kramer gaat niks meer doen vandaag volgens mij.
Mehh... Kon hem al wel geven hoor, wachtte totdat Ron instapte.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jens deed er lang over omdat Kramer als een slak vrij liep.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Sloggi het volgende:
Zie je wel dat we Vlaar niet hadden moeten halen.
Je moeder in der kont neuken op de middenstip ook.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Finale verliezen in de Kuip is mooier.
Probeer het nog eensquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Finale verliezen in de Kuip is mooier.
Ik weet niet of je die wel eens gezien hebt, maar liever jij dan ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je moeder in der kont neuken op de middenstip ook.
Je hebt duidelijk gekeken met het geluid uit... Is niet erg, maar zorgt wel voor dit soort domme uitsprakenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nee, maar vandaag was het helaas van toepassing op het legioen
Ik snap dat gezeik op de Beker nooit... 1) Het is een prijs. 2) Kortste weg naar Europa. 3) Makkelijkste weg naar Europa.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
groepsfase EL wel
beker boeit mij ook niet, maar daardoor dus wel
ofzo
Gezeik op de beker is alleen maar wanneer clubs uitgeschakeld zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik op de Beker nooit... 1) Het is een prijs. 2) Kortste weg naar Europa. 3) Makkelijkste weg naar Europa.
Geen gezeik, ik vind het gewoon niks... Hartstikke mooi als we hem winnen ik zal ook zeker wel blij zijn, juichen en biertjes drinken maar ik ga er niet voor naar de Coolsingel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeik op de Beker nooit... 1) Het is een prijs. 2) Kortste weg naar Europa. 3) Makkelijkste weg naar Europa.
Sarcasmequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? 30 minuten van de 2e helft gemist?
Die beslissing komt niet van de KNVBquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen gezeik, ik vind het gewoon niks... Hartstikke mooi als we hem winnen ik zal ook zeker wel blij zijn, juichen en biertjes drinken maar ik ga er niet voor naar de Coolsingel.
En zoals ik al zeg, door die groepsfase EL (goede beslissing van de KNVB) is het zeker wel van waarde geworden.
Vooral na al die trolletjes die direct na de 1-1 binnen kwamen. FUCK YOU!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die zure reacties van bepaalde users zijn ook heel mooi
Meeste users uit liveverslagen hoef je hier sowieso niet serieus te nemenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al die zure reacties van bepaalde users zijn ook heel mooi
Ik heb jullie netjes gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste users uit liveverslagen hoef je hier sowieso niet serieus te nemen
Ik zeg dan ook meestequote:Op donderdag 3 maart 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jullie netjes gefeliciteerd.
(adoratie mag via dm)
Ik doe maar even net of dit gemeend is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:02 schreef BadderHaring het volgende:
Het seizoen is bijna gered!!!!
Proficiat hoor, de stijgende lijn is ingezet.
Zondag van Cambuur winnen en ik begin dan zowaar te geloven dat we die trieste reeks achter ons kunnen laten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:02 schreef RvLaak het volgende:
Zucht... Volgens Been is het vertrouwen weer helemaal terug
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zondag van Cambuur winnen en ik begin dan zowaar te geloven dat we die trieste reeks achter ons kunnen laten.
Laat onverlet dat het nog steeds beter moet op een heleboel vlakken.
Maar forget it, vandaag en morgen mogen we best even genieten van deze overwinning.
Dit is onjuist, er doen meer ploegen aan mee met maar 1 (soms 2?) ticket.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2) Kortste weg naar Europa. 3) Makkelijkste weg naar Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |