quote:Het besluit van staatssecretaris Van Rijn om vorig jaar zonder controle razendsnel zorgbudgetten (pgb's) uit te laten betalen, krijgt achteraf veel kritiek van financieel experts. Controleurs van de Sociale Verzekeringsbank (SVB) kraken de accountantsverklaring over de ongecontroleerde pgb-betalingen in 2015. Dat bevestigt een SVB-woordvoerder.
Wat ging er mis? Toen de uitbetaling van pgb's begin vorig jaar uitdraaide op een chaos, greep staatssecretaris Van Rijn onder druk van de Tweede Kamer in. Hij gaf de Sociale Verzekeringsbank - de uitvoeringsfabriek achter het pgb - formeel opdracht om aanvragen zonder check vooraf goed te keuren en het geld van gemeenten snel naar budgethouders over te maken. Dat gebeurde tienduizenden keren.
,,Het was zelfs mogelijk om een Feyenoord-seizoenskaart aan te vragen en dan kreeg je daarvoor gewoon geld op je rekening gestort," zegt een ingewijde die anoniem wil blijven over de gang van zaken.
Ik heb gewerkt bij de svb, jaar of 7 terug, dat is echt een amateuristische bende.quote:
In het kader van een versneld einde aan je leven wellicht wel handig.quote:
Wie fluit er donderdag eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:37 schreef hhh38 het volgende:
Higler voor het eerst in De Kuip zondag? Ben benieuwd..
Makkelie geloof ik.quote:
Makkelie.quote:
Hey Aboutaleb..quote:Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam vindt het politieoptreden waarbij 326 Feyenoord-supporters gearresteerd werden nog altijd gerechtvaardigd. Bij een protestmars voorafgaand aan de wedstrijd tegen Roda JC werd een groep supporters ingesloten en enkele honderden werden dus aangehouden.
''Wat het maar 'een gewone' protestmars. Voor hetzelfde geld zat in die ene doos een explosief en die werd dan vervolgens over het hek gegooid bij het Maasgebouw, dan hadden we ineens een ander debat gehad'', aldus Aboutaleb, die de 'mars van onvrede' met verhuisdozen niet ludiek vond, tegenover Rijnmond NU.
''Dan was het debat geweest: Burgemeester, hoe kon u zo naïef zijn om niet al die dozen te controleren en ervan uit te gaan dat ze allemaal leeg waren. Zo naïef ben ik na zeven jaar burgemeesterschap niet meer'', verzekert hij. ''Waarom heb ik dit gedaan? De situatie, het type demonstratie, het tijdstip.''
Aboutaleb had liever dat één persoon persoonlijk contact had gezocht om te demonstratie te melden. ''Maar deze mensen hebben doelbewust anoniem een demonstratie willen organiseren om op te gaan in die grote massa van 45.000 toeschouwers. Ik vind het jammer dat niemand hier doorheen prikt en alleen afgeeft op de politie.''
Ben benieuwd wat hij dan ziet als 'gewone protestmars'.quote:
Wat een (k)kneusquote:
FYIquote:Boete voor chauffeur na dodelijk ongeluk vrouw Patrick Lodewijks
Gepubliceerd: 01 maart 2016 15:15
Een vrachtwagenchauffeur uit Lopik heeft een geldboete van 500 euro gekregen voor het veroorzaken van een ongeluk op de A2.
De vrouw van Patrick Lodewijks, keeperstrainer van Feyenoord en het Nederlands elftal, kwam daardoor vorig jaar om het leven.
De man krijgt ook een voorwaardelijke rijontzegging van zes maanden en hij moet de nabestaanden 4000 euro betalen, bepaalde de rechtbank in Den Bosch.
Justitie eiste een taakstraf van 240 uur en een rijontzegging van een anderhalf jaar, waarvan een jaar voorwaardelijk.
De rechter oordeelde dat de chauffeur een verkeersfout heeft gemaakt, maar er is geen sprake van schuld zoals bij een verkeersmisdrijf. De man veroorzaakte door zijn verkeersfout wel gevaar op de weg
Na de dood van de vrouw kwamen talloze reacties los uit de voetbalwereld.
Door: ANP
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:52 schreef Antaris het volgende:
[..]
Is de chauffeur niet genoeg gestraft ofzo?
Jij had heel anders gepost als er een (kern)bom in zo'n doos zat.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:22 schreef MPC60 het volgende:
Dat verhaal van Aboutalebik kan daar zo kwaad om worden, wat een bullshit.
Godverquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij had heel anders gepost als er een (kern)bom in zo'n doos zat.
Tegen Roda JC hebben ze zich helemaal niet misdragen in ieder geval. En dat is wat het probleem is, niet wat je in zijn geheel van die fans vindt.quote:
Roep dat niet te hard. Ik kwam terecht in die mars en liep toen "toevallig" tegen een niet nader te noemen fokker aanquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Roda JC hebben ze zich helemaal niet misdragen in ieder geval. En dat is wat het probleem is, niet wat je in zijn geheel van die fans vindt.
En toen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Ik kwam terecht in die mars en liep toen "toevallig" tegen een niet nader te noemen fokker aan
De AIVD leest hier ongetwijfeld mee. Verdere uitspraken lijken mij niet verstandig.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:58 schreef GGMM het volgende:
Als die niet nader te noemen FOKker "toevallig" erg dik was is het niet onlogisch dat er iemand tegen hem aan liep.
Alleen de Telegraaf leest mee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De AIVD leest hier ongetwijfeld mee. Verdere uitspraken lijken mij niet verstandig.
Ik wil alleen aangeven dat je stelling geen stand houdt.
Nee, das zondag.quote:
Aldus Makaay. Ik vind het best bijzonder dat hij zo'n Feyenoorder is geworden. En tof ook. Drie jaartjes bij ons gespeeld, en genoeg gezeik over zich heen gehad. Wist nooit dat hij dat zo voelde.quote:Ik kijk als niet alleen als onderdeel van de trainersstaf uit naar de halve finale, ook als Feyenoord-man.
De hele voorhoede bestaat uit Henk Vos-sen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat we een type Henk Vos missen trouwens.
Dat was ook nog wat ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat we een type Henk Vos missen trouwens.
Mij gebeurde exact hetzelfde!quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Ik kwam terecht in die mars en liep toen "toevallig" tegen een niet nader te noemen fokker aan
Feyenoord-supporters zijn ook zich wel een risicogroep qua bommen in dozen. Volgende keer tijdens de winterpotjes gewoon 40.000 supporters oppakken; misschien dragen ze wel een bomvest onder hun winterjas.quote:
En onder al die petjes dan man! Dat ik de Kuip nog in durf!quote:Op woensdag 2 maart 2016 09:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Feyenoord-supporters zijn ook zich wel een risicogroep qua bommen in dozen. Volgende keer tijdens de winterpotjes gewoon 40.000 supporters oppakken; misschien dragen ze wel een bomvest onder hun winterjas.
Bekerquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:36 schreef Sejt het volgende:
El Ahmadi weer in AD: "We moeten grote jongens zijn", en "vanaf de eerste seconde vol gas erop".
Dat wordt dus weer 5 minuten hoopvol beginnen, ergens tussen minuut 10 en 20 de eerste goal tegen krijgen en dan achter de feiten aanlopen.
Ik heb er weinig vertrouwen in.
Heb je een linkje, ik heb het vermoeden dat het bol staat van deze nietszeggende oneliners.quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:36 schreef Sejt het volgende:
El Ahmadi weer in AD: "We moeten grote jongens zijn", en "vanaf de eerste seconde vol gas erop".
Dat wordt dus weer 5 minuten hoopvol beginnen, ergens tussen minuut 10 en 20 de eerste goal tegen krijgen en dan achter de feiten aanlopen.
Ik heb er weinig vertrouwen in.
Yepquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:41 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Heb je een linkje, ik heb het vermoeden dat het bol staat van deze nietszeggende oneliners.
Ik heb er dan ook 'gewoon' vertrouwen in, maar als je me vraagt waarom in godsnaam, kom ik ook niet verder dan "ja, avondwedstrijd in de Kuip"quote:Op woensdag 2 maart 2016 11:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beker
Avondwedstrijd
Feyenoord
Dat is onze versie van 'de bal is rond'...
Wat een kut argument. Tegen Heerenveen niet gekeken?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook 'gewoon' vertrouwen in, maar als je me vraagt waarom in godsnaam, kom ik ook niet verder dan "ja, avondwedstrijd in de Kuip"
Never change a winning team!!11!1quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Gio houdt de opstelling voor de verandering eens intact.
Ik zie dat het sarcasme onverminderd hoogtij viertquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Never change a winning team!!11!1
#GIOGOD #COOLSINGEL #GUDDE4PRESIDENT
Ik ben sceptisch ja. Maar dat weet je.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat het sarcasme onverminderd hoogtij viert.
Bij geen enkele ploeg is het niet gerechtvaardigd om sceptisch te zijnquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch ja. Maar dat weet je.
Feyenoord heeft 86 mentale klappen op rij gekregen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:48 schreef Seam het volgende:
Thuiswedstrijd moet toch wel te doen zijn, zeker na die mentale klap die AZ een paar dagen geleden gekregen heeft.
Maar een enorme boost afgelopen weekend gehadquote:Op woensdag 2 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft 86 mentale klappen op rij gekregen.
Daarom meer ervaring in het omgaan met mentale klappen. AZ heeft die ervaring minder, en zal daarom meer moeite moeten doen om die laatste mentale klap te boven te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wel een mentale opsteker daarna!!!quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rasoptimist gespot.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom meer ervaring in het omgaan met mentale klappen. AZ heeft die ervaring minder, en zal daarom meer moeite moeten doen om die laatste mentale klap te boven te komen.
quote:Vlaar wil revanche tegen Feyenoord na verlies bij Ajax
Ron Vlaar staat donderdagavond voor een mooie uitdaging als AZ op bezoek gaat bij Feyenoord voor een duel in de halve finale van de KNVB-beker. ,,We weten wat ons te wachten staat'', blikt hij vooruit op de site van de tweevoudig landskampioen uit Alkmaar. ,,Het wordt een kolkende Kuip. Een volle bak die achter de thuisploeg gaat staan. Dat wordt pittig.''
,,Ze worden gesteund door de zege van zondag'', doelt Vlaar op de eerste overwinning van Feyenoord in 2016 bij FC Utrecht (2-1). ,,Wij zijn door Ajax met onze neus op de feiten gedrukt. Misschien was dat wel eens goed. We willen ons voor die nederlaag revancheren.''
Vlaar beseft dat de ogen op hem zijn gericht in de Kuip. Hij speelt nu voor AZ omdat trainer Giovanni van Bronckhorst hem niet nodig had bij Feyenoord. ,,Maar dat heb ik al afgesloten'', zei hij. ,,Ik heb dat ook al voor onze thuiswedstrijd tegen Feyenoord in de competitie aangegeven'', verwijst de verdediger naar de zege van AZ op zijn oude ploeg uit Rotterdam (4-2). ,,Ik wil weer winnen. We spelen om een plaats in de finale, die we ook willen winnen.''
Je bedoelt de wedstrijd tegen Utrecht, waarin het voetbal nog net zo kut was maar de andere partij nét iets kutter/ongelukkiger met hun gekut? Waarin Vilhena nog steeds op Planeet Ego bleek te leven met zijn gebaartjes alsof hij zojuist persoonlijk de CL-finale had beslecht? Waarin de bal niet één maar twee keer gelukkig van de lijn werd gehaald? Waarin het hoogtepunt van onze kneuzenverdediging was dat er eentje in de laatste minuut juichend constateerde dat hij die ene keer toevallig op de juiste plek stond bij een slecht ingeschoten bal? Waarin Vejinovic nog steeds alles fout deed op verdedigend vlak?quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar wel een mentale opsteker daarna!!!
Ook al was ik sarcastisch, een overwinning kan net dat beetje broze vertrouwen bieden dat dit team nodig heeft. De neerwaartse spiraal is enigszins doorbroken. Het team zit dan wel vol opgeblazen egootjes, ik kan me niet voorstellen dat spelers nu na één overwinning, voorafgegaan aan 7 verliespartijen en een gelijkspel, alweer naast hun schoenen gaan lopen. Die overwinning kan eigenlijk alleen maar een positief effect hebben gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:58 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Je bedoelt de wedstrijd tegen Utrecht, waarin het voetbal nog net zo kut was maar de andere partij nét iets kutter/ongelukkiger met hun gekut? Waarin Vilhena nog steeds op Planeet Ego bleek te leven met zijn gebaartjes alsof hij zojuist persoonlijk de CL-finale had beslecht? Waarin de bal niet één maar twee keer gelukkig van de lijn werd gehaald? Waarin het hoogtepunt van onze kneuzenverdediging was dat er eentje in de laatste minuut juichend constateerde dat hij die ene keer toevallig op de juiste plek stond bij een slecht ingeschoten bal? Waarin Vejinovic nog steeds alles fout deed op verdedigend vlak?
Nou ja, hopelijk zitten ze allemaal inderdaad weer/nog steeds met hun kop in hun eigen reet en denken ze dat ze weer op niveau zitten idd, want als ze vanaf het begin met 0,0 zelfvertrouwen rondlopen wordt het behalve niet om aan te zien ook nog zielig.
En ja, ik ga wel kijken, masochist die ik ben. En nee, dit is allang geen sarcasme meer. Cynisme eeder.
Ik help het je hopen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2016 17:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook al was ik sarcastisch, een overwinning kan net dat beetje broze vertrouwen bieden dat dit team nodig heeft. De neerwaartse spiraal is enigszins doorbroken. Het team zit dan wel vol opgeblazen egootjes, ik kan me niet voorstellen dat spelers nu na één overwinning, voorafgegaan aan 7 verliespartijen en een gelijkspel, alweer naast hun schoenen gaan lopen. Die overwinning kan eigenlijk alleen maar een positief effect hebben gehad.
Van der Heijden ook, doorlopend.quote:
quote:
2,5mlnquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoeveel hebben we betaald voor Tapia?
Die hadden we na de zomer gratis kunnen aantrekken.
Die had ergens anders veel meer tekengeld kunnen pakken, had die nooit gekomenquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoeveel hebben we betaald voor Tapia?
Die hadden we na de zomer gratis kunnen aantrekken.
Ongeveer dezelfde financiële middelen? Ik ben het met je eens dat Van Geel qua aankoopbeleid niet erg sterk is (altijd al een verkoper geweest), maar psv heeft echt heel veel meer te besteden dan ons hoor. Niet dat ik niet vind dat Brands het slecht doet, maar die heeft daar echt heel veel meer te besteden, had het dan vergeleken met Brands in de periode bij AZ.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:14 schreef Kuiver het volgende:
Zo lang MvG TD is worden we nooit kampioen. Die man kan niet met grote geldbedragen omgaan maar is perfect voor een club in financiele nood. Moet je eens kijken wat die Brands met ongeveer dezelfde financiele middelen bij PSV allemaal voor elkaar krijgt
Eens. En Brands heeft ook genoeg rotzooi gehaald bij PSV. Pas sinds er wat meer euro's zijn in Eindhoven is hij goed gaan inkopen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde financiële middelen? Ik ben het met je eens dat Van Geel qua aankoopbeleid niet erg sterk is (altijd al een verkoper geweest), maar psv heeft echt heel veel meer te besteden dan ons hoor. Niet dat ik niet vind dat Brands het slecht doet, maar die heeft daar echt heel veel meer te besteden, had het dan vergeleken met Brands in de periode bij AZ.
Moet je ook niet willen dat soort staatssteunquote:Op woensdag 2 maart 2016 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Eindhoven koopt de gemeente de parkeerplaats van het station dat kunnen wij met Aboutaleb als leider van de gemeente Rotterdam echt wel vergeten.
Het is tot op de dag van vandaag niet bewezen dat het staatssteun is. Mede door het geld van die gronddeal waren aankopen als Mertens, Wijnaldum en Strootman mogelijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen dat soort staatssteun
Het is hooguit staatssteun omdat de staat er beter van wordt en gesteund wordt. De gemeente maakt namelijk gewoon simpel winst op die deal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is tot op de dag van vandaag niet bewezen dat het staatssteun is. Mede door het geld van die gronddeal waren aankopen als Mertens, Wijnaldum en Strootman mogelijk.
Die weer met flinke winst werden verkocht, en mede daardoor spelen er nu spelers als Guardado, de Jong, van Ginkel, Pröpper, Lestienne, Moreno enz. bij PSV.
Mede daardoor is PSV kampioen geworden vorig seizoen, en staat het nu bovenaan.
Nee, dat moet je inderdaad niet willen.
Mocht het trouwens illegale staatssteun zijn, dan is er al een potje geld gereserveerd.
Veel succes morgen, ik hoop oprecht dat jullie de beker pakken. Die gifbeker van jullie mag onderhand wel leeg zijn.
Tamelijk ondankbaar standpunt als je Feyenoord-supporter bent.quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen dat soort staatssteun
Botteghin heeft sowieso al een hele belangerijke goal gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:12 schreef Tchock het volgende:
Heel benieuwd naar morgen.
Voor wie abonnee is: VI heeft een goed artikel dat Feyenoord en AZ vergelijkt. Daaruit onder andere:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral Botteghin vs. Vlaar is echt verrassend.
Eens.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Botteghin heeft sowieso al een hele belangerijke goal gemaakt.
Als je een voorbeschouwing maakt voor een bekerwedstrijd had dat er wel bij gemogen.
Haha ga er anders nog een keer op inquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tamelijk ondankbaar standpunt als je Feyenoord-supporter bent.
Of je bent onwetend over wat 'Het Havenbedrijf' in het verleden allemaal voor Feyenoord heeft gedaan. Dat kan ook natuurlijk.
Oh ja, het einde van het seizoen is natuurlijk weer in zicht dus dit staaltje amateurtoneel komt weer tevoorschijn?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:51 schreef Caland het volgende:
Volgens het AD hebben Tonny Vilhena en zijn familie slecht nieuws ontvangen van artsen uit Houston omtrent de ziekte van zijn moeder.
Volgens het AD hoopt de selectie van Feyenoord dat de Kuip donderdagavond tegen AZ massaal achter Vilhena gaat staan. #feyaz
Vilhena kreeg veel lof van ploeggenoten omdat hij ondanks het slechte nieuws voluit bleef meetrainen deze week. [AD]
[ afbeelding ]
Wat een kansloze reactiequote:Op donderdag 3 maart 2016 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, het einde van het seizoen is natuurlijk weer in zicht dus dit staaltje amateurtoneel komt weer tevoorschijn?
Je doet je username eer aan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, het einde van het seizoen is natuurlijk weer in zicht dus dit staaltje amateurtoneel komt weer tevoorschijn?
Ja, de dokters wachten met het brengen van slecht nieuws tot de tweede helft van het seizoen. Doen ze altijd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dankquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:10 schreef Caland het volgende:
Ja klopt. Hij gebruikt zijn terminale moeder voor persoonlijk gewin.
Erg scherp.
Ik vraag me af hoe hij denkt dat te doenquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:10 schreef Caland het volgende:
Ja klopt. Hij gebruikt zijn terminale moeder voor persoonlijk gewin.
Erg scherp.
Allemaal amateurpsychologie. In feite zit z'n moeder gewoon aan de neusdruppels in verband met een hardnekkige verkoudheid.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij denkt dat te doen
Hij heeft zeker ook de buitenlandse doktoren goed betaald om die verkoudheid snel op te lossen. Wat tof van hem.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal amateurpsychologie. In feite zit z'n moeder gewoon aan de neusdruppels in verband met een hardnekkige verkoudheid.
Das niet zo heel moeilijk te zien in deze situatie héquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij denkt dat te doen
Dus als de staat er winst op maakt is het staatssteun?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is hooguit staatssteun omdat de staat er beter van wordt en gesteund wordt. De gemeente maakt namelijk gewoon simpel winst op die deal.
En zijn zieke moeder levert extra geld op bij contractonderhandelingen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niet zo heel moeilijk te zien in deze situatie héHij is na dit seizoen transfervrij, dus vast een leuk tekenbonusje hier en daar.
Godverdommequote:Op donderdag 3 maart 2016 11:22 schreef Sked het volgende:
[..]
En zijn zieke moeder levert extra geld op bij contractonderhandelingen?
Oké, bedankt dat je nog even uitlegt wat er vorig jaar is gebeurd. Alleen een verklaring voor jouw eerdere post is het nog niet, waar je het over amateurtoneel en alles hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
GodverdommeNee, hij wist nog een jaar bij Feyenoord te blijven door zijn zieke moeder, zonder bij te tekenen, dáárom is hij transfervrij, en dát levert hem straks extra knaken op.
Die is er ook niet, niet concreet tenminste. Het gaat richting einde seizoen, hij speelt weer regelmatig, kan me voorstellen dat Feyenoord nog een poging doet hem toch nog vast te leggen, en in dat licht dan 'moeders' weer ineens in the picture komt. En die zit nu schijnbaar in Houston ofzo (quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Oké, bedankt dat je nog even uitlegt wat er vorig jaar is gebeurd. Alleen een verklaring voor jouw eerdere post is het nog niet, waar je het over amateurtoneel en alles hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:48 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij is die moeder puur en alleen ziek geworden zodat Vilhena onder zijn contract uit kan komen.
Ben je nou serieus (behalve dat laatste over tekenen)?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is er ook niet, niet concreet tenminste. Het gaat richting einde seizoen, hij speelt weer regelmatig, kan me voorstellen dat Feyenoord nog een poging doet hem toch nog vast te leggen, en in dat licht dan 'moeders' weer ineens in the picture komt. En die zit nu schijnbaar in Houston ofzo (hij moest toch perse in NL blijven), dus hij heeft vast al getekend bij Houston Dynamo.
Ik snap het werkelijk niet, in alle serieusheid. Een doktor in Houston, hij wilde in NL blijven, wel hier blijven niet bijtekenen, dan een half jaar vrijwel stil over die moeder en nú nieuws. Ik snap het niet, nee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je nou serieus (behalve dat laatste over tekenen)?
Je weet toch wel hoe zo'n ziekte een klein beetje in zijn werk gaat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het werkelijk niet, in alle serieusheid. Een doktor in Houston, hij wilde in NL blijven, wel hier blijven niet bijtekenen, dan een half jaar vrijwel stil over die moeder en nú nieuws. Ik snap het niet, nee.
quote:12:09 - 'De lege dozen had ook vuurwerk/explosieven in kunnen zitten'
"Rellen indammen". Welke rellen?quote:12:12 - Aboutaleb: 'Wij hebben de politie bevoegdheden toegekend. Het is aan de politie om te bepalen welk instrument wordt ingezet tijdens de demonstratie. Eerst wilden we de rellen in de groep indammen'.
Er zouden momenteel ook explosieven in mijn afvalbak kunnen zitten. Zouden kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
In ander nieuws, Aboutaleb herhaalt zijn woorden gewoon nog eens, dit maal in het debat wat nu aan de gang is:
[..]x 1000000
Godverdomme wat een lul. Als hij een ding aan het doen is nu is zorgen dat er juist rellen gaan komen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
In ander nieuws, Aboutaleb herhaalt zijn woorden gewoon nog eens, dit maal in het debat wat nu aan de gang is:
[..]x 1000000
[..]
"Rellen indammen". Welke rellen?![]()
![]()
Dank voor de toelichting.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe zo'n ziekte een klein beetje in zijn werk gaat?
Situatie vorig jaar; niet bijtekenen maar wel willen blijven, omdat moeder in behandeling was (waarschijnlijk kuren etc) en hij daar dicht bij wou zijn. Het ging vlak er na een stuk beter wat ik destijds begreep, dus kreeg je weer de verhalen in de media over een vertrek in de winter en dergelijke, schijnbaar is het toen weer achteruit gegaan, misschien nieuwe uitzaaiingen gevonden ofzo. Als je dan wat centjes hebt zoals Vilhena is het niet gek dat je een second opinion gaat aanvragen bij artsen die er nog meer verstand van hebben, en dus komen ze uit bij een arts in Houston, en daar is dus afgelopen week slecht bericht van gekomen, waarschijnlijk dat ze haar niet meer kunnen helpen, of dat de kans wel erg klein is dat ze het nog gaat overleven.
Ik heb dan ook helemaal niks met Feyenoord, maar dit vind ik dan wel weer mooi omschreven.quote:De grote Kuip is op z’n mooist bij kunstlicht met opzwepend publiek en bij thuisdoelpunten golvend beton op de tribunes. De spelers van AZ houden er rekening mee: een tot op het bot getergd Feyenoord in een tot de nok gevuld en vijandig gezind stadion. Ze krijgen dezelfde behandeling als PEC Zwolle, Ajax en Willem II, die dit seizoen allemaal kopje onder gingen in een orkaan van geluid en passie.
No shit sherlock.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus als de staat er winst op maakt is het staatssteun?
Dat is niet de definitie van staatssteun.
#GIOGODquote:Het in vorm verkerende AZ was voor afgelopen zondag nog de grote favoriet om vanavond ten koste van Feyenoord de bekerfinale te halen. Maar na het reusachtige verlies in de Arena tegen Ajax (4-1) en de eerste zege in tijden van Feyenoord bij FC Utrecht (1-2) op diezelfde dag lijken de kansen gekeerd.
Het was een opvallende uitspraak die Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst gisteren deed tijdens de persconferentie. Wat de overwinning zondag in de Galgenwaard tegen FC Utrecht teweeg had gebracht, was de vraag. ,,De druk is nu weg,'' zei de 106-voudig international met een glimlach.
Aan de vooravond van de wedstrijd die allesbepalend is voor het nu al bewogen seizoen van de Rotterdammers en geen druk meer? ,,Nou, de druk is in elk geval minder geworden,'' zo herstelde Van Bronckhorst zich enigszins.
Maar zelfs dat lijkt een vreemde constatering in een fase waarin vrijwel iedereen onder druk staat binnen de Kuip. De directieleden Martin van Geel en Eric Gudde, omdat een deel van de aanhang hun aftreden eist. De trainer, omdat hij er in slaagde om een negatieve recordreeks van negen wedstrijden zonder overwinning in de boeken te krijgen. En de spelers, omdat adviseur Dick Advocaat terecht constateerde dat deze week haarfijn zou aantonen wie er nu wel of niet goed genoeg zou zijn voor Feyenoord. ,,Wat ik bedoelde met mijn antwoord, is de druk op mezelf. Als wij in Utrecht hadden verloren, was de druk nog veel groter geweest.''
Dat Feyenoord plots weer met de borst vooruitloopt in de aanloop naar een wedstrijd heeft er ook mee te maken dat zondag bleek dat AZ allesbehalve een voetbalmachine is. De spelers van Feyenoord keken in de bus terug vanuit Utrecht naar de wedstrijd waarin Ajax heer en meester was tegen de ploeg uit Alkmaar. ,,Toch heeft ons goede gevoel vooral te maken met onze eigen prestatie in Utrecht,'' zegt Van Bronckhorst. ,,Dat is belangrijker dan het verlies van AZ. Je moet in elk geval altijd naar jezelf kijken, vind ik.''
Wie voor het weekeinde zou hebben gevraagd wie de grote favoriet was voor de halve finale van het bekertoernooi, had waarschijnlijk heel vaak AZ als antwoord gekregen. Maar de resultaten in het weekeinde hebben het sentiment plotseling verschoven. Is Feyenoord, dat in de beker al PEC Zwolle, Ajax, Willem II en Roda JC vloerde, gewoon weer topfavoriet?
AZ-trainer John van den Brom denkt van niet. ,,Het kan toch niet zo zijn dat wij na zondag alles kwijt zijn en dat Feyenoord het allemaal weer terug heeft? Dat lijkt me toch niet.'' Van den Brom weet ook wel dat het gevoel anders is na zondag. ,,Maar als ik moet kiezen, heb ik liever de situatie waarin wij zitten. Een reeks van overwinningen en dan een nederlaag, in plaats van een reeks van nederlagen met aan het eind een winstpartij.''
Van den Brom verwacht een knaller van een wedstrijd. ,,De nederlaag tegen Ajax heeft misschien voor een knakje gezorgd, maar het is niet zo dat we met het hoofd naar beneden lopen. We zijn een stabiele ploeg, die ook met nederlagen kan omgaan. De wedstrijd van het jaar? Dat hoor ik, ja. Maar dat is de finale denk ik toch?''
Lek is boven ouwe reus. Ik krijg steeds meer geloof in Caland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AbouHELDquote:12:19 - 'Wij wilden de mensen allemaal laten gaan, maar toen begon aan de binnenkant van de hekken commotie te ontstaan. Daar zijn stewards gemolesteerd'.
12:18 - Aboutaleb: 'Er zijn mensen ingesloten die niet bij de demonstratie hoorden. Die mensen wilden we beschermen tegen de oprukkende massa van achteren. Wij hebben vertrapping voorkomen'
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lek is boven ouwe reus. Ik krijg steeds meer geloof in Caland.
Hattrickje Kraminho.Als ie vanavond echt die hattrick maakt, neem je dan weer een jaar zijn UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die weddenschap durft iedereen wel te doen tochquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ie vanavond echt die hattrick maakt, neem je dan weer een jaar zijn UI?
Dan zal ik 'm de rest van mijn fokcarrière dragen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ie vanavond echt die hattrick maakt, neem je dan weer een jaar zijn UI?
Even quoten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal ik 'm de rest van mijn fokcarrière dragen.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat van die explosieven had ik mij van te voren al over verbaasd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]x 1000000
[..]
"Rellen indammen". Welke rellen?![]()
![]()
Wel vreemd dat wedstrijden tegen kutploegen als Ado etc gewoon zijn uitverkocht, maar een halve finale beker daar zijn gewoon nog kaarten voor beschikbaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:32 schreef Grifte het volgende:
Vreemd dat die pot nog steeds niet uitverkocht is, ook al zijn er nog maar tientallen kaarten over. Natuurlijk zijn er tegenwerpingen als het tijdstip en de forse prijzen van bepaalde vakken, maar dan nog.
Wel zin in vanavond, ouderwetse avondwedstrijd met druk erop
denk dat de prijs van de overgebleven vakken daar nu de oorzaak voor is dat in combinatie met de vorm van het elftal van de afgelopen...quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel vreemd dat wedstrijden tegen kutploegen als Ado etc gewoon zijn uitverkocht, maar een halve finale beker daar zijn gewoon nog kaarten voor beschikbaar
Goh, je zou bijna gaan denken dat de kaartverkoop al het hele seizoen kunstmatig hoog wordt gehouden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel vreemd dat wedstrijden tegen kutploegen als Ado etc gewoon zijn uitverkocht, maar een halve finale beker daar zijn gewoon nog kaarten voor beschikbaar
So it seems. Maar hey, de wedstrijd is nog niet begonnenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:41 schreef MPC60 het volgende:
Is dit dan de eerste wedstrijd die niet uitverkocht is dit seizoen?
Als de bekerwedstrijden gewoon incl. in de SCC zat was het ook altijd uitverkocht met de KNVB Beker.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:32 schreef Grifte het volgende:
Vreemd dat die pot nog steeds niet uitverkocht is, ook al zijn er nog maar tientallen kaarten over. Natuurlijk zijn er tegenwerpingen als het tijdstip en de forse prijzen van bepaalde vakken, maar dan nog.
Wel zin in vanavond, ouderwetse avondwedstrijd met druk erop
Misschien moet je hulp zoeken?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het werkelijk niet, in alle serieusheid. Een doktor in Houston, hij wilde in NL blijven, wel hier blijven niet bijtekenen, dan een half jaar vrijwel stil over die moeder en nú nieuws. Ik snap het niet, nee.
Ik voorspel een kloonquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet alleen gaat hij spelen, hij gaat 3x scoren voor mama.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
Zal/moet Vilhena vanavond wel spelen gezien de situatie?
Vilhena een hattrick, Kramer een hattrick. Het gaat los vanavond mensen!quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet alleen gaat hij spelen, hij gaat 3x scoren voor mama.
Mascotte.quote:
Die beker kregen we zo'n beetje kado in mijn herinnering. Weet alleen dat het wel een leuke dag was, die finale.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit eens naar de opstelling van de bekerfinale van 2008 te kijken, maar wat een team was dat
Gewoon de beker winnen met Lucius, Hofland, Bahia, Bruins en Mols in de basis.
Overigens sowieso een raar bekerseizoen waarin PSV, AZ, Twente, Vitesse en Utrecht al in de 2e ronde werden uitgeschakeld, Heerenveen en Groningen in de 3e ronde en Ajax in de achtste finale.
Deurne, Zwolle en Roda in de laatste drie ronden is niet heel glansrijk inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die beker kregen we zo'n beetje kado in mijn herinnering. Weet alleen dat het wel een leuke dag was, die finale.
Deze zou dan best wat meer glans hebben, mochten we zover komen.
BAM! Mooi dat je er vertrouwen in hebtquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
ScrumGodus
We gaan winnen vanavond, bam.
Heb eigenlijk weinig vertrouwenquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BAM! Mooi dat je er vertrouwen in hebt.
Hoe is het verder?
Ik zit tussen hoop en vrees in; dan denk ik weer "KOMT GOED JAJA!" maar dan ook weer niet. Kutclub.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb eigenlijk weinig vertrouwendit is puur gebaseerd op.. Nuchter zijn, ofzoiets. Hoop. Ja.
Goed goed overigensmet jou?
Oef nee da's inderdaad niet tof neequote:Op donderdag 3 maart 2016 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit tussen hoop en vrees in; dan denk ik weer "KOMT GOED JAJA!" maar dan ook weer niet. Kutclub.
Hier ook prima opzich. Morgen begrafenis oma, dus dat is niet zo tof.
Dank!quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Oef nee da's inderdaad niet tof neegecondoleerd gozert!
quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
So it seems. Maar hey, de wedstrijd is nog niet begonnen
quote:
G3 koopt kaartjes voor de hele wijk om de toko uitverkocht te krijgen. Lijkt het alsof ze toch nog iets goed doen.quote:
vanwaar die emoticon? Feyenoorders kunnen zich nooit gedragen, zeker niet als ze verliezen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:05 schreef renwan het volgende:
Zie op twitter dat de politie weer massaal aanwezig is
Oké, bedankt voor het delen van je meningquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
vanwaar die emoticon? Feyenoorders kunnen zich nooit gedragen, zeker niet als ze verliezen.
En dan in plaats van in de haven werken, veen scheppen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:20 schreef De_Pel het volgende:
Zomaar een idee... Binnen een paar weekjes staat er in het oosten van het land een vrijwel nieuw leeg; kunnen we die niet overnemen van de curator?
SGPquote:
Dat was Dj Paul.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De regisseur deed alleen jammer genoeg ff met het mengpaneel spelen
Gaat er vaker langs dan de afgelopen 10 wedstrijden bij elkaar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:08 schreef Fok-it het volgende:
Oeh ah Elia speelt niet verkeerd zo de eerste twintig minuten
En ook gewoon omdat ze beter zijn... Ook wel weer een keer leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:11 schreef De_Pel het volgende:
Feyenoord vooralsnog verbazingwekkend genoeg heel redelijk en duidelijk de bovenliggende partij.
Nouja beter, hard rennen en vliegen, niet per se goed voetbal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En ook gewoon omdat ze beter zijn... Ook wel weer een keer leuk
"Goed voetbal" heb ik dan ook niet gezegdquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nouja beter, hard rennen en vliegen, niet per se goed voetbal.
zei ook niet dat jij zeiquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Goed voetbal" heb ik dan ook niet gezegd. Ik zei "beter"... Subtiel, maar essentieel, verschil
AZ nog steeds niet in de 16 geweest dus dat doen ze toch aardigquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze spelen de bal op regelmatige basis vooruit, dat vind ik al een godswonder op zich.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
An dan niet eens over een afstand van 20+ meterquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ze spelen de bal op regelmatige basis vooruit, dat vind ik al een godswonder op zich.
Geen onbelangrijke goal tegen Sevilla vorig jaarquote:
Tja, ik blijf erbij dat ik in een Feyenoord overwinning geloof, als de scheidsrechter voor het laatst fluitquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:19 schreef hhh38 het volgende:
Niet te negatief jongens. Het is extreem stabiel en we zijn zwaar de betere.
Ben er nog niet over uit of dat aan AZ of aan ons ligt
Hij keek niet eensquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kon gewoon afleggen.
HEB DAN ZELFKENNIS VERDOMME
El Ahmadi kan daarom ook niet spelen in een stadion met maar één ring.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef De_Pel het volgende:
We hebben trouwens, ook onder de niet eens heel slechte spelers, gewoon echt teveel spelers met grote beperkingen op een bepaald vlak. Bijv. een Botteghin die geen bal vooruit kan spelen, of ahmadi met een schot waardoor je je afvraagt hoe hij ooit prof is geworden.
Dank je wel René.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes Scrummie.Ik gun het je oprecht.
quote:
Je weet dat Feyenoord nog geen wedstrijd hetzelfde niveau heeft kunnen laten zien vóór & na rust?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef hhh38 het volgende:
Gelukkig is het rust, het werd aan het eind van de eerste helft steeds minder. In de 2e helft net zo beginnen als in de 1e helft en hopen gelijk een goaltje te maken.
Dit zijn teksten.
Zeker, maar een mens mag dromen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet dat Feyenoord nog geen wedstrijd hetzelfde niveau heeft kunnen laten zien vóór & na rust?
Ze hebben ook veel betere 2e helften gespeeldquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker, maar een mens mag dromen toch?
Eigen onmacht camoufleren. Bizar gewoon, hoe zo'n jongen, die als uitzondering wel een goede instelling heeft, zo'n bizarre terugval kan hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Van Beek is het bijna een soort automatisme om bij iedere tegengoal te appelleren voor buitenspel.
1-5 binnen de laatste 5 minuten zou ook "knotsgek" zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Knotsgekke slotfase voor Feyenoord. Ik wacht het even af.
Ik heb liever strafschoppen. Donderdagavond héquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1-5 binnen de laatste 5 minuten zou ook "knotsgek" zijn
Ik liever gewoon binnen de 90 minuten winnenquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb liever strafschoppen. Donderdagavond hé
Jawel. Feyenoord.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Beetje zoals Ajax uit dit. Overhand eerste helft en dan compleet wegvallen tweede helft. Is gewoon geen verklaring voor
Oke geen goeie verklaring danquote:
Te weinig kwaliteitquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
Beetje zoals Ajax uit dit. Overhand eerste helft en dan compleet wegvallen tweede helft. Is gewoon geen verklaring voor
Schijnt bezig te zijn met warmlopenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:04 schreef De_Pel het volgende:
Doei Toorn ga maar douchen.
Het is tijd voor de Taap.
Ongetwijfeld één van de hoogste percentages van dit Feyenoordquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Kuyt zijn passing is best wel 70% volgens mij. Veel verkeerde passes.
Dat wordt er inderdaad ook niet beter op...quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:06 schreef Wiebeldak het volgende:
Kuyt zijn passing is best wel 70% volgens mij. Veel verkeerde passes.
Heeft niet eens zo heel veel met organisatie te maken want die was al niet heel geweldig. Ze spelen ook gewoon niet meer met dezelfde overtuiging en felheid. Al is het natuurlijk nog altijd ver boven wat we gewend zijn recentelijk.quote:
Nee, er werd prima compact gespeeld. Gedoseerd druk zetten, àls je druk zet met z'n allen druk zetten. Nu lopen er weer een paar rond als een kip zonder kop.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft niet eens zo heel veel met organisatie te maken want die was al niet heel geweldig. Ze spelen ook gewoon niet meer met dezelfde overtuiging en felheid.
Speelt zeker ook wel mee hoor, maar is niet het hele/enige probleem bedoel ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, er werd prima compact gespeeld. Gedoseerd druk zetten, àls je druk zet met z'n allen druk zetten. Nu lopen er weer een paar rond als een kip zonder kop.
Spelers van Feyenoord zijn in balbezit altijd onrustig.. nooit begrepen waar dat nou precies aan ligt. Als je Ajax en PSV ziet spelen.. die spelen veel makkelijker op balbezitquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:12 schreef RvLaak het volgende:
Het probleem van Feyenoord werd net met Karsdorp goed geïllustreerd... Leuke actie, pass richting de 16 komt niet aan... Want er stond weer eens niemand![]()
Dit jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |