Oh jawel hoor, dan wordt je 2e en had je net zo goed 10e kunnen wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehh, in de finale kan je er niet meer 'uit', Hans.
Het AD heeft een fotoreportage die begint met die actie: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)in-bekerfinale.dhtmlquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef satecl het volgende:
Iemand een mooie foto van de 12e minuut actie?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, dan wordt word je 2e en had je net zo goed 10e kunnen worden
Ik kan mij nog een bekerfinale herinneren tegen Utreg...
El Ahmadi vond ik persoonlijk heel goed!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kramer heeft me al voor de 2e keer op rij positief verrast .
El Ahmadi was met van Beek de slechtste op het veld bij ons.
Elia zijn directe tegenstander had rood moeten krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
El Ahmadi vond ik persoonlijk heel goed!!
Van Beek, Elia en Botteghin onvoldoende.
Nu moet ik wel zeggen dat Botteghin goed verdedigde, maar dat opbouwen verschrikkelijk
Hij was wel iets beter dan een tijdje terug, maar nog steeds niet op niveau inderdaad. Dat afstandsschot in de 2e helftquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond met name het eerste held het middenveld sterk, zeker Toornstra. Tweede helft zakte dat helaas weg, toen was de organisatie wel flink zoek.
Verder vond ik Elia tegenvallen, brengt niet wat je van hem mag verwachten..
quote:Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.
Via hologrammen geprojecteerd legioen. Het komt weer een stapje dichterbij...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
Feyenoord betreurt poging tot misbruik sfeeractie
Supporters zorgden donderdagavond bij de halve finale van de KNVB beker tegen AZ voor een fantastische sfeer in De Kuip. Voor de wedstrijd was er een schitterende vellenactie, mogelijk gemaakt door tientallen supporters die reeds in de vroege ochtend aanwezig waren om de actie voor te bereiden. De uitvoering door de ruim 45.000 aanwezig supporters was geweldig. Goed om te zien was het ook, dat het papier na de actie volgens afspraak niet op het veld terechtkwam, waardoor het wedstrijdverloop niet beïnvloed werd.
Feyenoord betreurt het wel dat een belangrijk onderdeel van de sfeeractie geen doorgang heeft gevonden. Een tientallen metersbreed spandoek met de tekst ‘Feyenoord Cupfighters’ vormde onderdeel van de vooraf door supporters aangevraagde en door Feyenoord goedgekeurde sfeeractie, maar bij een laatste bezichtiging op de ochtend van de wedstrijd bleek het doek aan de achterzijde te zijn voorzien van een tweede doek met een tegen de clubleiding gerichte boodschap. Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.
Feyenoord heeft aangeboden om het oorspronkelijk aangemelde spandoek – mits ontdaan van het tweede doek – tóch te gebruiken, maar de supporters zagen hiervan af uit angst voor beschadiging van het ‘Feyenoord Cupfighters’-doek.
Feyenoord is teleurgesteld over het misbruik dat is gemaakt van de in de afgelopen jaren opgebouwde vertrouwensband met de vrijwilligers van TIFO Rotterdam. Op verzoek van supporters is de organisatie van sfeeractiviteiten in de loop van dit seizoen gewijzigd. Feyenoord kan zich niet aan de indruk onttrekken, dat deze wijziging heeft geleid tot een gewijzigde visie vanuit supporters hoe met deze sfeeractiviteiten om te gaan. Het incident rond Feyenoord - AZ heeft het vertrouwen, dat in de voorbije jaren met TIFO Rotterdam is opgebouwd ernstig geschaad. Hierdoor wordt de club nu helaas gedwongen zich te beraden over hoe in de toekomst met aanvragen van dergelijke grote sfeeracties om te gaan.
Snap best dat je geen anti(bestuur) spandoeken toelaat in je stadion als je dat zelf mag bepalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lachwekkend. Stel je voor dat de goed-nieuwsshow verstoort wordt door mensen die kritiek durven hebben.
Ben ik het mee oneens, al snap ik de redenatie vanuit bestuurskant wel om alle kritiek zoveel mogelijk weg te moffelen of af te schuiven. Vind het gewoon erg kinderachtig. Zolang het gewoon spandoeken zijn met normale teksten moet dat toch kunnen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap best dat je geen anti(bestuur) spandoeken toelaat in je stadion als je dat zelf mag bepalen.
Dit was de tekst op het spandoek. Verschrikkelijk natuurlijkquote:BIJ DEZE CLUB ZIJN ALLEEN POSITIEVE DOEKEN TOEGESTAAN. DAAROM ZIEN WIJ GRAAG DE GEHELE CLUBLEIDING WEGGAAN
Dat grillige hoort op zich wel bij een buitenspeler, maar hij maakt af en toe echt onbegrijpelijke keuzes. Of zeg maar gerust: domme, egoïstische keuzes. Met een nummeriek overtal op de goal van AZ afgaan en dan kiezen voor een (totaal mislukt) afstandsschot, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Haringkop het volgende:
Verder vond ik Elia tegenvallen, brengt niet wat je van hem mag verwachten..
Ik denk ook niet dat het een positief effect heeft op de spelers, voor zover die er überhaupt naar kijken. Er valt best wel iets voor te zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap best dat je geen anti(bestuur) spandoeken toelaat in je stadion als je dat zelf mag bepalen.
Nee, naar Leidseplein.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:51 schreef hafcfan het volgende:
Bij bekerwinst, gaan jullie dan echt naar de Cool singel?
Misschien zat er wel een bom in het spandoek verstopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
Feyenoord betreurt poging tot misbruik sfeeractie
Supporters zorgden donderdagavond bij de halve finale van de KNVB beker tegen AZ voor een fantastische sfeer in De Kuip. Voor de wedstrijd was er een schitterende vellenactie, mogelijk gemaakt door tientallen supporters die reeds in de vroege ochtend aanwezig waren om de actie voor te bereiden. De uitvoering door de ruim 45.000 aanwezig supporters was geweldig. Goed om te zien was het ook, dat het papier na de actie volgens afspraak niet op het veld terechtkwam, waardoor het wedstrijdverloop niet beïnvloed werd.
Feyenoord betreurt het wel dat een belangrijk onderdeel van de sfeeractie geen doorgang heeft gevonden. Een tientallen metersbreed spandoek met de tekst ‘Feyenoord Cupfighters’ vormde onderdeel van de vooraf door supporters aangevraagde en door Feyenoord goedgekeurde sfeeractie, maar bij een laatste bezichtiging op de ochtend van de wedstrijd bleek het doek aan de achterzijde te zijn voorzien van een tweede doek met een tegen de clubleiding gerichte boodschap. Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.
Feyenoord heeft aangeboden om het oorspronkelijk aangemelde spandoek – mits ontdaan van het tweede doek – tóch te gebruiken, maar de supporters zagen hiervan af uit angst voor beschadiging van het ‘Feyenoord Cupfighters’-doek.
Feyenoord is teleurgesteld over het misbruik dat is gemaakt van de in de afgelopen jaren opgebouwde vertrouwensband met de vrijwilligers van TIFO Rotterdam. Op verzoek van supporters is de organisatie van sfeeractiviteiten in de loop van dit seizoen gewijzigd. Feyenoord kan zich niet aan de indruk onttrekken, dat deze wijziging heeft geleid tot een gewijzigde visie vanuit supporters hoe met deze sfeeractiviteiten om te gaan. Het incident rond Feyenoord - AZ heeft het vertrouwen, dat in de voorbije jaren met TIFO Rotterdam is opgebouwd ernstig geschaad. Hierdoor wordt de club nu helaas gedwongen zich te beraden over hoe in de toekomst met aanvragen van dergelijke grote sfeeracties om te gaan.
Ik stel voor dat hij en KEA het ook niet meer proberen, wat een armoede iedere keerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat grillige hoort op zich wel bij een buitenspeler, maar hij maakt af en toe echt onbegrijpelijke keuzes. Of zeg maar gerust: domme, egoïstische keuzes. Met een nummeriek overtal op de goal van AZ afgaan en dan kiezen voor een (totaal mislukt) afstandsschot, dat soort dingen.
Maar goed, o.a. daarom is het ook nooit een écht grote geworden en voetbalt hij nu bij Feyenoord.
Wat een pegel #KarimGodquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik stel voor dat hij en KEA het ook niet meer proberen, wat een armoede iedere keer
Denk je?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elia zijn directe tegenstander had rood moeten krijgen.
Of Mulder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:20 schreef avotar het volgende:
Maar wat mag je toch weer in je handjes met zo'n ontzettende goede keeper als Vermeer.
Moet je je voorstellen dat je die van AZ had staan.
De jaloezie spat van deze post af.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Clubs die een bekerwinst vieren zijn geen topclub?
Puur genieten dit soort postsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Clubs die een bekerwinst vieren zijn geen topclub
Echt hoor.quote:
Ik feliciteerde je nog klapharkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef Vasion het volgende:
[..]
Echt hoor.
Lopen ze te schuimbekken als Feyenoord scoort en achteraf met die sarcasme komen van NOU NOU EINDELIJK WEER COOLSINGEL HAHA
Quote van je felicitatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik feliciteerde je nog klapharkMaar vier het gerust hoor. Je bent snel tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |