abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:18:17 #1
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160412174

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.

Poll: Gio moet het veld ruimen.
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:19:44 #2
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_160412224
Al met al zeker genoten gisteren, het had alles. Goede eerste helft, dramatische tweede helft en een geweldige laatste tien minuten waardoor je maar 80 minuten aan het billenknijpen was.

Feyenoord. O+
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_160412457
Was goeie sfeer gisteren. Iedereen om mij heen was weer heel de wedstrijd aan het kankeren, zoals gewoonlijk:)
pi_160412575
En nu tegen Utreg eruit ;)
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:32:12 #5
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160412600
Iemand een mooie foto van de 12e minuut actie?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:32:27 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160412611
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
En nu tegen Utreg eruit ;)
Ehh, in de finale kan je er niet meer 'uit', Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160412668
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ehh, in de finale kan je er niet meer 'uit', Hans.
Oh jawel hoor, dan wordt je 2e en had je net zo goed 10e kunnen worden :)
Ik kan mij nog een bekerfinale herinneren tegen Utreg... :)
pi_160412690
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef satecl het volgende:
Iemand een mooie foto van de 12e minuut actie?
Het AD heeft een fotoreportage die begint met die actie: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)in-bekerfinale.dhtml
  Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 11:43:35 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160412994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 11:34 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, dan wordt word je 2e en had je net zo goed 10e kunnen worden :)
Ik kan mij nog een bekerfinale herinneren tegen Utreg... :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 4 maart 2016 @ 11:51:45 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160413250
Ik ben aan het wachten op het speldbericht over de Bekerkoorts in Rotterdam.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:08:29 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160413699
Kramer heeft me al voor de 2e keer op rij positief verrast .
El Ahmadi was met van Beek de slechtste op het veld bij ons.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_160414026
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kramer heeft me al voor de 2e keer op rij positief verrast .
El Ahmadi was met van Beek de slechtste op het veld bij ons.
El Ahmadi vond ik persoonlijk heel goed!!
Van Beek, Elia en Botteghin onvoldoende.

Nu moet ik wel zeggen dat Botteghin goed verdedigde, maar dat opbouwen verschrikkelijk
Hell To The Liars
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:26:24 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_160414053
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:25 schreef Droopie het volgende:

[..]

El Ahmadi vond ik persoonlijk heel goed!!
Van Beek, Elia en Botteghin onvoldoende.

Nu moet ik wel zeggen dat Botteghin goed verdedigde, maar dat opbouwen verschrikkelijk
Elia zijn directe tegenstander had rood moeten krijgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_160414165
Ik vond met name het eerste held het middenveld sterk, zeker Toornstra. Tweede helft zakte dat helaas weg, toen was de organisatie wel flink zoek.

Verder vond ik Elia tegenvallen, brengt niet wat je van hem mag verwachten..
#12 is not for sale!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:34:07 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_160414212
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Haringkop het volgende:
Ik vond met name het eerste held het middenveld sterk, zeker Toornstra. Tweede helft zakte dat helaas weg, toen was de organisatie wel flink zoek.

Hij was wel iets beter dan een tijdje terug, maar nog steeds niet op niveau inderdaad. Dat afstandsschot in de 2e helft :') x1000

Bilal viel wel aardig in, maar toen was het al gespeeld natuurlijk.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:35:29 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160414245
Feyenoord betreurt poging tot misbruik sfeeractie

Supporters zorgden donderdagavond bij de halve finale van de KNVB beker tegen AZ voor een fantastische sfeer in De Kuip. Voor de wedstrijd was er een schitterende vellenactie, mogelijk gemaakt door tientallen supporters die reeds in de vroege ochtend aanwezig waren om de actie voor te bereiden. De uitvoering door de ruim 45.000 aanwezig supporters was geweldig. Goed om te zien was het ook, dat het papier na de actie volgens afspraak niet op het veld terechtkwam, waardoor het wedstrijdverloop niet beïnvloed werd.

Feyenoord betreurt het wel dat een belangrijk onderdeel van de sfeeractie geen doorgang heeft gevonden. Een tientallen metersbreed spandoek met de tekst ‘Feyenoord Cupfighters’ vormde onderdeel van de vooraf door supporters aangevraagde en door Feyenoord goedgekeurde sfeeractie, maar bij een laatste bezichtiging op de ochtend van de wedstrijd bleek het doek aan de achterzijde te zijn voorzien van een tweede doek met een tegen de clubleiding gerichte boodschap. Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.

Feyenoord heeft aangeboden om het oorspronkelijk aangemelde spandoek – mits ontdaan van het tweede doek – tóch te gebruiken, maar de supporters zagen hiervan af uit angst voor beschadiging van het ‘Feyenoord Cupfighters’-doek.

Feyenoord is teleurgesteld over het misbruik dat is gemaakt van de in de afgelopen jaren opgebouwde vertrouwensband met de vrijwilligers van TIFO Rotterdam. Op verzoek van supporters is de organisatie van sfeeractiviteiten in de loop van dit seizoen gewijzigd. Feyenoord kan zich niet aan de indruk onttrekken, dat deze wijziging heeft geleid tot een gewijzigde visie vanuit supporters hoe met deze sfeeractiviteiten om te gaan. Het incident rond Feyenoord - AZ heeft het vertrouwen, dat in de voorbije jaren met TIFO Rotterdam is opgebouwd ernstig geschaad. Hierdoor wordt de club nu helaas gedwongen zich te beraden over hoe in de toekomst met aanvragen van dergelijke grote sfeeracties om te gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:36:59 #17
357045 Grifte
Feijenoord
pi_160414291
quote:
Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.
:') :') :')

Lachwekkend. Stel je voor dat de goed-nieuwsshow verstoort wordt door mensen die kritiek durven hebben.
pi_160414320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Caland het volgende:

Supporters zorgden donderdagavond bij de halve finale van de KNVB beker tegen AZ voor een fantastische sfeer in De Kuip. Voor de wedstrijd was er een schitterende vellenactie, mogelijk gemaakt door tientallen supporters die reeds in de vroege ochtend aanwezig waren om de actie voor te bereiden. De uitvoering door de ruim 45.000 aanwezig supporters was geweldig. Goed om te zien was het ook, dat het papier na de actie volgens afspraak niet op het veld terechtkwam, waardoor het wedstrijdverloop niet beïnvloed werd.

Feyenoord betreurt het wel dat een belangrijk onderdeel van de sfeeractie geen doorgang heeft gevonden. Een tientallen metersbreed spandoek met de tekst ‘Feyenoord Cupfighters’ vormde onderdeel van de vooraf door supporters aangevraagde en door Feyenoord goedgekeurde sfeeractie, maar bij een laatste bezichtiging op de ochtend van de wedstrijd bleek het doek aan de achterzijde te zijn voorzien van een tweede doek met een tegen de clubleiding gerichte boodschap. Zoals bekend hanteert de club de richtlijn dat spandoeken alleen positief en ondersteunend aan de eigen ploeg mogen zijn.

Feyenoord heeft aangeboden om het oorspronkelijk aangemelde spandoek – mits ontdaan van het tweede doek – tóch te gebruiken, maar de supporters zagen hiervan af uit angst voor beschadiging van het ‘Feyenoord Cupfighters’-doek.

Feyenoord is teleurgesteld over het misbruik dat is gemaakt van de in de afgelopen jaren opgebouwde vertrouwensband met de vrijwilligers van TIFO Rotterdam. Op verzoek van supporters is de organisatie van sfeeractiviteiten in de loop van dit seizoen gewijzigd. Feyenoord kan zich niet aan de indruk onttrekken, dat deze wijziging heeft geleid tot een gewijzigde visie vanuit supporters hoe met deze sfeeractiviteiten om te gaan. Het incident rond Feyenoord - AZ heeft het vertrouwen, dat in de voorbije jaren met TIFO Rotterdam is opgebouwd ernstig geschaad. Hierdoor wordt de club nu helaas gedwongen zich te beraden over hoe in de toekomst met aanvragen van dergelijke grote sfeeracties om te gaan.
Via hologrammen geprojecteerd legioen. Het komt weer een stapje dichterbij... :{
BFF met GGMM
pi_160414329
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:36 schreef Grifte het volgende:

[..]

:') :') :')

Lachwekkend. Stel je voor dat de goed-nieuwsshow verstoort wordt door mensen die kritiek durven hebben.
Snap best dat je geen anti(bestuur) spandoeken toelaat in je stadion als je dat zelf mag bepalen.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:46:01 #20
357045 Grifte
Feijenoord
pi_160414515
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Snap best dat je geen anti(bestuur) spandoeken toelaat in je stadion als je dat zelf mag bepalen.
Ben ik het mee oneens, al snap ik de redenatie vanuit bestuurskant wel om alle kritiek zoveel mogelijk weg te moffelen of af te schuiven. Vind het gewoon erg kinderachtig. Zolang het gewoon spandoeken zijn met normale teksten moet dat toch kunnen?

quote:
BIJ DEZE CLUB ZIJN ALLEEN POSITIEVE DOEKEN TOEGESTAAN. DAAROM ZIEN WIJ GRAAG DE GEHELE CLUBLEIDING WEGGAAN
Dit was de tekst op het spandoek. Verschrikkelijk natuurlijk
  Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 12:46:26 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_160414528
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Haringkop het volgende:
Dat grillige hoort op zich wel bij een buitenspeler, maar hij maakt af en toe echt onbegrijpelijke keuzes. Of zeg maar gerust: domme, egoïstische keuzes. Met een nummeriek overtal op de goal van AZ afgaan en dan kiezen voor een (totaal mislukt) afstandsschot, dat soort dingen.
Maar goed, o.a. daarom is het ook nooit een écht grote geworden en voetbalt hij nu bij Feyenoord.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 maart 2016 @ 12:47:10 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_160414554
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het een positief effect heeft op de spelers, voor zover die er überhaupt naar kijken. Er valt best wel iets voor te zeggen.

Maar supporters worden gewoon onderdrukt, iedere vorm van protest wordt de kop ingedrukt. Het begint wel erg triest te worden nu.
pi_160414662
Bij bekerwinst, gaan jullie dan echt naar de Cool singel? :{
pi_160414706
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:51 schreef hafcfan het volgende:
Bij bekerwinst, gaan jullie dan echt naar de Cool singel? :{
Nee, naar Leidseplein.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160414710
Hoeveel richtlijnen heeft de clubleiding zelf al overtreden? Groen uitshirt, inspraak supporters etc.
#12 is not for sale!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:00:17 #26
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160414924
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:35 schreef Caland het volgende:

Misschien zat er wel een bom in het spandoek verstopt.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_160414952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat grillige hoort op zich wel bij een buitenspeler, maar hij maakt af en toe echt onbegrijpelijke keuzes. Of zeg maar gerust: domme, egoïstische keuzes. Met een nummeriek overtal op de goal van AZ afgaan en dan kiezen voor een (totaal mislukt) afstandsschot, dat soort dingen.
Maar goed, o.a. daarom is het ook nooit een écht grote geworden en voetbalt hij nu bij Feyenoord.
Ik stel voor dat hij en KEA het ook niet meer proberen, wat een armoede iedere keer
#12 is not for sale!
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:07:04 #28
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_160415079
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:01 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik stel voor dat hij en KEA het ook niet meer proberen, wat een armoede iedere keer
Wat een pegel #KarimGod

Tevens het debuut van Guidetti #held #redder #verlosser #imFeyenoordtillIdie
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 13:17:38 #29
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_160415344
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-bekerfinale?r=sport

Zanger Rinus ging weer effe los.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_160416070
Net pas de samenvatting terug kunnen kijken. Eerste helft had je er echt drie moeten maken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_160416074
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Elia zijn directe tegenstander had rood moeten krijgen.
Denk je?

Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 4 maart 2016 @ 14:20:26 #32
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_160416922
Maar wat mag je toch weer in je handjes met zo'n ontzettende goede keeper als Vermeer.
Moet je je voorstellen dat je die van AZ had staan.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Moderator vrijdag 4 maart 2016 @ 14:40:12 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_160417419
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:20 schreef avotar het volgende:
Maar wat mag je toch weer in je handjes met zo'n ontzettende goede keeper als Vermeer.
Moet je je voorstellen dat je die van AZ had staan.
Of Mulder.

. :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_160419815
Stelling: Clubs die een bekerwinst vieren zijn geen topclub

[ Bericht 3% gewijzigd door hafcfan op 04-03-2016 16:33:23 ]
pi_160419906
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Clubs die een bekerwinst vieren zijn geen topclub?
De jaloezie spat van deze post af.
En dat vraagteken moet weg ;)
pi_160419939
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:27 schreef hafcfan het volgende:
Stelling: Clubs die een bekerwinst vieren zijn geen topclub
Puur genieten dit soort posts
pi_160419964
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Puur genieten dit soort posts
Echt hoor.
Lopen ze te schuimbekken als Feyenoord scoort en achteraf met die sarcasme komen van NOU NOU EINDELIJK WEER COOLSINGEL HAHA
pi_160419977
Fuck de Coolsingel.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_160419995
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef Vasion het volgende:

[..]

Echt hoor.
Lopen ze te schuimbekken als Feyenoord scoort en achteraf met die sarcasme komen van NOU NOU EINDELIJK WEER COOLSINGEL HAHA
Ik feliciteerde je nog klaphark :') Maar vier het gerust hoor. Je bent snel tevreden
pi_160420014
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik feliciteerde je nog klaphark :') Maar vier het gerust hoor. Je bent snel tevreden
Quote van je felicitatie.
NU GRAAG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')