Nevermind, ik zat er mijlenver naast; is tegelijk ook op de Nederlandse Netflix geplaatst. Faal van mij, wel erg leuk nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit! Met gevaar voor eigen internetstream maak ik maar een keer gebruik van een VPN als Hola om Netflix overzees te bekijken... En dan zie ik verdomme gewoon 'Blue Mountain State: The Movie - The Rise of Thadland' staan. Ik zet hem aan en pas na 5 minuten... Godverdomme, ik heb gewoon Nederlandse ondertiteling erbij?![]()
Zover ik heb gezien staat deze nog NIET op de Nederlandse Netflix. What. De. Fuck.
Beste serie ooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nevermind, ik zat er mijlenver naast; is tegelijk ook op de Nederlandse Netflix geplaatst. Faal van mij, wel erg leuk nieuws.
Inderdaad afgelopen dinsdag toegevoegd: TV / Netflix NL #65 waar PayPal niet meer meewerkt aan regiosurfen. Wat nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nevermind, ik zat er mijlenver naast; is tegelijk ook op de Nederlandse Netflix geplaatst. Faal van mij, wel erg leuk nieuws.
vanochtendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:39 schreef Droopie het volgende:
Is House of Cards vanmorgen of vanavond negen uur beschikbaar?
Ze gebruiken servers van Amazon, dus die mag je bedankenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:16 schreef Droopie het volgende:
Hij staat aan.
Complimenten ook voor Netflix dat ze een stabiele server hebben, dat ding werkt volgens mij echt altijd.
Tis verder ook niet echt een klein kutbedrijfje he wat t doet voor een paar likes op Facebookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:16 schreef Droopie het volgende:
Hij staat aan.
Complimenten ook voor Netflix dat ze een stabiele server hebben, dat ding werkt volgens mij echt altijd.
Net als KPN, Ziggo, Sony Playstation en Ubisoft om het even te vergelijken met grote bedrijven die brakke servers en veel geld hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tis verder ook niet echt een klein kutbedrijfje he wat t doet voor een paar likes op Facebook
Netflix steekt dan ook veel tijd in de (open source) software die ze ontwikkelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Net als KPN, Ziggo, Sony Playstation en Ubisoft om het even te vergelijken met grote bedrijven die brakke servers en veel geld hebben.
Gaaf! Dus ik kan mijn eigen streamdienst beginnen als ik wil met die software?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix steekt dan ook veel tijd in de (open source) software die ze ontwikkelen.
Ze hebben bijvoorbeeld software die willekeurig eigen servers ‘hackt’ om zo hun netwerk te verbeteren tegen uitval.
Dat zou ook een evt spoiler zijn voor anderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:05 schreef avotar het volgende:
Ik wil niet gespoilerd worden dus ga ik niet naar het echt topic van HoC...
Maar ik zag de serie elk seizoen wat minder worden. Is die trendbreuk gestopt?
Ik zal hem pas morgenavond voor het eerst starten.
Nee, ik behoef geen voorbeelden. Gewoon een gevoelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zou ook een evt spoiler zijn voor anderen.
En niemand kan al bij aflevering 8 zijn..Ik ben op aflevering 5 met 60 minuten pauze tussen door
Ik ben meer dan tevreden met de kwaliteitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee, ik behoef geen voorbeelden. Gewoon een gevoel
Dan ben je ook wel geïnteresseerd in Techblogquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaaf! Dus ik kan mijn eigen streamdienst beginnen als ik wil met die software?
En het ligt plat as we speak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben meer dan tevreden met de kwaliteit
Lol..quote:
Hier werkt Netflix nog prima hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol..
Nou dan raak ik de afstandbediening niet aan, laat maar draaien.
Aflevering 7
Hier nu ook weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hier werkt Netflix nog prima hoor.
Tering Dragon, jas je alle afleveringen er op één avond doorheen? Is dat niet heel erg zonde (niet de hunkering naar en nieuwe aflevering de volgende dag ofzo?)...?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
Het is weer fijn, House of Cards. Stukken beter dan S3 imho. Nu bij 8
wtfquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
Het is weer fijn, House of Cards. Stukken beter dan S3 imho. Nu bij 8
Heb je geen hoofdpijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben bij afl.11.
Vannacht maak ik de laatste 100 minuten af
roostervrije vrijdag. Kwestie van timenquote:
Smaken verschillen. Ik heb genoten van de serie. Ben er net klaar mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef quirina het volgende:
Zag net een aflevering van fuller house, damn wat slecht.
Tot nog toe (ben bij afl 5), lopen die twee wel lekker door elkaar heen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het einde van het derde seizoen van House of Cards echt tegenvallen, werd een beetje soapachtig, maar van wat ik hier lees is het vierde seizoen weer helemaal top. Ligt de nadruk weer op politieke intriges en niet op huwelijksperikelen?
de 1ste aflevering vond ik de minste daarna word die beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef quirina het volgende:
Zag net een aflevering van fuller house, damn wat slecht.
Ik heb net de tweede aflevering erop zitten. Wel jammer dat de 'mannen' nauwelijks meer te zien zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de 1ste aflevering vond ik de minste daarna word die beter.
Kom ik weer: Rita.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef sibella2 het volgende:
Help! Ik zoek een serie, alle "spannende" series (dexter, walking dead etc.) kijk ik met mijn vriend, die houdt niet zo van drama of "wijvenseries" tips voor goede series voor mijzelf alleen? Ik ben net klaar met how to get away with murder, nashville en suits.
Pretty Little Liars.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef sibella2 het volgende:
Help! Ik zoek een serie, alle "spannende" series (dexter, walking dead etc.) kijk ik met mijn vriend, die houdt niet zo van drama of "wijvenseries" tips voor goede series voor mijzelf alleen? Ik ben net klaar met how to get away with murder, nashville en suits.
White Collar, zeker als Suits je bevalt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef sibella2 het volgende:
tja, dat weet je van netflix, ik snap de ophef erover dan ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Cathmar het volgende:
En gaan ze Frozen er weer afgooien?? Dat wordt een mini drama hier thuis.
Vorige keer was het binnen een paar dagen terug toch?
http://www.nu.nl/film/422(...)zen-van-netflix.html
Twee jaar oud. En toen stond-ie natuurlijk ook niet meteen op Netflix.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef mschol het volgende:
Neemt niet weg dat ik het best een prestatie vind dat een film van 3 jaar oud nog steeds mateloos populair is
Dat zal wel lukken hoor. Thanks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Niet moeilijk over doen en verder leven.
hij is in 2013 uitgekomen..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Twee jaar oud. En toen stond-ie natuurlijk ook niet meteen op Netflix.
Ja, eind december.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is in 2013 uitgekomen..
En de populariteit opmerking was meer in het algemeen: alles van die film blijft verkopen
Mr Selfridge ook al gezien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef sibella2 het volgende:
Thanks voor de suggesties, rita al gezien, wel.
Pll aan begonnen, maar te igh school voor mij.
Vanavond alleen thuis, dus zet of miss fishers enz... aan of white collar!
Dit soort zaken zijn inderdaad vervelend. Video-on-Demand is nog niet volwassen genoeg, en jammer genoeg loopt de entertainment industrie hier ook nog niet om te trappelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Cathmar het volgende:
En gaan ze Frozen er weer afgooien?? Dat wordt een mini drama hier thuis.
Vorige keer was het binnen een paar dagen terug toch?
http://www.nu.nl/film/422(...)zen-van-netflix.html
Nee, dat weten de meeste dus niet die Netflix gebruikt, want zo verkopen zij hun dienst niet. De meeste mensen houden zich niet bezig met de afspraken die Netflix maakt met content makers. Ik snap de ophef dus wel, maar het is mooi dat Frozen dit eindelijk nieuwswaardig maakt voor het grote publiek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, dat weet je van netflix, ik snap de ophef erover dan ook niet
Niet moeilijk over doen en verder leven.
Neemt niet weg dat ik het best een prestatie vind dat een film van 3 jaar oud nog steeds mateloos populair is
Dan geef je ze toch een een blu-ray, kinderen zullen denken dat ze een bril nodig hebben als ze de dvd gaan kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken hoor. Thanks.
Mijn kinderen willen gewoon alleen dit. Dus tja. Ik bestel de dvd.
Kijk het momenteel ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef Copycat het volgende:
The Goldbergs is erg vermakelijk. Zeker al je, zoals ik, de eighties bewust hebt meegemaakt.
Mijn vriendin is na een paar afleveringen afgehaakt maar ik vind het geweldig. Ik kan ontzettend lachen om Barry en Beverly.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:58 schreef Copycat het volgende:
The Goldbergs is erg vermakelijk. Zeker al je, zoals ik, de eighties bewust hebt meegemaakt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:30 schreef Amarantha het volgende:
Kijk het momenteel ookHeb de 80's niet mee gemaakt maar ik vind het alsnog wel tof.
Het is zo heerlijk herkenbaar. En de kleding ook, tot mijn schaamte.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:34 schreef Fargo het volgende:
Mijn vriendin is na een paar afleveringen afgehaakt maar ik vind het geweldig. Ik kan ontzettend lachen om Barry en Beverly.
Barry bederft het voor mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:34 schreef Fargo het volgende:
[..]
Mijn vriendin is na een paar afleveringen afgehaakt maar ik vind het geweldig. Ik kan ontzettend lachen om Barry en Beverly.
Barry vind ik idd ook een klein beetje irritant. De rest vind ik wel leukquote:
Ik vind juist vooral Barry en Beverly leuk. Verder vind ik die vader en die opa ook wel leuk. De enige aan wie ik mij (vooralsnog) een beetje erger is Adam (zelf). Op zich zijn/is zijn grappen/script best goed, het is meer dat ik zijn stem en sommige maniertjes wat minder vind. Van die meid vind ik nog helemaal niks.quote:
Downton Abbey al gezien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef sibella2 het volgende:
Thanks voor de suggesties, rita al gezien, wel.
Pll aan begonnen, maar te igh school voor mij.
Vanavond alleen thuis, dus zet of miss fishers enz... aan of white collar!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Continuum (seizoen 3) – 2014 12
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Sci-Fi, Thriller
Kiera Cameron is een politieagent in 2077 en wordt meegetrokken, terug in de tijd, als een stel terroristen hun vonnis ontduikt door naar 2012 te reizen.
Hell and Back – 2015 12 1:25 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Comedy, Sci-Fi
Als goede vrienden een bloedeed schenden, komt een van hen in de hel terecht. De andere twee moeten hem redden tegen de slechteriken in de onderwereld.
House of Cards (seizoen 4) – 2016 16
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel
Een meedogenloos congreslid doet er alles aan om Washington D.C. te veroveren in deze politieke dramaserie met een Emmy- en Golden Globe-award.
LEGO Bionicle: The Journey to One – 2016 6
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Tekenfilm
Zes legendarische helden gaan op een meeslepende zoektocht en gebruiken de kracht van de natuurelementen om het kwaad te verslaan.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dat had ik ook in het begin, dat ik me aan Adam stoorde. Dat ik echt dacht dat ze hem gewoon verkeerd gecast hadden. Maar later valt het wat meer op zijn plek. Barry gaat ontzettend groeien in zijn rol en dat wordt ontzettend vermakelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:17 schreef Forbry het volgende:
The Fall inmiddels afgekeken. Erg abrupt einde van seizoen 2 (gelukkig komt er een volgend seizoen), maar voor de rest erg leuke/goede serie! Gillian Anderson (in deze rol)![]()
![]()
Verder nog 1 aflevering van Love "geprobeerd" en 2 afleveringen van The Goldbergs. Aan die eerste vond ik (nog) niet zoveel aan. Die tweede vind ik eigenlijk best wel vermakelijk. Een beetje The Wonder Years 2.0 en simpele, maar toch ook heerlijke feel good tv!
[..]
Ik vind juist vooral Barry en Beverly leuk. Verder vind ik die vader en die opa ook wel leuk. De enige aan wie ik mij (vooralsnog) een beetje erger is Adam (zelf). Op zich zijn/is zijn grappen/script best goed, het is meer dat ik zijn stem en sommige maniertjes wat minder vind. Van die meid vind ik nog helemaal niks.
Ik ga zeker nog wel wat meer afleveringen kijken, want vond de eerste 2 eigenlijk al best wel grappig en hartverwarmend...
Geweldige seriequote:Op zondag 6 maart 2016 07:15 schreef waxmask het volgende:
Zijn er mensen die How I met your mother kijken? Wat een slechte lachband kutserie is dat zeg. Verpesten al mijn CC plezier (alsof Melissa en Joe al niet erg genoeg waren) , en nu ook Netflix.
Is echt een hele leuke/goede serie... veel plezier!quote:Op zondag 6 maart 2016 07:54 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Nee! Die maar aangezet gister! Fijne serie en lange afleveringen! Thanks!
Lachband is op zich kut, desondanks vind ik HIMYM één van de leukste comedies die ik tot nu toe heb gezienquote:Op zondag 6 maart 2016 07:15 schreef waxmask het volgende:
Zijn er mensen die How I met your mother kijken? Wat een slechte lachband kutserie is dat zeg. Verpesten al mijn CC plezier (alsof Melissa en Joe al niet erg genoeg waren) , en nu ook Netflix.
Ik vind Barry juist geweldig. Die handjes als hij rentquote:
Ja zitten wij ook op te wachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:06 schreef yosander het volgende:
Waar blijft seizoen 4 van Fresh Meat. Tot voor kort stond er nieuw seizoen beschikbaar vanaf 1 maart
Echter zie ik dat er nog maar een paar afleveringen van seizoen 4 zijn uitgezonden, dus heb er weinig vertrouwen in
Ik vind Barry nou al één van de leuksten, dus dat wordt nog watquote:Op zondag 6 maart 2016 06:41 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin, dat ik me aan Adam stoorde. Dat ik echt dacht dat ze hem gewoon verkeerd gecast hadden. Maar later valt het wat meer op zijn plek. Barry gaat ontzettend groeien in zijn rol en dat wordt ontzettend vermakelijk.
Iemand trouwens eens foto's van vroeger van hem gezien? Hij is ontzettend veel afgevallen.
Die real footage vind ik als idee heel leuk, maar doet in de praktijk -voor mij- toch iets af aan de illusie. Die beelden geven mij namelijk een beetje het gevoel dat ik het echte gezin eigenlijk helemaal niet zo leuk zou vindenquote:Op zondag 6 maart 2016 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Barry juist geweldig. Die handjes als hij rent.
Eigenlijk vind ik het hele gezin leuk om naar te kijken en ook het echte gezin, dat je af en toe op het eind in real footage ziet.
Het is dat ik over een uur op een verjaardagsbrunch word verwacht ...
Zo ben ik ook jaloers op mensen die nog nooit Breaking Bad hebben gezienquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een feest dat er nog 4 delen House of Cards op me zitten te wachten. Nog nooit gezien want (Net)flix...
https://www.reddit.com/r/(...)_call_saul_called_a/quote:Op zondag 6 maart 2016 10:44 schreef freaky40 het volgende:
Is Better Call Saul nou een Netflix Original? Want zie op Wikipedia dat het een AMC serie is.
Ik moest regelmatig keihard lachen om Barry. Jammer dat ik er al doorheen ben...quote:Op zondag 6 maart 2016 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Barry juist geweldig. Die handjes als hij rent.
Eigenlijk vind ik het hele gezin leuk om naar te kijken en ook het echte gezin, dat je af en toe op het eind in real footage ziet.
Het is dat ik over een uur op een verjaardagsbrunch word verwacht ...
Veruit de beste comedy-serie die er isquote:Op zondag 6 maart 2016 07:15 schreef waxmask het volgende:
Of dingen die je per ongeluk aanklikt en waar je dus voor eeuwig mee geassocieerd wordtquote:Op zondag 6 maart 2016 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dingen verdwijnen weer uit de afkijken lijst als je ze gezien hebt. Goeie ontwikkeling om het schoon te houden even wat dingen afgekeken.
Ja, dat systeem kan beter. Nu vind ik de UI van Netflix sowieso een ramp.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dingen verdwijnen weer uit de afkijken lijst als je ze gezien hebt. Goeie ontwikkeling om het schoon te houden even wat dingen afgekeken.
Dat las ik op de vorige pagina's ookquote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef avotar het volgende:
Ik las op tweakers dat Frozen er morgen af gaat
Heb hele stukken overgeslagen omdat het meeste toch over dat unblock geneuzel ging. Iets te veel dus.quote:
dinsdagochtend 9 uurquote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef Barcaconia het volgende:
Weet er iemand wanneer precies de nieuwe aflevering van Better Call Saul er op komt? Ik dacht zondagavond maar hij staat er nog niet op.
quote:
Let it goquote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef avotar het volgende:
Nooit al die aandacht voor die film begrepen. Ik vond het zelf juist één van de mindere animatie/Disney-films en die liedjes vond ik al helemaal verschrikkelijkquote:Op zondag 6 maart 2016 19:56 schreef avotar het volgende:
Ik vind Let it go geweldigquote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nooit al die aandacht voor die film begrepen. Ik vond het zelf juist één van de mindere animatie/Disney-films en die liedjes vond ik al helemaal verschrikkelijk
Wellicht is 'Let it go' zo'n nummer wat ik ooit nog eens moet leren waarderen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Let it go geweldigmaar qua film is Tangled leuker, en die is stilletjes verdwenen van netflix.
Als je dochters hebt tussen 5 -12 jaar sowieso.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij kunnen sommige mensen beter een dvd kopen van Frozen.
Die liedjes zijn uitermate catchy voor kinderen. Het is ook de verfrissende invulling van een liefdesverhaal dat scoort bij vooral meisjes. Niet weer een zoveelste 'vrouw in nood, redding door de heldhaftige man', maar een verhaal over de liefde tussen twee zussen.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:34 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nooit al die aandacht voor die film begrepen. Ik vond het zelf juist één van de mindere animatie/Disney-films en die liedjes vond ik al helemaal verschrikkelijk
Voor volwassenen en wat oudere kinderen wel ja, niet voor hele jongen meisjes (de Frozen doelgroep).quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef iBenny het volgende:
Inside Out is veel toffer dan Frozen. Zo niet de beste animatiefilm ooit. Vanaf de 18de op Netflix, toch?
En Olaf is natuurlijk ookquote:Op zondag 6 maart 2016 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die liedjes zijn uitermate catchy voor kinderen. Het is ook de verfrissende invulling van een liefdesverhaal dat scoort bij vooral meisjes. Niet weer een zoveelste 'vrouw in nood, redding door de heldhaftige man', maar een verhaal over de liefde tussen twee zussen.
ze hebben allebei hun eigen charme imho, net als big hero sixquote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef iBenny het volgende:
Inside Out is veel toffer dan Frozen. Zo niet de beste animatiefilm ooit. Vanaf de 18de op Netflix, toch?
en je bent zelfs al een slechte ouder als je het jammer vind als de film verdwijnt.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij kunnen sommige mensen beter een dvd kopen van Frozen.
Dit! Ik vind Tangled één van de beste animatiefilms die Disney ooit gemaakt heeft.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
..maar qua film is Tangled leuker, en die is stilletjes verdwenen van netflix.
Dan verwijder je die toch gewoon in je 'gekeken' lijst? Dat doe je bij de instellingen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:18 schreef Anastasis het volgende:
[..]
Of dingen die je per ongeluk aanklikt en waar je dus voor eeuwig mee geassocieerd wordt
Zeker!quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2016 20:21 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Selfridge (seizoen 3) – 2015 6
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Romantisch
De onbezonnen Amerikaan Harry Selfridge opent in 1909 een prachtig warenhuis in London en probeert zijn gezinsleven te combineren met deze nieuwe onderneming.
Heb liever een Arrietty, Totoro of Kiki's Delivery Servicequote:Op maandag 7 maart 2016 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zouden Trapito op Netflix moeten zetten.
Die is al een paar maanden wegquote:Op maandag 7 maart 2016 10:56 schreef jackson het volgende:
Fringe is "ineens" verdwenen. Komt dat nog terug dat jullie weten?
Ja idd, het staat vaak wel bij het programma zelf maar dat zie je ook bijna nooit. Nu is het toevallig in het nieuws omdat Frozen eraf is, maar anders heb je dus geen idee.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:03 schreef Angelof9 het volgende:
Het zou fijn zijn als je een waarschuwing zou krijgen van Netflix als er iets word afgehaald wat je op je lijst hebt staan.
zou niet verkeerd zijn, alle ghibli's op netflixquote:Op maandag 7 maart 2016 10:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb liever een Arrietty, Totoro of Kiki's Delivery Service
Ik kreeg toen bij Gossip Girl via 'verder kijken' linksboven in beeld tijdens het kijken een melding dat het op datum zou verdwijnen. Maar volgens mij verschilt het nog steeds per apparaat enzo of en hoe je dat ziet.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja idd, het staat vaak wel bij het programma zelf maar dat zie je ook bijna nooit. Nu is het toevallig in het nieuws omdat Frozen eraf is, maar anders heb je dus geen idee.
Ja, zurig... Ik hoopte op de rest van de seizoenen eigenlijk. Begon het wel te waarderen destijds.quote:
Volgens mij heeft Ghibli al sinds de jaren 80 een exclusieve deal met de publieke Japanse TV (maar wie weet in de toekomstquote:Op maandag 7 maart 2016 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zou niet verkeerd zijn, alle ghibli's op netflix
In de trailer staan alle grappen al.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:07 schreef iBenny het volgende:
Dat is helemaal niet waar.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In de trailer staan alle grappen al.
Vond house veel beter, het trucje is na een par afleveringen wel bekendquote:Op maandag 7 maart 2016 12:25 schreef Amnistia het volgende:
Ben nu Lie To Me aan het kijken..
Als je House tof vind.. vind je deze serie ook geweldig!
En als ze die dan ooit weer verwijderen, piep ik net zo hard als alle Frozen-kindjes.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zou niet verkeerd zijn, alle ghibli's op netflix
Kun je misschien zeggen waar je dit doet onder instellingen? Ik kan dit nergens vindenquote:Op maandag 7 maart 2016 09:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dan verwijder je die toch gewoon in je 'gekeken' lijst? Dat doe je bij de instellingen.
Want House heeft niet elke aflevering exact hetzelfde verloopquote:Op maandag 7 maart 2016 15:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond house veel beter, het trucje is na een par afleveringen wel bekend
Eerst altijd 2 keer een foute diagnose waaronder bijna altijd meningitis.. en daarna in de laatste 10 min de juiste diagnose.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:29 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Want House heeft niet elke aflevering exact hetzelfde verloop
https://www.netflix.com/WiViewingActivityquote:Op maandag 7 maart 2016 18:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Kun je misschien zeggen waar je dit doet onder instellingen? Ik kan dit nergens vinden
It's not lupusquote:Op maandag 7 maart 2016 18:43 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Eerst altijd 2 keer een foute diagnose waaronder bijna altijd meningitis.. en daarna in de laatste 10 min de juiste diagnose.
Ah, ik zie het nu, thanksquote:Op maandag 7 maart 2016 18:49 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/WiViewingActivity
Bij L2M gaat t misdaad en de hoofdpersoon, bij House om leven en dood en ook om het teamquote:Op maandag 7 maart 2016 18:29 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Want House heeft niet elke aflevering exact hetzelfde verloop
Maar nog steeds volgde elke aflevering van House hetzelfde stramien. Daar was ik ook na een seizoen mee klaar. Houd sowieso niet van case of the week-series.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:47 schreef SunChaser het volgende:
Bij L2M gaat t misdaad en de hoofdpersoon, bij House om leven en dood en ook om het team
Ik ben toevallig sinds kort voor het eerst House aan het kijken en ik vind het na seizoen 1 steeds leuker worden, juist door het team en zo!quote:Op maandag 7 maart 2016 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nog steeds volgde elke aflevering van House hetzelfde stramien. Daar was ik ook na een seizoen mee klaar. Houd sowieso niet van case of the week-series.
Haha, true!quote:Op maandag 7 maart 2016 19:57 schreef Starbuck2 het volgende:
Effe over de pretty Liars....
Ik nies en keer en snuit mijn neus en ik ben de draad van het verhaal alweer kwijt.
Maar goed , ik kjk wel verder want tja, zoveel mooie dames in 1 serie😉
Je kan toch alles verwijderen wat je niet meer kijkt? Zo doe ik het tenminste, eens per maand ofzo. Al klik ik tegenwoordig niet meer zo heel vaak per ongeluk dingen aan die dan in 'verder kijken' terecht komen haha.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:47 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ah, ik zie het nu, thanks.
Maar het werkt wel zwaar kl*te, moet ik zeggen, iets wat je al vrij lang niet meer gekeken hebt en toch (nog steeds) in je lijst 'verder kijken' staat, heb je niet zo 1-2-3 opgezocht, je moet ook maar gissen wanneer je een bepaalde serie de laatste keer gekeken hebt. En erop zoeken kan zo te zien niet. Totaal niet handig zo imo.
Ja dat scheelt, ik wel, daarom ben ik ook afgehaakt van Suits, Fringe en The Good Wife, dat begon ook als Case of the Week maar werd een soapquote:Op maandag 7 maart 2016 19:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nog steeds volgde elke aflevering van House hetzelfde stramien. Daar was ik ook na een seizoen mee klaar. Houd sowieso niet van case of the week-series.
Daarom zijn er tegenwoordig veel series die maar 3 tot 12 afleveringen hebben.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja dat scheelt, ik wel, daarom ben ik ook afgehaakt van Suits, Fringe en The Good Wife, dat begon ook als Case of the Week maar werd een soap
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An Extremely Goofy Movie – 1999 AL 1:19 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie, Comedy
De zoon van Goofy heeft zin om naar de universiteit te gaan maar als Goofy zijn baan verliest moet hij bijscholen op de universiteit van zoonlief.
Cuckoo (seizoen 1-2) – 2014 6 - Netflix Original
Genre: Britse TV, Comedy, Droge humor
Rachel schokt haar nette Britse ouders als ze trouwt met een Amerikaanse hippie. Dit is slechts de eerste van een reeks verrassingen die de familie te verwerken krijgt.
Halo: The Fall of Reach – 2015 1:04 uur
In de toekomst leeft een gekoloniseerd universum onder een tiranniek regime. Eén held moet de mensen helpen voorkomen dat een supersquad alle rebellen vernietigt.
Pawn Shop Chronicles – 2013 16 1:47 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Comedy, Duister, Misdaad
De verhalen van een vermiste vrouw, een stel drugsverslaafden en een Elvis-imitator zijn met elkaar verbonden via artikelen in het pandjeshuis in een klein stadje.When the student is ready, the teacher will appear.
Netflix noemt iets Original als het een eigen productie is of als ze de enige zijn die het ergens uitzenden.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:49 schreef freaky40 het volgende:
Cuckoo is geen Netflix Original hoor. Dat hebben ze er weer opgeplakt maar is gewoon uitgezonden door de BBC....
Dit vroeg ik me ook af.quote:Op zondag 6 maart 2016 06:44 schreef Fargo het volgende:
Zijn er al signalen trouwens over een nieuw seizoen van Bates Motel op Netflix?
klopt, Distributie rechten.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix noemt iets Original als het een eigen productie is of als ze de enige zijn die het ergens uitzenden.
hebben nog samen gespeeld in animatie serie Goof Troopquote:Op maandag 7 maart 2016 21:26 schreef potjecreme het volgende:
Wist trouwens nooit dat Goofey een zoon heeft.
net5 oid zond dat toch uit?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:27 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb zelf nooit begrepen waarom geen enkele Nederlandse zender Pretty Little Liars heeft opgepakt.
Netflix heeft de exclusieve rechten. Een week na uitzending op Netflix
Eigenlijk zouden ze die de term exclusive moeten geven voor duidelijkheid.quote:Op maandag 7 maart 2016 20:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix noemt iets Original als het een eigen productie is of als ze de enige zijn die het ergens uitzenden.
Geen idee! Maar het is iets wat wel vaker genoemd wordt; dat de ene persoon andere films krijgt te zien dan de ander. Wat heel bizar is eigenlijk als het om hetzelfde land gaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef JackLucifer het volgende:
Iemand die weet waar dit door kan komen?
Ik kan me een plugin herinneren die op google chrome het land automatisch naar US zette. Dat zal die vriend van je wel geinstalleerd hebben. Die films staan namelijk niet op de Nederlandse Netflixquote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef JackLucifer het volgende:
Een vriend van me liet me gisteren iets opvallends zien. Hij opende zijn netflix account op een laptop in google chrome en liet me zijn favorietenlijst zien. Daar stond o.a. World war Z en Mission Impossible: Ghost protocol in.
Hij logde uit en opende zijn account in internet explorer. Beide films waren verdwenen uit de lijst en ook met de zoekfunctie niet meer te vinden.
Vervolgens open ik thuis, via apple tv, mijn account en kan die films daar ook niet op vinden. Ook bij de new releases staan ze er niet tussen.
Voor de zekerheid nog even op het account van mijn vriendin gekeken, en tot mijn verbazing staan daar bij new releases allemaal andere films. Bijvoorbeeld een Armin Only documentaire die er bij mij niet tussen staat.
Iemand die weet waar dit door kan komen?
Ja dat lijkt me beter in dit geval.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:52 schreef isax het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze die de term exclusive moeten geven voor duidelijkheid.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.About Last Night – 2014 12 1:40 uur
Genre: Comedy, Romantisch
Twee jonge mensen flirten met elkaar in een bar en eindigen al snel in bed. Is hun fysieke aantrekkingskracht voldoende basis voor een echte relatie?
Frankenweenie – 2012 6 1:27 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Animatie, Duister
Nadat zijn hond is overreden door een auto probeert een jongetje met veel fantasie zijn hond weer tot leven te brengen met een bijzonder experiment.
Grand Seduction, The – 2013 6 1:53 uur
Genre: Comedy, Drama, Feelgood
Inwoners van het arme plaatsje Tickle Cove moeten een dokter overtuigen naar het stadje te verhuizen als ze willen dat een plasticfabrikant er een nieuwe fabriek bouwt.
Rudolf – 2009 6
♫ Nederlands / CC ×
Genre: Animatie, Comedy
Rudolf is een sympathieke huis-aan-huis verkoper die in elke aflevering zijn klanten overtuigt dat ze zijn nieuwe product nodig hebben. Rudolf is pure comedy.When the student is ready, the teacher will appear.
Hopelijk binnenkort seizoen 3 ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Copycat het volgende:
Ik al helemaal balen dat ik bijna door The Goldbergs heen ben. Staat seizoen twee er gewoon ook op.
Dit is de eerste keer dat ik klaag over Netflix hoor. Want het gaat nu wel heel erg overdreven hard en is al een tijdje aan de gang. Het aantal beschikbare films/series gaat echt heel rap achteruit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, slinger Kazaa maar weer aan dan! Kut Netflix dit dat
Kazaa? bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, slinger Kazaa maar weer aan dan! Kut Netflix dit dat
echter gezien wat er bij komt, valt het netto allemaal wel mee..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik klaag over Netflix hoor. Want het gaat nu wel heel erg overdreven hard en is al een tijdje aan de gang. Het aantal beschikbare films/series gaat echt heel rap achteruit.
Van die 60 films die er vandaag afgingen wilde ik er zeker zo'n 35 nog heel graag zien. Dat red je dus gewoon niet in zes dagen.
Nee, echt niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
echter gezien wat er bij komt, valt het netto allemaal wel mee..
de afgelopen maanden (Altijd naar langere periodes kijken denk ik dan) zag ik toch lijstjes met totaal honderden nieuwe films voorbijkomen, waarbij er (relatief) nauwelijks geschrapt werd..quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Er staan na vandaag nog 134 video's op de planning om geschrapt te worden, waarvan het gros binnen zes dagen. De laatste zeven dagen zijn er 16 nieuwe bijgekomen. Je maakt mij echt niet wijs dat er de komende maand meer dan 100 nieuwe dingen bijkomen.
Ik zie trouwens dat het in Duitsland nog veel erger is met de schrapzucht. Daar staan nog 1836 video's op, slechts marginaal meer dan Nederland, maar worden er 483 verwijderd en zijn er 19 bijgekomen.
Spotify krijgt een artiest achteraf betaald, bij Netflix sluiten ze een licentie vooraf.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:33 schreef mschol het volgende:
ben een wisselend aanbod en daarvan moet je niet verwachten dat het altijd geleidelijk gaat..
Neemt overigens niet weg dat het wel vreemd is dat b.v. Spotify WEL zonder verwijderen kan en netflix niet, wat op z'n zacht gezegd raar is..
toch vind ik die helm best cheesy overkomen eigenlijk. Geen idee waarom, maar na die best stoere en eenvoudige doek uit S1 ziet dit er iets te overdreven uitquote:
Zo komt het toch wel een beetje op me over.quote:This isn’t a cash-grab or a sophomoric attempt to bastardize what was such a beautiful ending to season 5.
Dat filmpje is al van zomer 2015. Sowieso ook raar dat er al zoveel van de plot zou worden weggegeven.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:29 schreef DonnaRush het volgende:
Ik plaatste het linkje in het Breaking Bad topic, maar het schijnt een hoax te zijn? Vraag me af waarom er dan een trailer is. Het bericht komt wel uit februari al.
Jammer. Ik ken al die Amerikaanse websites niet verder, dus goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:35 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat filmpje is al van zomer 2015. Sowieso ook raar dat er al zoveel van de plot zou worden weggegeven.
O ja, en het is niet abc.com, maar abc.com.co, dus ook gewoon een nepwebsite.
Duidelijk. En gelukkig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:35 schreef Jovatov het volgende:
Dat filmpje is al van zomer 2015. Sowieso ook raar dat er al zoveel van de plot zou worden weggegeven.
O ja, en het is niet abc.com, maar abc.com.co, dus ook gewoon een nepwebsite.
ja want voor die nederlandse rommel doen we het , laat ze die serverruimte maar vrij houden voor wel fatsoenlijke productiesquote:
Hoe heet deze?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:54 schreef anonymoussie het volgende:
Wij zijn gister begonnen met die docu over Scientology. Ontzettend interessant.
Natuurlijk wisten we wel het één en ander, maar zo diep heb ik mij nooit in de materie verdiept.
Met monden open van verbazing en oren geschokt door de verontrustende kennis over deze sekte.
Aanrader wel voor degenen die interesse hebben in de 'kunst' van indoctrinatie.
Smaken verschillen. Ik wil dat ze ook goed in hun Nederlandse content zitten want er gaat wel veel vanaf, maar er komt niets van die Nederlandse content retour. Voor ieder wat wils. Dat jij het blijkbaar niets vind, vind ik niet zo relevant in deze. En aan de serverruimte ligt het niet, dus dat argument slaat als k. op Dirk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:59 schreef boik het volgende:
[..]
ja want voor die nederlandse rommel doen we het , laat ze die serverruimte maar vrij houden voor wel fatsoenlijke producties
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chronicles of Riddick, The – 2004 12 1:59 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Duister, Thriller, Sci-Fi
Vijf jaar na de gebeurtenissen in Pitch Black, belandt de ontsnapte gevangene Riddick midden in de galactische oorlog van Lord Marshal.
Diary of a Wimpy Kid – 2010 6 1:32 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Greg ontdekt een nieuwe wereld vol jongens die langer, stoerder en hariger zijn dan hij, en hij besluit dit alles op te tekenen in zijn dagboek.
Janoskians: Untold and Untrue – 2016 12 1:28 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy
Volg het verhaal van drie Australische broers en hun twee vrienden die internationaal bekend werden door grappen en grollen op YouTube te zetten.
MASH – 1970 6 1:55 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Cynisch, Drama, Satire
Robert Altmans satire gaat over een groep legerdokters die gewonde soldaten erbovenop helpt tijdens de Koreaanse oorlog.
Tale of Despereaux, The – 2008 6 1:33 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Avontuur, Sci-Fi
De met sterren gevulde adaptatie van Kate DiCamillo's boek vertelt het verhaal van een uiterst talentvolle muis die verliefd wordt op een prinses; nee, geen muis maar een mens.
Zinzana – 2015 16 1:35 uur
♫ Arabisch / CC Arabisch, Engels, Frans, Nederlands
Genre: Drama, Misdaad, Thriller
Afkickend van alcohol wordt Talal op een dag wakker in een politiecel van een klein dorp waar hij het slachtoffer wordt van de sadistische spelletjes van een psychopaat.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja, echt geweldig ook al die reclameblokken...quote:
valt erg mee. En kan je ook uitzetten he.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ja, echt geweldig ook al die reclameblokken...
Finally.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:38 schreef DKUp het volgende:
The Following Seizoen 3 is 1 april 2016 beschikbaar volgens Netflix
Niet te veel spoilen! Ik zit nog in seizoen 1.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:17 schreef KingRadler het volgende:
ik zit nu in laatste afleveringen van seizoen 2 van HoC wat een klootzaak is die Underwood zeg.
ik spoil niks, vanaf aflevering 1 seizoen 1 was hij al een klootzak.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet te veel spoilen! Ik zit nog in seizoen 1.
Wel een leuke klootzak.....quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:47 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik spoil niks, vanaf aflevering 1 seizoen 1 was hij al een klootzak.
Dat deed Francis Urquhart in 1990 ook alquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:04 schreef freaky40 het volgende:
HoC is briljant, ook dat steeds tegen de kijker praten is hilarisch. Ik moet zeggen dat de eerste 2 afleveringen me wel wat duizelde en het vaak te snel ging om er een beetje in te komen. Vanaf aflevering 3 begon het een beetje op zijn plaats te vallen allemaal.
Verder zit het goed in elkaar, mooi gedraaid, een beetje duister. Love it. Terecht al verschillende prijzen gewonnen.
Ja, maar dat maakt wel dat er een apart tintje aan de serie zit en dus wel weer uniek voor deze tijd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:11 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dat deed Francis Urquhart in 1990 ook al.
Maar het blijft wel apart, dat direct aanspreken van "de kijker"
en blijkbaar vinden ze wat jij ervan vind niet zo relevant in deze, het zal niet voor niks zijn dat er veel NL meuk vanaf wordt gehaald maar niks vervangends voor komt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik wil dat ze ook goed in hun Nederlandse content zitten want er gaat wel veel vanaf, maar er komt niets van die Nederlandse content retour. Voor ieder wat wils. Dat jij het blijkbaar niets vind, vind ik niet zo relevant in deze. En aan de serverruimte ligt het niet, dus dat argument slaat als k. op Dirk.
Aannames, aannames...heb ik niets mee. Feiten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:55 schreef boik het volgende:
[..]
en blijkbaar vinden ze wat jij ervan vind niet zo relevant in deze, het zal niet voor niks zijn dat er veel NL meuk vanaf wordt gehaald maar niks vervangends voor komt.
dus blijkbaar zijn veel mensen het met mij eens en zijn de nederlandse producties niet zo populair.
ik hoop voor jou dat er toch nog content toe word gevoegd maar voor mij mogen ze dat geld liever in iets fatsoenlijks steken
feit is iig zo dat er blijkbaar geen nieuw nl materiaal komt, en dat zal zijn redenen hebben..quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aannames, aannames...heb ik niets mee. Feiten.
Het is geen feit, als jij dat 'blijkbaar' vind...Hiermee speculeer je dus weer...quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:14 schreef boik het volgende:
[..]
feit is iig zo dat er blijkbaar geen nieuw nl materiaal komt, en dat zal zijn redenen hebben..
ik gok niet dat het komt omdat dat zo immens populair is op netflix
jij kwam er mee en aangezien jij alleen aan feiten doet zal het wel een feit zijn hequote:Op donderdag 10 maart 2016 15:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is geen feit, als jij dat 'blijkbaar' vind...
Waar staat dat ik lieg?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:16 schreef boik het volgende:
[..]
jij kwam er mee en aangezien jij alleen aan feiten doet zal het wel een feit zijn he![]()
of je zit hier gewoon te liegen
jij zegt dat er geen nl shit meer word toegevoegd, weet ik niks vanaf want ik kijk die rommel niet.quote:
Ja klopt, tot die conclusie kom ik aangezien er een paar weken terug heel wat Nederlandse content is verdwenen. Daarvoor is geen andere Nederlandse content in de plaats gekomen. En dan begin jij met speculeren dat dit een keuze is van Netflix. Dat is dus geen feit, maar een aanname/speculatie die je hier doet want ik heb van de kant van Netflix hier nog niets over gelezen hieromtrent.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:20 schreef boik het volgende:
[..]
jij zegt dat er geen nl shit meer word toegevoegd, weet ik niks vanaf want ik kijk die rommel niet.
vandaar dat ik zeg "blijkbaar" omdat ik het van jou heb moeten horen dat dat zo is, dan ben ik niet aan het speculeren maar neem ik het van jou aan omdat jij alleen aan feiten doet.
snapt u het nu?
dat klopt idd, ze zullen hun redenen ervoor hebben en de meest logische lijkt mij dat er gewoon niet genoeg vraag naar is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja klopt, tot die conclusie kom ik aangezien er een paar weken terug heel wat Nederlandse content is verdwenen. Daarvoor is geen andere Nederlandse content in de plaats gekomen. En dan begin jij met speculeren dat dit een keuze is van Netflix. Dat is dus geen feit, maar een aanname/speculatie die je hier doet want ik heb van de kant van Netflix hier nog niets over gelezen hieromtrent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Videoland kan Netflix prima versterken. Als die twee nu samen gaan heb je een sterk merk, en zelfs sterker in Nederland omdat je die markt ook kunt bedienen, wellicht met Nederlandse Netflix originals.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:31 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb ook het idee dat Netflix op Nederlands vlak wel wat concurrentie heeft van Videoland, die zich meer richt op Nederlandse producties.
Maar ik heb laatst dat aanbod bekeken, maar dan heb ik toch veel liever Netflix. Tegen al die Netflix Originals is het ook heel moeilijk opboksen...
Waarom zou ik, ze weten de weg wel te vinden in die wereld lijkt me. Komt vanzelf wel goed.quote:
welke Nederlandse topproducties!?quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:26 schreef boik het volgende:
[..]
dat klopt idd, ze zullen hun redenen ervoor hebben en de meest logische lijkt mij dat er gewoon niet genoeg vraag naar is.
maar goed, ik hoop voor jou dat ik ongelijk heb en dat je binnenkort weer lekker kan genieten van de nederlandse topproducties.
we houden het hier maar bij want begint beetje topicvervuiling te worden denk ik
quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:32 schreef isax het volgende:
Dikke sense8 spoiler. Naja misschien niet dik maar zegt wel iets over nieuwe casting.Sense8 wordt in Amsterdam deels opgenomen dus vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik weet maar nu zijn ze in London geloof ik. Er was al te zien dat de cast flink is uitgebreid dus wie weet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sense8 wordt in Amsterdam deels opgenomen dus vandaar
Rileygodinquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:18 schreef isax het volgende:
[..]
Ik weet maar nu zijn ze in London geloof ik. Er was al te zien dat de cast flink is uitgebreid dus wie weet.
Die staat bij videolandquote:
Naomiquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Day of the Jackal, The – 1973 6 2:22 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Een Franse paramilitaire groep wil president Charles de Gaulle vermoorden omdat ze fel tegen zijn beslissing voor de bevrijding van Frans-Algerije zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
Top of the Lake kijk ik nu. Beetje droog, maar ben wel benieuwd hoe het afloopt. Leuk voor tussendoor maar geen must see zeg ik tot nu toe.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:12 schreef Forbry het volgende:
Edit: zit te denken aan Top of the Lake na Better Call Saul/The Goldbergs. Iemand hier die serie al gezien?
Dat bedoel ik, als Netflix met Videoland in zee gaat komt er vanzelf wel Nederlandse content, meer dan nu bij Videoland, win-win situatie.quote:
Ik vind ook iedereen in House of Cards onsympathiek en met sympathieke mensen loopt het slecht af. Maar mijn hemel wat een geweldige seriequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:12 schreef Forbry het volgende:
House of Cards lijkt mij absoluut een kwaliteitsserie, maar ik vond echt iedereen in die serie onsympathiek en op zo'n manier dat ik die serie nu twee keer geprobeerd heb, maar beide keren na 2 afleveringen geen zin meer had om door te kijken...
Ik vond het ook een goede serie: introductie van de CD, The Goonies, de muziek, Emmyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zo enorm verliefd op The Goldbergs. Op allemaal. De mimiek van Adam vind ik goud.
Gisterenavond zo enorm in een deuk gelegen om de New Kids on the Block-episode.
Shenanigans
Je moet bij zo'n serie ook altijd de karakters leren kennen, dus ik kan me voorstellen dat het je niet meteen pakt. Maar het betaalt zich bij deze serie wel uit om even door te kijken. Toen ik er eenmaal goed in zat, heb ik alles binnen no time gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik vond het ook een goede serie: introductie van de CD, The Goonies, de muziek, Emmy
Maar blijkbaar persoonlijk want iemand van zelfde leeftijd kwam met moeite de eerste aflevering door
Chef’s Table, Season 2 - May 27quote:Make a reservation on May 27 for Chef’s Table, Season 2!
Beverly Hills, Calif. March 8, 2016 – Netflix announced today that they will be serving three new “courses” of Chef's Table. The first course of six episodes premieres on the streaming service Friday, May 27 followed by four special episodes later in the year dedicated to four of the world’s most renowned French chefs, with the third course highlighting another six chefs to release in early 2017.
[...]
Nu maar duimen dat Linda de Mol er geen Nederlandse adaptie van maakt. Met Jeroen van K. als Murray.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:20 schreef Mike het volgende:
Je moet bij zo'n serie ook altijd de karakters leren kennen, dus ik kan me voorstellen dat het je niet meteen pakt. Maar het betaalt zich bij deze serie wel uit om even door te kijken. Toen ik er eenmaal goed in zat, heb ik alles binnen no time gezien.
Breng ze nou niet op ideeën! Want ik denk dat Linda de rol van de moeder vast heel graag zou spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu maar duimen dat Linda de Mol er geen Nederlandse adaptie van maakt. Met Jeroen van K. als Murray.
vind dat jongste kind echt een miscasting. Aflevering 1 na 10 min afgezet. Of word het nog wat beter naderhand?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:42 schreef Copycat het volgende:
Ik ben zo enorm verliefd op The Goldbergs. Op allemaal. De mimiek van Adam vind ik goud.
Shenanigans
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:31 schreef Gutmensch het volgende:
Vannacht Das Boot (1981) - IMDb weer eens gekeken, blijft een geweldige film.
Dan rijst de vraag; komt er een seizoen 5. Ik ben aan het eind van seizoen 1, dus heb nog even.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:31 schreef speknek het volgende:
Gisteren HoC afgekeken. Na het mindere derde seizoen is het weer mijn favoriete serie. Was bang dat het verhaal wel over zou zijn, maar dat kwam vooral omdat de schrijvers schijnbaar minder goed met geopolitiek overweg kunnen dan het achterkamertjesgekonkel van de whip. Met name qua dat laatste vind ik het echt van ongekend niveau, dus seizoen 1 en 4 waarschijnlijk het beste.
Adam is juist mijn favoriet. Geweldig hoe hij speelt. Maar als het je niet ligt, denk ik niet dat het 'nog wat beter' wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:02 schreef SosuaCafe het volgende:
vind dat jongste kind echt een miscasting. Aflevering 1 na 10 min afgezet. Of word het nog wat beter naderhand?
Ja. Is in januari bevestigd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Dan rijst de vraag; komt er een seizoen 5.
Hmmm, klinkt niet heel erg positief en dat was ook al wel een beetje mijn eigen idee erbij en ik kijk natuurlijk liever iets wat écht leuk is. Aan de andere kant ben ik gewoon wel een enorme detective-liefhebber (met tot nu toe Luther als enige uitzondering)...quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:54 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Top of the Lake kijk ik nu. Beetje droog, maar ben wel benieuwd hoe het afloopt. Leuk voor tussendoor maar geen must see zeg ik tot nu toe.
Misschien dat het, zoals Fargo eerder schreef, nog wel verandert, maar tot nu toe vind ook ik Adam slecht gecast. Ik heb inmiddels 8 afleveringen gezien, maar stoor mij helaas nog steeds wel een beetje aan hem. Wel een grappig knulletje om te zien, hij is zeker ook wel sympathiek en met zijn script is op zich ook niks mis, maar voor de rest...die stem en maniertjes... zo overdreven allemaal... ik vind hem qua gedrag eigenlijk meer een meid dan een jongen en dat irriteert mij, krijg er zelfs een beetje plaatsvervangende schaamte vanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adam is juist mijn favoriet. Geweldig hoe hij speelt. Maar als het je niet ligt, denk ik niet dat het 'nog wat beter' wordt.
Ik ben bijna door de 2 seizoenen heenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:42 schreef Copycat het volgende:
Shenanigans
YES!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 10:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Chef’s Table, Season 2 - May 27
• Alex Atala, Dom, (Brazil)
• Ana Ros, Hi¨a Franko (Slovenia)
• Dominique Crenn, Atelier Crenn (United States)
• Enrique Olvera, Pujol (Mexico)
• Gagan Anand, Gaggan (Thailand)
• Grant Achatz, Alinea, Next, The Aviary (United States)
Chef’s Table, Season 3 - French Installment, TBD 2016
• Alain Passard, L’Arpege (France)
• Michel Troisgros, Maison Troisgros (France)
• Adeline Grattard, Yam’Tcha (France)
• Alexandre Couillon, La Marine (France)
Chef’s Table, Season 4 - TBD 2017
• Ivan Orkin, Ivan Ramen (United States, Japan)
• Jeong Kwan, Chunjinam Hermitage, Baekyangsa Temple (South Korea)
• Nancy Silverton, Mozza (United States)
• Tim Raue, Restaurant Tim Raue (Germany)
• Virgilio Martinez, Central (Peru)
• Vladimir Mukhin, White Rabbit (Russia)
Heb 'm vast in CUL gezet: CUL / [Netflix] Chef's Table.quote:
Mja kreeg de neiging om hem op zn smoel te beuken. Maar ik zal het nog een kans gevenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adam is juist mijn favoriet. Geweldig hoe hij speelt. Maar als het je niet ligt, denk ik niet dat het 'nog wat beter' wordt.
Ja geweldig is die aflevering. En als toetjes het echte filmpje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:42 schreef Copycat het volgende:
Shenanigans
Ja, heb ook een 2de poging nodig gehad. Daarna bijna in 1 ruk gekeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
vind dat jongste kind echt een miscasting. Aflevering 1 na 10 min afgezet. Of word het nog wat beter naderhand?
Ik heb het met Barry.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Mja kreeg de neiging om hem op zn smoel te beuken. Maar ik zal het nog een kans geven
Ik ben nu (en op het moment van bovenstaande reactie) bij aflevering 2, op 1/3 van de serie/seizoen dus. Misschien wordt het wel beter, ik zal het binnenkort vermelden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt niet heel erg positief en dat was ook al wel een beetje mijn eigen idee erbij en ik kijk natuurlijk liever iets wat écht leuk is. Aan de andere kant ben ik gewoon wel een enorme detective-liefhebber (met tot nu toe Luther als enige uitzondering)...
Welke aflevering is dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja geweldig is die aflevering. En als toetjes het echte filmpje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
Dat zou ik waarderen en have fun met GA!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:37 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben nu (en op het moment van bovenstaande reactie) bij aflevering 2, op 1/3 van de serie/seizoen dus. Misschien wordt het wel beter, ik zal het binnenkort vermelden.
Ben ietsje verslaafd aan Grey's op dit moment.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat?
Ik vond tot nu toe "The Ring" het leukst (maar heb nog maar 8 afleveringen gezien).S2E10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abcnews.com.co. Zware fake-site.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:08 schreef Amnistia het volgende:
Zou het echt zo zijn?
Breaking Bad Seizoen 6?!
http://abcnews.com.co/vin(...)returns-this-summer/
Hoe geweldig ik BB ook vond, het einde was meer dan prima en opeens toch nog een vervolg zou ik echt achterlijk hebben gevonden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
abcnews.com.co. Zware fake-site.
Huilen, dit. True, het was een zware cashgrab geweest, maar hoe geweldig zou het geweest zijn?
EDIT: oh, mensen waren me al voor, pardon ^_^
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaked – 2016 6 - Netflix Original
Genre: Comedy, Drama
In dit zonnige Californische stadje aan het strand staat Chip klaar met raad en daad maar als het om zijn eigen problemen gaat, is hij blind.
Netflix Presents: The Characters – 2016 12 - Netflix Original
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Bizar, Comedy
We vroegen acht veelbelovende comedians wat hun allergekste sketch en improvisatie-act is. Dat resulteerde in een nieuwe en unieke comedyserie.
When the student is ready, the teacher will appear.
Eens. Dat zou veel verpesten, met terugwerkende kracht.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:17 schreef Forbry het volgende:
Hoe geweldig ik BB ook vond, het einde was meer dan prima en opeens toch nog een vervolg zou ik echt achterlijk hebben gevonden.
Ben het daar wel mee eens hoor. Plus ik zie Vince Gilligan er ook gewoon niet voor aan zoiets te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:17 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hoe geweldig ik BB ook vond, het einde was meer dan prima en opeens toch nog een vervolg zou ik echt achterlijk hebben gevonden.
Volgens Netflix komt seizoen 4 van Fresh Meat 29 maart onlinequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens Netflix komt seizoen 4 van Fresh Meat 29 maart online
Heb een aflevering gedownload en zonder ondertiteling bekeken, alleen zijn sommige personages dan niet te volgen
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinotrux (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Dinosaurus of vrachtwagen? Wat dan ook, geniet van de enorme Ty Rux, zijn maatje Revvit en hun team die ten strijde trekken tegen de snode D-Structs.
Popples (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC Engels
Genre: Animatie
De schattige Popple-vriendjes vinden het fijn om iedereen te helpen, maar vaak heeft dit een grappige averechtse uitwerking!When the student is ready, the teacher will appear.
Oh nice! Vond Love al ook erg leuk. Will Arnett is wel één van mijn favoriete comedy-acteurs, dus ben benieuwdquote:Op zondag 13 maart 2016 10:00 schreef potjecreme het volgende:
Flaked is een aanrader. Ik vind het leuker dan Love.Maar dat kan door Will Arnett komen.
Heb je Mind of a Chef gekeken? Ander niveau maar zitten wel interessante stukken tussen.quote:
ja dat is altijd jammer. Ben je er helemaal uit. Mag nog 2 seizoenen Dexterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet ook weer eens wat andere series gaan uitzoeken om te bekijken, kies steeds de series uit die nog volop in productie zijn en waarbij je dan weer een half jaar kunt wachten op het volgende seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |