Nevermind, ik zat er mijlenver naast; is tegelijk ook op de Nederlandse Netflix geplaatst. Faal van mij, wel erg leuk nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
Holy shit! Met gevaar voor eigen internetstream maak ik maar een keer gebruik van een VPN als Hola om Netflix overzees te bekijken... En dan zie ik verdomme gewoon 'Blue Mountain State: The Movie - The Rise of Thadland' staan. Ik zet hem aan en pas na 5 minuten... Godverdomme, ik heb gewoon Nederlandse ondertiteling erbij?![]()
Zover ik heb gezien staat deze nog NIET op de Nederlandse Netflix. What. De. Fuck.
Beste serie ooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nevermind, ik zat er mijlenver naast; is tegelijk ook op de Nederlandse Netflix geplaatst. Faal van mij, wel erg leuk nieuws.
Inderdaad afgelopen dinsdag toegevoegd: TV / Netflix NL #65 waar PayPal niet meer meewerkt aan regiosurfen. Wat nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 04:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nevermind, ik zat er mijlenver naast; is tegelijk ook op de Nederlandse Netflix geplaatst. Faal van mij, wel erg leuk nieuws.
vanochtendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:39 schreef Droopie het volgende:
Is House of Cards vanmorgen of vanavond negen uur beschikbaar?
Ze gebruiken servers van Amazon, dus die mag je bedankenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:16 schreef Droopie het volgende:
Hij staat aan.
Complimenten ook voor Netflix dat ze een stabiele server hebben, dat ding werkt volgens mij echt altijd.
Tis verder ook niet echt een klein kutbedrijfje he wat t doet voor een paar likes op Facebookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:16 schreef Droopie het volgende:
Hij staat aan.
Complimenten ook voor Netflix dat ze een stabiele server hebben, dat ding werkt volgens mij echt altijd.
Net als KPN, Ziggo, Sony Playstation en Ubisoft om het even te vergelijken met grote bedrijven die brakke servers en veel geld hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tis verder ook niet echt een klein kutbedrijfje he wat t doet voor een paar likes op Facebook
Netflix steekt dan ook veel tijd in de (open source) software die ze ontwikkelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Net als KPN, Ziggo, Sony Playstation en Ubisoft om het even te vergelijken met grote bedrijven die brakke servers en veel geld hebben.
Gaaf! Dus ik kan mijn eigen streamdienst beginnen als ik wil met die software?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix steekt dan ook veel tijd in de (open source) software die ze ontwikkelen.
Ze hebben bijvoorbeeld software die willekeurig eigen servers ‘hackt’ om zo hun netwerk te verbeteren tegen uitval.
Dat zou ook een evt spoiler zijn voor anderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:05 schreef avotar het volgende:
Ik wil niet gespoilerd worden dus ga ik niet naar het echt topic van HoC...
Maar ik zag de serie elk seizoen wat minder worden. Is die trendbreuk gestopt?
Ik zal hem pas morgenavond voor het eerst starten.
Nee, ik behoef geen voorbeelden. Gewoon een gevoelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zou ook een evt spoiler zijn voor anderen.
En niemand kan al bij aflevering 8 zijn..Ik ben op aflevering 5 met 60 minuten pauze tussen door
Ik ben meer dan tevreden met de kwaliteitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee, ik behoef geen voorbeelden. Gewoon een gevoel
Dan ben je ook wel geïnteresseerd in Techblogquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaaf! Dus ik kan mijn eigen streamdienst beginnen als ik wil met die software?
En het ligt plat as we speak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben meer dan tevreden met de kwaliteit
Lol..quote:
Hier werkt Netflix nog prima hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lol..
Nou dan raak ik de afstandbediening niet aan, laat maar draaien.
Aflevering 7
Hier nu ook weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hier werkt Netflix nog prima hoor.
Tering Dragon, jas je alle afleveringen er op één avond doorheen? Is dat niet heel erg zonde (niet de hunkering naar en nieuwe aflevering de volgende dag ofzo?)...?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
Het is weer fijn, House of Cards. Stukken beter dan S3 imho. Nu bij 8
wtfquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
Het is weer fijn, House of Cards. Stukken beter dan S3 imho. Nu bij 8
Heb je geen hoofdpijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben bij afl.11.
Vannacht maak ik de laatste 100 minuten af
roostervrije vrijdag. Kwestie van timenquote:
Smaken verschillen. Ik heb genoten van de serie. Ben er net klaar mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef quirina het volgende:
Zag net een aflevering van fuller house, damn wat slecht.
Tot nog toe (ben bij afl 5), lopen die twee wel lekker door elkaar heen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het einde van het derde seizoen van House of Cards echt tegenvallen, werd een beetje soapachtig, maar van wat ik hier lees is het vierde seizoen weer helemaal top. Ligt de nadruk weer op politieke intriges en niet op huwelijksperikelen?
de 1ste aflevering vond ik de minste daarna word die beter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:17 schreef quirina het volgende:
Zag net een aflevering van fuller house, damn wat slecht.
Ik heb net de tweede aflevering erop zitten. Wel jammer dat de 'mannen' nauwelijks meer te zien zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:34 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de 1ste aflevering vond ik de minste daarna word die beter.
Kom ik weer: Rita.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef sibella2 het volgende:
Help! Ik zoek een serie, alle "spannende" series (dexter, walking dead etc.) kijk ik met mijn vriend, die houdt niet zo van drama of "wijvenseries" tips voor goede series voor mijzelf alleen? Ik ben net klaar met how to get away with murder, nashville en suits.
Pretty Little Liars.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef sibella2 het volgende:
Help! Ik zoek een serie, alle "spannende" series (dexter, walking dead etc.) kijk ik met mijn vriend, die houdt niet zo van drama of "wijvenseries" tips voor goede series voor mijzelf alleen? Ik ben net klaar met how to get away with murder, nashville en suits.
White Collar, zeker als Suits je bevalt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef sibella2 het volgende:
tja, dat weet je van netflix, ik snap de ophef erover dan ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Cathmar het volgende:
En gaan ze Frozen er weer afgooien?? Dat wordt een mini drama hier thuis.
Vorige keer was het binnen een paar dagen terug toch?
http://www.nu.nl/film/422(...)zen-van-netflix.html
Twee jaar oud. En toen stond-ie natuurlijk ook niet meteen op Netflix.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef mschol het volgende:
Neemt niet weg dat ik het best een prestatie vind dat een film van 3 jaar oud nog steeds mateloos populair is
Dat zal wel lukken hoor. Thanks.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
Niet moeilijk over doen en verder leven.
hij is in 2013 uitgekomen..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Twee jaar oud. En toen stond-ie natuurlijk ook niet meteen op Netflix.
Ja, eind december.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is in 2013 uitgekomen..
En de populariteit opmerking was meer in het algemeen: alles van die film blijft verkopen
Mr Selfridge ook al gezien?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef sibella2 het volgende:
Thanks voor de suggesties, rita al gezien, wel.
Pll aan begonnen, maar te igh school voor mij.
Vanavond alleen thuis, dus zet of miss fishers enz... aan of white collar!
Dit soort zaken zijn inderdaad vervelend. Video-on-Demand is nog niet volwassen genoeg, en jammer genoeg loopt de entertainment industrie hier ook nog niet om te trappelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:27 schreef Cathmar het volgende:
En gaan ze Frozen er weer afgooien?? Dat wordt een mini drama hier thuis.
Vorige keer was het binnen een paar dagen terug toch?
http://www.nu.nl/film/422(...)zen-van-netflix.html
Nee, dat weten de meeste dus niet die Netflix gebruikt, want zo verkopen zij hun dienst niet. De meeste mensen houden zich niet bezig met de afspraken die Netflix maakt met content makers. Ik snap de ophef dus wel, maar het is mooi dat Frozen dit eindelijk nieuwswaardig maakt voor het grote publiek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, dat weet je van netflix, ik snap de ophef erover dan ook niet
Niet moeilijk over doen en verder leven.
Neemt niet weg dat ik het best een prestatie vind dat een film van 3 jaar oud nog steeds mateloos populair is
Dan geef je ze toch een een blu-ray, kinderen zullen denken dat ze een bril nodig hebben als ze de dvd gaan kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken hoor. Thanks.
Mijn kinderen willen gewoon alleen dit. Dus tja. Ik bestel de dvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |