Vandaar de spoilert.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het zijn de kleine dingen die het doen
Ik heb het ook overleefd. Viel reuze mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ik zijn verhalen mag geloven wel ja.
Nu durf ik niet meer
Drank er in gooien en het valt altijd mee...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb het ook overleefd. Viel reuze mee.
ONZquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef tailfox het volgende:
1000 topics zullen we maar naar GC gaan of een ander forum?
Angsthaasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ik zijn verhalen mag geloven wel ja.
Nu durf ik niet meer
Nog steeds niet geprobeerd, ik draai mijn laptop op Win7 en mijn desktop op Win8.1, ik heb gewoon geen zin in gekloot met drivers en auto updates.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:52 schreef ToT het volgende:
Windows 10 aan het installeren. Straks wel meteen die privacy settings goed instellen.
ToT zegt dat ie om de haverklap gaat auto updaten, en dat als je die instelling wijzigt hij dat toch steeds weer gaat doen, dat hoorde ik overigens al van meer mensen, en bij mij draait alles stabiel op 7 en 8.1.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb Win10 draaien op m'n laptop. Zonder gedoe geïnstalleerd. Loopt lekker.
Ik heb die instelling ook gewijzigd en bij mij doet ie 't prima.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
ToT zegt dat ie om de haverklap gaat auto updaten, en dat als je die instelling wijzigt hij dat toch steeds weer gaat doen, dat hoorde ik overigens al van meer mensen, en bij mij draait alles stabiel op 7 en 8.1.
Ik twijfel dus nog steeds.
Ja nou ik was altijd gewend om mijn PC dag en nacht aan te laten staan. Dan is het wel bloedirritant als-ie steeds gaat updaten en er voor moet rebooten. Voor normale users is Windows 10 verder geen probleem.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ToT zegt dat ie om de haverklap gaat auto updaten, en dat als je die instelling wijzigt hij dat toch steeds weer gaat doen, dat hoorde ik overigens al van meer mensen, en bij mij draait alles stabiel op 7 en 8.1.
Ik twijfel dus nog steeds.
Gezellige buurt woon je..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
Ik hoor net iemand roepen op straat.....
Kom hier dan, dat ik je nek open snij.![]()
Niet naar mij overigens.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
Niet naar mij overigens.
Ach ja, 'straattaal' .quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
Niet naar mij overigens.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
Niet naar mij overigens.
Ja.... volgens mij was die gast dronken, en bijna van zijn fiets gereden.quote:
* spijkerbroek kijkt eens op zijn horloge..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... volgens mij was die gast dronken, en bijna van zijn fiets gereden.
Tja..... je hebt ze erbij/quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek kijkt eens op zijn horloge..
Hij is vroeg begonnen dan!
Zou eventueel wel willen, maar gaat even niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:46 schreef Karzai het volgende:
Valt me tegen dat niemand wil draaien in topic 1000
Ik vind dat wel een goed ideequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef Karzai het volgende:
Ik kan er ook wel wat tunes ingooien maar als er niemand is heeft dat weinig nut doe wel wat verzoekjes
Iemand die het niet kan handelen dat carneval over is?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
Niet naar mij overigens.
Ik heb vandaag m'n collega's in de steek gelaten, ziek gemeldquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef knokkels het volgende:
be back later, even onder de douche opwarmen. Kom net terug van een klus. Vanaf 9 uur in de regen/natte sneeuw gestaan
Dat laat ik aan jou overquote:
Present. Nu zonder bevriezingsverschijnselenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:08 schreef Karzai het volgende:
Nou als er een roosteraar is zet me er maar op van 4 tot 6
Warme douche ontdooit je welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Present. Nu zonder bevriezingsverschijnselen
Ja, en toen kreeg ik ineens een berg ijskoud water te verduren. Dat was uncoolquote:
dat is minder idd, heb je een boilerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, en toen kreeg ik ineens een berg ijskoud water te verduren. Dat was uncool
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggs, je bent een chronisch gevaar voor het biologisch ritme der mensheid.
Ah, mijn browser vind ik dat ik weer wat mag zeggen. Aardig welquote:
Als er iets gewijzigd moet worden, laat maar weten...quote:Programma van vandaag
16:00 - 18:00 DJ Karzai - Topic 1000
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iets gewijzigd moet worden, laat maar weten...
Is dat leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels heeft nog 4 vrijkaartjes voor de Lentetuin.
Ja hoor, veel bloembollen in bloei, oud hollandsche snoepkraam, bier, enzovoortsquote:
ik ga wel naar het vondelparkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, veel bloembollen in bloei, oud hollandsche snoepkraam, bier, enzovoorts
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga wel naar het vondelparkmaar bedankt
Alleen net aan het eind van het vorige nummer heb ik een GUP'je gehoord...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef Karzai het volgende:
ik zit ondertussen een beetje te zoeken ik hoor dat de muziek af en toe hapert
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik dacht even een nederlands blokje te doen maar deze was te erg
Daarom: Total Commanderquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:41 schreef Karzai het volgende:
Dit is ook wel erg, moeilijk zoeken op de schijf
quote:
Lekker tochquote:
Die is de weg kwijt. Ontsnapt vanuit de vuilnisbakquote:
gekregen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:23 schreef knokkels het volgende:
Die Karzai!
Dacht ik dat ik osbcuur spul had.![]()
Goede vangst deze
Dank voor de deuntjes Karzaiquote:
Ik welquote:
quote:
Biertjes heb ik vandaag niet op, gisteren welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had hier weer bezoek en we zijn gaan klussen, waarna we wat biertjes gepakt hebben.
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:45 schreef just me het volgende:
[..]
Biertjes heb ik vandaag niet op, gisteren wel
Kon Fogel toch niet alleen laten drinkenquote:
Zit wat in!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
Kon Fogel toch niet alleen laten drinken
Komt altijd wel goed!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Programma van vandaag
Guppy requests
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor je er erg in hebt is het ineens weer 2 uur 's nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |