Ik vind dat wel een goed ideequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef Karzai het volgende:
Ik kan er ook wel wat tunes ingooien maar als er niemand is heeft dat weinig nut doe wel wat verzoekjes
Iemand die het niet kan handelen dat carneval over is?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:28 schreef Melting het volgende:
Ik hoor net iemand roepen op straat.....
Kom hier dan, dat ik je nek open snij.![]()
Niet naar mij overigens.
Ik heb vandaag m'n collega's in de steek gelaten, ziek gemeldquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef knokkels het volgende:
be back later, even onder de douche opwarmen. Kom net terug van een klus. Vanaf 9 uur in de regen/natte sneeuw gestaan
Dat laat ik aan jou overquote:
Present. Nu zonder bevriezingsverschijnselenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:08 schreef Karzai het volgende:
Nou als er een roosteraar is zet me er maar op van 4 tot 6
Warme douche ontdooit je welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Present. Nu zonder bevriezingsverschijnselen
Ja, en toen kreeg ik ineens een berg ijskoud water te verduren. Dat was uncoolquote:
dat is minder idd, heb je een boilerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, en toen kreeg ik ineens een berg ijskoud water te verduren. Dat was uncool
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggs, je bent een chronisch gevaar voor het biologisch ritme der mensheid.
Ah, mijn browser vind ik dat ik weer wat mag zeggen. Aardig welquote:
Als er iets gewijzigd moet worden, laat maar weten...quote:Programma van vandaag
16:00 - 18:00 DJ Karzai - Topic 1000
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iets gewijzigd moet worden, laat maar weten...
Is dat leuk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef knokkels het volgende:
* knokkels heeft nog 4 vrijkaartjes voor de Lentetuin.
Ja hoor, veel bloembollen in bloei, oud hollandsche snoepkraam, bier, enzovoortsquote:
ik ga wel naar het vondelparkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja hoor, veel bloembollen in bloei, oud hollandsche snoepkraam, bier, enzovoorts
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga wel naar het vondelparkmaar bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |