quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:10 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, even in het 1000ste topic posten...
Ik zag dat ik je nog de groeten van Vout had moeten doen maar toen was ik al thuis, bij deze dusquote:
Die van mij heb je wel overgebracht?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zag dat ik je nog de groeten van Vout had moeten doen maar toen was ik al thuis, bij deze dus
Dat had ze wel gedaan. Bij deze de groeten terugquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van mij heb je wel overgebracht?
Zo niet, bij deze alsnog de groeten aan Fogel...
Kijk, die just me kan je soms wel om een boodschap sturen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat had ze wel gedaan. Bij deze de groeten terug
Ik ben nog in Nederland, vlieg vanavond terug naar huis (en in dat land woon ik al zo'n 15 jaar).quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, die just me kan je soms wel om een boodschap sturen...
Hoe lang ben je al weg uit NL?
Dat laatste doelde ik op.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben nog in Nederland, vlieg vanavond terug naar huis (en in dat land woon ik al zo'n 15 jaar).
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef tailfox het volgende:
1000 topics zullen we maar naar GC gaan of een ander forum?
KPDquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef tailfox het volgende:
1000 topics zullen we maar naar GC gaan of een ander forum?
Als ik zijn verhalen mag geloven wel ja.quote:
Posten moet je in alle topicsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Oeh 1000e topic. Dan moet ik ff posten natuurlijk
icloudquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
Heeft hotmail die @me.com extensies nog?
just@me.com zou wel een leuke zijn voor just me
ik@just.mequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:17 schreef Spezza19 het volgende:
Heeft hotmail die @me.com extensies nog?
just@me.com zou wel een leuke zijn voor just me
En dan voor miljoenen verkopen aan just mequote:
Miljoenen pinda's? Regendruppels? Of gewoon keiharde cash?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan voor miljoenen verkopen aan just me
Chromequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef ToT het volgende:
Sow, Chrome weer geïnstalleerd.Echt een wereld van verschil met Internet Explorer!
Als ik een computer installeer, is het eerste dat ik met IE doe, het downloaden van Firefox. En da's ook meteen het laatste dat ik met IE doequote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef ToT het volgende:
Sow, Chrome weer geïnstalleerd.Echt een wereld van verschil met Internet Explorer!
Dit dus. Als ik al IE zou hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik een computer installeer, is het eerste dat ik met IE doe, het downloaden van Firefox. En da's ook meteen het laatste dat ik met IE doe
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:33 schreef Spezza19 het volgende:
# 305 the-brother-of-uzunumaki 72.586
# 306 Spezza19 72.586
En met deze post Broertje voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Het zijn de kleine dingen die het doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |