hahaha lekker voor jequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Eng die linksen met hun 'beneden elk peil'. Iedereen werd destijds opgehitst om Fortuyn om te leggen want hij was de nieuwe Hitler, Rosenmoller had het over het Achterhuis.
Drentz heeft wel een punt. Fortuyn werd echt neergezet als een gevaarlijke en extremistische man.quote:
Oh kan wel. Was dat toen Fortuyn wegliep? En PvdA Van Dam vond hem een buitengewoon minderwaardig mens. Dan maakt een kogel ook niet uit lijkt me.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Achterhuis was toch D66?
Rosenmuller had het over ''niet gewoon rechts, maar extreem-rechts en de bijl aan de wortel van de beschaving''.
Dit ben ik met je eens! Het niveau stijgt aanzienlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:32 schreef Vatta het volgende:
Ik vind het programma Pauw echt een verademing in vergelijking met Jinek.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Drentz heeft wel een punt. Fortuyn werd echt neergezet als een gevaarlijke en extremistische man.
Marcélquote:
Als ze dat zegt, heb ik meer sympathie voor haar dan zo'n sluiperige Maxime en Bos.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ja Fem, je vindt weeskinderen gewoon vies.
Pff ik als links goedmens had liever gezien dat Fortuyn niet vermoord was. Dan was tenminste duidelijk geworden dat hij de wereld ook niet kan veranderenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Eng die linksen met hun 'beneden elk peil'. Iedereen werd destijds opgehitst om Fortuyn om te leggen want hij was de nieuwe Hitler, Rosenmoller had het over het Achterhuis.
Wat heeft ie nou weer uitgespookt?quote:
Hij was ietwat vervelend in het livetopic, niet goed opgelet verderquote:
Misschien leefden we nu dan wel in een klein paradijsje met koning Pim en zijn 2 hondjes aan het roer.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Pff ik als links goedmens had liever gezien dat Fortuyn niet vermoord was. Dan was tenminste duidelijk geworden dat hij de wereld ook niet kan veranderen
Psychopathisch was iequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Drentz heeft wel een punt. Fortuyn werd echt neergezet als een gevaarlijke en extremistische man.
quote:
Mag ik er ook geen melding van maken of is dat nog wel toegestaan?quote:
Ik had Fortuyn wel naast Bush willen zien.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien leefden we nu dan wel in een klein paradijsje met koning Pim en zijn 2 hondjes aan het roer.
En Fortuyn was er ook goed in te doen alsof alles wat links was zo vreselijk was en verantwoordelijk voor al het slechte in de politiek en de maatschappij. Dat het CDA en de VVD meer dan welke andere partij deel uitgemaakt hebben van de regering en er nooit een echt linkse regering is geweest waren slechts details.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat is nog wel toegestaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag ik er ook geen melding van maken of is dat nog wel toegestaan?
Yeah right!quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien leefden we nu dan wel in een klein paradijsje met koning Pim en zijn 2 hondjes aan het roer.
Terwijl kinderen altijd goed zijn voor je imagoquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:34 schreef marcodej het volgende:
Ja Fem, je vindt weeskinderen gewoon vies.
Hoe zie jij het voor je dat Femke zich pijpt?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit een Femke pijpt zichzelf een ongeluk itempje?
De man is vermoord dus ik denk dat je zijn uitspraken over bedreigd worden uit linkse hoek achteraf wel serieus mag nemen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:37 schreef Djoetma het volgende:
[..]
En Fortuyn was er ook goed in te doen alsof alles wat links was zo vreselijk was en verantwoordelijk voor al het slechte in de politiek en de maatschappij. Dat het CDA en de VVD meer dan welke andere partij deel uitgemaakt hebben van de regering en er nooit een echt linkse regering is geweest waren slechts details.
CDA en VVD zijn ook links als je het met Amerika vergelijkt, volgens die hele stukken die je vorige keer typte.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:37 schreef Djoetma het volgende:
[..]
En Fortuyn was er ook goed in te doen alsof alles wat links was zo vreselijk was en verantwoordelijk voor al het slechte in de politiek en de maatschappij. Dat het CDA en de VVD meer dan welke andere partij deel uitgemaakt hebben van de regering en er nooit een echt linkse regering is geweest waren slechts details.
Fortuyn die de Engelstalige pers niet te woord kon staan en dus een vertaler gebruikte?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had Fortuyn wel naast Bush willen zien.
Beter dan die gluiperige Balkenende.
Waarbij je alles van links maar generaliseert. Of denk je dat kabinetsleden hem bedreigden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De man is vermoord dus ik denk dat je zijn uitspraken over bedreigd worden uit linkse hoek achteraf wel serieus mag nemen.
Maar we leven hier dus in Nederland.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
CDA en VVD zijn ook links als je het met Amerika vergelijkt, volgens die hele stukken die je vorige keer typte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |