quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef Joezi het volgende:
Konden we maar alle rechtschmenschen aborteren bij voorbaat
Elke keer dat jij bloed vermoord je iemandquote:
Je wenst de wereld toch geen oorlog, haat en geweld toe? Dat komt van dat soort!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Alle mensen hebben recht op een leven
De grootste misdadigers zijn toch ook vaak linksmenschen (Stalin, Mao)quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je wenst de wereld toch geen oorlog, haat en geweld toe? Dat komt van dat soort!!!
Ja, leuk. Kan je ook nog iets anders posten in dit topic behalve ''rechtsmensch dit, rechtsmensch dat''?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:13 schreef Joezi het volgende:
Ik zou liever een blinde downer hebben dan een rechtschmensch
Maandag 22:00, RTL7quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:13 schreef Bolasie het volgende:
Ik had Peter vanavond verwacht als gast vanwege: http://nos.nl/artikel/209(...)ver-seksfilmpje.html
Maar helaas.
Tja daar ontkomen we niet aan vrees ik maar ik als links goedmens ben erg goed in tolererenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je wenst de wereld toch geen oorlog, haat en geweld toe? Dat komt van dat soort!!!
Vraag me toch af hoe Vincent Bijlo dat doet. Iedere appel even in zijn handen houden?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:14 schreef danos het volgende:
Ik vind het altijd heel nobel als mensen tegen dit soort testen zijn en dat men moet accepteren hoe je geboren wordt.
Dezelfde mensen zitten op de groenteafdeling de beste tomaten, appels en bananen te zoeken.
Teveel geromantiseerdquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Down wordt ook te veel geromantiseerd. Zo prettig is het allemaal niet. Het is logisch dat veel mensen liever voorkomen dat ze een kind met Down op de wereld zetten.
Sowieso moet Pauw geen mensen uit de sportwereld uitnodigenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Leuk deze mensen zonder mening. Je moet een sporter eigenlijk geen vraag stellen over onderwerpen buiten de sport.
Dan moet ik wellicht toch mijn verwachtingen over jou wat bijstellenquote:
Geen actieve sporters. Wel rokende 60+ mannen met snorren die vroeger linksback bij Veendam gespeeld hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso moet Pauw geen mensen uit de sportwereld uitnodigen
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet ik wellicht toch mijn verwachtingen over jou wat bijstellen
Goede nuancequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geen actieve sporters. Wel rokende 60+ mannen met snorren die vroeger linksback bij Veendam gespeeld hebben.
Accepteer dat je een cyborg bent en het is niet meer nodigquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:19 schreef marcodej het volgende:
Problemen, pijn en kanker horen bij het leven.
sowquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet ik wellicht toch mijn verwachtingen over jou wat bijstellen
Dat doorrookte hoofd van Femke is inderdaad geen pretje.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wel weer zware kost bij Pauw deze week. Gisteren al een item met terminale jongeren, nu weer dit.
Daar denkt Pauw anders over waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doorrookte hoofd van Femke is inderdaad geen pretje.
Daar komen ze vaak heel aandoenlijk over ja. Dat er ook een andere kant aan zit komt niet zo snel in beeld. Alle medische afwijkingen die ze hebben worden ook niet benoemd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Teveel geromantiseerd
Al die TV programma's over dat mongooltjes heel leuk zijn?
Woonbootje op na de uitzending, niks mis mee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar denkt Pauw anders over waarschijnlijk
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een relatie met Femke betekent dat je veel discussieert en weinig neukt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar denkt Pauw anders over waarschijnlijk
Daarom gaat hij dus ook geen relatie aanquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een relatie met Femke betekent dat je veel discussieert en weinig neukt.
Dat vraag ik me ook af, bij elk boek trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef Woods het volgende:
Zou hij werkelijk dat hele boek gelezen hebben
Meeste boeken zijn niet zo bijzonder lang hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef Woods het volgende:
Zou hij werkelijk dat hele boek gelezen hebben
Prima uiterlijk voor vijftig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Dat doorrookte hoofd van Femke is inderdaad geen pretje.
Pauw leest de samenvatting die door zijn redactie gemaakt is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, bij elk boek trouwens
Misschien omdat ze emoties ervarenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Waarom moeten vrouwen zo emotioneel doen?
Is dit echt zo?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw leest de samenvatting die door zijn redactie gemaakt is.
Bedankt meneer Van der Staaij.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwen moeten niet in de politiek. Dat is een zaak van mannen in pakken.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Vrouwen moeten niet in de politiek. Dat is een zaak van mannen in pakken.
Die was zelf niet bepaald van de subtiliteiten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach Van Gogh bashen voor de afwisseling
Achterhuis was toch D66?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Eng die linksen met hun 'beneden elk peil'. Iedereen werd destijds opgehitst om Fortuyn om te leggen want hij was de nieuwe Hitler, Rosenmoller had het over het Achterhuis.
Wat een gejank. Zeer typisch voor mensen die de vrijheid van meningsuiting alleen voor zichzelf willen reserveren. Maar goed, daar gaat het aan tafel nu over.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Eng die linksen met hun 'beneden elk peil'. Iedereen werd destijds opgehitst om Fortuyn om te leggen want hij was de nieuwe Hitler, Rosenmoller had het over het Achterhuis.
Was van Gogh nou links of rechtsquote:
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Nee maar ja , elke dag bij Pauw of Jinek even rechts op de hak nemenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Die was zelf niet bepaald van de subtiliteiten.
Ik kan haar ook altijd wel waarderen. Ze krijgt veel fokkertjes lekker makkelijk op de kast.quote:
Welnee man.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |