Daar denkt Pauw anders over waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doorrookte hoofd van Femke is inderdaad geen pretje.
Daar komen ze vaak heel aandoenlijk over ja. Dat er ook een andere kant aan zit komt niet zo snel in beeld. Alle medische afwijkingen die ze hebben worden ook niet benoemd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Teveel geromantiseerd
Al die TV programma's over dat mongooltjes heel leuk zijn?
Woonbootje op na de uitzending, niks mis mee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar denkt Pauw anders over waarschijnlijk
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een relatie met Femke betekent dat je veel discussieert en weinig neukt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar denkt Pauw anders over waarschijnlijk
Daarom gaat hij dus ook geen relatie aanquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat een relatie met Femke betekent dat je veel discussieert en weinig neukt.
Dat vraag ik me ook af, bij elk boek trouwensquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef Woods het volgende:
Zou hij werkelijk dat hele boek gelezen hebben
Meeste boeken zijn niet zo bijzonder lang hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:24 schreef Woods het volgende:
Zou hij werkelijk dat hele boek gelezen hebben
Prima uiterlijk voor vijftig.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Dat doorrookte hoofd van Femke is inderdaad geen pretje.
Pauw leest de samenvatting die door zijn redactie gemaakt is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, bij elk boek trouwens
Misschien omdat ze emoties ervarenquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Waarom moeten vrouwen zo emotioneel doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |