Moet je ook eerst op een driewieler voordat je in een auto gaat rijden na een poos?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben alweer een jaar vrijgezel en ik heb weer zin in een vriendin maar ik zie geen enkele leuke dame. Vrienden zeggen nu tegen me van ja ga op Tinder en spreek af met een minder mooie dame maar dan weet je wel weer wat contact is. Dus je gebruikt deze dame om je zelfvertrouwen een boost te geven zodat je later mooiere dames kan versieren. Het ergste is dat je dan moet zeggen tegen die dame dat je haar mooi vind alleen maar om haar het bed in te krijgen.
Wat vinden jullie ervan?
Dit. Gewoon eerlijk zijn. Genoeg vrouwen die ook alleen maar seks willen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens niks mis met daten gewoon voor seks, maar verpak het niet als 'oefenen'. Kom op zeg. Blijkbaar vind je ze niet te onaantrekkelijk om seks mee te hebben.
Eens. Vrij kansloze nephouding terwijl je maar wat graag met ze wil neuken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens niks mis met daten gewoon voor seks, maar verpak het niet als 'oefenen'. Kom op zeg. Blijkbaar vind je ze niet te onaantrekkelijk om seks mee te hebben.
Nood breekt wet...quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je wil toch niet seksen met lelijke wijven?![]()
Dat is wel supertriest.quote:
Dat geldt voor de één. Anderen hanteren andere normen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Dat is wel supertriest.
Dan heb je toch liever je eer.
Dat is toch niet het ergste ? het ergste is als ze na de seks willen blijven plakken. Dat je dan een excuus moet bedenken om ze er zo snel mogelijk uit te werken. Of dat ze verontwaardigd gaan lopen doen als je ze duidelijk maakt dat het toch niks gaat worden maar ze wel altijd kunnen bellen voor een potje neukseks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kermit. het volgende:
Het ergste is dat je dan moet zeggen tegen die dame dat je haar mooi vind alleen maar om haar het bed in te krijgen.
Wat vinden jullie ervan?
Haha wie zegt dat die meisjes jou niet gebruiken...quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben alweer een jaar vrijgezel en ik heb weer zin in een vriendin maar ik zie geen enkele leuke dame. Vrienden zeggen nu tegen me van ja ga op Tinder en spreek af met een minder mooie dame maar dan weet je wel weer wat contact is. Dus je gebruikt deze dame om je zelfvertrouwen een boost te geven zodat je later mooiere dames kan versieren. Het ergste is dat je dan moet zeggen tegen die dame dat je haar mooi vind alleen maar om haar het bed in te krijgen.
Wat vinden jullie ervan?
Nou prima dan toch. Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wie zegt dat die meisjes jou niet gebruiken...
"Serieus Soof, wat moet je nou met die gast? Ok, hij is wel lekker enzo maar hij is ook..."
"Dom? IJdel? Zelfingenomen? Klopt allemaal maar met zo'n lichaam en dat hoofd maakt het niet uit."
"Haha ok, bats ze!"
Nouja dat doen ze wel een stuk minder in ieder geval, sletvreessssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wie zegt dat die meisjes jou niet gebruiken...
"Serieus Soof, wat moet je nou met die gast? Ok, hij is wel lekker enzo maar hij is ook..."
"Dom? IJdel? Zelfingenomen? Klopt allemaal maar met zo'n lichaam en dat hoofd maakt het niet uit."
"Haha ok, bats ze!"
Snap je dan niet dat voor een gozer als TS, die al een tijdje droog staat en daardoor beregeil is, zowat elke meid leuk genoeg is om seks mee te hebben ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:17 schreef erodome het volgende:
Als je met iemand seks wil hebben, no problem, mits de ander ook maar weet dat het alleen daarom gaat.
Maar waarom zou je met iemand seks hebben die je totaal niet aantrekkelijk vindt, het erg zou vinden te zeggen dat ze mooi is?
Spreek gewoon af met iemand die je wel leuk vindt, waarmee je graag seks wil hebben. Hoeft dan niet te gaan over iemand met wie je een relatie ook ziet zitten, of de prijs der prijzen te zijn. Maar gewoon iemand die je leuk vindt, leuk genoeg om seks mee te hebben.
Omdat je anders een enorme hufter bent? En er genoeg vrouwen zijn die ook gewoon een leuke avond en verder niets zoeken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou ik open kaart spelen door te zeggen dat ik het alleen voor seks en een leuke tijd doe? Dan loop ik het risico dat ze niet wil.
Het is toch raar als je meteen zegt van, ik wil je alleen ontmoeten voor de seks? Dat werkt volgens mij echt niet.
Je moest eens weten hoeveel vrouwen dat wel willen, zat/zit met een aantal bekenden op badoo en daar kom je ze echt wel tegen. Alleen lusten geen lasten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou ik open kaart spelen door te zeggen dat ik het alleen voor seks en een leuke tijd doe? Dan loop ik het risico dat ze niet wil.
Het is toch raar als je meteen zegt van, ik wil je alleen ontmoeten voor de seks? Dat werkt volgens mij echt niet.
Hoe moet ik ruiken of zien dat een dame mij ook alleen voor het fysieke gedeelte wil?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je anders een enorme hufter bent? En er genoeg vrouwen zijn die ook gewoon een leuke avond en verder niets zoeken?
Je moet het bij het chatten/praten al een wel een beetje peilen natuurlijk. Gewoon wat gekke uitspraken of toespelingen doen dan kom je er wel achter waar ze naar opzoek is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef Kermit. het volgende:
Door je mond te gebruiken? Je weet wel, praten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:08 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Hoe moet ik ruiken of zien dat een dame mij ook alleen voor het fysieke gedeelte wil?
Dat ruik of zie je doorgaans niet, maar daar kun je wel achterkomen door het te bespreken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:08 schreef Kermit. het volgende:
Hoe moet ik ruiken of zien dat een dame mij ook alleen voor het fysieke gedeelte wil?
Opzicht, het lijkt me al een leuk social experiment uberhaupt. Hoe en wanneer vertel je dat je alleen op zoek bent naar seks? Ik ben wel benieuwd om te zien hoeveel vrouwen er op tinder zitten die ervoor open staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Door je mond te gebruiken? Je weet wel, praten?
Tinder is toch juist de uitgesproken plek voor casual seks?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:17 schreef ludovico het volgende:
Opzicht, het lijkt me al een leuk social experiment uberhaupt. Hoe en wanneer vertel je dat je alleen op zoek bent naar seks? Ik ben wel benieuwd om te zien hoeveel vrouwen er op tinder zitten die ervoor open staan.
Voordat je een mooie splinternieuwe BMW gaat rijden, moet je toch ook eerst paar jaar in een oud Golfje of Civic rondrijden of ervaring op te doen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Moet je ook eerst op een driewieler voordat je in een auto gaat rijden na een poos?
Zou best kunnen, maar ik word niet aangesproken met "hey neuken" door vrouwen hoor. Zo overduidelijk is het allemaal niet en ik heb wel degelijk de indruk dat als je snel dit soort toespelingen maakt je er sowieso uit ligt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:19 schreef Copycat het volgende:
Tinder is toch juist de uitgesproken plek voor casual seks?
Tussen hey neuken en tijdens een gesprek een balletje opwerpen, zit een wereld van tact.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef ludovico het volgende:
Zou best kunnen, maar ik word niet aangesproken met "hey neuken" door vrouwen hoor. Zo overduidelijk is het allemaal niet en ik heb wel degelijk de indruk dat als je snel dit soort toespelingen maakt je er sowieso uitlicht.
Ik vraag me verder sowieso af of je daar wel gelijk in hebt....
Als je dat duidelijk maakt van te voren is er niks mis mee. Anders is het wel een beetje kansloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al die mensen die hier op de TS zitten te haten
Niks mis met wat rondneuken tot je de slag weer te pakken hebt! Je bent een man, je hoort dit te doen
Ja daar zit een klein verschilletje tussen qua souplessequote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen hey neuken en tijdens een gesprek een balletje opwerpen, zit een wereld van tact.
Hangt een beetje af van waar en hoe. Maar aangezien er bv tinder werd genoemd, dat is echt zo'n plaats voor casual seks.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Opzicht, het lijkt me al een leuk social experiment uberhaupt. Hoe en wanneer vertel je dat je alleen op zoek bent naar seks? Ik ben wel benieuwd om te zien hoeveel vrouwen er op tinder zitten die ervoor open staan.
Beetje tact is wel zo handig. Grof en bot zijn zal niet goed werken nee. Maar een afspraak maken voor leuk+ is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik word niet aangesproken met "hey neuken" door vrouwen hoor. Zo overduidelijk is het allemaal niet en ik heb wel degelijk de indruk dat als je snel dit soort toespelingen maakt je er sowieso uit ligt.
Ik vraag me verder sowieso af of je daar wel gelijk in hebt....
Maargoed, dat wil ik best gaan testen. Wanneer toespelling maken?
Op dat plakkerige zit sowieso niemand te wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Beetje tact is wel zo handig. Grof en bot zijn zal niet goed werken nee. Maar een afspraak maken voor leuk+ is wel duidelijk.
Wat je vooral niet moet doen als je alleen seks wil is uren en uren met iemand praten en vertellen hoe leuk je ze vindt en over relatie dingen praten. Hou het gewoon op casual en seks.
Uhm tinder is juist lastig omdat het zo laag drempelig is en er gewoon heel veel mensen die app gebruiken. Zitten ook wel een hoop tussen die opzoek zijn naar casual seks. Maar is daar wel een minderheid. Zitten een hoop meiden alleen voor de aandacht of ze zijn meer op zoek naar een relatie of omdat ze zich gewoon vervelen. Als je echt opzoek bent naar enkel seks kan je toch beter de echte dating sites proberen daar zitten toch meer de mensen die in zijn voor een ONS.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tinder is toch juist de uitgesproken plek voor casual seks?
Ooh dus jij hebt het er wel voor over een paar jaar met lelijke chicks te batsen en vervolgens een prinsesje te trouwen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Voordat je een mooie splinternieuwe BMW gaat rijden, moet je toch ook eerst paar jaar in een oud Golfje of Civic rondrijden of ervaring op te doen?
Je hebt vast een goede babbelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:32 schreef gewoonmeppen het volgende:
Mijn ervaring is dat veel vrouwen zelf al aansturen op seks, de meeste zijn zelfs getrouwd.
Ik ga daar overigens niet op in.
Deze is opzoek naar een relatie. Dat snap je toch wel ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef Kermit. het volgende:
Ik heb beet en ze wil volgende week wat drinken, ik stelde voor om bij mij wat te gaan drinken maar dit wou ze niet. Maar de vraag is dan wanneer zeg je dat het vooral om de seks gaat? Ze stuurt geen liefdesemoticoons ofso. Wel vraagt ze veel dingen over hoe mijn leven eruit ziet
Nou het liefst zo snel mogelijk, niets is irritanter als jij een leuke vriend zoekt en de man in kwestie een seks avontuur, of jij hebt zoiets van dekken en vertrekken en de man begint over hoeveel kinderen hij zou willen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef Kermit. het volgende:
Ik heb beet en ze wil volgende week wat drinken, ik stelde voor om bij mij wat te gaan drinken maar dit wou ze niet. Maar de vraag is dan wanneer zeg je dat het vooral om de seks gaat? Ze stuurt geen liefdesemoticoons ofso. Wel vraagt ze veel dingen over hoe mijn leven eruit ziet
Ga gewoon naar de kroeg man. Lopen er genoeg rond die even een keer willen ballen. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef Kermit. het volgende:
voor ons is t niet zo makkelijk als voor jullie he. niet vergeten. niet dat dat t minder kansloos maakt overigens, maar wel iets begrijpelijker.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:01 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik snap dus niet dat de meeste mannen seks willen met minder mooie (dus lelijke) vrouwen. Leg uit?
Deze wil een relatie of iig iets serieuzers dan een one night stand. Als je dat niet snapt...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:47 schreef Kermit. het volgende:
Het is zo zielig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:02 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
voor ons is t niet zo makkelijk als voor jullie he. niet vergeten. niet dat dat t minder kansloos maakt overigens, maar wel iets begrijpelijker.
Wat aardig van jullie dat jullie lelijke wijven ook plezier gunnen! Ik zal mijn lelijke vriendinnen gerust stellen en haar doorverwijzen naar Fok!.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:02 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
voor ons is t niet zo makkelijk als voor jullie he. niet vergeten. niet dat dat t minder kansloos maakt overigens, maar wel iets begrijpelijker.
Haha, nee dat zou getuigen van lef En onbeschofdheidquote:
Ik doe sumo worstelenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haha, nee dat zou getuigen van lef En onbeschofdheid
Maarehm, fysiek contact is wel sexy, wat dat betreft zit je met boxen ook wel goed
Dat komt doordat de lat van "Daar zou ik wel seks mee willen hebben" vaak een stuk lager ligt dan de lat van "Daar zou ik een relatie mee willen hebben".quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:01 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik snap dus niet dat de meeste mannen seks willen met minder mooie (dus lelijke) vrouwen. Leg uit?
Hoe kan ik haar ompraten zodat ze geen relatie wil maar alleen maar wil scharrelen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:09 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Deze wil een relatie of iig iets serieuzers dan een one night stand. Als je dat niet snapt...
Als je der niet aantrekkelijk vindt stop er dan maar gelijk mee, dit heeft toch geen enkele zin?
Door te zeggen dat je geen relatie wil maar alleen wil scharrelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Hoe kan ik haar ompraten zodat ze geen relatie wil maar alleen maar wil scharrelen?
Mijn vorige scharrel was verliefd op mij en toen zei ik dat mijn gevoel haar later misschien zou komen en toen hebben we alsnog een half jaar gescharreld. Maar ze is nu wel erg boos op mij omdat ik niet eerlijk tegen haar was. Dit wil ik voorkomen bij deze dame(s).
Klopt helemaal, maar ik ken haar dus helemaal niet. Ik wil geen risico lopen dat ze niet op date wil omdat ze niet als een slet gezien wil worden. De verwachting is dat als ik lief tegen haar doe dat ik dan langer plezier van haar kan hebben dan als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:40 schreef Hexagon het volgende:
Het is idd kansloos als je haar helemaal hoteldebotel maakt en je haar na de seks aan de kant zet. Neem dus een type dat sowieso geen problemen heeft met vrijblijvend sletterig gedrag en niet een lonely heart die met smart op de ware wacht.
Wat ben jij kansloos zeg, ga lekker naar de hoeren als je zo graag seks wil en misbruik haar er niet voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
Het probleem zit een beetje dat we nog niet hebben gepraat over intenties van elkaar. Ze heeft 0x verteld over dat ze een relatie wil. Volgens mij is het afspreken op neutraal terrein omdat ze natuurlijk niet weet wie ik precies ben. Na de 1ste date wordt dit allemaal anders.
[..]
Klopt helemaal, maar ik ken haar dus helemaal niet. Ik wil geen risico lopen dat ze niet op date wil omdat ze niet als een slet gezien wil worden. De verwachting is dat als ik lief tegen haar doe dat ik dan langer plezier van haar kan hebben dan als ik eerlijk ben.
Ga aan je looks werken. En je innerlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
Het probleem zit een beetje dat we nog niet hebben gepraat over intenties van elkaar. Ze heeft 0x verteld over dat ze een relatie wil. Volgens mij is het afspreken op neutraal terrein omdat ze natuurlijk niet weet wie ik precies ben. Na de 1ste date wordt dit allemaal anders.
[..]
Klopt helemaal, maar ik ken haar dus helemaal niet. Ik wil geen risico lopen dat ze niet op date wil omdat ze niet als een slet gezien wil worden. De verwachting is dat als ik lief tegen haar doe dat ik dan langer plezier van haar kan hebben dan als ik eerlijk ben.
Als het voor jou niet meer is dan seks, wat boeit het dan als ze afhaakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Je kunt best op date maar je moet vooral niet de indruk wekken dat je uit bent op een serieuze relatie. Een meisje zal ook nooit gaan zeggen dat ze eens lekker vrijblijvende seks wil. Dat is iets dat tijdens de date zal moeten blijken. Als ze er heel erg makkelijk en laconiek over is dan kun je het in een dronken roes op een ONS laten uitlopen. Als ze gereserveerder over seks is, en het gesprek ook over relaties gaat en dergelijke dan moet je dat zeker niet doen. Een date ermee hebben kan best, want iedereen weet dat dat geen garantie is voor success. Het gaat er vooral om dat je geen verkeerde verwachtingen schept en daar misbruik van maakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
Ben je wel oud genoeg om seks te mogen hebben, man oh manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Hexagon het volgende:
Zou wel wat zijn als TS straks een topic opent dat hij verliefd is geworden op een minder aantrekkelijk meisje dat alleen maar wilde sletten
Beetje in tegenstelling wat je tegen mij zegt op Whatsapp.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:01 schreef Wimperkruller het volgende:
Nee toch? Ik begrijp gewoon niet dat je onder of boven iemand wil liggen terwijl je de persoon fysiek onaantrekkelijk vindt. Maar de meeste mannen doen het.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Beetje in tegenstelling wat je tegen mij zegt op Whatsapp.
Tussen "Minder mooi" en afstotelijk zit natuurlijk nog een heel stuk wereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee toch? Ik begrijp gewoon niet dat je onder of boven iemand wil liggen terwijl je de persoon fysiek onaantrekkelijk vindt. Maar de meeste mannen doen het.
om heel eerlijk te zijn ruk ik ook liever dan dat ik seks heb met iemand waar ik niet echt iets voor voel (zowel fysiek als mentaal). Zelfs niet met een bierbril opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee toch? Ik begrijp gewoon niet dat je onder of boven iemand wil liggen terwijl je de persoon fysiek onaantrekkelijk vindt. Maar de meeste mannen doen het.
Bij minder mooi denk ik gewoon aan lelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tussen "Minder mooi" en afstotelijk zit natuurlijk nog een heel stuk wereld.
Slachtoffer alarmquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Moet je ook eerst op een driewieler voordat je in een auto gaat rijden na een poos?
Ik begrijp het ook niet. Denk dat het voor een deel een kwestie van zelfvertrouwen is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dank voor het advies, ik zal geen signalen geven die hinten op een relatie. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe de ontwikkelingen gaan omtrent dit verhaal. Ik merk dat er veel reacties komen op dit topic en vooral jegens mij. Ik ben een erg goede kerel die dames met respect behandeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kunt best op date maar je moet vooral niet de indruk wekken dat je uit bent op een serieuze relatie. Een meisje zal ook nooit gaan zeggen dat ze eens lekker vrijblijvende seks wil. Dat is iets dat tijdens de date zal moeten blijken. Als ze er heel erg makkelijk en laconiek over is dan kun je het in een dronken roes op een ONS laten uitlopen. Als ze gereserveerder over seks is, en het gesprek ook over relaties gaat en dergelijke dan moet je dat zeker niet doen. Een date ermee hebben kan best, want iedereen weet dat dat geen garantie is voor success. Het gaat er vooral om dat je geen verkeerde verwachtingen schept en daar misbruik van maakt.
Goed ben je niet echt hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:06 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Dank voor het advies, ik zal geen signalen geven die hinten op een relatie. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe de ontwikkelingen gaan omtrent dit verhaal. Ik merk dat er veel reacties komen op dit topic en vooral jegens mij. Ik ben een erg goede kerel die dames met respect behandeld.
Nogal kortzichtig niet ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Bij minder mooi denk ik gewoon aan lelijk.
Bullshit, dat ligt toch echt aan jezelf en of je bepaalde standaarden wel of niet wil vergeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat voor een gozer als TS, die al een tijdje droog staat en daardoor beregeil is, zowat elke meid leuk genoeg is om seks mee te hebben ?
Niet aantrekkelijk genoeg om seks mee te hebben of om eventueel een relatie mee te krijgen ? Daar zit namelijk wel een verschil in. Voor mij althans.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit, dat ligt toch echt aan jezelf en of je bepaalde standaarden wel of niet wil vergeten.
Als ik naar mezelf kijk, ik sta meer dan een jaar droog, krijg af en toe wel de mogelijkheid tot seks maar meestal vind ik deze vrouwen gewoon niet aantrekkelijk genoeg. En dat heeft niets met libido maar puur met zelfbeheersing te maken. De standaard bepaal je zelf, niet jouw vrienden TS.
Zo zwart wit is de wereld van mannen niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Bij minder mooi denk ik gewoon aan lelijk.
Maar als je je moet beheersen dan betekent het dat je er toch wel zin in hebt maar dat je je dan maar gaat inhouden om aan een standaard te voldoen. Het leven kan een stuk gemakkelijker zijn soms.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit, dat ligt toch echt aan jezelf en of je bepaalde standaarden wel of niet wil vergeten.
Als ik naar mezelf kijk, ik sta meer dan een jaar droog, krijg af en toe wel de mogelijkheid tot seks maar meestal vind ik deze vrouwen gewoon niet aantrekkelijk genoeg. En dat heeft niets met libido maar puur met zelfbeheersing te maken. De standaard bepaal je zelf, niet jouw vrienden TS.
Waarom denk je dat, beetje oppervlakkige mening vind je niet? Ik mag ze dan misschien wel gebruiken maar de dame in kwestie kiest er zelf voor.quote:
Niet als jij het anders voordoet dan het is. Ben je eerlijk in je het intenties en zij is zo dom om te denken dat ze je wel om gaat krijgen dan is het haar probleem en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, beetje oppervlakkige mening vind je niet? Ik mag ze dan misschien wel gebruiken maar de dame in kwestie kiest er zelf voor.
Lelijke wijven hebben ook behoeftes hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je wil toch niet seksen met lelijke wijven?![]()
Nee dat is niet waar. Jij zegt zelfs dat je op termijn nog wel gevoelens gaat krijgen zodat je je wat langer kan amuseren. Dus je gebruikt ze zelfs op een hele lelijke manier. En het meisje zit maar smachtend te wachten op je gevoelens!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, beetje oppervlakkige mening vind je niet? Ik mag ze dan misschien wel gebruiken maar de dame in kwestie kiest er zelf voor.
Je maakt misbruik van iemand en liegt degene voor. Zelf weten, maar dan ben je niet goed. En een beetje zielig dat je investeert in vrouwen die je niet mooi of aantrekkelijk vindt. Het lijkt me heel naar om zó slecht in de markt te liggen dat je het moet proberen bij mensen waarvan je ze qua uiterlijk niet goed genoeg vindt, trouwens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit. Gewoon eerlijk zijn. Genoeg vrouwen die ook alleen maar seks willen.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Vrij kansloze nephouding terwijl je maar wat graag met ze wil neuken.
je zegt net zelf dat je je ex scharrel hebt voorgelogen :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Zin is er altijd wel (hoog libido). Alleen niet met die personen. Ik ben geen persoon die zomaar met iemand het bed in duikt en zal dat ook nooit worden. En een tijd geen seks hebben is echt niet erg, de wereld stopt niet met draaien ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar als je je moet beheersen dan betekent het dat je er toch wel zin in hebt maar dat je je dan maar gaat inhouden om aan een standaard te voldoen. Het leven kan een stuk gemakkelijker zijn soms.
Ik zal open naar haar zijn als ze er over begint hoop ikquote:Op maandag 7 maart 2016 08:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je je ex scharrel hebt voorgelogen :p
maar ontopic je kan toch ergens tijdens jullie gesprek een opmerking plaatsen over dat je momenteel niet op zoek bent naar ieys serieus...op een tactvolle manier.
doe nou maar weer normaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al die mensen die hier op de TS zitten te haten
Niks mis met wat rondneuken tot je de slag weer te pakken hebt! Je bent een man, je hoort dit te doen
Tevens: bitches be trippin'. Cum and dump, klaar, die wijven zitten niet voor niks op zulke sites. Die willen geneukt worden en verder niks.
Dit. Gewoon om het onderwerp heen lullen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef solo020 het volgende:
Gewoon doen! Als het goed gaat met de lelijke vrouwen krijg je inderdaad ook meer zelfvertrouwen om de lekkere te regelen.
dit zeggen alleen lelijke mannenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Baas_bas het volgende:
Oefenmeisjes
moet ik eigenlijk ook eens aan te beginnen maar ik ben er te kieskeurig voor
ik zal het onthouden wanneer ik in de krant over een pedo leesquote:Op maandag 7 maart 2016 23:15 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik zal open naar haar zijn als ze er over begint hoop ik. Mensen begrijpen niet dat mannen gewoon een dame moeten doen in de zoveel tijd om al die energie te uiten. Ik fap trouwens bijna nooit meer, dit zorgt ook voor de extra spanning.
Oh, nou slecht nieuws voor mij danquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:15 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik zal open naar haar zijn als ze er over begint hoop ik. Mensen begrijpen niet dat mannen gewoon een dame moeten doen in de zoveel tijd om al die energie te uiten. Ik fap trouwens bijna nooit meer, dit zorgt ook voor de extra spanning.
Waarom heb je deze mening? Je kent mij niet eens, dit is maar een stukje van mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]![]()
![]()
...
Vreemd dat je geen hete chickies kan versieren, joh.
Wel een raar stukjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:36 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waarom heb je deze mening? Je kent mij niet eens, dit is maar een stukje van mijn persoonlijkheid.
Oefening nodig hebbenquote:Op maandag 14 maart 2016 19:28 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
OefenmeisjesIk ben absoluut niet kieskeurig. Daten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |