Niet aantrekkelijk genoeg om seks mee te hebben of om eventueel een relatie mee te krijgen ? Daar zit namelijk wel een verschil in. Voor mij althans.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit, dat ligt toch echt aan jezelf en of je bepaalde standaarden wel of niet wil vergeten.
Als ik naar mezelf kijk, ik sta meer dan een jaar droog, krijg af en toe wel de mogelijkheid tot seks maar meestal vind ik deze vrouwen gewoon niet aantrekkelijk genoeg. En dat heeft niets met libido maar puur met zelfbeheersing te maken. De standaard bepaal je zelf, niet jouw vrienden TS.
Zo zwart wit is de wereld van mannen niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Bij minder mooi denk ik gewoon aan lelijk.
Maar als je je moet beheersen dan betekent het dat je er toch wel zin in hebt maar dat je je dan maar gaat inhouden om aan een standaard te voldoen. Het leven kan een stuk gemakkelijker zijn soms.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:17 schreef yats het volgende:
[..]
Bullshit, dat ligt toch echt aan jezelf en of je bepaalde standaarden wel of niet wil vergeten.
Als ik naar mezelf kijk, ik sta meer dan een jaar droog, krijg af en toe wel de mogelijkheid tot seks maar meestal vind ik deze vrouwen gewoon niet aantrekkelijk genoeg. En dat heeft niets met libido maar puur met zelfbeheersing te maken. De standaard bepaal je zelf, niet jouw vrienden TS.
Waarom denk je dat, beetje oppervlakkige mening vind je niet? Ik mag ze dan misschien wel gebruiken maar de dame in kwestie kiest er zelf voor.quote:
Niet als jij het anders voordoet dan het is. Ben je eerlijk in je het intenties en zij is zo dom om te denken dat ze je wel om gaat krijgen dan is het haar probleem en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, beetje oppervlakkige mening vind je niet? Ik mag ze dan misschien wel gebruiken maar de dame in kwestie kiest er zelf voor.
Lelijke wijven hebben ook behoeftes hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je wil toch niet seksen met lelijke wijven?![]()
Nee dat is niet waar. Jij zegt zelfs dat je op termijn nog wel gevoelens gaat krijgen zodat je je wat langer kan amuseren. Dus je gebruikt ze zelfs op een hele lelijke manier. En het meisje zit maar smachtend te wachten op je gevoelens!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, beetje oppervlakkige mening vind je niet? Ik mag ze dan misschien wel gebruiken maar de dame in kwestie kiest er zelf voor.
Je maakt misbruik van iemand en liegt degene voor. Zelf weten, maar dan ben je niet goed. En een beetje zielig dat je investeert in vrouwen die je niet mooi of aantrekkelijk vindt. Het lijkt me heel naar om zó slecht in de markt te liggen dat je het moet proberen bij mensen waarvan je ze qua uiterlijk niet goed genoeg vindt, trouwens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens niks mis met daten gewoon voor seks, maar verpak het niet als 'oefenen'. Kom op zeg. Blijkbaar vind je ze niet te onaantrekkelijk om seks mee te hebben.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dit. Gewoon eerlijk zijn. Genoeg vrouwen die ook alleen maar seks willen.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Vrij kansloze nephouding terwijl je maar wat graag met ze wil neuken.
je zegt net zelf dat je je ex scharrel hebt voorgelogen :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Zin is er altijd wel (hoog libido). Alleen niet met die personen. Ik ben geen persoon die zomaar met iemand het bed in duikt en zal dat ook nooit worden. En een tijd geen seks hebben is echt niet erg, de wereld stopt niet met draaien ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar als je je moet beheersen dan betekent het dat je er toch wel zin in hebt maar dat je je dan maar gaat inhouden om aan een standaard te voldoen. Het leven kan een stuk gemakkelijker zijn soms.
Ik zal open naar haar zijn als ze er over begint hoop ikquote:Op maandag 7 maart 2016 08:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je zegt net zelf dat je je ex scharrel hebt voorgelogen :p
maar ontopic je kan toch ergens tijdens jullie gesprek een opmerking plaatsen over dat je momenteel niet op zoek bent naar ieys serieus...op een tactvolle manier.
doe nou maar weer normaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al die mensen die hier op de TS zitten te haten
Niks mis met wat rondneuken tot je de slag weer te pakken hebt! Je bent een man, je hoort dit te doen
Tevens: bitches be trippin'. Cum and dump, klaar, die wijven zitten niet voor niks op zulke sites. Die willen geneukt worden en verder niks.
Dit. Gewoon om het onderwerp heen lullen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:32 schreef solo020 het volgende:
Gewoon doen! Als het goed gaat met de lelijke vrouwen krijg je inderdaad ook meer zelfvertrouwen om de lekkere te regelen.
dit zeggen alleen lelijke mannenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Baas_bas het volgende:
Oefenmeisjes
moet ik eigenlijk ook eens aan te beginnen maar ik ben er te kieskeurig voor
ik zal het onthouden wanneer ik in de krant over een pedo leesquote:Op maandag 7 maart 2016 23:15 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik zal open naar haar zijn als ze er over begint hoop ik. Mensen begrijpen niet dat mannen gewoon een dame moeten doen in de zoveel tijd om al die energie te uiten. Ik fap trouwens bijna nooit meer, dit zorgt ook voor de extra spanning.
Oh, nou slecht nieuws voor mij danquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:15 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik zal open naar haar zijn als ze er over begint hoop ik. Mensen begrijpen niet dat mannen gewoon een dame moeten doen in de zoveel tijd om al die energie te uiten. Ik fap trouwens bijna nooit meer, dit zorgt ook voor de extra spanning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |