Door te zeggen dat je geen relatie wil maar alleen wil scharrelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:34 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Hoe kan ik haar ompraten zodat ze geen relatie wil maar alleen maar wil scharrelen?
Mijn vorige scharrel was verliefd op mij en toen zei ik dat mijn gevoel haar later misschien zou komen en toen hebben we alsnog een half jaar gescharreld. Maar ze is nu wel erg boos op mij omdat ik niet eerlijk tegen haar was. Dit wil ik voorkomen bij deze dame(s).
Klopt helemaal, maar ik ken haar dus helemaal niet. Ik wil geen risico lopen dat ze niet op date wil omdat ze niet als een slet gezien wil worden. De verwachting is dat als ik lief tegen haar doe dat ik dan langer plezier van haar kan hebben dan als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:40 schreef Hexagon het volgende:
Het is idd kansloos als je haar helemaal hoteldebotel maakt en je haar na de seks aan de kant zet. Neem dus een type dat sowieso geen problemen heeft met vrijblijvend sletterig gedrag en niet een lonely heart die met smart op de ware wacht.
Wat ben jij kansloos zeg, ga lekker naar de hoeren als je zo graag seks wil en misbruik haar er niet voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
Het probleem zit een beetje dat we nog niet hebben gepraat over intenties van elkaar. Ze heeft 0x verteld over dat ze een relatie wil. Volgens mij is het afspreken op neutraal terrein omdat ze natuurlijk niet weet wie ik precies ben. Na de 1ste date wordt dit allemaal anders.
[..]
Klopt helemaal, maar ik ken haar dus helemaal niet. Ik wil geen risico lopen dat ze niet op date wil omdat ze niet als een slet gezien wil worden. De verwachting is dat als ik lief tegen haar doe dat ik dan langer plezier van haar kan hebben dan als ik eerlijk ben.
Ga aan je looks werken. En je innerlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
Het probleem zit een beetje dat we nog niet hebben gepraat over intenties van elkaar. Ze heeft 0x verteld over dat ze een relatie wil. Volgens mij is het afspreken op neutraal terrein omdat ze natuurlijk niet weet wie ik precies ben. Na de 1ste date wordt dit allemaal anders.
[..]
Klopt helemaal, maar ik ken haar dus helemaal niet. Ik wil geen risico lopen dat ze niet op date wil omdat ze niet als een slet gezien wil worden. De verwachting is dat als ik lief tegen haar doe dat ik dan langer plezier van haar kan hebben dan als ik eerlijk ben.
Als het voor jou niet meer is dan seks, wat boeit het dan als ze afhaakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Je kunt best op date maar je moet vooral niet de indruk wekken dat je uit bent op een serieuze relatie. Een meisje zal ook nooit gaan zeggen dat ze eens lekker vrijblijvende seks wil. Dat is iets dat tijdens de date zal moeten blijken. Als ze er heel erg makkelijk en laconiek over is dan kun je het in een dronken roes op een ONS laten uitlopen. Als ze gereserveerder over seks is, en het gesprek ook over relaties gaat en dergelijke dan moet je dat zeker niet doen. Een date ermee hebben kan best, want iedereen weet dat dat geen garantie is voor success. Het gaat er vooral om dat je geen verkeerde verwachtingen schept en daar misbruik van maakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
Ben je wel oud genoeg om seks te mogen hebben, man oh manquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:42 schreef Kermit. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:01 schreef Hexagon het volgende:
Zou wel wat zijn als TS straks een topic opent dat hij verliefd is geworden op een minder aantrekkelijk meisje dat alleen maar wilde sletten
Beetje in tegenstelling wat je tegen mij zegt op Whatsapp.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:01 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik snap dus niet dat de meeste mannen seks willen met minder mooie (dus lelijke) vrouwen. Leg uit?
Nee toch? Ik begrijp gewoon niet dat je onder of boven iemand wil liggen terwijl je de persoon fysiek onaantrekkelijk vindt. Maar de meeste mannen doen het.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:35 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Beetje in tegenstelling wat je tegen mij zegt op Whatsapp.
Tussen "Minder mooi" en afstotelijk zit natuurlijk nog een heel stuk wereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee toch? Ik begrijp gewoon niet dat je onder of boven iemand wil liggen terwijl je de persoon fysiek onaantrekkelijk vindt. Maar de meeste mannen doen het.
om heel eerlijk te zijn ruk ik ook liever dan dat ik seks heb met iemand waar ik niet echt iets voor voel (zowel fysiek als mentaal). Zelfs niet met een bierbril opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee toch? Ik begrijp gewoon niet dat je onder of boven iemand wil liggen terwijl je de persoon fysiek onaantrekkelijk vindt. Maar de meeste mannen doen het.
Bij minder mooi denk ik gewoon aan lelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tussen "Minder mooi" en afstotelijk zit natuurlijk nog een heel stuk wereld.
Slachtoffer alarmquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Moet je ook eerst op een driewieler voordat je in een auto gaat rijden na een poos?
Ik begrijp het ook niet. Denk dat het voor een deel een kwestie van zelfvertrouwen is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:42 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dank voor het advies, ik zal geen signalen geven die hinten op een relatie. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe de ontwikkelingen gaan omtrent dit verhaal. Ik merk dat er veel reacties komen op dit topic en vooral jegens mij. Ik ben een erg goede kerel die dames met respect behandeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je kunt best op date maar je moet vooral niet de indruk wekken dat je uit bent op een serieuze relatie. Een meisje zal ook nooit gaan zeggen dat ze eens lekker vrijblijvende seks wil. Dat is iets dat tijdens de date zal moeten blijken. Als ze er heel erg makkelijk en laconiek over is dan kun je het in een dronken roes op een ONS laten uitlopen. Als ze gereserveerder over seks is, en het gesprek ook over relaties gaat en dergelijke dan moet je dat zeker niet doen. Een date ermee hebben kan best, want iedereen weet dat dat geen garantie is voor success. Het gaat er vooral om dat je geen verkeerde verwachtingen schept en daar misbruik van maakt.
Goed ben je niet echt hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:06 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Dank voor het advies, ik zal geen signalen geven die hinten op een relatie. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe de ontwikkelingen gaan omtrent dit verhaal. Ik merk dat er veel reacties komen op dit topic en vooral jegens mij. Ik ben een erg goede kerel die dames met respect behandeld.
Nogal kortzichtig niet ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:55 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Bij minder mooi denk ik gewoon aan lelijk.
Bullshit, dat ligt toch echt aan jezelf en of je bepaalde standaarden wel of niet wil vergeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat voor een gozer als TS, die al een tijdje droog staat en daardoor beregeil is, zowat elke meid leuk genoeg is om seks mee te hebben ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |