Moet je ook eerst op een driewieler voordat je in een auto gaat rijden na een poos?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben alweer een jaar vrijgezel en ik heb weer zin in een vriendin maar ik zie geen enkele leuke dame. Vrienden zeggen nu tegen me van ja ga op Tinder en spreek af met een minder mooie dame maar dan weet je wel weer wat contact is. Dus je gebruikt deze dame om je zelfvertrouwen een boost te geven zodat je later mooiere dames kan versieren. Het ergste is dat je dan moet zeggen tegen die dame dat je haar mooi vind alleen maar om haar het bed in te krijgen.
Wat vinden jullie ervan?
Dit. Gewoon eerlijk zijn. Genoeg vrouwen die ook alleen maar seks willen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens niks mis met daten gewoon voor seks, maar verpak het niet als 'oefenen'. Kom op zeg. Blijkbaar vind je ze niet te onaantrekkelijk om seks mee te hebben.
Eens. Vrij kansloze nephouding terwijl je maar wat graag met ze wil neuken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens niks mis met daten gewoon voor seks, maar verpak het niet als 'oefenen'. Kom op zeg. Blijkbaar vind je ze niet te onaantrekkelijk om seks mee te hebben.
Nood breekt wet...quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je wil toch niet seksen met lelijke wijven?![]()
Dat is wel supertriest.quote:
Dat geldt voor de één. Anderen hanteren andere normen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Dat is wel supertriest.
Dan heb je toch liever je eer.
Dat is toch niet het ergste ? het ergste is als ze na de seks willen blijven plakken. Dat je dan een excuus moet bedenken om ze er zo snel mogelijk uit te werken. Of dat ze verontwaardigd gaan lopen doen als je ze duidelijk maakt dat het toch niks gaat worden maar ze wel altijd kunnen bellen voor een potje neukseks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kermit. het volgende:
Het ergste is dat je dan moet zeggen tegen die dame dat je haar mooi vind alleen maar om haar het bed in te krijgen.
Wat vinden jullie ervan?
Haha wie zegt dat die meisjes jou niet gebruiken...quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben alweer een jaar vrijgezel en ik heb weer zin in een vriendin maar ik zie geen enkele leuke dame. Vrienden zeggen nu tegen me van ja ga op Tinder en spreek af met een minder mooie dame maar dan weet je wel weer wat contact is. Dus je gebruikt deze dame om je zelfvertrouwen een boost te geven zodat je later mooiere dames kan versieren. Het ergste is dat je dan moet zeggen tegen die dame dat je haar mooi vind alleen maar om haar het bed in te krijgen.
Wat vinden jullie ervan?
Nou prima dan toch. Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wie zegt dat die meisjes jou niet gebruiken...
"Serieus Soof, wat moet je nou met die gast? Ok, hij is wel lekker enzo maar hij is ook..."
"Dom? IJdel? Zelfingenomen? Klopt allemaal maar met zo'n lichaam en dat hoofd maakt het niet uit."
"Haha ok, bats ze!"
Nouja dat doen ze wel een stuk minder in ieder geval, sletvreessssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wie zegt dat die meisjes jou niet gebruiken...
"Serieus Soof, wat moet je nou met die gast? Ok, hij is wel lekker enzo maar hij is ook..."
"Dom? IJdel? Zelfingenomen? Klopt allemaal maar met zo'n lichaam en dat hoofd maakt het niet uit."
"Haha ok, bats ze!"
Snap je dan niet dat voor een gozer als TS, die al een tijdje droog staat en daardoor beregeil is, zowat elke meid leuk genoeg is om seks mee te hebben ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:17 schreef erodome het volgende:
Als je met iemand seks wil hebben, no problem, mits de ander ook maar weet dat het alleen daarom gaat.
Maar waarom zou je met iemand seks hebben die je totaal niet aantrekkelijk vindt, het erg zou vinden te zeggen dat ze mooi is?
Spreek gewoon af met iemand die je wel leuk vindt, waarmee je graag seks wil hebben. Hoeft dan niet te gaan over iemand met wie je een relatie ook ziet zitten, of de prijs der prijzen te zijn. Maar gewoon iemand die je leuk vindt, leuk genoeg om seks mee te hebben.
Omdat je anders een enorme hufter bent? En er genoeg vrouwen zijn die ook gewoon een leuke avond en verder niets zoeken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou ik open kaart spelen door te zeggen dat ik het alleen voor seks en een leuke tijd doe? Dan loop ik het risico dat ze niet wil.
Het is toch raar als je meteen zegt van, ik wil je alleen ontmoeten voor de seks? Dat werkt volgens mij echt niet.
Je moest eens weten hoeveel vrouwen dat wel willen, zat/zit met een aantal bekenden op badoo en daar kom je ze echt wel tegen. Alleen lusten geen lasten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou ik open kaart spelen door te zeggen dat ik het alleen voor seks en een leuke tijd doe? Dan loop ik het risico dat ze niet wil.
Het is toch raar als je meteen zegt van, ik wil je alleen ontmoeten voor de seks? Dat werkt volgens mij echt niet.
Hoe moet ik ruiken of zien dat een dame mij ook alleen voor het fysieke gedeelte wil?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je anders een enorme hufter bent? En er genoeg vrouwen zijn die ook gewoon een leuke avond en verder niets zoeken?
Je moet het bij het chatten/praten al een wel een beetje peilen natuurlijk. Gewoon wat gekke uitspraken of toespelingen doen dan kom je er wel achter waar ze naar opzoek is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef Kermit. het volgende:
Door je mond te gebruiken? Je weet wel, praten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:08 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Hoe moet ik ruiken of zien dat een dame mij ook alleen voor het fysieke gedeelte wil?
Dat ruik of zie je doorgaans niet, maar daar kun je wel achterkomen door het te bespreken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:08 schreef Kermit. het volgende:
Hoe moet ik ruiken of zien dat een dame mij ook alleen voor het fysieke gedeelte wil?
Opzicht, het lijkt me al een leuk social experiment uberhaupt. Hoe en wanneer vertel je dat je alleen op zoek bent naar seks? Ik ben wel benieuwd om te zien hoeveel vrouwen er op tinder zitten die ervoor open staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Door je mond te gebruiken? Je weet wel, praten?
Tinder is toch juist de uitgesproken plek voor casual seks?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:17 schreef ludovico het volgende:
Opzicht, het lijkt me al een leuk social experiment uberhaupt. Hoe en wanneer vertel je dat je alleen op zoek bent naar seks? Ik ben wel benieuwd om te zien hoeveel vrouwen er op tinder zitten die ervoor open staan.
Voordat je een mooie splinternieuwe BMW gaat rijden, moet je toch ook eerst paar jaar in een oud Golfje of Civic rondrijden of ervaring op te doen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Moet je ook eerst op een driewieler voordat je in een auto gaat rijden na een poos?
Zou best kunnen, maar ik word niet aangesproken met "hey neuken" door vrouwen hoor. Zo overduidelijk is het allemaal niet en ik heb wel degelijk de indruk dat als je snel dit soort toespelingen maakt je er sowieso uit ligt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:19 schreef Copycat het volgende:
Tinder is toch juist de uitgesproken plek voor casual seks?
Tussen hey neuken en tijdens een gesprek een balletje opwerpen, zit een wereld van tact.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef ludovico het volgende:
Zou best kunnen, maar ik word niet aangesproken met "hey neuken" door vrouwen hoor. Zo overduidelijk is het allemaal niet en ik heb wel degelijk de indruk dat als je snel dit soort toespelingen maakt je er sowieso uitlicht.
Ik vraag me verder sowieso af of je daar wel gelijk in hebt....
Als je dat duidelijk maakt van te voren is er niks mis mee. Anders is het wel een beetje kansloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Al die mensen die hier op de TS zitten te haten
Niks mis met wat rondneuken tot je de slag weer te pakken hebt! Je bent een man, je hoort dit te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |