zou er een kelder zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Oostenrijkse huizen zien er meestal niet uit van binnen. Al dat spuuglelijke hout
Modern Family is er een succes mee geworden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:59 schreef nattermann het volgende:
Wat trilt die camera trouwens de hele tijd? Bloedirritant
Droef ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Oostenrijkse huizen zien er meestal niet uit van binnen. Al dat spuuglelijke hout
Ja, helaasquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:01 schreef Wave103 het volgende:
Je verwacht wel een beetje dat een succesvolle accountant dit voor elkaar kan krijgen
Eeh, ik denk dat dat opgepikt werd, hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik refereerde naar https://nl.wikipedia.org/wiki/Natascha_Kampusch
het werd een keer tijdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef Wave103 het volgende:
![]()
Ik-vertrekkers die zich niet laten afzetten
Ja ondertussen wel maar dat bedoelde ik de eerste keer al(ik trage typerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, ik denk dat dat opgepikt werd, hoor.
Ze hadden nog een grotere griezel met een kelder, die Fritzl of zoiets met zijn dochter en een aantal door hem verwekte kinderen...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik refereerde naar https://nl.wikipedia.org/wiki/Natascha_Kampusch
Relatie kan nog onder druk komen te staan.quote:
Zelfs 7 maanden extra tijd tot opening roept niet echt tot paniek.quote:
Het was vanaf het begin en nu ook helemaal 100% duidelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja ondertussen wel maar dat bedoelde ik de eerste keer al(ik trage typer)
Michael Mike en Mikki, hoe orgineel.quote:
Ja klopt, Oostenrijk is een beetje een vuurhaardquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ze hadden nog een grotere griezel met een kelder, die Fritzl of zoiets met zijn dochter en een aantal door hem verwekte kinderen...
Het is ook niet zo spannend.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Rustig hiervroeger ging het sneller
ja precies, gaapquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Zelfs 7 maanden extra tijd tot opening roept niet echt tot paniek.
Die heet Chicy... gemiste kansquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Michael Mike en Mikki, hoe orgineel.
Zou de kat Michelle heten?
Oh gelukkig rijmt het wel op Mikki!quote:
Jaaa! Dat rare maniertje. Logisch dat ze ook zo praten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Die kinderen praten zo debiel omdat die ouders ook zo tegen ze praten![]()
"Wat is daaaat?? Is dat de gymzaaaaaaal?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |