Ik ga natuurlijk geen willekeurige YouTube filmpjes kijken, samenvatting?quote:
Het zijn die jongens van de Snijtafel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen willekeurige YouTube filmpjes kijken, samenvatting?
Klein ankertje voor de woonboot.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zo'n type vind ik hem wel. Ergens een klein plaatje
Over Mijn Lijk wordt tegen het licht gehouden en dat doet het programma eigenlijk geen goed.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen willekeurige YouTube filmpjes kijken, samenvatting?
Lekker geld lenen yoloquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef Martinello het volgende:
Ralph Lauren kakker tot het bittere end
Hij is een Italiaanse Hipsterquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een kutkapsel heeft die Valerio altijd.
Dat kon ik wel raden, maar wat zijn de argumenten?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over Mijn Lijk wordt tegen het licht gehouden en dat doet het programma eigenlijk geen goed.
Ik vond de metafoor met die trein wel goed, als je in een trein zit, zie je een mooi landschap.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over Mijn Lijk wordt tegen het licht gehouden en dat doet het programma eigenlijk geen goed.
Hopelijk heeft ze de kassabon nog.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb een tattoo gekregen van mijn oma.
Ik hoop dat die oma goed kan tatoeëren.
Ik vraag me af waarom hij een ster is, hij praat te langzaam voor tv en zegt geen boeiende dingen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Valerio is ook niet gek spraakzaam, wat prima is
Zal hij zijn vragen ook instuderen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij een ster is, hij praat te langzaam voor tv en zegt geen boeiende dingen.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat het om die mensen gaat in dit geval, ik zie te weinig van hem om wat over hem te kunnen zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij een ster is, hij praat te langzaam voor tv en zegt geen boeiende dingen.
Dat kan. Dit is een discussieforum. Al heeft het gegeven dat je spreekt over 'statistiek' in deze en je het doodleuk aannam als een alleszeggend argument waarmee je het ongelijk van anderen dacht aan te tonen, dat je begripsvermogen als het om het interpreteren van dit soort gegevens gaat niet zo best is.quote:
Ik weet niet of er in het geval van een bepaalde keus, meteen gediscrimineerd wordt. Nogmaals, De Lint mocht op auditie komen, en kennelijk hebben ze achteraf besloten dat ze een specifiek type wilde waar hij niet aan voldeed. Ofzo. Ik weet niet hoe een dergelijk proces gaat aldaar.quote:Discriminatie is trouwens iets wat voorkomt. Vrouwen, donkere mensen, ouderen. Soms komt discriminatie voor en soms worden ook mensen uit wat als een gunstige groep gezien wordt gediscrimineerd (zoals Derek de Lint).
Ik richt me niet echt op Afro-Amerikanen zoals ik al vaker aangaf. Het puur je richten op Afro-Amerikanen voor generale rollen, is ook een soort van uitsluiting. Niet dat het slecht is om gewoon voor een type te kiezen, maar meestal is een generale rol een zelfde soort overweging waarbij men gewoon voor een blanke man wil gaan.quote:Afro-Amerikanen scoren qua Oscars hoger dan het deel van de bevolking dat ze uitmaken. Los van alle op- en aanmerkingen die je kan maken. Latino's en Aziaten worden, in deze weergave, weldegelijk ondervertegenwoordigd.
Prima. Maar het is een onenigheid van een aard als die tussen een atheïst en gelovige waarbij jij niet weet te bewijzen wat je beweert op basis van zwakke cijfers (wegens de genoemde redenen) over een relatief korte periode (sinds 2000) waarbij een kleine verandering al flinke procentuele gevolgen heeft en je het white-washing-argument volledig negeert in je bewering dat er geen verschil is.quote:We gaan het overigens niet eens worden, dus ik wil het er eigenlijk wel eens bij laten.
Je hebt de statistiek niet ontkracht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:07 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dat kan. Dit is een discussieforum. Al heeft het gegeven dat je spreekt over 'statistiek' in deze en je het doodleuk aannam als een alleszeggend argument waarmee je het ongelijk van anderen dacht aan te tonen, dat je begripsvermogen als het om het interpreteren van dit soort gegevens gaat niet zo best is.
Ik deed dat wel, aangezien Pauw het expliciet had over 'wit' en 'zwart'. En omdat hij een regisseur en een actrice, beiden met Afrikaans bloed, uitgenodigd had. En daarbij de belachelijke uitspraak van die regisseur, dat zwarte mensen dubbel zo hard werken en slechts de helft vragen.quote:Ik richt me niet echt op Afro-Amerikanen zoals ik al vaker aangaf. Het puur je richten op Afro-Amerikanen voor generale rollen, is ook een soort van uitsluiting. Niet dat het slecht is om gewoon voor een type te kiezen, maar meestal is een generale rol een zelfde soort overweging waarbij men gewoon voor een blanke man wil gaan.
Knakker, je gelooft heel erg in je eigen gelijk. Er is statistiek die jouw ongelijk bewijst. Wat doe je, je doet alsof het onzin is. Je kan schieten op deze statistiek, maar je levert zelf helemaal geen bewijs.quote:Prima. Maar het is een onenigheid van een aard als die tussen een atheïst en gelovige waarbij jij niet weet te bewijzen wat je beweert op basis van zwakke cijfers (wegens de genoemde redenen) over een relatief korte periode (sinds 2000) waarbij een kleine verandering al flinke procentuele gevolgen heeft en je het white-washing-argument volledig negeert in je bewering dat er geen verschil is.
Eergisteren zelfs.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Niet de onderwerpen van gisteren herkauwen hè. Praat over FC Twente of Trump of anders niet.
Ik vraag me ook af waarom ik in 's hemelsnaam naar cokesnuiver van Gelder aan het kijken ben.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom mag Derksen keer op keer Joop Munsterman vereren als een God?
En wat volk van VVSB waaronder die Hema-vakkenvuller. De hype is nu toch wel voorbij?quote:Op donderdag 3 maart 2016 17:13 schreef tralalala het volgende:
Femke Halsema en één of andere schaatser vanavond.
![]()
![]()
Lieg toch niet, links is altijd beter dan rechtschquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:06 schreef tralalala het volgende:
Brrrrr, Halsema is bijna nog enger dan Pechtold.
Afgekeken...quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
Vincent heeft dat kapsel afgekeken van Ron Fresen.
Afgekeken, leukquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:07 schreef Specularium het volgende:
Vincent heeft dat kapsel afgekeken van Ron Fresen.
Het inzetten van een Downie die zelf geen inschatting kan maken van het hele debat vind ik ook een beetje dubieus...quote:
Toch heeft Vincent Bijlo tegenwoordig een goedbetaalde functie als scout bij Feyenoordquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef Joezi het volgende:
Ik zou een blind mensch ook laten weghalen, kijken is wel belangrijk vind ik
Hadden ze Blind maar weggehaald.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:08 schreef Joezi het volgende:
Ik zou een blind mensch ook laten weghalen, kijken is wel belangrijk vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |