Ik ga natuurlijk geen willekeurige YouTube filmpjes kijken, samenvatting?quote:
Het zijn die jongens van de Snijtafel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen willekeurige YouTube filmpjes kijken, samenvatting?
Klein ankertje voor de woonboot.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zo'n type vind ik hem wel. Ergens een klein plaatje
Over Mijn Lijk wordt tegen het licht gehouden en dat doet het programma eigenlijk geen goed.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen willekeurige YouTube filmpjes kijken, samenvatting?
Lekker geld lenen yoloquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef Martinello het volgende:
Ralph Lauren kakker tot het bittere end
Hij is een Italiaanse Hipsterquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een kutkapsel heeft die Valerio altijd.
Dat kon ik wel raden, maar wat zijn de argumenten?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over Mijn Lijk wordt tegen het licht gehouden en dat doet het programma eigenlijk geen goed.
Ik vond de metafoor met die trein wel goed, als je in een trein zit, zie je een mooi landschap.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Over Mijn Lijk wordt tegen het licht gehouden en dat doet het programma eigenlijk geen goed.
Hopelijk heeft ze de kassabon nog.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:50 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb een tattoo gekregen van mijn oma.
Ik hoop dat die oma goed kan tatoeëren.
Ik vraag me af waarom hij een ster is, hij praat te langzaam voor tv en zegt geen boeiende dingen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:51 schreef Tagliano het volgende:
Valerio is ook niet gek spraakzaam, wat prima is
Zal hij zijn vragen ook instuderen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij een ster is, hij praat te langzaam voor tv en zegt geen boeiende dingen.
Ik bedoelde eigenlijk meer dat het om die mensen gaat in dit geval, ik zie te weinig van hem om wat over hem te kunnen zeggenquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij een ster is, hij praat te langzaam voor tv en zegt geen boeiende dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |