Niet zoveelquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:34 schreef Bolasie het volgende:
WTF JOHAN BIJ PAUW
WAAROM SCHAKEL IK NU PAS IN
WAT HEB IK GEMIST
VRAGEN VRAGEN VRAGEN
Johan rookt niet over zijn longen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan Johan geen longkanker hebben met al die sigaren?
Sigaren rook je niet over de longen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Jij moet niet zo mans doen ransmakaakquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hoeft voor ons niet stoer te doen hoor
Nog niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Een tevreden roker is geen onruststoker.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:35 schreef DrDentz het volgende:
En toch worden die gestalkt door een brandweerman.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een tevreden roker is geen onruststoker.
Ik hoor het u zeggen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Gespeelde emoties. Allemaal voor de kijkcijfers. Zeg het Johan.
Lekker batsen met dat cokehoertjequote:Op woensdag 2 maart 2016 23:39 schreef Martinello het volgende:
Wat een glansrol had Valerio toch in Alles Is Liefde
[ afbeelding ]
Downies en dit vind ik wel een andere categoriequote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef Bolasie het volgende:
Ik kan echt niet naar dat soort programma's kijken. Same voor alle programma's over downies.
Ik heb echt een schurfthekel aan emo-tv, maar ik vind dit nog wel een integer programma.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Gespeelde emoties. Allemaal voor de kijkcijfers. Zeg het Johan.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb echt een schurfthekel aan emo-tv, maar ik vind dit nog wel een integer programma.
Dat weet ik, maar ik gaf even een opsomming van programma's waar ik liever niet naar kijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Downies en dit vind ik wel een andere categorie
quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb echt een schurfthekel aan emo-tv, maar ik vind dit nog wel een integer programma.
Ah op die fietsquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik gaf even een opsomming van programma's waar ik liever niet naar kijk.
Zou pauw ook een plakplaatje hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Zitten wel veel types met een tattoo. Ik wil niks insinueren.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:33 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het omgekeerd is. Ik zeg dat het mogelijk is op specifieke punten, door de nietszeggende selectie die gemaakt is.
Ik zeg dus dat ze geen gewicht hebben in het argument dat nu gemaakt wordt tegen het idee over de over-vertegenwoordiging van blanken in Oscars-waardige films tov minderheden.
Afro-Amerikanen scoren qua Oscars hoger dan het deel van de bevolking dat ze uitmaken. Los van alle op- en aanmerkingen die je kan maken. Latino's en Aziaten worden, in deze weergave, weldegelijk ondervertegenwoordigd.quote:minority actors land 15% of top roles, 15% of nominations and 17% of wins. Once up for top roles, black actors do well, converting 9% of top roles into 10% of best-actor nominations and 15% of the coveted golden statuettes, a bit above their share of the general population.
Kun je beter naar een massagesalon. Happy Ending.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik begrijp die afscheidsfeestjes nooit zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |