Nee hoor maar hij wordt totaal niet serieus genomen als kandidaat hierquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:21 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ach wat is die arme Trump toch zielig.
Allemaal Hillary fappersquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor maar hij wordt totaal niet serieus genomen als kandidaat hier
hahaha net goed, lekker voor jequote:Op woensdag 2 maart 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee hoor maar hij wordt totaal niet serieus genomen als kandidaat hier
De zoon van mevrouw Van Zetten uit Tiel?quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Hans van Zetten niet kennen
Pauw dient echt te stoppen met sportonderwerpjes
Ja, die gegevens heb ik zo even paraat. Punt is gewoon dat je niet kan zeggen wanneer de duiding er niet is, dat je niet doodleuk kan aannemen dat het gaat om gelijke Oscars. Jij bent degene die op basis van niet nader geduide cijfers een aanname doet. Ik licht je slechts in over het gegeven dat deze zwakte er is en je dus niet kan zeggen dat de claim dat er minder kansen zijn voor zwarte acteurs, niet klopt. En nogmaals, ook de proporties voor mensen van verschillende etniciteiten voor het deel waar films gesitueerd zijn en waar ze gemaakt worden zijn anders dan die voor heel Amerika, wat dus een derde zwakte is aan de manier waarop die cijfers van The Economist gepresenteerd worden.quote:
Mensen die Hans niet kennen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Hans van Zetten niet kennen
Pauw dient echt te stoppen met sportonderwerpjes
Wel chickie iddquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:26 schreef tralalala het volgende:
Dat meisje achter hem is het lekkere zusje van Gwen.
Ze kijkt wel wat chagrijnig.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:26 schreef tralalala het volgende:
Bij die ginger is het elke dag Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:26 schreef tralalala het volgende:
Niet overdrijven. Zo geweldig is Pauw tot nu toe ook niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:27 schreef tralalala het volgende:
Best zielig voor Jinek dat de eerste 3 afleveringen van Pauw allen beter zijn dan alle afleveringen van Jinek afgelopen seizoen.
Ja, de cijfers hebben hun zwakte.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:26 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ja, die gegevens heb ik zo even paraat. Punt is gewoon dat je niet kan zeggen wanneer de duiding er niet is, dat je niet doodleuk kan aannemen dat het gaat om gelijke Oscars. Jij bent degene die op basis van niet nader geduide cijfers een aanname doet. Ik licht je slechts in over het gegeven dat deze zwakte er is en je dus niet kan zeggen dat de claim dat er minder kansen zijn voor zwarte acteurs, niet klopt. En nogmaals, ook de proporties voor mensen van verschillende etniciteiten voor het deel waar films gesitueerd zijn en waar ze gemaakt worden zijn anders dan die voor heel Amerika, wat dus een derde zwakte is aan de manier waarop die cijfers van The Economist gepresenteerd worden.
Jouw bestaan is strontvervelendquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je trump trol wordt een beetje vervelend, van klaveren was nog wel grappig
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 02-03-2016 om 23:24:06Wat als @realDonaldTrump president van de VS wordt? @chgroenhuijsen in #pauw #nu https://t.co/ijfogksIfD reageer retweet
Make America great againquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op woensdag 02-03-2016 om 23:24:06Wat als @realDonaldTrump president van de VS wordt? @chgroenhuijsen in #pauw #nu https://t.co/ijfogksIfD reageer retweet
Ik zeg nergens dat het omgekeerd is. Ik zeg dat het mogelijk is op specifieke punten, door de nietszeggende selectie die gemaakt is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, de cijfers hebben hun zwakte.
Maar dat cijfers hun zwakte hebben, betekent niet dat ze helemaal niet kloppen en de uitkomst zelfs precies omgekeerd is. Zoals jij beweert...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |