Wij zagen deze ook voorbij komen vandaag.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:14 schreef LTVDK het volgende: Ik zie net deze reclame voorbij komen op Discovery, echt wat ...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:14 schreef LTVDK het volgende:
Ik zie net deze reclame voorbij komen op Discovery, echt wat ...![]()
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wij zagen deze ook voorbij komen vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
![]()
Gefeliciteerd, hoe oud is ze geworden?quote:
David die grappen maakt over Felixs moeder.quote:Op donderdag 3 maart 2016 06:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
-insert grap over de moeder van Fylax-
Gefeliciteerd.
quote:
Deze mensen bestaan niet toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Opstandige mensen in de supermarkt maken boodschappen doen wat minder saai.
Ga er maar vanuit van welquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van wel
Ik had laatst ruzie in de Jan Linders, waar ik overigens nooit was geweest en nooit meer zal komen, omdat ik als een of andere crimineel mijn rugzak open moest doen bij de kassa
Nee dat niet, maar zie er wel hartstikke braaf uit natuurlijk.quote:
Hmm had het beeld dat je blond bent met blauwe ogen :pquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar zie er wel hartstikke braaf uit natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:05 schreef YokiKater het volgende:
Dat moest ik ook een keer doen, tas laten zien.. omdat ik niets gekocht had en langs een gesloten kassa was gegaan. Ging er eerst zo'n tutje lopen blerren dat ik dat niet meer moest doen want ze had er net gedweild. "Ik heb liever dat je vakken gaat vullen want alles wat ik moet hebben is op".
Nou, en toen kwam hij hoor... Mr. Security. Meneer ik zie dat u niets heeft gekocht, mag ik even in uw tas kijken? "Ik kon verdomme helemaal niets kopen want ze hebben geen fuck hier, alle schappen zijn leeg ga maar kijken"
Rustig meneer.
"Ik ben rustig"
Nou ..
"Ja wat? Sta ik hier ordinair te schreeuwen, stuiter ik door de winkel heen? Nee, en jij staat ook nog overeind dus ik ben rustig"
U hoeft niet te gaan dreigen.
"Vriend ik dreig niet, hier kijk.. lege tas! net als de vakken. Kutwinkel ik ga naar huis, doei!"
Vraag alleen of ze haar tas heeft laten zien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeg, wil je nu dat Njos helemaal de pan uit flipt of zo?
Dat moest ik ook een keer doen, tas laten zien.. omdat ik niets gekocht had en langs een gesloten kassa was gegaan. Ging er eerst zo'n tutje lopen blerren dat ik dat niet meer moest doen want ze had er net gedweild. "Ik heb liever dat je vakken gaat vullen want alles wat ik moet hebben is op".
Nou, en toen kwam hij hoor... Mr. Security. Meneer ik zie dat u niets heeft gekocht, mag ik even in uw tas kijken? "Ik kon verdomme helemaal niets kopen want ze hebben geen fuck hier, alle schappen zijn leeg ga maar kijken"
Rustig meneer.
"Ik ben rustig"
Nou ..
"Ja wat? Sta ik hier ordinair te schreeuwen, stuiter ik door de winkel heen? Nee, en jij staat ook nog overeind dus ik ben rustig"
"Vriend ik dreig niet, hier kijk.. lege tas! net als de vakken. Kutwinkel ik ga naar huis, doei!"
Ja, vooral als je een arabisch uiterlijk hebt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
ben je nou eigenlijk verplicht je tas te laten zien?
Je gaat in principe akkoord met de huisregels van de winkel als je dasr binnen stapt. Van de wet hoef je niks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
ben je nou eigenlijk verplicht je tas te laten zien?
Ik heb nog nooit mijn tas hoeven laten zien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, vooral als je een arabisch uiterlijk hebt.
Ja is het een huisregel die mag dan? Mag ik nee zeggen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je gaat in principe akkoord met de huisregels van de winkel als je dasr binnen stapt. Van de wet hoef je niks.
Dacht ik.
Echt vriendelijk was je ook niet dus :pquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:14 schreef d4v1d het volgende:
Zo zei ik laatst tegen het broodmeisje bij de plaatselijke albert heijn dat ze dat stokbrokd er dan maar een kwartier eerder in had moeten doen.. Ik moest van haar maar een kwartiertje wachten, dan was ik de eerstepleur toch op. Die stokbrood bak staat nog net niet voor je neus.
Gingen andere klanten haar toch ook nog verdedigen.
Ja mag, maar dan mogen ze je staande houden tot de politie komt en die mogen wel vorderen om in je tas te kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is het een huisregel die mag dan? Mag ik nee zeggen?
Ben je er alleen maar langer mee bezig dus :pquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja mag, maar dan mogen ze je staande houden tot de politie komt en die mogen wel vorderen om in je tas te kijken.
Laat je ondertussen even een stokbrood bakken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je er alleen maar langer mee bezig dus :p
http://nos.nl/artikel/209(...)ce-in-amsterdam.htmlquote:Twee jonge vrouwen hebben gisteravond een conductrice mishandeld op het Amsterdamse station Sloterdijk. De 62-jarige medewerker van de NS is door de vrouwen tegen een balustrade gegooid en liep daardoor gekneusde ribben, schaafwonden en blauwe plekken op.
De vrouwen van 16 en 21 jaar zijn aangehouden door veiligheidsmedewerkers van de NS en zitten vast.
Een van de vrouwen werd in de trein betrapt zonder geldig vervoersbewijs. De conductrice ging samen met de twee het perron op waar een woordenwisseling uitliep op een handgemeen.
De vrouwen worden later voorgeleid. De conductrice is volgens de politie "heel erg ontdaan" door het gebeuren.
Hahaha, David gepwned bij de Appie.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:14 schreef d4v1d het volgende:
Zo zei ik laatst tegen het broodmeisje bij de plaatselijke albert heijn dat ze dat stokbrokd er dan maar een kwartier eerder in had moeten doen.. Ik moest van haar maar een kwartiertje wachten, dan was ik de eerstepleur toch op. Die stokbrood bak staat nog net niet voor je neus.
Gingen andere klanten haar toch ook nog verdedigen.
Dat zijn echt van die wijven die op hun 22e al acht kinderen hebben van 9 vaders.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/209(...)ce-in-amsterdam.html
Alweer.
Fucked up society. Gelukkig zijn er ook nog goede mensen, ik heb deze week al twee goede daden verricht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alweer.
Welke?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fucked up society. Gelukkig zijn er ook nog goede mensen, ik heb deze week al twee goede daden verricht.
Verdachte personen gemeld tijdens een zoekactie naar inbrekers en een oude man geholpen die gevallen was met de fiets.quote:
Netjesquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Verdachte personen gemeld tijdens een zoekactie naar inbrekers en een oude man geholpen die gevallen was met de fiets.
Ja zo kan ik het ook, eerst zelf inbreken en een man van de fiets gooienquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Verdachte personen gemeld tijdens een zoekactie naar inbrekers en een oude man geholpen die gevallen was met de fiets.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vraag alleen of ze haar tas heeft laten zien?
Laatst was er eentje die als vierde in de rij meende te staan bij de Jumbo en toen hysterisch om gratis boodschappen ging roepen. Als ik ooit zo word, wil iemand mij dan onmiddellijk afknallen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Opstandige mensen in de supermarkt maken boodschappen doen wat minder saai.
Het probleem is dat zulke wijven zo weer vrijkomen, in plaats van dat ze flink worden gestraft.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alweer.
hey elfjequote:Op donderdag 3 maart 2016 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het probleem is dat zulke wijven zo weer vrijkomen, in plaats van dat ze flink worden gestraft.
Ja, ik had het bericht zelfs op de FP gezet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:42 schreef Fylax het volgende:
Had je t gezien, kanye die illegaal downloadt?
jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik had het bericht zelfs op de FP gezet.
Echt zo'n enorme kneus, die vent.
Denken dat dat serieus wasquote:Op donderdag 3 maart 2016 15:42 schreef Fylax het volgende:
Had je t gezien, kanye die illegaal downloadt?
Het blijft toch een kneus. Een overgewaardeerde rapper met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.quote:
Amerika's grootste troll in mijn ogen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het blijft toch een kneus. Een overgewaardeerde rapper met een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Ik heb de indruk dat -ie het allemaal heel serieus meent. Maar goed... het is niet zo dat ik me grondig in deze sukkel heb verdiept. Je leest wel eens wat, zeg maar. Sterker nog: er is geen ontkomen aan. Je wilt niet weten hoe veel berichten wij op de feed binnenkrijgen over de Kanye West, Kim Kardashian en verder Karadashian-Jenner-kliek. Op de FP plaatsen nog niet eens de helft.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Amerika's grootste troll in mijn ogen.
Ik verdiep me ook niet zozeer in die kerel, maar inderdaad krijg je helaas af en toe het nodige mee. Alleen ik heb wel de indruk dat-ie alles acteert. Hij weet dondersgoed wat hij aan het doen is, en met dit gedrag blijft hij relevant in de media en kan hij geld blijven verdienen met achterlijke feestjes en albums die de mensen die hem wel serieus nemen kopen, degenen die hij keihard uitlacht.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat -ie het allemaal heel serieus meent. Maar goed... het is niet zo dat ik me grondig in deze sukkel heb verdiept. Je leest wel eens wat, zeg maar. Sterker nog: er is geen ontkomen aan. Je wilt niet weten hoe veel berichten wij op de feed binnenkrijgen over de Kanye West, Kim Kardashian en verder Karadashian-Jenner-kliek. Op de FP plaatsen nog niet eens de helft.
volgens mij moesten die in zon pistool en niet op de grondquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor 50 cent kopen en er dan op stampen.
Je hebt ze toch gekocht?!?!!111!!!!
quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
volgens mij moesten die in zon pistool en niet op de grond
Daar kon je de Duitsers niet mee wegjagen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er op stampen werkt ook, dat wisten wij 70 jaar geleden al
Wat vind jij van mijn OP plaatje?quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dit filmpje over de zelfverklaarde grootste rockster aller tijden zegt eigenlijk alles:
O ja, ene Freddie Mercury figureert er ook nog in.
scherpquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was 70 jaar geleden ook niet meer nodig
Als je d'r tegenwoordig mee op straat gaat zwaaien heb je kans dat je een kogel oplooptquote:Op donderdag 3 maart 2016 16:30 schreef Fokker89 het volgende:
Later kreeg je met deze, die werkte ook gewoon niet.
[ afbeelding ]
Dan werkt er tenminste nog wat.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je d'r tegenwoordig mee op straat gaat zwaaien heb je kans dat je een kogel oploopt
Zou best kunnen dat je gelijk hebt. Als je maar in the picture blijft. In Nederland hebben we ook zulke figuren, rondlopen. Gordon bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2016 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik verdiep me ook niet zozeer in die kerel, maar inderdaad krijg je helaas af en toe het nodige mee. Alleen ik heb wel de indruk dat-ie alles acteert. Hij weet dondersgoed wat hij aan het doen is, en met dit gedrag blijft hij relevant in de media en kan hij geld blijven verdienen met achterlijke feestjes en albums die de mensen die hem wel serieus nemen kopen, degenen die hij keihard uitlacht.
Nja, Moemoe ging een spelletje met haar spelen en daarna was ze ineens foetsie...quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je haar nu wel verwelkomen?
Ja, ze kan nu DMen, maar ja....quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:46 schreef anonymoussie het volgende:
Ik denk dat de schoolvakantie voorbij is.
Misschien is ze in het weekend meer actief op Fok. Stuur haar anders een lieve dm, Fokker...
Een leuke zoon.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat heb jij Fylax zijn moeder voor haar verjaardag gegeven?
Misschien is deze SC toch anders dan ze verwachtte.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja, Moemoe ging een spelletje met haar spelen en daarna was ze ineens foetsie...
Dacht dat ze het met moemoe juist wel gezellig had.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien is deze SC toch anders dan ze verwachtte.
Ik heb me natuurlijk weer uitzitten sloven over deze SC.
Vast wel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dacht dat ze het met moemoe juist wel gezellig had.
Nou ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:28 schreef anonymoussie het volgende:
Iedereen kijkt weer DWDD.
Naar dat wijf met der pittig kapsel.
Ik kijk gewoon naar Utopia.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:28 schreef anonymoussie het volgende:
Iedereen kijkt weer DWDD.
Naar dat wijf met der pittig kapsel.
Uiteindelijk wel, toen beveiliging de politie ging bellenquote:Op donderdag 3 maart 2016 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm had het beeld dat je blond bent met blauwe ogen :p
Maar heb je het ook gedaan?
Rustig meneer.
"Ik ben rustig"
Nou ..
Ik schakel Specularium wel even in.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laatst was er eentje die als vierde in de rij meende te staan bij de Jumbo en toen hysterisch om gratis boodschappen ging roepen. Als ik ooit zo word, wil iemand mij dan onmiddellijk afknallen?
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon aan LTVDK vragen natuurlijk.
Hebben jullie nou al verkering?quote:
Ik heb daar toch ook geen tijd voor of zin in dat hele gezeik met zo'n security figuur. Kijk maar in mijn tassie hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk heb je ze wel hun zin gegeven, terwijl ze je vast niet hadden durven vasthouden
Ik vraag altijd of fouilleren extra kost.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb daar toch ook geen tijd voor of zin in dat hele gezeik met zo'n security figuur. Kijk maar in mijn tassie hoor.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of fouilleren extra kost.
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of fouilleren extra kost.
Denk niet dat ze het lang volhouden zo.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wanneer wordt het dolfinarium opgedoekt denken jullie?
Ik zet net dat stukje uit pauw terug te kijken.
heyquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat ze gaan uitbreiden zodat er een bultrug kan wonen.
Ach dat past wel in dat bad van 9x4 meter dat ze hebben daar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef Specularium het volgende:
Ik las buttplug.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:12 schreef Specularium het volgende:
Vergeet je buttplug niet op je nachtkastje te leggen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:02 schreef Fokker89 het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon gaan slapen.
Fylax heeft hem even geleend.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vergeet je buttplug niet op je nachtkastje te leggen.
Oke dan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Treehut362 het volgende:
Billboard
Nummer 1 in de Amerikaanse Billboard top-100
Rihanna - Work (Explicit) ft. Drake
De rest is Justin Bieberquote:
En de penisplug?quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
sorry, fokker is crew en derhalve heilig.
Wat vind je van Kanye?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:09 schreef Treehut362 het volgende:
Billboard
Nummer 1 in de Amerikaanse Billboard top-100
Rihanna - Work (Explicit) ft. Drake
Je bent admin?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
Beetje Specu in de gaten houden en dingen.
Ja, moest nog cadeautje voor je moeder fixen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef Fylax het volgende:
De McDonalds achtwr mijn huis is overvallen
Met een gun binnenkomen en een happy meal afdwingen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, moest nog cadeautje voor je moeder fixen.
OMG! Kan niet wachten!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Over een uur weten we of onze Douwe Bob het Eurovisie Songfestival gaat winnen jongens!
Die is mishandeld door Badr.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:52 schreef d4v1d het volgende:
Wie?
Je hebt altijd pech als je dood gast lijkt me, of in ieder geval je naaste.
Ja, die heeft voor de rest van zijn leven nu wel genoeg pech gehad haha lol. :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Everink is dood.... Heb je dan even pech :p
Hoeveel pech kan een mens hebben :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, die heeft voor de rest van zijn leven nu wel genoeg pech gehad haha lol. :p
Nou.. wat denk je dat er vanavond gaat gebeuren bij Boulevard of bij een talkshow.. Zeker weten dat Peter R hier nog wel wat over te vertellen heeft.quote:
Nog meer pech dus?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou.. wat denk je dat er vanavond gaat gebeuren bij Boulevard of bij een talkshow.. Zeker weten dat Peter R hier nog wel wat over te vertellen heeft.
Tweede winterquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:33 schreef Hathor het volgende:
Krijg nou het lazerus, het sneeuwt hier gewoon.
Eensch.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:43 schreef Specularium het volgende:
Pleur maar lekker op met die teringsneeuw.
Weet je wat wel grappig is. Lazerus is zowel dronken zijn als lepra hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:33 schreef Hathor het volgende:
Krijg nou het lazerus, het sneeuwt hier gewoon.
Dat laatste wist ik niet. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je wat wel grappig is. Lazerus is zowel dronken zijn als lepra hebben.
Dat ligt volgens mij aan welk verhaal je vertelt, maar daar heb ik weer niet genoeg verstand van.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt er waren 2 lazarussen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij aan welk verhaal je vertelt, maar daar heb ik weer niet genoeg verstand van.
Wel goed afgetraind voor iemand die net uit de dood is opgestaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt er waren 2 lazarussen.
http://www.isgeschiedenis(...)is-helemaal-lazarus/
Hij heeft wel een hele gekke linkerarm.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel goed afgetraind voor iemand die net uit de dood is opgestaan.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hele gekke linkerarm.
Een kater hebben is zowel dronken zijn als huisdiereigenaar zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Storingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
Wtf. Hij accepteert geen enkele bij Paypall.
Gewoon een boze fb post in slecht Nederlands.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeker zo'n boze, ongestelde mail.
Waarom ben jij niet in de oefenruimte?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een kater hebben is zowel dronken zijn als huisdiereigenaar zijn.
Moemoe ging er een spelletje mee spelen, sindsdien foetsie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb jij met Superhartje gedaan?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moemoe ging er een spelletje mee spelen, sindsdien foetsie.
Zal wel flink knippen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moemoe ging er een spelletje mee spelen, sindsdien foetsie.
Omdat ik zo pas wegga. Op vrijdag altijd wat later dan op donderdag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in de oefenruimte?
Krijgen jullie op vrijdag ook allemaal een glaasje prik?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik zo pas wegga. Op vrijdag altijd wat later dan op donderdag.
Hoi, ik ben dinsdag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben vrijdag vandaag. heb net 2 afleveringen gekeken van seizoen 4 van House of cards
Hoi vrijdag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoi!
Ik ben vrijdag vandaag. heb net 2 afleveringen gekeken van seizoen 4 van House of cards
Zeg Harry, nu geen rare dingen in mijn vriendins hoofd zetten hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat heb jij met Superhartje gedaan?
Krijg je anders pikstraf?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zeg Harry, nu geen rare dingen in mijn vriendins hoofd zetten hoor.
Mooi stom van ze, met dit weer van vandaag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Staan al bloemetjes in de bloei zag ik gisteren....
Dus dat. Maar hoe slim zijn die dingen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mooi stom van ze, met dit weer van vandaag.
Alle bijtjes gaan dood, en dan gaan wij ook allemaal eraanquote:
Ach, scheelt een hoop gedoe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle bijtjes gaan dood, en dan gaan wij ook allemaal eraan
Ja dat wel, al schijnt een hongerdood niet echt fraai te zijn.quote:
Vanochtend een broodje gezond, vanmiddag tomatensoep met een broodje grillworst. En vanavond nog niks.quote:
Wat ga je nog eten?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vanochtend een broodje gezond, vanmiddag tomatensoep met een broodje grillworst. En vanavond nog niks.
Gelukkig kunnen de treinen nog rijden als de bijen dood zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, al schijnt een hongerdood niet echt fraai te zijn.
Met extra knoflook saus?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, weinig honger, denk zo even een turkse pizza halen.
Goed alcoholistenvoer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niks, ik zeg toch; vier schnitzels.
Geen groente of aardappels ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat heeft hij dus gegeten.quote:
Nee, morgen weer. Ik had wel nog een tompouche bij de koffie en voor vanavond borrelnootjes. Of gewoon chips, heb ik toch nog aardappels gehad.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, morgen weer. Ik had wel nog een tompouche bij de koffie en voor vanavond borrelnootjes. Of gewoon chips, heb ik toch nog aardappels gehad.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel een leuke serie voor jou.
Morgen zaterdagquote:
Ook tegen blaffende honden van de bovenburen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Wisten jullie dat dit ook werkt tegen de buren?
Weet ik niet. Moet je even proberen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook tegen blaffende honden van de bovenburen?
Hij is momenteel even stil.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Moet je even proberen?
Hey, dit is wel leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoor je ineens keihard een aap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daar gebruiken mensen dit ook voor. Je hebt ook regen en oerwoudgeluiden :p
Blaffen de honden al?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of blijken ze dat oerwoud halverwege ineens om te kappen, krijg je dat weer.
Dit werkt ook tegen burenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb et idee dat dat niet zo rustgevend is...quote:
Denk dat de buren het daar wel mee eens zijn jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb et idee dat dat niet zo rustgevend is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |